Ma meg lett igazgatva a hátsó lökös,ami a Selénián lefittyedt.Kiderült,hogy a lökhárító alatt rohad a vas,ami azért volt szerencse,mert az engedett az oszlopnak,így legalább egyben maradt a lökös.Viszont kell majd alakatosmeló.
Meg lett oldva,hogy ismét villogjon a balos oldalindex.Csak kontakthibája volt.
Ki lett cserélve továbbá a két első hangszóró,így újra düböröghet a zene :)
Továbbá cserés lett a csomi kédergumi :)
Utálom a vasárnapokat.Nem elég,hogy hajnalok hajnalán ki kellett bújnom az ágyból,amikor éppen valami szépet álmodtam és odakint sötét volt és hullott a hó,így hát havat kellett söpörnöm a járdáról és persze a kocsiról is és hideg ülésben kellett helyet foglalnom és persze eleve gáz,hogy dolgoznom kellett menni,ekkor kiderül,hogy nem tudom rendesen becsukni az ajtót,mert nem ugrik a zár a helyére,plusz el kezd villogni az elakadásjelzőm és nem akar leállni és így autózom 7 és fél kilómétert,majd az is kiderül,hogy az első helyzetjelzőm befakkolt és a műszervilágítás egyik izzója is most szenderült jobblétre,bár úgyse nagyon van mit világítania,mert az olajnyomásmérő is sztrájkol és nem mutat a benzinmérő sem,nem mintha sok mutogatnivalója lenne de azért hiányzik és persze idegesít a varázsszem hunyorgása és végül arra is rá kellett jönnöm,hogy szíjjel van törva a rendszámkeret,bár örülhetek,hogy még megvan a rendszám és a tetejébe még dolgoznom is kell,ahelyett,hogy e bosszantó hibákról mit sem tudva édesdeden szenderegnék a kedves ágyikómban.
Azonban a dolgok néha jóra fordulnak,mert estére már újra rózsaszín minden,szépen csukódik az ajtó és nem villog fölöslegesen semmi és a rendszámkeret is büszkén hirdeti az alfaamorét újfent és a műszer is mutat,bár a nyomásmérő nem,de hát semmi sem tökéletes,azért az élet mégis szép,tekintve,hogy holnap reggel nem kell korán kelnem és ráadásul találtam otthon vörösbort is :)Egyszóval most már újra az élet napos oldalát nézem :)
Ma egész délután szerelés folyt a jól bevált garázsban.Kicserélésre került a jobb oldali ablakemelő kapcsolója,mert csak lefelé mozgott,felfelé nem.
Be lettek zsírozva az ajtók is.A fűtés is helyre lett hozva,mert nem működött az irányváltó,csak egyfelé fújta a levegőt,de már elmúlt.
Helyzetjelző égők is lecserélődtek hátul,plusz a rendszámvilágítás is megjavult.
Az utastér-világítás is kikupálódott.Persze a szerelés közben hibákra is fény derült:nem műxik a bal első tompított,valamint meg van repedve a bal első kilincs.
Úgyhogy van még teendő.
Ma volt idő helyrehozni néhány hibát.Többek között a kilincs került cserére,amely szegény nemrégiben jobblétre szenderült.Derék Marklar jóvoltából sikerült szert tenni egy pont ugyanolyan színű(szép ződ) kilincsre,így hát szépen bent virít már.
Kicsit idegesítőbb volt a villany hajtotta ablakemelő harcképtelensége.Kiderült,hogy a két gumi távtartó szakadt szét,valamint a spirál is kiugrott a motrból.Szerencsére pont volt kéznél egy másik emelő,amiből kinyertük a bisz-baszt.Kicserélődött végre a háccsó ablak szgélye is,amely el volt törve.A végén még volt idő delejt csalogatni az óra panelbe és a fűtés tekerentyűkbe.Tök zavart már,hogy nrm látom az időt.
Köszönet Ari barátomnak munkájáért :)))))))))))))))))))))))))
Ma sor került a duda cserére,mert az egyik be volt halva,a másik meg igen vérszegény volt.
Mostantól érces hangja van.A jobb szemének a világa is vissza lett adva.Vaksin közlekedtem az ünnepek alatt.
Kihunyt a jobb szeme a gépnek,úgyhogy új izzót kapott de mivel valami kotyogott benne,ezért szét lett kapva atomjaira a világítótest és pucolás után újra összerakva.Viszont még be kell állítani a fényszórót,mert bénán világít.
Kicserélésre kerültek az ablaktörlő lapátok is.A régi nem rá való volt,túllógott.
Felkerekedtünk a távoli Baranya megyébe,annak is Egyházaskozár nevű falujába,hogy megvásároljunk egy spoilerkészletet,ami áll első,hátsó és küszöb spoilerből,valamint szemöldökből és szárnyból.Nagyon mutatós lett vele az Alfa.
Ari és Yoyo barátom ma éppen ráért és mivel nem volt jobb dolguk, kezelésbe vették a ződet.
Először a kézifék jobbítása zajlott,még nem lett tökéletes de sokat javult.Ezek után az ajtók következtek.A két első ajtóból hiányzott a stift,ezért minden ajtónyitásnál csúnyán kattogott.Hatos csavart raktak bele.A bal első ajtónak továbbá problémája volt,hogy rondán zörgött ajtó csukásnál.
Ajtószétszedésnél kiderült,hogy hiányzik egy gumi biszbasz,ami csillapítja a rezgést.Na ez is ki lett cserélve.Motortérben is történt művelet.Cserére került a komplett légszűrő a légtömegmérővel és az alapjárati motor gumicsöve.Utastérben kedvező változás,hogy most már világít az óra.
Rossz hír is van.Fény derült rá,hogy a két hátsó féktárcsát és fékbetétet,valamint a jobb hátsó csapágyat cserélnem kell.Valamint a kipufogót is.Remélem nem bővül a lista egy ideig.
0
651