Paff. Ma reggel zuhogó hóra keltem, kénytelen voltam még reggeli előtt felpakolni a kerekeket az autóra. Időközben a Norautónál akadt megfelelő kerékcsavar...
A hülye gumis (Abroncs Kereskedőház) a négy kerékből háromban úgy megtépte a csavarokat, hogy egy méteres zártszelvénnyel meg kellett toldanom a keresztkulcsot...
Meglepően csendesebbek az új téli Kormoranok, mint a fentlevő Dunlop nyárigumik voltak!
A hideg beköszöntésével elkezdett nyivákolni valami az indítás utáni percekben... :/
A csonka heteknek köszönhetően nem tudom mikor kerül cserére :(
Kellett négy téli abroncs is a korábban beszerzett gyári felnikre....
Már évek óta valahogy mindig a startguminál sikerül gumit venni, most is így alakult.
Kis olvasgatás és kérdezősködés után Kormoran Snowpro B2-t sikerült venni, meglátjuk milyen lesz
A Megyeri úti "Abroncs keresekedőház"-ba kaptam időpontot.
Itt kellően flegmán fogadtak, rábeszéltek egy ingyenes átvizsgálásra. A flegmaság némileg alábbhagyott miután nem tudták egyedül kinyitni a motorháztetőt sem :) Egyébként nem meglepő módon, mivel az előző napokban volt nagyszervíz, nem találtak semmi hiányosságot.
A négy abroncs felnire szerelése önmagában kb egy óra volt. A felnik végülis nem kerültek fel az autóra, mivel a meglevő kerékcsavarok rövidnek bizonyultak, és őnekik sem volt készleten hosszabb...
Sajnos így utólag a futóművet nem sikerült megfelelően belőniük... ezzel lesz még egy köröm - máshol.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047644t.jpg)
Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)
Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.
Most remélem egy darabig kuss lesz :)
Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O
Kapott a vas egy LoudLinket. Vagy ezt igazából én kaptam? :))
Jó cucc, kellemesen szól, végre nem csak a rádió szól.
De már most tudom hogy előbb-utóbb az lesz a veszte, hogy nem írja ki a lejátszott zene címét... Persze ez a fejegység hibája, de akkoris... :/
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000045/0000045972t.jpg)
Végre kicserélődött a termosztát, most szépen beáll a mutató 90 °C-ra.
Kapott új fagyállót is.
Eddig menetközben nemigen akart feljebb menni 70-nél még nagyobb hőségben sem. Ez némileg zavart :)
Átírattam.
Arra a kérdésre hogy milyen ellenszolgáltatást is kapok ezért a meglehetősen komoly összegért, az okmányirodai ügyintéző csaj csak mosolygott...
Forgalmi: 6000
Törzskönyv: 6000
Vagyonszerzési illeték (rohadjanak meg...): 110kW * 650 Ft/kW = 71500
Ezt adják 18500-ért:
"A jármű egyedi azonosító adatainak, vizsgált műszaki adatainak és a járműokmánynak valódiságát megállapítom
A jármű 2012.05.31 12:56:35-kor nem szerepel a körözési nyilvántartásban.
A jármű egyedi azonosítói eredetiek. Az egyedi azonosítók adatai és a műszaki adatok vonatkozásában a jármű és a járműokmány adatai között nincs eltérés."
Illetőleg az eredetvizsgáló szakértő úrtól megtudtam, hogy a GT egy "ritka és nagyértékű sportautó"... :)
Szintén Zé. érdeme:
- új hátsó féktárcsák, betétek
- hátsó motortartó bak
Már nagyon kellett a bak, végre alapjáraton nem masszíroz az ülés, és induláskor nem remeg be a bódé :)
Zé. mester ma legózott egy kicsit az autóval:
- Vezérlés, vízpumpa, feszítők
- Olaj, szűrők, fagyálló
- Felső lengőkar
- Kipuff függesztő gumik