GT Ɨ|ѯ - főkép
>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-12-16

Elkészült, kész,szép, megy majd gumizásra.
( teljes felújítás, fényezés, lakkozás, görgőztetni nem kellett:-)

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-12-15

Ma hívott a Mester, hogy kész a maradék:-)
Ezzel a lendülettel már mentem is érte, hát mit is modjak, egyszerűen zseniális munka és kivitelezés.Arany kezek között készült.A oszlop kompletten és a 4 ajtóbehúzó fogók kapták meg méltó borításukat.

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-11-04

Bonrath egykaros ablaktörlő szerkezet, Bosch motorral beműtve,
Nem hagyott nyugodni ezért ma szétkaptam a cuccot utoljára:-)
A tartólemezből ki kellett vágni felül és oldalt 2cm-t, lefújtam, éleket levédő szalagoztam és láss csodát befért!!( A mechanika tartólemezénél meg szintén egy másik lyukat kellett fúrni .)
2óra elment vele, az Uno elektronikát és mechanikát és motort ezáltal nyugdíjaztam is.Ami eladóvá válik ezáltal, szigorúan anyagárban.
A kar holnap kap egy 52,5 cm-es lapátot és végre kész.
Tökéletesen működik de Jürgen azért lehetne precízebb 2cm-rel......ha már egyszer típushoz gyárt le valamit.

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-10-17

Ma végre kész:-)
Minden elektronika át és bekötve, relék 2db és egy dióda is ami az egyik powert egyirányúsítja, leszigetelgettem mindent, rögzítve és működik!:-)
Jó kis lego volt...
Csináltam még eső és víz elleni védelmet is illetve az Uno kar csavartakarója lekarbonfóliázva mert volt egy kis repedés rajta, a rácsban a másik törlő ledugózva.
Majd kap 1 új 50cm-es lapátot mert ez csak 45cm-es.
A Bonrath kar és mechanika meg pihen a garázsban....De szétfogom szedni atomjaira és megcsinálom, olyan nincs, hogy nem lehetséges a 155-höz gyártott mechanikát belefaragni....:-)

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-10-15

Nem egyszerű ám az élet ha precíz német teknikával dolgozik az ember:-(
Egy kicsit sikerült előrelépni, de még kell egy kicsi a Ziel-hez:-)
Fiat Uno ablaktörlőmotor beszerezve, letakarítottam,szétszedtem full majd össze, ez Magnetti Marelli - tehát : tuti!
Tartókonzolokat legyártottam, festettem fúrtam faragtam, kész.
Autóvillamosságis Mester ma 2x volt hát nem olyan pikk-pakk ám a bekötés...miért is lenne?
Az Uno motoron a végálláskapcsoló elektronika a motornál van az 55-ben meg a relé chipje végzi, dejóóóóóóóó....
Behúztam ma pár vezetéket de már szétbontottunk mindent mire a szikra végre kipattant és nem is oly vészes a megoldás.
2 db vezetékkel kijöttem a motortérbe-blankol,forraszt,szigetel-( még jó, hogy reggel 4-et meg behúztam..) a kormánykapcsolótól ami ad testet.Relé kiugrott most az nem fog dolgozni.
A kijövő 2 testvezetékre ráfaragunk 2db 4lábas relét ami majd fordít a kockán és máris power lesz a madzagok végén, na ez kell az Uno motorjának, innen már gyerekjáték lesz a vége.( Remélem...:-DD)
De, hogy ma sem telt el a német teknika miatti svájze párszor...természetesen a Bonrath kar racsnija kb 2tized mm-rel vastagabb mint a motoron a tengely...nehogy már jól érezzem magam...ezért A:vagy megy fel az Uno kar vagy abból kivágom a felfekvő részt és B: a Bonrath kar közepét kifúrom majd ezt bele, pötty hegesztés és akkor kompatibilisság hegy.Nem egyszerű ez a ' precíz ' tipus specifikus cucc.

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-10-01

Kicseréltük az üza szűrőt is, köszi : Buddha cartárs, természetesen alu tömítésekkel a réz meg maradt a csomagban:-)A kivett szűrő még a gyári!! volt, 20 év nem rossz...pikk-pakk tuti lett.Megkergettem a ménest hazafelé..nagyon brutális:-)

 
>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-09-15

EZ Lip.
Védelem az első lökös aljának, 10 perc volt felrakni, atomerős ragasztóval szerelték fel Washingtonban, 10 nap alatt itt volt és nem horroráron:-)
Kicsit rámelegítettem felrakás előtt és tökéletesen illeszkedik( persze univerzális de akkor is )

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-08-09

Az elmúlt 2 hétben kalandos körülmények között utazott a BOV.
( BRT futár - Italy elkeverte majd visszavitte és ugyanez ismét de másodszorra sikeresen az olasz címre leszállította péntekre, hétfőn már a kezemben is volt )
Maximális köszönet : Gery83-nak aki elviselte a telefonos zaklatásaimat:-DD
Végülis tényleg egyszerű volt a beszerelése-így utólag.
Ha már így szétkaptam ezt a pár csövet alaposan kitakarítottam mindent, a gyári lefújó ( Bosch ) be a szekrénybe...
A vákumcső ami a szelepen lett volna elfáradva lógott egyébként.
A teljes csövet kicseréltem egy 5mm-es Gates-re, bilincsekkel rögzítve.
A szívórészbe a mellékelt dugó be és már pakoltam visszafelé a cuccokat.
A vákumot is rácsatlakoztattam a másik helyre és a mérő máris életre kelt.
Próbaút-0 Bar-tól 0.5-0.0-ig toltam neki, gázról le és megszisszent, bexa-behu:-))))))
Brutális.Ez 10s!
Aztán végig széles mosoly hazáig.
Megérte az árát, a legjobb viszont az, hogy a turbo-t védi.
Az alapjárati-t is kitisztítottam ha már szét volt kapva minden, meg cseréltem egy szilikoncsövet is a kartergáz felsőt.Jó lett, tetszik.

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-07-23

Beszerkesztve végre ez is, nem volt egy gyors akció de megoldva.

>> AutóápolásAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-07-23

Kicserélve-ráfért:-)
De ha már kibontottam mindent ki is takarítottam mindent ami a környékén lerakódott az évek alatt.