Beszereltem a fejegységet és végre eltűnt a vezetékköteg:-)Megjött ma a plexipár is a kondihoz, új, hihetetlen, de van....stabilan fogja mostmár az elektromos erőművet.A csomagtartóba befaragtam egy kapcsolót a világításhoz, illetve ( THX )Marklar155, kapott 1 hibátlan kalaptartó filctakarót is a csomagtér nem beszélve a bolhák pótlásáról.Megjött a turbo nyomásmérőműszer is ( Cartron kft .) premium minőség, a helyét már kinéztem, befaragni művészet lesz..:-)






Led égők cseréje mindenhol, sokkal nagyobb a fény, tuti:-)
Az index relét is kicseréltem, szépen dolgozik.
Az egész csomag 4db ezres, Hong Kong thx:-)




A mai napon elkelt, egy dolog vigasztal, hogy itt maradt az amore-n belül, új gazdájának sok balesetmentes km-t és jó egészséget kívánok:-)
Rögzítettem, csatlakoztattam mindenkit mindennel a mai napon, már csak a fejegység bekötés van hátra és röffenhet a cucc.



Mivel a rendszám még mindig nincs itt, csiszoltam, festettem, takarítottam:-)
A mai menü a fékek és környezetük szebbé tétele volt.








Ha hifi ha nem, ma csatlakozók és sarucserék voltak.A bekábelezett aranyozott és ezüstözött hangszórókábeleknek ( már bent voltak ) gyártottam ISO csatikat érintkezőkkel, thx Elektrotech Kft:-).A jó öreg akksisarukat kicseréltem aranyozott, védőplexivel ellátott sarukra, a láda meg kapott 1 kis krómpálcás védelmet a rács fölé.Alakul...:-)







Magnat Bull Power 2200 erőlködó és egy Magnat Power Bull 3000-es mélynyomós doboz került ma be a csomagtartóba.
A kábelezés adott volt ezért tettem be csak, hogy egy kis mély majd masszírozzon hátulról.
Még kap egy Toxic 1F-os kondit és összeáll a mjúzik rész:-)Csatlakozók, egyebek még úton.





A csomagtartó volt a mai műsor:-)Szétkaptam, ki és lemostam mindent a műanyagok meg kaptak egy karbonmatricát, valamivel jobb lett a nagy pakolós doboz:-)
Beszereltem a tolatóradart is, több kéz és ujj horzsolás után, perfetto.
Már értem, hogy miért kérnek el 5-6 K-t a beszerelésért...








Eléggé nehéz kísérletnek tűnt, de pikk-pakk meglett a gyári hátsószárny, Trencsik-Tata, ezzel a lendülettel gyorsan le is fújattam majd kb 2órás művelet volt a felszerelés...A HEKO légterelők meg 1.5 cm levágása után be is kerültek a helyükre, ennyit a méretpontosságról a 21.-ik században...:-)



