Tagok >> JCsabi >> 147 1.9 JTD 8V Distinctive >> Blog
- Típus:147 1.9 JTD 8V Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Ezüst
Csereérett lett a két hátsó lengéscsillapító. Iszonyat hangja volt és lehetett érezni, hogy szinte elpattog a kocsi az úton. Cserélve lett mindkettő, plusz kicseréltül vele együtt a két hátsó toronyszilentet is. Ismét olyan feszes úttartása van a kocsinak, mint ahogy azt a gyárban megálmodták. :-) Lengéscsillapítóból Monroe Reflex ment bele, toronysziletből pedig TRW márkájú.
km állás: 200.895km

Megejtettük az éves szervizelést.
- Mobil 1 Super 3000 5W-40
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
km állás: 198.371km

Volt egy kis időm és el tudtam jutni a gumishoz, hogy ismét jól nézzen ki a kocsi. :-)
km állás: 197.243km


A történet úgy kezdődött, hogy egyik nap nehezen indult a kocsi. Na mondom lassan lehet venni új akkut. Aztán a lassan gyorsan lett, mert másnap már be se indult. Tűzoltásként beletettem a GTV aksiját (az ilyenkor úgysincs használatban).
Beindul, örül.
Aztán jött a másik pofon. Nem emel ki a kuplung.
A hiba hamar meglett. Az alsó munkahenger megadta magát. Gyorsan rendeltem egy újat (TRW), kicseréltük, megint jó a kocsi. Egész könnyű lett a kuplungpedál. Talán sose volt ilyen könnyű, mióta megvettük a kocsit.
km állás: 196.852km


Cseréltünk egy bal első-felső lengőkart (TRW) ,egy izzítógyertyát és 2db hátsó stabilizátorpálcát (TRW).
km állás: 193.116km

2013-ban még a 156-al megjártuk a transfogarasi utat. Ennek apropóján felbuzdulva megsétáltattuk a kistestvért is. Viszont hogy nem menjünk ugyanarra a helyre így új úti célt választottunk.
Irány a Transalpina!
Szállást lefoglaltam Ranca faluban. Ez a hely majdnem az út közepénél van a hegyekben 2000m magasan. Érdekes hely. Félig kész vagy éppen félig lebontott apartmanházak közt jó néhány működő. Viszont rengeteg turista, autós, motoros.
A hegyi út minősége kiváló, csak elvétve van egy-két bukkanó. A táj, a látvány leírhatatlan. Kocsikáztunk, túráztunk, pihentünk. Összesen 1290km-t tettünk bele a kocsiba 4 nap alatt. Az átlagfogyasztás 5,7l/100Km. Meglepő módon helyesen mutatja a computer.
Feleségemmel úgy döntöttünk, hogy folytatni fogjuk ezt a "hagyományt". Új autó, új hegyi út. :-) :-) :-)
Románia megpihen, Olaszország felkészül...
km állás: 190.604km












Rakoncátlankodott egy kicsit a verda. Olyat produkált, hogy nagyobb gyorsításkor 3000-es fordulat környékén megtorpant kicsit és bedobott egy P0235-os hibakódot. Ezen kívül normál használat során semmit nem lehetett érezni. Olvasgattam egy kicsit itt a fórumon és a neten. Sokan írták, hogy egy MAP szenzor tisztítással, vagy cserével megoldódik a dolog. Na nálam a tisztítás nem segített, úgyhogy vettem egy új szenzort. Kicseréltem, és úgy tűnik megszűnt a hiba.


A tegnapi olajcsere után Cseffó mester fényt derített arra, hogy mi rakoncátlankodik az első futóműbe.
Meg is lett a tettes. Egy axiál csukló és egy kormánygömbfej. Ma meg is ejtettük a cserét.

1
923