0517 Beindult, morog, pörög, forog, köszöni jól érzi magát, minden ok, már a futómű is rendben, lábon ment vissza a műhelybe, már nincsenek összekócolódva a kerekek, halad a szekér. [főleg ha húzzák:] Később erről is bővebben.
Ma (0516) lementünk Robival Gödöllőre és kiderült, hogy az álhírek ellenére, az autóval minden oké, pöccre indul, stb, csak még nem 100%-os (hanem 95:), így pár nap haladék még megadatott, aztán el lesz hozva, ha befejezi a Zoli, ha nem, tovább nem várok. Részletesebben, képek, költségek, stb. később..
Beújítottunk egy bogároldós szélvédőmosót is (0510) a nyárra, remélem nemsokára már beönthetem az autómba.. Jól fog jönni az még a nyáron.
A norauto-ban pedig lebeszéltek a bandpass ládáról sedan autóba, úgyhogy az előző blogbejegyzés nagyon gyorsan meg is hiúsult. Kereshetek egy normális zárt ládát. És már inkább 4 csatornás erősítőben gondolkodok - Piritu cartárs ajánlására. Úgyhogy teljes a tanácstalanság egyelőre melyik ládát és melyik erölködőt válasszam. Pedig már-már biztos voltam a dologban. Azt hiszem körülnézek Alpine-éknál. Ha minden kötél szakad, akkor pedig marad a jóöreg Blaupunkt GTB 1200-as zárt láda vagy egy mac..
Az alábbi képeken láthatóak az új kiszemelt áldozatok. Egy JBL bandpass mélyláda és JBL GTO erősítő. Szép darabok. Remélem megfelelnek majd az elvárásoknak, és nemsokára be is ugorhatnak az autóm hátuljába..
Ma (0509) sikerült beszerezni végre egy pohártartót is a Bottari félék közül (származási hely: Olaszország, www.bottari.it), mert az sajnos hiányzik a gyári 156-osból. De megvan ez is, már csak egy autó kéne hozzá. Remélem ha holnap nem is, de kedden már újra pörög a sportos szív.
Az autó még nincs készen, de a fa seb' váltógombot ideje volt már bőrre cserélni, így kapott egyet az olasz Bottari cég emblémáját viselők közül. A képen ez látható. Már jóideje (kb. mióta megvan az autó) nézegetem a fekete bőr seb' váltógombokat, de hiába, mert vagy megfizethetetlen, vagy van rajta valami gagyi lángocska, vagy a formája/minősége nem az igazi. De végre most találtunk egy megfelelőt. Származási hely: Olaszország :) Ha sikerül beépíteni, teszek fel róla fotót.
www.bottari.it
Beszéltem Zolival is telefonon. Azt mondta, hívta a 'computeres' srác, hogy legkorábban szombaton este tudja megnézni az autót, de ha hétvégén nem is jön össze a találka és a gyógyítás, -mert rengeteg melója van- akkor kedden már minden bizonnyal meg tudja nézni. Bízom benne, hogy megoldja a motor nem-indulásának a problémáját..
Ez már szinte hihetetlen, de sajnos igaz.. Az autó ugye nem indul. Egyelőre nem tudni mi baja pontosan. De még jobban bonyolódik a helyzet. Ahhoz, hogy megtudjuk, mi baja lehet a motornak, vagy az elektronikának meg kell várni a srácot, aki jön a M.Vito-jával, hátul tele szgéppel, ráköti és kiderül -talán-, hogy mi a baja. Csomó dolgot kiszűrtünk már, de még a megoldásra nem jöttünk rá. Szerdán beszél vele a Zoli legközelebb, hogy mikor ér rá, mert elég sok melója van. Lehet, hogy csak hétvége lesz belőle. A CODE kártyát meg nem találom, beszéltem a sráccal is már, akitől vettem, hogy biztosan odaadta-e, majd este visszahív, ha megtalálja otthon. Egy ilyen kódkártya ára két hét és 8-10e HUF, és még nem is biztos, hogy jó lenne hozzá, mert olaszországi az autó. Hurrá. De két hetet még nem akarok várni rá, ha nem muszály. Zoli azt mondta, hogy a srác, aki majd jön, 99%, hogy meg tudja oldani, ha az elektronikával vagy a computerével van gond. Ha ez hétvégén meg is oldódik.. -addig pár álmatlan éjszaka-, akkor sem lesz hétfőn még mindig autóm, mert hétfőn pünkösd, és ugye nem lesz nyitva a futóműves. Úgyhogy Még egy hét minimum.. Ez már sok(k)..
Tegnap (0503) megjártuk Bécset, tök jó volt meg minden, de még mindig az Alfánk nélkül tettük meg az utat. "Unaloműzésképpen" megszámoltam az osztrák alfákat. Kereken 70-et láttam. Volt 75-ös, 147-es, 156-os, 159-es, 166-os, GT, és Brera is, más típussal nem találkoztunk. Ezek közül itt van pár kép.
Most beszéltem telefonon Zolival (18:18); nem indul az autónk, pedig már készen lenne.. Holnap megnézi két autószerelő srác. Már csak ez hiányzott.. Remélem nincs nagy baja.
Délelőtt (0502) hívtam Zolit, hogy küldtem neki mailt még tegnap - egy lecsupasztott első ülés vázról és a szívászajcsökkentő hiány egy megoldásáról, amit Liquid cartársnál láttam - és hogy megkapta-e, mert nemrégen még rossz volt a gépe. Azt mondta megkapta, csak nem válaszolt. Azt is mondta, hogy sikerült vennie egy autót, mert nemrég a sajátját eladta - na nem egy alfa romeot.., de nagyon jól megy. Kérdeztem, hogy az enyém mikor fog már menni? Erre: a hétvégén. Ezután következett a cinikus kérdés: Melyik hétvégén?! Azt mondta, hogy ezen és hétfőn már csak a futóműveshez akarja elvinni és kész. Elég komolyan hangzott ahogy mondta, de nem akarom elhinni, hogy a hét első felében már nálam lesz az autó újra.. Vasárnap megyek megnézem, hogy áll, aztán majd kiderül lesz-e belőle hétfőn futóműves, vagy sem.
Készen lett végülis az új vezetői engedélyem, tegnapi nap (0430) át is vettem a gödöllői Városházán. Gyönyörűszép.. full rózsaszín.. és a fénykép.. De legalább 2018-ig jó lesz megint. Kaptam hozzá tokot is, amiben a hibapontok vannak leírva, amik azt hiszem már nem is érvényesek ebben a formában. Úgyhogy kb semmire nem jó :)
Felhívtam a Novák Alfás srácot is. Nem tudnak szívászajcsökkentőt adni használtan. Próbáljam majd később. Viszont utánaolvastam és utánakérdeztem ennek az egésznek, hogy mi van ha nincs benne olyan?! Állítólag(!) nem gond, sőt. A hangja durvább lesz, leállításkor hörög, és hasonlóképpen működik mint egy sportlégszűrő, azaz több levegőt enged így át, szabadabban, tehát minimális fogyasztáscsökkenés és minimális teljesítménynövekvés várható. Csak víz ne kerüljön a motorba, mert akkor meg motorcsere várható :( :)
3
573