- Típus:156 2.0TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Azzurro Nuvola
Skull CarTárs segítségével jutottam hozzájuk. Odaadtam a saját lámpáimat (amikből ugyanilyenek fognak készülni) valamint 145EUR-t. Gyári Carello lámpák, xenon kompatibilis üveggel, valamilyen más fényszóróból származó projektorral. Nagyon szép munka. Így már szinte tökéletes a rendszer. Egészen más a vetítési kép, nem szórja a fényt.
A gyári magasságállító konzol el lett tüntetve. A "bólintó" elektronika elkészítés alatt van.
A lámpákat sajnos nem tudtam kiszerelni, a lökös levétele nélkül, így az utcában lakó szerelő vette ki.
A xenonizzók kábeleit, a lámpák alján hoztam ki, és a trafót a lámpa aljára rögzítettem.
A visszaszerelést már én végeztem, Ő csak a lököst rakta vissza.
Költségek:
- 145EUR
- a régi lámpáim (gyári Carello)
- egy út Hviezdoslavov-ba
- lökös le-felszerelés
Kb. a hátsó ülések alatt, volt mindkét oldalon egy kis rohadás...Az alvázvédő eltávolítása után látszott igazán hogy jóval nagyobbak a foltok. Volt kb. 3 helyen közel tenyérnyi folt, közepén ujjnyi lyukkal, valamint 2 kisebb felületi folt. Ki lett lakatolva, üregvédőzve és kapott alvázvédőt.
mióta bentvan a LED-es helyzetjelző, folyamatosan világít a visszajelző a műszerfalon, végre "befejeztem a művet" :) Egy 33 Ohm-os ellenállást kötöttem párhuzamosan, így megvan az elegendő felvett teljesítmény. A pajzson lévő jel kapott egy kavicsot és lepattant a lakk, és a festék is megsérült, ez lett kijavítva valamint kapott új lakkréteget.
A QV-ről is hiányzott sok strassz, pótolva lettek.
reggel munkába menet sajna megadta magát a gép (immáron másodszor, ugyanazzal a hibával), megállt az AC, és no benzin, no indulás :( Vontatni kellett, de természetesen 1 nap múlva már indult szépen.
Az utcában lakó szerelő srác vette kezelésbe, átnézte, megtisztította a relék környékét, meg az AC környékét, közben megnézte a tank tömítéseit is, és úgy néz ki sikerült megoldani, már nem szivárog teletöltés után. Volt egy kis hegsztés a kipufogó egyik tartójánál, meg kicserélte a jobboldali kézifék kötelet.
http://www.autoszonyeg.com-ról rendeltem. Plüss szövésű „STYLE”, nagyon jó anyag, úgy néz ki könnyen tisztítható lesz.
+15 fokban, 1 hét állás után nem indult a gép, lemerült az aksi. Már 1 éve húztam a cserét, most megtörtént.
ZAP Silver 64AH lett a befutó, többek között azért mert nagyon olcsón sikerült beszerezni.
mindkét teleszkópnak letört valamelyik vége, így megértek a cserére. Erhardtól vettem az újakat.
már március óta megvan a komplett rendszer, de csak most került sor a beszerelésre. Megnéztem pár gyári mosós 156-ot, lemértem, kb. honnan milyen távolságban vannak a spricnik, mivel a lökösön semmi jelzés nincs. Egy adat elmaradt ezért felzargattam ZOI-t , aki készségesen leugrott a garázsba lemérni, ezúton is köszi mégeccer! :)
Bepozicionáltuk a spricnit kifúrtuk a lököst , de trükkös, mert nem csak egy sima 22-es lyuk, hanem onnan még jobboldalra kiágazik egy 15x7mm-es "ág", de meg lehet csinálni :) Márti sokat segített méregetni. A tartályt is cserélni kell, mert nagyobb és 2 szivattyú van rajta. A dobbetétet félig lebontva lefelé kijön a tartály, a nagyobbat is ugyanígy be lehet szuszakolni, de nemeccerű mutatvány. Arra kell figyelni, hogy az ablakmosó szivattyújának a csöve úgy rágyógyul, hogy ha le akarom húzni letörik a csőcsonk is, sikerült letörnöm sajna, még agyalás alatt van, hogy miképp hozom rendbe, jelenleg csak a lámpamosó van bekötve a másik szivattyú inaktív. Miután a spricnik helyre kerültek és a tartály is kicserélődött már csak össze kellett rakni, sajna a motortér burkolattal megszenvedtem, de sikerült :)
Még az ablakmosó szivattyúval kell valamit kezdenem, meg belőni a spriciket, mert most összevissza fújnak...
update:
a szivattyút sikerült meggyógyítani, úgy hogy a csövet ráragasztottuk, belőtem a spricniket is, szóval zsír a cucc :)
a legutóbbi szervíznél, mikor a vezérlés burkolatát kicserélte Csöri mester, nem voltak meg a hosszú csavarok a hosszbordás takaróhoz, Trencsiktől lomizott nekem 2 csavart, így végre az utolsó elem is a helyére kerülhetett
Sajnos ismét megmakacsolta magát úgy 40-50 ló. Nemigen akart menni, 2-ben rángatva gyorsult, cserébe viszont csak 8,7-et fogyaszott. Megpróbáltam lehúzott LMM-mel, hát ég és föld, ment mint állat, csak nem volt alapjárat, megpróbáltam lehúzott lambdával is, úgy nem volt változás. Szóval LMM. Kapott féktisztítót gazdagon plusz egy 15 percre levettem az aksisarukat, resetelendő a compot. Hogy konkrétan e 2 eljárás közül melyik volt hatásos, azt nem tudom, de visszatért a power, szóval egy időre ismét elfeledhetem (remélhetőleg) az LMM cseréjét.