- Típus:Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Bianco Ghiaccio
Összességében elégedett vagyok.....a forgalmazó által ígért 35/25 mm-nél kevesebb lett az ültetés mértéke nem tudom miért de nem is baj így legalább nem fog úton-útfélen lekoppanni az alja! Optikailag azért szemmel látható a változás most vagyunk a QV gyári szintjén ami a cél is volt! Talán hihetetlen de a komfort szinte egyáltalán nem romlott és az úthibák "kezelése" is elfogadható szinten maradt a kanyarstabilitás viszont érezhetően nagyot változott pozitív irányba, olyan "gokartos" feelingje lett és a hátsó futómű elpattogása szinte megszűnt! Ezek az első pár km tapasztalatai nagyon megérte a pénzét ez a szett csak ajánlani tudom!
Régóta motoszkált bennem a gondolat miszerint közelebb kellene engedni a kasztnit a talajhoz mert a 18-as gurigák eléggé furán mutatnak a kerékjáratban (lásd: képek).
Nem a "porig" ültetés hanem a QV gyári 20 mm-es hasmagasság csökkenésének elirigylése vezérelt amikor hosszas vívódás után megrendeltem innen a Bilstei B6+ Eibach Pro kittet és vártam a futárt.
Az átutalástól számítva egy hét alatt megjött a csomag és referencia futómű-geometria ellenőrzés és hasmagasságmérés után ma belevágtunk a nagy műveletbe!
Folyt. köv.........
A KÉPEK AZ ÁTÉPÍTÉS ELŐTTI ÁLLAPOTOT MUTATJÁK!
Sokat gondolkoztam milyen technológiát válasszak karbon témában de az "igazit" ára és bonyolultsága miatt elvetettem! Mivel nem a súlycsökkentés a cél hanem a dizájn ezért a második lehetőség a fóliázás lett volna de nem tetszik a matt felület ill. a szélek eldolgozása sem tökéletes! Aztán ráakadtam a VTN technológiára melynek végeredménye pont olyan mint amit megálmodtam! Hamar rátaláltam a Chromedesign csapatára ahol nagyon segítőkészek voltak másfél hét alatt elkészültek az elemek: motorburkolat, hátsó "diffúzor" ill. a Ducati hátsó sárvédője és a gyújtáskulcs körüli műanyag elem!
Szerintem nagyon igényes munka már most gondolkozom miket akarok még ezzel a módszerrel "bevonatni"!
Végre kapható után gyártott aktív szenes pollenszűrő így gyors kicseréltem mert a télen cserélt sima Wix márkájú nem sokat ér! Ha már tettem-vettem az alsó motorburkolat is elkerült a műanyagos haverhoz mert volt rajta egy repedés! Mivel a BMC szűrő is 13000 km óta került bele ideje volt egy alapos mosásnak, egyébként nem volt túl koszos de kapott egy spéci szűrőtisztító folyadékot, 1 nap száradás után pedig egy kis olajozást!
Szombaton megtisztelő feladatot kapott Giu, egy ifjú párt fuvaroztuk szépen feldíszítve a gyönyörű napsütésben! Sajna vasárnap elromlott az idő így gyorsan lekerültek a "díszek" maradtak a képek :-)
Rászolgált a nevére ez a kiváló Sonax termék (ExtremWax) mivel tavaly augusztus óta védte, óvta a karosszériát a naptól, esőtől, fagytól azonban mostanra teljesen "eltávozott" a fényezésről így időszerűvé vált az ismételt kezelés! Három óra alatt sikerült is felhordani szerencsére kéznél volt a polírgép! A szélvédő is kapott egy spec Nano-bevonatot most már onnan is pereg a víz esőben nem is kell nagyon használni az a ablaktörlőt!
Kicsit előrébb lett hozva a 30 ezres revízió mert a repedt szélvédővel nem szerettem volna tovább közlekedni! Az Autóház Budaörsre esett a választás mert a cascóm önrészét is átvállalták ill. egy pár garis apróságot is meg kellett szüntetni: váltógomb csere (letört a teteje), futómű állítás, kp. zár antenna csere meg természetesen olaj+szűrő ill. gyertya csere! A levegőszűrővel nem kell foglalkozni mivel mosható BMC van benne a pollent meg kicseréltem még a télen saját magam! Km óra állás: 24000
Mivel megszűntek a reggeli fagyok és sajnáltam már a téli Bridgestonokat koptatni a 20 fokban így szombaton visszakerültek a nyári gurigák! A Téli gumik már átlépték a 15 ezer km-t az elsők szemmel láthatóan és mérhetően jobban kopnak lehet a következő szezonra megcserélem a hátsókkal kopjanak azok is! A felnik is átalakuláson mennek át nyáron ha minden igaz sötét színbe "öltöznek" de ez még csak terv remélem nem csak az marad! Km óra állás 23000
Volt egy kis szabadidőm délután így megszabadítottam a gépet a rengeteg sótól ami az utóbbi 2 hétben rárakódott! Durva volt a mosóban ahogy fagyott rá a mosóvíz a -7 fokban de mivel utána beálltam a fűtött csarnokba így sikerült teljesen vízmentesíteni a kritikus helyeket (tankfedél zárja, ajtótömítések, kilincsek)!
A csomagtartóba sikerült vennem a Lidl-ben egy fekete a kárpittal harmonizáló táskát melyre édesanyám felvarrta az Alfa-emblémát! Minden belefér még a poroltó is és nem csúszkál ide-oda mert tépőzárral "kapaszkodik" a kárpithoz!
Kicseréltem még a pollenszűrőt is mert már gyengébben fújt a ventilátor ami nem is csoda mivel tele volt szeméttel! Egyenlőre Wix márkájú sima került bele nem sikerült aktív szenest felkutatni pedig a gyári beszállító a Valeo de után gyártottban egyenlőre nincs más!
A jobb első ajtókárpit is levételre került mert berezonált a hangszóró körül valami és csak így lehet hozzáférni! Kiderült, hogy a gyárban a műanyaghegesztő kicsit trehányan dolgozott nem "sütötte" össze rendesen ez is orvoslásra került hála egy műanyagos havernak!