Mutasd

>> Szerviz2016-08-09

Múlt héten előjel nélkül megadta magát a gyári szerelésű akku. Egy 35km-es út után másfél óra állás után indítanám és a műszerek villogtak, a létező összes hibajelzés megjelent, a relék kattogtak, de a motor nem indult. Indító kábellel átindítottuk egy másik autóról, így haza tudtam vele menni.
Gyári akku: Magneti Marelli 60Ah/540A. Mérete: Hossz-240mm, Magasság-190mm, Szélesség-175mm.
Új akku: Exide Prémium 61Ah/600A Mérete:240x175x175mm.
Az új akku 23310Ft volt, a régit 2160Ft-ért számolták be. Itt vettem: Akkucity

 
>> Szerviz2016-01-14

Ma este végre kicseréltem az olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollen szűrőt. Castrol Edge 0w40 olaj került bele Erhard ajánlására. Vettem egy méter 8-as átlátszó műanyag csövet amit a szűrőház alján lévő kis olajkivezető csonkra dugtam. Így a szűrő fedél meglazítása (kb10mm-re) után a szűrőben lévő olajat szépen kivezeti és nem a féltengely/lengőkar szilent/bölcső kombót áztatja meg a fáradt olaj. A légszűrő ház mellé beesve találtam egy tompított izzó rögzítő kampót. (ami jól jöhet még a későbbiekben) A haspáncél 18db rögzítő csavarjából 5db hiányzott, azokat is pótoltam. Még jó hogy az exhez vettem többet így volt mihez nyúlni. Az összes csavarját bekentem rézpasztával hogy a későbbiekben is úgy jöjjenek ki mint most.

>> Szerviz2015-12-16

A héten kicseréltem az ablaktörlő lapátokat is amiket még a nyáron vettem Alfacity-ben az Elaforg 2000Kftstandján. Még az exre szántam, de arra már nem kerültek fel, így most kapóra jött hogy voltak "raktáron". Gyári lapátok kerültek fel.

>> Esemény2015-12-16

A múlt héten kaptam meg a matricarendszámot, amit a székesfehérvári (mivel ott lett forgalomba helyezve/igényelve) okmányirodában vehettem át. Cserébe le kellett adnom az egyik alu rendszám táblát. Mielőtt felragasztottam volna, el kellett tüntetnem azt a 9!db lyukat amik a rendszám tartók miatt lettek fúrva a lökhárítóra. Nem hagyhattam úgy, mert egyrészt hátulról a lyukakon keresztül teleragad kosszal, aminek következményeként előbb utóbb felhólyagosodna. Másrészt pedig csúnyán átütnének mivel a lyukak szélei kiállnak a síkból a csavarok miatt. Szóval először leszedtem a rendszám tartót, aztán lemostam (most csak ezt a részt) a helyét. Majd kis kézi csiszoló géppel kicsiszoltam homorúra a lyukak széleit. Ezután két komponensű Würth fekete színű műanyag ragasztójával kitöltöttem a krátereket. Kb fél óra múlva a tökéletesen megkötött ragasztót síkba csiszoltam. Most már mehetett fel a rendszám, de előtte még jól bepermeteztem vízzel a lököst hogy az esetlegesen beszorult buborékokat ki lehessen préselni alóla.

>> Egyéb2015-12-16

A múlt héten vettem 4db használt Barum Polaris3 225/50 R17 98H XL gumit. A gyártási dátumuk 2014 31.hete, profil mélységük 7.5mm-es. Végre használhatom rettegés nélkül a vasat. Nem kell aggódnom a nullára kopott még gyári(!) nyári mintás Michelinek miatt. A jobb hátsón egy vadi új Pirelli volt amihez jövőre veszek 3 ugyanolyat.

 
>> Esemény2015-11-14

Ma eljött a napja hogy hazahozzam ezt a gyönyörűséget. Délelőtt mentünk érte Erhardhoz. Ő intézte a hazahozatalt és a honosítást amiért nem győzök neki köszönetet mondani, egy igazi barát :-) Hollandiából származik, ehhez mérten és a kevés méternek köszönhetően szinte gyári új állapotban került hozzám. Ígérem igyekszem jó gazdája lenni. Egy kis ismerkedés után óvatosan elindultunk új otthona felé. A hazaút igazi élmény volt. Már megvettem hozzá a motor olajat, a szűrőket, amiket nemsokára ki is fogok cserélni.