Ma beruháztam egy Straus magasnyomású mosóba. Talán megkönnyíti kicsit az itthoni autómosást. :)


Ma voltam a festő szakinál, készen vannak a küszöbök. Hurrááááá! :)
Még várnom kell legalább csütörtökig a felrakással, mert elromlott a polírgépe. Nekem meg addig ha jó idő lesz le kellene mosnom/mosatnom a kocsit. Kapnak majd a lámpák is egy polírt, és a küszöbön lévő kis felületi rozsda is el lesz tüntetve.
Egy valamit még hiányolt a szemem a szép rosso féknyergekről, igen azt, az Alfa Romeo feliratot. GT barátomat zargattam és elkészítette nekem a matricákat. Ma megjött délelőtt és késő délután fel is raktam őket. + Még elöl is lefestettem ezüsttel a tárcsa megfakult részét.






Ma leadtam a szakinak a küszöböket. Szerinte nem vészes a törés, ami nekem elég komolynak tűnt. Azt mondta szól ha készen van, és akkor odapróbáljuk a kocsihoz. Utána pedig nekieshet a fényezésnek.
Egy kis pucolás és csiszolás után megkapták a hátsó nyergek is a rosso fényt, + a tárcsák rozsdás része is meg lett csiszolva azok pedig egy kis hőálló ezüsttel szépültek meg.




Ma bementem szervizbe(Autofit) és kicseréltettem a már vagy egy hónapja beszerzett fékbetéteket. :)
Ma megjött a Főnix Tuning-tól rendelt váltógomb és kézifékkar borítás. Gyorsan fel is pattintottam őket. Jobb az összhatás a carbonmintás konzollal. :)




Gondoltam adok egy kis fényt az aluknak, ezért vettem polírpasztát és nekiestem délután. "Csak" kézzel csinálgattam, de mégis látszik a különbség. A pajzsnak is adtam egy kicsit a pasztából, szépen is csillog.Már csak a jelet kellene kicserélnem benne :)
Képek:
előtte---munka közben----utána-----pajzs-----ez meg csak úgy :D





Ma odapróbáltam a Lali(75!!!!!!) -től kapott küszöböket a kocsihoz. Sokat dob majd rajt ha a szaki meg tudja javítani a repedést rajta.


Ma megpucolgattam az első fékeket, és adtam a nyergeknek Rosso festéket. :)
Következő lépcső a hátsó betétek cseréje és utána jöhet a hátsó nyergekre is a Rosso. :) Szerintem jól néz ki.

