Mivel a 125K -rol lemaradtam ezért posztolom a 126-ot. :)
Régóta tervben volt a dolog, és most hogy láttam Kócosw barátom megcsinálta, én is vettem a bátorságot és egy tekercs fóliát, majd nekiestem egy-két elemnek. Még van 1-2 amit be szeretnék húzni, ha lesz időm folytatom.
-4 Alfás szelepsapi.
Száradna le mindkét keze a kis rohadéknak.
Ma mikor hazaértem melóból, találtam az asztalon egy bubis borítékot, nagy Royal mail felirattal. Egyből tudtam mi van benne. :) Délután szépen ki is cseréltem. + kapott a pajzs egy kézi polírt. Nagyon jó lett az összhatás.
Ma délelőtt megrendeltem egy új emblémát a pajzsba. Sajnos a régi eléggé elkopott már, ezért megérett a cserére. Angliából érkezik majd.
Most úgy néz ki egyenlőre kész. Kapott egy új helyzetjelzőt flexibilis LED szalag személyében. Most eléggé kívánja a szemem az üvegekre a fóliát is. Majd meglátjuk mi lesz a következő projekt.
Első lökös elkészült. Ma következik a hátulja. + kap egy kis polírt. :) Még agyalok valamin, sőt több dolgon is, de egyenlőre legyen elég ennyi. :D Ha kész minden, próbálok lőni pár jobbfajta képet. :) Már csak az a kérdés hogyan rakom fel a rendszámot... :D
Ma leszereltem az első lököst és leadtam a fényezőnél. Fújva lesz az egész + a koptató csíkok és a ködlámpa keret is megkapja az autó színét. Elvileg pénteken el is hozhatom.
Ma lecseréltem az olajat is. Kapott friss fincsi Selénia 20K-t. Nem is volt olyan veszélyes művelet. Igaz aknából csináltam. :) Az olajszűrő elég nehezen akart megindulni, de lejött az is. :)
Km:123587