Tagok >> Seriff >> 156 2.4 Mjet 20V >> Blog
- Típus:156 2.4 Mjet 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Kék
Most nézem, hogy a fékpor beette magát a télifelnibe, not good. Valkinek van tippje mivel jön le szépen? Előre is köszi :) Aztán a hétvégén feldobom végre a nyári TI szettet is, juhúúú.
Update: Cillit Bang plusz kiadós súrólás megtette a hatását a fékporral szemben. Fel is tetettem a ti felniket, de lehet megy még felnishez a hosszabb használat előtt :((
Hirtelen ötlettől vezérelve hétvégén bekábelezzük az SW-t, kicseréljük a gyári - kiváló minőségű - hangszórókat, belepróbáljuk a garázsban pihenő Audison SRx4 erősítőt, illetve a 2 mélyláda egyike is helyet foglal a csomagtartóban ha minden igaz.
Zselé cartárs ajánlására, aki korábban autóhifiben utazott, Audio System MX165 Plus szett, illetve MXC 165 koaxális páros kerül be.
Az erősítőt még BeeGee-től vételeztem, a GT-je eladása után.
A mélysugárzók DLD, illetve ha jól emlékszem MacAudio márkájúak.
Hogy a rendszer pontosan hogyan fog összeállni, illetve, hogy mit hajt majd az erősítő és mit nem, az holnap fog kiderülni :)
Rég nem írtam az autók blogjára/ba.
Ma vételeztem az 56-ra gyári 17 collos TI felnigarnitúrát, így eldőlt, hogy a Süsnye cartárssal elcserélt Barracudák (Neki 8 coll széles szett volt, nekem 7, ugyanabból a fajtából, ti. Indy) a GTV-re mennek fel.
A gumikat valószínű megcserélem a 2 garnitúrán, az 56-tal - természetétől és rendeltetésétől fogva - jóval többet megyek, legyen azon a mélyebb profilú szett. Különönesen, mert a Barracudákat SanyiJTD-hez viszem majd fényezni, így mindenképpen le- és fel kell majd gumizni, gazdagodjék csak a sarki gumis a 2 Subarujával :D
Úgy fest most, hogy a 215/45R17-es méretű garnitúra megy a GTV-re, illetve az egy kicsit ballonosabb 225/45R17-es mérettel bíró másik szett megy az SW-re. Isten áldja Itáliát. :)
Az első képen a konkrét, megvásárolt garnitúra gyermekkori képe látható, a második egy számomra is remek látványtervet vizionál és vizualizál.
Hetfon megjott a kis csomag Amazon bacsitol, meghozta az OBD csatit.
Mar mult heten letoltottem a korabban emlitett Torque appot a telefonomra, igy igazan nem sok dolog volt hatra, mint elore ;)
Muszakilag alulkepzett ember vagyok, de ennel egyszerubb es kenyelmesebb megoldast nem tudok elkepzelni. Radugtam a gep agyara a csatlakozot, elesitettem a BT-t, osszeparositottam oket es kesz. Egy kattintas volt kiutni a hibat (miutan persze a jo oreg duck tape baratommal ideiglenes javitast vegeztem a kedvenc kis csovemen), utana mentem egy kort, el is felejtettem, milyen bivaly tud lenni a kocsi, ha megvan a gyari ertekhez kozeli kraft.
Meg is tankoltam, veszuzem alatt folyamatosan csokkent a fogyim, mialatt sikerult megtanulnom ujra vezetni a kocsit, ti. sok esetben amikor normalis uzemben a gazt kell nyomni, itt vissza kell engedni a jobb labat nyugvo pozicioba, mert teljesen felesleges a presszura... No mindegy, a lenyeg, hogy most 54 es fel liter kellett 890 km-re, ami eleg jo ugy nezve, hogy a kocsi/motor hatekonysaga silany volt hala kedvenc kabelemnek...
Egyebkent egy csomo erdekes es szep infot lehet kiolvasni menet kozben is, de nekem tul sotet, hideg es keso volt tegnap ezzel jatszani :)
Remelem az uzemi nyomas nem dobja le a duck tape-et menet kozben. Hetvegen kiprobalom, amikor elugrunk Hollandiaba :)
Gondoltam mig el nem jutunk a vakuumcso cserejeig, erdemes lenne kiutnom a hibat (a csovet megszakertettem atmeneti jelleggel egy kis mindenrehasznos ducktape segitsegevel), igy rendeltem egy remeknek hitt SainSpeed ELM327 Bluetooth OBD2 CAN Interface-t. Ha minden igaz holnapra meg is jon, le is toltottem mar a Torque appot a telefonomra. Ezekkel elvileg telefonrol megszakerthetem a computert, alig varom :)
Ha valakinek van ezzel tapasztalata, kerem ne tartsa magaban. :) Koszonom.
Mivel Párizs nincs túl messze Bonntól (közelebb, mint Berlin pl, ahova pár hete kirándultunk a kocsival), így elgurultunk egy hosszú hétvégére. Az SW-ről nem lőttem képet, mert zuhogó esőben mentünk végig odafele (ott már szép volt az idő hál'istennek) és dög mocskos lett, viszont 2 csodás olasz remekművet fotóztam Nektek :)
A kocsival nem volt gond, ment szépen, vészprogramon :D Tudni illik egy aprócska de funkcióját tekintve jelentős kis csövecske gondolta sok neki az elmúlt 8 év kemény igénybevétele és megreped, mire a computer ráparázik a kérdésre, mert szerinte gond van a turbó nyomással. Khmm, szeretem a computert... A lényeg, hogy kb. szívó üzemmódban közlekedünk mostanság, ami nem para, ha nem megy 130 alá a sebesség pályán egy komoly emelkedő kezdeténél, mert ha igen, szépen belassul a lelkem, ami elég kellemetlen érzés, el tudjátok képzelni... Karácsony előtt haza megyek és ott orvosolva lesz a dolog, remélem. Itt a szervizben megcsinálták ugyan - levágtak a cső végéből és ráhúzták a pöcökre, ahol lennie kell, de "ledobta" a gép egy komolyabb (átlagosnál nagyobb) gyorsításnál. Azért nem kívánom senkinek, hogy így járjon, mert egyrészt a tempomat ezek után felejtős és lábbal is újra kell tanulni vezetni tudva, hogy a lovak kb. fele nincs az emberrel és csak 2-3000 rev/min között használható a kocsi, ott is ésszel :(( Na mindegy, ez van...
Párizs még mindig az egyik legszebb és leghangulatosabb hely a világon :)
Mivel Párizs nincs túl messze Bonntól (közelebb, mint Berlin pl, ahova pár hete kirándultunk a kocsival), így elgurultunk egy hosszú hétvégére. Az SW-ről nem lőttem képet, mert zuhogó esőben mentünk végig odafele (ott már szép volt az idő hál'istennek) és dög mocskos lett, viszont 2 csodás olasz remekművet fotóztam Nektek :)
A kocsival nem volt gond, ment szépen, vészprogramon :D Tudni illik egy aprócska de funkcióját tekintve jelentős kis csövecske gondolta sok neki az elmúlt 8 év kemény igénybevétele és megreped, mire a computer ráparázik a kérdésre, mert szerinte gond van a turbó nyomással. Khmm, szeretem a computert... A lényeg, hogy kb. szívó üzemmódban közlekedünk mostanság, ami nem para, ha nem megy 130 alá a sebesség pályán egy komoly emelkedő kezdeténél, mert ha igen, szépen belassul a lelkem, ami elég kellemetlen érzés, el tudjátok képzelni... Karácsony előtt haza megyek és ott orvosolva lesz a dolog, remélem. Itt a szervizben megcsinálták ugyan - levágtak a cső végéből és ráhúzták a pöcökre, ahol lennie kell, de "ledobta" a gép egy komolyabb (átlagosnál nagyobb) gyorsításnál. Azért nem kívánom senkinek, hogy így járjon, mert egyrészt a tempomat ezek után felejtős és lábbal is újra kell tanulni vezetni tudva, hogy a lovak kb. fele nincs az emberrel és csak 2-3000 rev/min között használható a kocsi, ott is ésszel :((