Mutasd

>> Tuning és extra2017-07-06

Állandóan cserben hagytak a féltengelyeim, így úgy döntöttem legyártatok 2 darabot. Ha lúd, legyen kövér alapon erősítettet gyártattam, a teljesítményadatoknál és az elvárásaimnál azt tüntettem fel, hogy bírnia kell 300+ LE-t illetve 700 Nm nyomatékot a minennapi használaban, illetve versenyeken. Ami történt a gyártásnál: a saját féltengelyeimet egyesítették a BMW X5 csuklóival, kapott 2 rövid féltengelyt, emberesebb átmérővel. Sajnos 2 hónapig készültek a tengelyek, Alfacity előtt 4 nappal került beépítésre a hosszú tengely. Azért külön, mert első körben sikerült hosszabbat gyártaniuk és le kellett belőle esztergálni kb 5 mm-t. Az autó továbbra is kellemetlenül vergődik az úton, szerintem vagy a váltóm vagy a difi adta meg magát. Mindegy, AlfaCityre elmegyünk, aztán szétborítom ezt a vacakot :)

 
>> Tuning és extra2017-07-03

Miután rábukkantam, hogy milyen felnim is van, akkor derült ki, hogy nem 5x98, hanem 5x100-as osztókörű, nem akartam így a rövid sima csavarjaimat kínozni. Vettem 16 darab mozgókúpos kerékcsavart M12x1,25x40-es méretűt. Darabja 500 Ft volt, teljesen jó ár. Szomorú, hogy Budapestről kellett hazarendeznem, mert az egész országunkban 2x ennyiért találtam és az is csak 28-as hosszúságú volt. Mivel eléggé beesettnek találtam a felniket felszerelés után, illetve necces volt a távolság az első féknyereg és a felni küllője közt, vettem 4 darab 5 mm-s nyomtávszélesítőt.

 
>> Szerviz2017-06-29

Mióta nálam a kocsi, még nem volt cserélve a pollenszűrő. Több oka is volt, egyik az, hogy máshova öntöttem a pénzt, a másik, hogy fogalmam sem volt róla, hogy hol van. :) Még március közepn megrendeltem bele a szűrőt, ma jött el a pillanat, hogy a kocsi mélyére feküdjek. A pollenszűrő marha jól el van dugva, 5,5 mm fejű csavarokkal rögzítve az ajtó, ami mögött található a 2 kis szűrő. lényegében 5 perces művelet volt, kellett már.

 
>> Autóápolás2017-06-18

2 éve mikor lefújtam az autót, elég szerencsétlenül sikerült a lakkozás. Tavaly visszacsiszoltam a lakkot bal oldalt a motorháztetőn és a csomagtartóajtón, majd 3M pasztával kezdtem polírozni. A végeredménnyel elégedett voltam egészen a második mosásig, amikor az összes paszta kimosódott a karcokból, úgyhogy a 2 éves fényezés úgy nézett ki, mintha 2004-ben fújták volna rá az autóra. Idén miután lefújtam a tetőt és a felniket, ismét polírozógépet fogtam a kezembe. Visszacsiszoltam a tetőt és a jobb oldal elcseszett lakkozását. A 3M heavy & medium cut pasztáit könnyű szívvel elengedtem, helyettük Menzerna FG400 és 2200 pasztát használtam, beszereztem egy új korongot is, ami jócskán megkönnyítette a karcok eltűntetését. Kíváncsi mennyi hologram maradt a lakkon, utolsó fázisban kerül a kocsira egy réteg wax a Chemical Guys-tól-