Blog >> 16v
Megadta magát a balos, cserélve bontottra
Szép tavaszi nap volt... Békésen autókáztam a 0áson, a belső sávban, amikor hallottam egy nagy fémes csattanást, kihúzódtam, finoman fékeztem, amikor még egy ugyanolyan csattanást hallottam, ezzel egy időben majdnem kitépte a kezemből a kormányt. Megálltam a leálló sávba. A jobb első kerékből két csavart elhagytam. Azt tudtam, h a 4ből kb 1 csavar fogja azt a kereket, mert szarok a menetek az agyban, de reméltem, h még egy kicsit kibírja. Anyám hozott otthonról csavarokat, elgurultam Zé.-hez, ahol sikerült kicserélnem a kerékagyat. Ezúton is köszönet neki az alkatrészért és a placcért
Kiégett az egyik szofita izzó a beltérben, ez egy kisebb lavinát indított el. A vége az lett, hogy ledesítettem az egész beltér világítást, és az összes külső világításom működik, még a ködlámpa is :)
Megtörtént az olajcsere, Zé.-nek megint hatalmas köszönet :) A szokásos Comma Eurolite került bele
A szervószivattyú csere után pár nappal a kormánymű is feladta a harcot. Már tavaly is láttam rajta, hogy szivárog, de nem volt vészes, ezért nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Egyszerre lökte ki magából az összes olajat. Tegnap sikerült kicserélni, egyúttal a kormányösszekötők is cserélődtek, jövő héten viszem futóműveshez is. A műhelyért és az alkatrészekért, segítségért hatalmas köszönet Zé.-nek, a segítségért Pb_-nek és Zolika155-nek.
Sikerült szerezni, kész a futómű :) A rúdért köszönet Zé.-nek
Régóta vadásztam küszöböket, két félére hajtottam, az egyik a gyári 16v volt, ami hátul kiszélesedik, a másik fajta a kocka 1.7qv küszöbje. Sikerült szert tenni egy szett kocka qv-ról valóra:) Eredetileg csak a hátsó részét akartam felrakni, azzal az első résszel, ami rajta volt, de mivel makulátlan műanyagot nem vágok meg, ezért az első részével került föl. A hátsó részt valami itthon talált feketével fújtam le, h nagyjából lássam, h milyen lesz, de közben derült ki, h csak szettben tudom föltenni. A matériáért köszönet Pb_-nek
Amióta megvan az autó, azóta kicsit zajos volt, nem foglalkoztam vele, de most elkezdett elég hangos lenni. Találtam még egy régi kupac alkatrész alján egy 64es szivattyút, a felfogatása ugyan az, csak kicsit nagyobb a 33 gyárinál :) Föl is raktam, elég finom lett a kormány és eltűnt egy jellegzetes hangja a kocsinak. Egyúttal az olajat is lecseréltem a rendszerben :)
Végre visszakaptam a jogsimat, szóval újra úton. Viszont ki is derült hirtelen, h a harmadik próbálkozás a nagyobb generátorral szintén kudarcba fulladt, ez a darab is szar volt. Visszakerült az a gyári, ami kaposújlakon is kihúzott a szarból :)
Majdnem el is felejtkeztem róluk. Sikerült összegyűjteni egy pár korrekt állapotú gyári emblémát, de kicsit sajnálom őket napi szinten használni. Csereberéltem egy halom kopott emblémát egy pár carbonosra. A gyáriak meg mennek a találkozóra fölkerül feliratú dobozba:) Köszönet Gt-nek! Nagyon korrekt, ügyes és gyors.