Blog >> rendszám
Ma megérkezett a "B" tip. első rendszámom! :-)
Egy csomó előnye van :-)
Nem fogja úgy a szelet mint az "A" méretű alutábla :-)))
Nehezebben talál fogást rajta a sebességmérős rendőrbácsi :-)
Nem tudja a rendszámfelismerő leolvasni :-)
Kisebb, tehát könnyebb, ezért súlycsökkentést is végeztem a csere által, mind a kocsin mind a pénztárcámon :-)
Na meg ha csökken a súly NŐ a végsebesség, nem? De! :-D
A mai napon a nevemre került az M-JET POWER gépezet :-)
És lecseréltem a rendszámát is.
KTR-156- ra Kata147 cartársNŐ közbenjárásával :-)
Kata úgy mondja, hogy KaTeRina .-)
Ha már Harinál jártam... beszereztem végre egy rendszámtábla tartó keretet a csúnya "reklámkeretem" helyett :)
2005. december 30-án kaptam meg a győri KPM-nél az engedélyt a matrica rendszámra, 2.100 Ft-ba került. Előtte levettem a rendszámtáblát elölről.
Ezután az okmányirodába mentem a D típusú rendszámhoz szükséges engedélyemmel és igényeltem matrica rendszámot. Sajnos már csak nagyot adnak ki, ami ugyanakkora, mint a lemez. 8.000 Ft-ot hagytam az okmányirodában, február közepére készült el a matrica rendszám.
Mivel idegesített a JUK, ezért már átvételkor tudtam, hogy nem sokáig viseli majd a Fekete Lyuk becenevet az autóm :) Sokat filóztam mi legyen, végül a legegyszerűbbnél maradtam, ZST-976. Sokan nem értik, miért ZST, de van aki egyből vágja, hogy ZsolT :) Meg hangzásban hajaz a GT-re is :)
A rendszámot Bánfalvi Kolos intézte (www.rendszamtabla.hu), ha jól emlékszem, másfél hetet vártam rá.