Blog >> rendszám
Igor, az őrkutyánk lerendezte az első rendszámtábla keretem. Valamiért ellenállhatatlan késztetést érzett a letörésére. Pedig csípi az Alfákat. :)
A hátsónak az egyik fülét pedig én törtem le, napokkal ezelőtt, rendszámvilágítás csere közben, így ma cseréltem mindkettőt.
Hátra króm hatású keretet vettem, szebben mutat. Elől maradt a hagyományos fekete.
Első 499.-
Hátsó 1490.-
Ebayről rendeltem ledes izzókat, kb. 3 hét volt mire megérkezett Kínából. Egyenlőre csak a rendszám világítás jött meg, azokat már ki is cseréltem. Sokkal jobb az összkép. Filléres dolog volt, viszont ilyen kis csecse-becsék sokat dobnak egy autó megjelenésén, szerintem.
A helyzetjelzőimet még várom.
4db-ot vettem, 605ft-ért, 2 megmarad tartaléknak.
Kapott az autó a hétvégén nappali menet fényt.
Némileg faragni kellett, hogy elférjen a ködlámpa mellett.
Először féltem, hogy gagyi lesz, de úgy érzem nagyon jól sikerült felrakni.
A rendszámtábla tartó keretet is eltávolítottam, így azért szebben simul a lököshöz, bár a matrica sokkal szebben állna neki...
A pajzs és ezzel együtt a problémás tőcsavar cserére is Largékhoz vittem vissza Brigit. Ehhez pedig biztos, ami biztos alapon a vezérműszíjat is ismét kicserélték.
Ha már ott voltam a klímát is kértem, hogy tisztítsák ki, ezért a pollenszűrő is cserére került. Előre pedig felcsavarozták a hivatalos rendszámot, amit eddig egy általam szabályosnak gondolt matrica rendszám helyettesített.
Km: 90.321
Megcsináltam a projectoros lámpám. Vettem ebayről egy szettet durván 28.000ft-ra jött ki. A csomag tartalmazta a 2 projectort, két trafót izzóval (4300K), h4 bi-xenon kábelköteget és relét, valamint a szerelési adaptereket és csavarokat. Nem kellett sokat faragnom, csak egy kicsit kell a focsor aljából faragni annyit h beférjen a projector alá a kábel is. A lámpa aljára furtam egy lyukat h a kábelek alul jöjjön ki a trafot is alul rögzítettem, így mikor benéznek a motortérbe nem látják h utólagos. A gyári helyzetjelző fényt azt csak kihuztam és a foncsór mögé tettem, ebbe lett bekötve az angyalszem ami nem olyan nagy mint a bmw-be, ezáltal szebb is. (2-3kép)
Rendszámvilágításba ismét smd led került be, mellesleg hátul levettem a rendszámkeretet és felragasztottam, elől már matricarendszám van. (4kép)
Került bele kövess haza fény is - amelyet elől a ködlámpára és a helyzetjelzővilágításra lett rákapcsolva. Be és kiriasztásnál 30mp-re felvillan, majd elalszik. Postával együtt 6600Ft-ba került. (4-5.kép)
B-oszlopokat Carbonfóliával vontam be, anyagköltség kb 2500ft. (1.kép)
A fényszóró magasságállító kapcsolójának eltüntetése folyamatba van.
A sikeres legalizálás eredményeként megkaptuk a magyar rendszámot és a forgalmit, a törzskártyát majd küldik.
A történet érdekes. Elvileg tegnap a regadó befizetése után már lehetett volna ügyet intézni. Vissza is vittem az „ügyintéző” személynek a papírokat, be is ment vele az okmányirodába. Fel is hívott, hogy most bontották meg az LHU 550-től 600-ig tartó rendszám csomagot. Melyik érdekelne, mert azt kapnám. (Nesze neked hivatalos tájékoztatás, mely szerint: „Ami sorba jön rendszám, azt adjuk, nem kívánságműsor, nem lehet itt válogatni!”) Persze az 555-öt kértem. Pár perc múlva visszahívtak, hogy az már nincs a csomagban. Így lett 600. Aztán újra hívtak, hogy leállt a számítógépes rendszer, ma nem lesz meg a dolog. Másnap reggel telefonáltak és mentem is érte.
Az egész hercehurca 95e Ft-ban volt (ebből 65e a hivatalos ár, a többit ki lehet találni, hogy hová ment), plusz regadó és 350km mászkálás.
Megvan a rendszám :) Rájöttem, hogy a központi okmányiroda hétvégén is nyitva van, úgyhogy ma délelőtt megpróbáltam. Az ajtóból majdnem visszafordultam, mert olyan tömeg volt, hogy be se nagyon lehetett menni. Végül röpke két óra várakozás után sorra kerültem és némi pénzügyi tranzakció után enyém lett a rendszám.
Azért a magyar valóság egy utolsó ostorcsapást még tartogatott: a magyar rendszám természetesen nem fért bele a holland rendszámtartóba, de ezt azért hamar megoldottam. Suhanhatunk. :)
Sikerült egy szabad szemmel is elég jól látható összeget otthagynom az okmányirodában. Átírás & új papírok + mivel tavaly cseréltek egy kavics miatt szélvédőt a kocsin és elkeverték a regisztrációs matricát róla --> új rendszám. Nem rajongok azért, hogy újat kaptam, de legalább vicces... Mondjuk 156-ot nem tudtak adni, mert nem volt :(
Este kap nyári kerékszettet azt hiszem, téligumi 30 fokban = NEM MENŐ