Blog >> rendszám
Meglett a rendszáma, igaz nem adták olcsón.Az NKH-nál simán ment minden, volt kinti műszakija így nem is nagyon cicóztak vele.Fóliát beírták az magyar forgalmiba így az is letudva.A képek az első hivatalos itthoni úrtól és az első mosásról készültek. A rendszámot mikor kiadták az okányirodában jót mosolyogtam, ennek érdekessége, hogy most 2016-ot írunk és 91-ben születtem. Lehet tök véletlen, ja nem azok nincsenek :D
Felragasztottam a rendszámot kétoldalú ragasztóval. Így igazodott az SW is az eddigi trendhez! :)
Mától rendszámkeret nélkül gurul! Nekem így jobban tetszik, meg hamár elől sincs keret......
A múlt héten kaptam meg a matricarendszámot, amit a székesfehérvári (mivel ott lett forgalomba helyezve/igényelve) okmányirodában vehettem át. Cserébe le kellett adnom az egyik alu rendszám táblát. Mielőtt felragasztottam volna, el kellett tüntetnem azt a 9!db lyukat amik a rendszám tartók miatt lettek fúrva a lökhárítóra. Nem hagyhattam úgy, mert egyrészt hátulról a lyukakon keresztül teleragad kosszal, aminek következményeként előbb utóbb felhólyagosodna. Másrészt pedig csúnyán átütnének mivel a lyukak szélei kiállnak a síkból a csavarok miatt. Szóval először leszedtem a rendszám tartót, aztán lemostam (most csak ezt a részt) a helyét. Majd kis kézi csiszoló géppel kicsiszoltam homorúra a lyukak széleit. Ezután két komponensű Würth fekete színű műanyag ragasztójával kitöltöttem a krátereket. Kb fél óra múlva a tökéletesen megkötött ragasztót síkba csiszoltam. Most már mehetett fel a rendszám, de előtte még jól bepermeteztem vízzel a lököst hogy az esetlegesen beszorult buborékokat ki lehessen préselni alóla.
6 Celsius fok, pára, és én rendszámot ragasztok :-)
Pityukomának köszönhetően sikerült szépen befoltozni 6 csavar lyukat a művelet előtt.
Matrica vízszintessége nem tökély, nem tudtam mihez állítsam és mire rájöttem, hogy a lökhárítóban gyárilag meglévő kis gödröcskékhez kellett volna pozicionálni, már fent volt :-(
Na mindegy, az előző autón lefelé konyult, ez meg kevésbé ugyan, de felfelé egy kicsit. Hajszárítóval melegen tartva vizesen ragasztottam.
Javaslom ezt a cikket.
Felkerült a rendszám.
Egyenlőre a gyári fekete műanyagra lett felragasztva a pléh. Egész jó lett.
Most egy darabig "emésztem", aztán meglátjuk, hogy mi lesz.
Remélem a kétoldalas ragasztó nem engedi el.
Újabb jó hír, hogy vége a 3 hónapos ügyintézési folyamatnak és megkaptam a magyar rendszámot, forgalmit a V6-osra :) Életem eddigi legdrágább rendszáma:) de megérte úgy érzem. Az autó ugye svájcból lett importálva, nagyon jó állapotban van a KPM műszakin külön kiemelték ,hogy ritka az ilyen megkímélt 15 éves autó!
A rendszámot könnyű megjegyezni mert 82' májusban születtem :) ...156 végű volt a terv ,de azt nem tudtak adni. A lényeg ,hogy most már hivatalosan is V6 tulaj vagyok így lehet ,hogy lassan a JTD eladó lesz, bár sajnálom nagyon mert sokat foglalkoztam vele ,sok munka van benne és jó kis autó az is. Meglátjuk még a folytatást...
Ma meg volt az első apró szerelés az Alfán:
1. A rendszám meg lett igazítva, mert úgy volt felszerelve, hogy rálógott a pajzsra
2. A hátsó ülésnél a szellőző rácsa szét volt esve, szerencsére csak ki voltak pattanva a lamellák, így elég könnyen meg lehetett javítani
Ma átvettem a matrica rendszámot! Pár hete a hölgy azt ígérte, hogy SMS-ben értesít, de nem tette meg. Ma bent jártam, mert az eladott 156 papírjait intéztem (ezt majd a 156 blogjában folytatom). Még nincs felragasztva. Kép hamarosan. Lapátot leadtam...
Képen még a rendszám az szélvédő mögött...kis tesó kettővel mellette...
Még meg sem vettem a kocsit de már tudtam ha egyszer GT-m lesz akkor tuti, hogy "B" típusú kis rendszám lesz rajta elől mivel a hagyományos az borzalmasan néz ki rajta.
Egy kis okmányirodai és Mozaik utcai ide oda járás és illetékek fizetése és hosszú hetek várakozása után végre megérkezett az új rendszám :) Természetesen forgalmiban is bejegyzésre került.
Előröl nézve minta egy teljesen új autót kaptam volna annyira megváltozott :)
Tesa kétoldalú, szivacsos ragasztóval felragasztottam előre és hátra is a rendszámot. Így sokkal jobban tetszik, szerintem megéri megcsinálni. Bármelyik festékboltban lehet szerintem kapni.
Tuti nem esik le, nem zörög. (Bár egy másik szivacsos, csak egyoldalú festőragasztóval kibéleltem a rendszám belső részét.)