Jött egy üzenet a műszerfalon, miszerint valamelyik izzító gyertya megadta magát. Kimérés után az egynek volt megemelkedve az ellenállása 15Ohm-ra, ezt kivéve látom, hogy Beru, az-az ott még nem cseréltem mióta meg van az autó. Kapott a helyére NGK-t.
Most már minden rendben :)
Épphogy kicseréltem a rossz izzító gyertyát, erre két napra rá már megint villogott a visszajelzés. Ma volt rá egy kis időm és rámértem, hát elszállt egy másik gyertya is, úgy látszik egyszerre cserélhették őket. és sorba döglenek meg. Már csak egyet nem cseréltem ki. Ismét NGK-t vettem.
Rendeltem izzítógyertyát FEBI-t, boltba kibontottam és már ott széthullott, ilyet még nem is láttam, a közepe egyszerűen kicsúszott a házából.
Cserének csak NGK-juk volt, nem akartam várni még holnapig, így elhoztam azt.
2011.09.27 / 107587km. Ma cserélve lett mind a 4 izzítógyertya. A hibajelzés megszűnt. Tárolt hiba törölve. A 4 közül egy teljesen KO volt, egy még langyított, de már nem sok volt neki hátra. Ezért úgy döntöttem hogy mind a négy cserére érett. Gyári izzító gyertyák kerültek bele.
Ma kicseréltem a stabilizátor kart a jobb elején, alulról az anyát könnyen lehajtottam, felül sajnos nem volt ilyen egyszerű mert rögzíteni csak imbusz kulccsal lehetett ami meg is forgott a csavarban, így maradt a fúrógép. Az összeszerelés már könnyen ment, főleg hogy a rögzítést villáskulccsal lehetett megoldani és krovával húztam meg az anyákat
Cserére került a váltó felől második izzító gyertya is. Mérésnél ott volt eltérés az ellenállásban. Amin meglepődtem, hogy 9-es kulcs kellett hozzá, ezt is krovával oldottam meg, de ha a váltótól a 4 gyertyát kellett volna cserélnem akkor már bajba lettem volna, mert nem fér oda a krova fej... Beru volt benne, és Febi-re lett cserélve.
Lengéscsillapító csere majd később.
Hazafele jövet pedig jó tapasztalatok, miszerint megszűnt a kopogó hang :))