Blog >> hifi

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-02-18

Még mindig a monitor project. Megtörtént az utolsó előtti lépés. A fejtámla kiszerelése egy kis nehézségekbe ütközött, de végül Hardy útmutatása alapján sikeresen kiemeltük a helyéből őket. A Fanat-X csapatnak köszönhetően pedig beépült a két monitor a támlákba. Elmondás alapján nem volt egyszerű a művelet, de sikeresen prezentálták. Külön kérésem volt, hogy az avatatlan szemek elől legyen eltakarva a monitor, ehhez biztosítottam bőr anyagot is, melyet még Föcköstől kaptam ehhez az akcióhoz. Így használat előtt le lehet hajtani a takarást, mely tépőzárral van rögzítve. Szerintem nagyon igényes munka lett.
Az utolsó lépés is hamarosan bekövetkezik, mikor is a támla visszakerül a helyére, és be lesz kötve a monitor.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-01-05

Megérkezett a monitor, amit E-Bayről rendeltem. Mikor megláttam a csomagot, kicsit meglepődtem, mert leharcoltnak tűnt, és a dobozok sem voltak tökéletesek, de szerencsére nem sérült semmi, legalábbis külsérelmi nyom nincs. Még ki kell próbálni, remélhetőleg a működéssel sem lesz gond, aztán mehet a beépítés. Már várom. :-)

Update: Letesztelve, hibátlanul működik! :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-12-15

Már régóta tervben volt, hogy a fejtámlákba szerelek majd monitort. A fejegységem úgyis DVD-s, akkor meg miért ne? Viszont nem tartottam túl sürgősnek a dolgot, voltak ettől fontosabb kiadások is. Nézegettem az E-Bay-t, és rátaláltam egy nagyon olcsó aukcióra. Meglepően jó áron kínálták a monitort. Pár nap gondolkozás után ma megrendeltem a terméket. Ugyan ez a monitor drágábban van pár eladónál, remélhetőleg nem bukok be. Mert őszintén szólva, azért van egy kis fenntartásom a dologgal kapcsolatban. Mindenesetre várom a postást.

Maga a monitor 7" átmerőjű, színes TFT-LCD, teljes körű távirányítással, és tartozék a beépítő keret is.

>> Tuning és extraRolcho // Alfa 156 1.6 TS // 2010-08-18

Ma bekerült az erősítő és a mélyláda az autóba, és végre bekötöttem a jelátalakítót, úgyhogy most mély. Nagyon mély. Ennyi viszont kell az autóba. Persze csak szolidan. Nem szeretem, ha elmegyek valamerre az úton, és utánam néznek, hogy milyen egy idióta ez.
Az erősítő és a láda is régi szerzemény. Kellemes hangja van, pedig már több mint hat éve boldogítjuk egymást.

Nem is értem, hogy a mélyláda miért nem alapfelszereltsége az autóknak...

>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2010-04-25

Vegre jutott idöm a hifiinstallban a käbelek rendezgetesere.Elfogyott pär käbelkötegelö, pär meter spiräl käbelcsö,de sztem ennyit megerdemelt a rendszer.
Valamint likvidäläsra került a jobboldali napellenzöröl a legzsäkos figyelmeztetö folia...
tul szines volt :)
Bekerült a Ground Zero monoblokk bemenetijel vezerlöpotmetere is.

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-04-09

Ma visszatértem az autóvillamossági szerelő sráchoz, hogy végre tényleg beépüljön az adapter, amelynek segítségével a gyári, kormányon lévő gombokkal is tudom kezelni a JVC fejet. A technikai fennakadás oka tegnap előtt az volt, hogy helyszűke miatt egy-két korábban feleslegesnek vélt csatlakozó is ki lett szedve. Természetesn jól el is pakoltam őket... Ez hiba volt, mert most az egyikre szükség lett volna. Ezért segítségül hívtam George-ot, hogy megnézzük, az Ő autójában hogyan is van a csatlakozók bekötése. Nem akartuk találgatásra bízni a dolgot, így azért egyszerűbb. Miután megnéztük az eredeti állapotot, kiderült, hogy hiába, mert pár kábel még így is hiányzik nálam. Miután minden szét lett borítva, kiderült, hogy az viszont mégis megvan, csak jól elbújt. :-) Lényeg, hogy pár órás küzdelem után most már hibátlanul működik minden, szakszerűen beszerelve. És végre a fejegység is tökéletesen a helyére került. :-)
Ezen kívül volt még egy kis problémám, valahonnan generátor hang jött a hangszórókon keresztül. Ahogy lenyomtam a gázpedált, a fordulatszám függvényében jött a zúgás. Kicsit idegesítő volt, így egy zajszűrő is beépítésre került. Most már tökéletes, a zaj megszűnt. Cserébe kiment a tápkábelen lévő biztosíték, azt majd kell vennem. :-)

>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2010-04-08

Hosszas szenvedes -ami az ällando biztositekcsereket jelenti az egycsatornäs erösitöben- vegetert ...
GTVili cartärs rävezetesevel es a luzer manual ättanulmänyozäsäval meglett a hiba.Megprobältuk hidalni az egycsatornäs erösitöt..megtevesztett minket bekötesnel a 4 kimenet...
Hamär bontottam az installt megkerestem a Hertz EP4 helyes beällitäsait is.Uh mostmärcsak a hangoläs van hätra.

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-04-07

Ma megint piszkáltuk picit a hifit, bár inkább látványilag, mint hangzásilag. :-) Már régóta terv volt (az előző autómnál is), hogy kapjon egy védő rácsot a mélynyomó a csomagtartóban. Az előző kocsimnál végül ebből nem lett semmi, de most viszont bekerült ez is a helyére. Stílusosan, ha már minden Vibe (na jó, a fejegységet leszámítva), akkor legyen ez is Vibe! Ma be is lett szerelve, és azon túl, hogy praktikus, még jól is néz ki. :-)
Megpróbáltuk beszerelni a kormány-távirányító adaptert, és ez majdnem sikerült is, míg egy kis technikai problémába nem ütköztünk. Erre pénteken térünk majd vissza. :-)

>> Tuning és extraWilly // Alfa 146 ti // 2010-04-03

Egy belépő szintű HIFI-t építettem a kocsiba amit Ystuc-tól vettem.
A szett tartalma:
-200W Titan erősítő
-MNC 1 farádos kondenzátor
-láda a 30cm-es mélynyomónak, plusz Sony 30cm-es mélynyomó

Nem akarok hangzásversenyeken részt venni vele, szóval nekem ez tökéletesen megfelel.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-30

Meg is érkezett Angliából a csomag. Ezt villámgyorsan postázták, még nincs egy hete, hogy megrendeltem. Nem sokára beszerelésre kerül, és ismét használhatom a multikormány gombjait. :-)