Blog >> hifi
Gyárilag 6 hangszóró volt az autóban, hátulról hiányzott az ajtókból a két kicsi. Ez is megoldódott, bekerült 2 magassugárzó hátra. 5000 + 3000 munkadíj
Tegnap vettem Zselé kartárstól beépítő keretet a magnóhoz :)
Sokkal kulturáltabb a látvány :))
A képek telefonnal készültek, majd lesznek jobb képek is...
Kicseréltem az első ajtókban a hangszórókat. Úgy tűnt nem én voltam az első. A bal oldalon hiányzott a gyári csatlakozó, és mikor kibontottam a jobb oldalit meg is találtam :)
Azt mondják a gyáritól bármilyen szett jobb, nekem a Kickerre jutott a választás, tetszett ahogyan szólt a boltban, meg elég jókat is hallottam róla, így beszerelés után meg is vagyok vele elégedve :) Most viszont úgy tűnik, hogy a hátsó ajtókban is csere érettek a hangszórók...
Bekötesre került vegre a 2 ventit kapcsolo rele,igy män hülhetnek az erölködök...7 oräs tesztut is megvolt,müxik a dolog...
A käbelek rögzitve,märcsak a maradekot kell spirälcsövel betekernem,es kesz a buli...
Köszi az Instrukciokat GTPeti :)
Avagy hifi tuning gyári alkatrésszel. Ma Ferko a kezembe nyomta a 156-osa gyári Bose hangszóróit, az övében valami komolyabb szett figyel már Kru jóvoltából. Nagyon megörültem két okból is. Az egyik mint köztudott, a 146 gyári hangszórói Sokol rádiót megszégyenítően gyengék. A fejegység csere sokat javított a hangzáson, de hát...az átlagostól is messze van.
A másik, régóta küzdök a hangszórórácsokkal, lényegében egy ép és egy viszonylag helyrepofozott darabom volt, ami 4 hangszóróhoz kevésnek tűnik.
Így aztán nekiláttam szakszerűen beépíteni a Bose hangszórókat. Lásd fotók.
A powertape azért kell, mert alap sufni eszköz...nomeg a 156 hangszórókon a csatlakozásokat pont rövidre zárná az ajtólemez. Éppen passzentosan fér ugyanis be a gyári helyre, de befér. Semmit nem kell vágni, reszelni, forrasztani. A csavarhelyek is stimmelnek. A hangszórókhoz megkaptam a Ferko autójában szolgáló hangszórók rácsait, meert az övében a gyári rács van (nagyon helyesen, az az igazi :-)). Azért ezzel is jól jártam. Nem tudom így kell e alkalmazni a kis fém bizzenbasszokat ami volt hozzá, de én kettőt felcsavaroztam és erre pattintottam a rács műanyag keretét. Így egész jól is néz ki.
Bekapcsolva egész jól szól. Kicsit piszkálva a fejegység beállításait még egy fokkal jobb lett. Nem high-end, de hallhatóan jobb a gyárinál. Van közepe és magasa. Meg jól hangzik, hogy Bose hifi van a 146-ban....
Köszi Ferko!
Ma megjött a mélyláda is, így majdhogynem teljes a rendszer. Blaupunkt Gtb 1200 MKII lett a kiválasztott. Nagyon szépen szól, jó a formája is. És egész kulturáltan néz ki a csomitartó is. Most egyenlőre ennyi volt a Hifi project. Pár kép mutatóba:
Ma meghozta a postás az erölködőt. THX Abarth cartárs. Beszereltem, működik faszán. Már csak a láda hiányzik ami talán holnapután vagy csütörtökön ideér. Folyt köv.
A fejegység után megvettem a kábeleket az erősítőhöz és a mély-ládához. Elég jól szétburítottam a kocsit belülről. :D Pár kép az utókornak:
Fájt rá a fogam régóta, és most összejött hozzá végre minden: loudlink + kábel + 8GB kártya + kártyaolvasó .
A kulturált rögzítést kell már csak megoldanom.
Nincs más hátra, mint öröm és boldogság és hangerő!
És eljött a várva várt nap, mikor is elkészült a teljes bekötés. Szét lett megint borítva a fejegység, valamint a kardánbox. Az ülésen viszonylag gyorsan sikerült végighúzni a kábelt, pedig ott nagyobb melóra számítottunk. Venni kellett még egy RCA elosztót, ezt-azt összedugni, forrasztani, és már működik is. :-)