Blog >> ti
Sort kerítettem a bőrápolásra, ehhez én is a többetek által ajánlott Autoglym termékeket választottam és nem kellett benne csalódnom, tetszetős lett a végeredmény.
Autoglym Leather Cleaner
Autoglym Leather Care Balm
Kapott a kocsi egy szett új Kumho Wintercraft XL-t 225/55 R17 méretben. Remélem a /55 miatt már nem fog leérni az alja. Nyári szett után megszokást igényel a látvány.
Gumi: 109e
Szerelés: 12e
Km: 148500
Ideiglenesen eltüntettem az olajat a gyertyák mellől egy pet palack és szívószál párossal. Mind a négy gyertyánál volt olaj, természetesen az utolsó stekker végéről letört egy pici műanyag és így már nem kattan vissza, szóval ez is felkerül a javítani valók listájára, egyelőre kötegelővel biztosítottam, hogy véletlenül se jöjjön le. Az utolsó előtti képen látható az össz mennyiség amit kiszívtam a gyertyák mellől.
Az egész egy gyertyacserének indult, de aztán ki se cseréltem. Sajnos az én TBi-m sem mentes minden típushibától, a már Shadin által vázolt olajban úszó gyertyák az enyémet is utolérte. Shadin tanácsára egyelőre ki fogom onnan szívni az olajat amennyire tudom, aztán úgy is aktuális lenne egy vezérléscsere és akkor egy csapásra orvosolva lesz mindkét dolog.
Km: 148200
Tavaly novemberben mikor megvettem a kocsit ránéztem a szűrőre, de mivel túl tiszta volt így nem cseréltem ki. De most úgy éreztem, hogy eljött az idő, így vettem egy aktív szenes Denso-t és kicseréltem. 156-os után elég kényelmes a csere, itt nem kell olyan kitekert pózt felvenni.
Az egyes képen a megmart elkopott öreg nem tudom miért olyan színű nyereg látható, míg a másodikon az jobb állapotú eredeti állapotú.
Átfényeztem RAL3000-re, aminek az eredménye a 3-4. képeken látszik.
Album...
Nem tetszett a korábban RAL3000-es színre fújt féknyereg, mert túl narancssárgás volt, így hát átfestettem RAL3003-ra, ami meg bordóbb mint a gyári, de jobban tetszik.
Album...
A melegnek és az áldásos szerelők kezének köszönhetően kb. az összes csatlakozó zárja, rögzítése sérült, így Kínából rendeltem kompatibilis stekkereket és kicseréltem a 4db trafó a 2db vezérmű helyzet jeladó szenzor és a 2db vezérlés módosító szelep stekkerét.
Miután a fém saru hibátlan volt ezért nem vágtam le, csak a házat cseréltem.
Album...
Ma végre sikerült megejteni az olajcserét is, erre az évre ez is letudva. :)
Ha már olajcsere, akkor a váltóban is esedékes volt a frissités, plusz még kapott egy üzemanyag szűrőt is újat a járgány. A nivó pálcám gumi gyűrűjét is elérte a vég, cseréltük gyárira, élt 22 évet... :)
Költségeim:
-Motul 8100 X-power 10w60 5L 15000 Ft
-Fuchs Titan 75w80 váltó olaj 2 L 6000 Ft
-Olajszűrő Gyári ricambi 2500 Ft
-Üzemanyag szűrő UFI 3000 Ft
-Nivó pálca gumi gyűrű FCA 1000 Ft
-Munkadij 8000 Ft
Összesen: 35500 Ft
Km állás: 162850, következő csere 173000-nél :)
Mivel nem tudtam, hogy előző tulaj mikor cserélte a fent említett folyadékokat, ezért kicseréltettem őket, mindkettőből a gyári Tutela került bele. Váltóba az előírt 2 liter helyett 2,5 litert került, hátha így tovább fogja bírni a GM M32.
Tutela Brake Fluid TOP4 1liter
Tutela Car Matryx GL-4 75W-85 3liter
Km: 146200