140-ből 200? Azért azt megnézném, mennyiből jönne ki.
Egyébként vannak valahol adatok a motorok tömegéről?
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics
VV62018-10-19 22:35:18 // 1475
gecsa2018-10-19 21:33:30 // 1474
Azért egy v6 kb 70 kilóval nehezebb, mint egy sor4. A többi sallangról ne is beszéljünk. Viszi a súlyelosztást rendesen. Én turbósítanám az egynyócat, de lehet az sem kellene neki. Szívóként is megoldható belőle a 200ló simán.
VV62018-10-19 21:28:00 // 1473
Ez nálunk volt, Magyarországon? Milyen motor ment bele?
VV62018-10-19 21:27:11 // 1472
Ahogy nézegetem a 2,5 V6-ot, lényegesen rövidebbnek tűnik, mint az MX5 saját négyhengerese. Nem biztos, hogy ártana. Ha mondjuk a négyhengerest kompresszorosítjuk, az is rátesz kb. 25 kilót és azt mind jóval a tengely előtt.
gecsa2018-10-19 21:01:18 // 1471
Biztos nem lett orrnehéz. Az mx5nek kb minden előnyét kiírtotta az upgrade.
Dévid2018-10-19 19:56:29 // 1470
MX-5-ben láttam egy V6 átalakítást, nagy szopás volt, és majdnem ráment a barátsága a szerelőnek és a megrendelőnek. :)
VV62018-10-19 11:59:15 // 1469
és még jó közel is van :)
VV62018-10-19 11:11:01 // 1467
Így van. Én semmibe se raknék gázt. Ha nincs pénz, nem autózom; kész.
frusciante2018-10-19 10:57:39 // 1466
Lehet véletlen összefüggés, de kB. Fél éve nézegetem az összes nyugati oldalon a 3,2es gtket és a 147 gtakat és amelyiket gázosan hírdették mindd nagyon olcsó volt és mindd motorbajos.. Lehet h véletlen és lehet h a busso elviseli a gázt, de én eddig ezt láttam.... Egyébként én is azon a véleményen vagyok, h bussoba sose raknék gázt... Ha a fogyasztás érdekelne nem vennék v6ot... Arra van rengeteg megoldás... Van pénz majomra...
GT Ɨ|ѯ2018-10-19 07:18:16 // 1465
gáz?
gáz....
igyunk 1 kv-t:-)
gáz....
igyunk 1 kv-t:-)
VV62018-10-18 22:49:58 // 1464
Nem Alfába gondoltam...mondjuk egy MX5-be ;)
bat772018-10-18 22:09:04 // 1462
Egyszer felhívtam. Azt mondta rendberakatott mindent rajta...
farki2018-10-18 21:47:47 // 1461
Viszont mindkét tankot telerakva bőven 1000 km felett is mehetsz vele, ha ez szempont... :-)
Bakker, erre már évek óta van egy, igaz OFF-os, de tökéletes megoldás(és csak egy tank kell hozzá😝😝😝)...
Ui: aki Busso V6-ba gázt akar rakni, vagy rakott, az bekaphassa!
Bakker, erre már évek óta van egy, igaz OFF-os, de tökéletes megoldás(és csak egy tank kell hozzá😝😝😝)...
Ui: aki Busso V6-ba gázt akar rakni, vagy rakott, az bekaphassa!
gecsa2018-10-18 21:43:00 // 1460
75be szokták rakni, nem újkeletű. :D
Németből csak vényócat vennék.
Németből csak vényócat vennék.
VV62018-10-18 20:55:43 // 1459
te vagy az én lelki társam :D
-
Amúgy annyira jók ezek a motorok, hogy ki kéne próbálni valami hátsókerekesben is, mondjuk egy németben :)
-
Amúgy annyira jók ezek a motorok, hogy ki kéne próbálni valami hátsókerekesben is, mondjuk egy németben :)
VV62018-10-18 20:46:27 // 1458
Elég ocsmány szín: se kék, se zöld - és azért még van pár baja ezen kívül is, pl. a fék jut eszembe, de volt más is...
bat772018-10-18 19:41:01 // 1457
Nem zavar a tankolas. Csak erdekelt, hogy lehet-e belole gond.
Ha lenne megfelelo GTV mar megvettem volna...
Ha lenne megfelelo GTV mar megvettem volna...
gecsa2018-10-18 18:09:13 // 1456
Én nem vennék v6ot gázzal, akkor inkább valami eleve keveset fogyasztó cuccba rakatnám bele. Ez nekem mindig kicsit ellentmondásos. Kell a v6, de tankolni nem akarok. Ez kicsit olyan fura.
bat772018-10-18 13:19:41 // 1455
Kosz az infot!
kapeka (Nagyvad)2018-10-18 13:13:25 // 1454
Ja azt nem néztem, hogy a linkelt gép eleve gázos. Ebben az esetben csak egy átnézés kell a rendszernek és már mehet is...
kapeka (Nagyvad)2018-10-18 13:11:53 // 1453
A Bussónak nem árt az LPG, de akkor érdemes csak belerakni, ha mész annyit belátható időn belül, hogy vissza is jöjjön. Nekem 6 és fél éve van bent a 166-ban, a km-költsége pedig fillérre ugyanannyi, mint a dízel Fordomnak, úgy hogy sokat megyek csak benzinnel is az élvezet kedvéért, azt is városban + enyém automata. Nekem eddig semmi gondom nem volt vele, de a pótkerék tényleg ugrik. Szóval kompromisszum, de ha csak 3-4 évre tervezed az autót, semmi értelme. Viszont mindkét tankot telerakva bőven 1000 km felett is mehetsz vele, ha ez szempont... :-)
bat772018-10-18 13:02:40 // 1452
:-)
Lehet a szine miatt nem viszik el...
3.0 vagy 3.2 Gtv gondolom ritkan elado.
Lehet a szine miatt nem viszik el...
3.0 vagy 3.2 Gtv gondolom ritkan elado.
Forsberg2018-10-18 12:57:01 // 1451
Ezt az autót nagyon régóta hirdetik. Kb. a duplájáról indult az ára.
Várj még egy kicsit, lehet, hogy ingyen megkapod. :)
Várj még egy kicsit, lehet, hogy ingyen megkapod. :)
bat772018-10-18 12:48:01 // 1450
2. kocsinak gondoltam. Van egy dizel 147-es.
Egy GTV-t szeretnék. A fogyasztás nem érdekelne, csak gondoltam ez 2 kocsi helyett lenne. :-)
Ez az 1 GTV van sajna eladó. Színre annyira nem tetszik. Eleg reg hirdetik. Agyalok rajta...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/gtv/alfa_romeo_gtv_3_0_v6_24v_l-13234308
Egy GTV-t szeretnék. A fogyasztás nem érdekelne, csak gondoltam ez 2 kocsi helyett lenne. :-)
Ez az 1 GTV van sajna eladó. Színre annyira nem tetszik. Eleg reg hirdetik. Agyalok rajta...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/gtv/alfa_romeo_gtv_3_0_v6_24v_l-13234308
Liquid2018-10-18 12:38:10 // 1449
Háát szerintem ne ezzel spórolj :) hanem inkább vegyél kisebb motort vagy dízelt, ha fáj a V6 fogyasztása.
A gázzal mindig csak a szopás van, egyrészt a tartály helyet foglal, másrészt bonyolultabb vizsgáztatni, lejár a "szavatossága" ésatöbbi.
A gázzal mindig csak a szopás van, egyrészt a tartály helyet foglal, másrészt bonyolultabb vizsgáztatni, lejár a "szavatossága" ésatöbbi.
bat772018-10-18 12:05:00 // 1448
Persze. Ez egyertelmi. Csak varosban gondoltam. Sporolni...:-)))
Van amelyik benzinmotor nem szereti a gazt...azert kerdezem.
Van amelyik benzinmotor nem szereti a gazt...azert kerdezem.
Béci Ɨ|ѯ2018-10-18 11:57:44 // 1447
A 166-ban még nem volt GM motor, az csak a 159-et boldogítja. Vannak LPG-s v6-ok, működnek is, bár (persze ez csak a saját véleményem) egy Busso-t gázzal hajtani emberiség elleni bűntett (mint a VBK) :-)))
Roll19832018-10-18 11:50:54 // 1446
Minden 166-ban Busso V6 van.
bat772018-10-18 10:20:41 // 1445
A 166-osokat meddig szerelték saját V6-val? Nem GMessel.
A V6 mennyire szereti a gázt?
Ezt néztem ki. Csak érdemes-e belenyúlni...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_3_2_v6_distinctive-13539612
A V6 mennyire szereti a gázt?
Ezt néztem ki. Csak érdemes-e belenyúlni...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_3_2_v6_distinctive-13539612
frusciante2018-10-15 19:23:11 // 1444
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az infókat!
FRC2018-10-15 18:32:25 // 1443
Szeged ÁRKÁD-altt pihen egy 166 grafit szürke V6-TB. tudjuk esetleg kié?
Hátul nincs embléma csak egy nagy kígyó matrica, elől D típusú rendszám.
Hátul nincs embléma csak egy nagy kígyó matrica, elől D típusú rendszám.
gyml2018-10-15 16:28:26 // 1442
Megérdemli a gyárit 5ezerért az a jó kis motor :)
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:34:45 // 1440
Bocsi, tudom LINK
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:34:16 // 1439
Gondolom ugyan olyan mint 3.0 é, szóval van itt sokkal olcsóbban is: https://www.autodielyonline24.sk/znaciek-automobilov/diely-alfa-romeo/166-936/15621/15038/skrutka-olejovej-vane.html
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:30:15 // 1438
gyml2018-10-15 12:08:59 // 1437
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?products_id=11326
Németeknél se olcsóbb...
Németeknél se olcsóbb...
gyml2018-10-15 12:05:27 // 1436
Mr. Z2018-10-15 09:17:11 // 1435
Sziasztok.
2.5 bussonak az olajleeresztő csavarja M22X1,5?
Vagy más?
Valaki tud linket honnan érdemes rendelni?
2.5 bussonak az olajleeresztő csavarja M22X1,5?
Vagy más?
Valaki tud linket honnan érdemes rendelni?
GT Ɨ|ѯ2018-10-15 07:22:46 // 1434
igen, ez az 1....főleg ha elindul:-))
Kócosw2018-10-15 07:15:37 // 1433
akko is OFF be beee :)
GT Ɨ|ѯ2018-10-15 06:56:30 // 1432
ööö, mint láto:-D csevegésben lett vesézve.
Kócosw2018-10-15 05:34:24 // 1431
Igen a a mutatóra ható gravitáció ezeknél szemmel láthatóan erősebb. :)
farki2018-10-14 22:15:43 // 1430
Gyenge pont?
Az üzemanyag szint jelző mutatója.
Szemmel láthatóan zuhan a nulla felé...😝😝😝
Az üzemanyag szint jelző mutatója.
Szemmel láthatóan zuhan a nulla felé...😝😝😝
Dévid2018-10-14 21:42:35 // 1429
Bocsánat, igazad van. Mindig elfelejtem, hogy nekem nem megy a ventilátor egyik fokozata, így enyém picit ingadozik a függőleges, és az az előtti vonal közt (emlékeim szerint, mert 2 éve nem volt üzemi hőfokon a gép).
Kócosw2018-10-14 21:42:13 // 1428
90 fok fölé hamár egész helyesen akarjuk :)
gecsa2018-10-14 21:37:56 // 1427
"vízhőfoknak nem szabad nagyon emelkednie"
helyesen:
vízhőfoknak nem szabad emelkednie
helyesen:
vízhőfoknak nem szabad emelkednie
Dévid2018-10-14 21:27:54 // 1426
Próbálj ki többet!
Az első 10-15 km-en ne terheld nagyon, utána viszont húzasd meg 7000 fölé, szinte egyenletesen kell vennie a fordulatot, a vízhőfoknak nem szabad nagyon emelkednie. Ha az eladó ezt nem engedi, hagyd ott nyugodtan, te nem azt a kocsit akarod megvenni.
Esetleg vigyél egy olyan embert aki már élőben látott és vezetett (3.2) V6 Alfa Romeot, természetesen szívó busso motorost, a Holden blokkosnak és a V6 turbonak más a karaktere. Az olajat látványosan nem szokták enni, és ha valami fura hangot ad a motortérben, inkább hagyd ott, vagy vidd el átnézetni egy olyan szervizbe, ahol láttak már több ilyet. A szerviztörténetre figyelj, mindent időben illik cserélni rajta, különben drága mulatság lehet. Egy szíjszakadás javítása pl. nagyon komoly összegbe fájhat.
Nekem csak 2.5 volt, de az alapok hasonlóak, láttam már 3.2-t is élőben, vittek is vele, sőt még előztünk is közben.
Az első 10-15 km-en ne terheld nagyon, utána viszont húzasd meg 7000 fölé, szinte egyenletesen kell vennie a fordulatot, a vízhőfoknak nem szabad nagyon emelkednie. Ha az eladó ezt nem engedi, hagyd ott nyugodtan, te nem azt a kocsit akarod megvenni.
Esetleg vigyél egy olyan embert aki már élőben látott és vezetett (3.2) V6 Alfa Romeot, természetesen szívó busso motorost, a Holden blokkosnak és a V6 turbonak más a karaktere. Az olajat látványosan nem szokták enni, és ha valami fura hangot ad a motortérben, inkább hagyd ott, vagy vidd el átnézetni egy olyan szervizbe, ahol láttak már több ilyet. A szerviztörténetre figyelj, mindent időben illik cserélni rajta, különben drága mulatság lehet. Egy szíjszakadás javítása pl. nagyon komoly összegbe fájhat.
Nekem csak 2.5 volt, de az alapok hasonlóak, láttam már 3.2-t is élőben, vittek is vele, sőt még előztünk is közben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.