Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

VV62018-10-19 22:35:18 // 1475
140-ből 200? Azért azt megnézném, mennyiből jönne ki.
Egyébként vannak valahol adatok a motorok tömegéről?
gecsa2018-10-19 21:33:30 // 1474
Azért egy v6 kb 70 kilóval nehezebb, mint egy sor4. A többi sallangról ne is beszéljünk. Viszi a súlyelosztást rendesen. Én turbósítanám az egynyócat, de lehet az sem kellene neki. Szívóként is megoldható belőle a 200ló simán.
VV62018-10-19 21:28:00 // 1473
Ez nálunk volt, Magyarországon? Milyen motor ment bele?
VV62018-10-19 21:27:11 // 1472
Ahogy nézegetem a 2,5 V6-ot, lényegesen rövidebbnek tűnik, mint az MX5 saját négyhengerese. Nem biztos, hogy ártana. Ha mondjuk a négyhengerest kompresszorosítjuk, az is rátesz kb. 25 kilót és azt mind jóval a tengely előtt.
gecsa2018-10-19 21:01:18 // 1471
Biztos nem lett orrnehéz. Az mx5nek kb minden előnyét kiírtotta az upgrade.
Dévid2018-10-19 19:56:29 // 1470
MX-5-ben láttam egy V6 átalakítást, nagy szopás volt, és majdnem ráment a barátsága a szerelőnek és a megrendelőnek. :)
VV62018-10-19 11:59:15 // 1469
és még jó közel is van :)
Kazes☻2018-10-19 11:19:36 // 1468
156 nem tecc?! :)
VV62018-10-19 11:11:01 // 1467
Így van. Én semmibe se raknék gázt. Ha nincs pénz, nem autózom; kész.
frusciante2018-10-19 10:57:39 // 1466
Lehet véletlen összefüggés, de kB. Fél éve nézegetem az összes nyugati oldalon a 3,2es gtket és a 147 gtakat és amelyiket gázosan hírdették mindd nagyon olcsó volt és mindd motorbajos.. Lehet h véletlen és lehet h a busso elviseli a gázt, de én eddig ezt láttam.... Egyébként én is azon a véleményen vagyok, h bussoba sose raknék gázt... Ha a fogyasztás érdekelne nem vennék v6ot... Arra van rengeteg megoldás... Van pénz majomra...
GT Ɨ|ѯ2018-10-19 07:18:16 // 1465
gáz?
gáz....
igyunk 1 kv-t:-)
VV62018-10-18 22:49:58 // 1464
Nem Alfába gondoltam...mondjuk egy MX5-be ;)
VV62018-10-18 22:49:02 // 1463
A klíma se ment...
bat772018-10-18 22:09:04 // 1462
Egyszer felhívtam. Azt mondta rendberakatott mindent rajta...
farki2018-10-18 21:47:47 // 1461
Viszont mindkét tankot telerakva bőven 1000 km felett is mehetsz vele, ha ez szempont... :-)
Bakker, erre már évek óta van egy, igaz OFF-os, de tökéletes megoldás(és csak egy tank kell hozzá😝😝😝)...
Ui: aki Busso V6-ba gázt akar rakni, vagy rakott, az bekaphassa!
gecsa2018-10-18 21:43:00 // 1460
75be szokták rakni, nem újkeletű. :D

Németből csak vényócat vennék.
VV62018-10-18 20:55:43 // 1459
te vagy az én lelki társam :D
-
Amúgy annyira jók ezek a motorok, hogy ki kéne próbálni valami hátsókerekesben is, mondjuk egy németben :)
VV62018-10-18 20:46:27 // 1458
Elég ocsmány szín: se kék, se zöld - és azért még van pár baja ezen kívül is, pl. a fék jut eszembe, de volt más is...
bat772018-10-18 19:41:01 // 1457
Nem zavar a tankolas. Csak erdekelt, hogy lehet-e belole gond.
Ha lenne megfelelo GTV mar megvettem volna...
gecsa2018-10-18 18:09:13 // 1456
Én nem vennék v6ot gázzal, akkor inkább valami eleve keveset fogyasztó cuccba rakatnám bele. Ez nekem mindig kicsit ellentmondásos. Kell a v6, de tankolni nem akarok. Ez kicsit olyan fura.
bat772018-10-18 13:19:41 // 1455
Kosz az infot!
kapeka (Nagyvad)2018-10-18 13:13:25 // 1454
Ja azt nem néztem, hogy a linkelt gép eleve gázos. Ebben az esetben csak egy átnézés kell a rendszernek és már mehet is...
kapeka (Nagyvad)2018-10-18 13:11:53 // 1453
A Bussónak nem árt az LPG, de akkor érdemes csak belerakni, ha mész annyit belátható időn belül, hogy vissza is jöjjön. Nekem 6 és fél éve van bent a 166-ban, a km-költsége pedig fillérre ugyanannyi, mint a dízel Fordomnak, úgy hogy sokat megyek csak benzinnel is az élvezet kedvéért, azt is városban + enyém automata. Nekem eddig semmi gondom nem volt vele, de a pótkerék tényleg ugrik. Szóval kompromisszum, de ha csak 3-4 évre tervezed az autót, semmi értelme. Viszont mindkét tankot telerakva bőven 1000 km felett is mehetsz vele, ha ez szempont... :-)
bat772018-10-18 13:02:40 // 1452
:-)
Lehet a szine miatt nem viszik el...
3.0 vagy 3.2 Gtv gondolom ritkan elado.
Forsberg2018-10-18 12:57:01 // 1451
Ezt az autót nagyon régóta hirdetik. Kb. a duplájáról indult az ára.
Várj még egy kicsit, lehet, hogy ingyen megkapod. :)
bat772018-10-18 12:48:01 // 1450
2. kocsinak gondoltam. Van egy dizel 147-es.
Egy GTV-t szeretnék. A fogyasztás nem érdekelne, csak gondoltam ez 2 kocsi helyett lenne. :-)

Ez az 1 GTV van sajna eladó. Színre annyira nem tetszik. Eleg reg hirdetik. Agyalok rajta...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/gtv/alfa_romeo_gtv_3_0_v6_24v_l-13234308
Liquid2018-10-18 12:38:10 // 1449
Háát szerintem ne ezzel spórolj :) hanem inkább vegyél kisebb motort vagy dízelt, ha fáj a V6 fogyasztása.
A gázzal mindig csak a szopás van, egyrészt a tartály helyet foglal, másrészt bonyolultabb vizsgáztatni, lejár a "szavatossága" ésatöbbi.
bat772018-10-18 12:05:00 // 1448
Persze. Ez egyertelmi. Csak varosban gondoltam. Sporolni...:-)))
Van amelyik benzinmotor nem szereti a gazt...azert kerdezem.
Béci Ɨ|ѯ2018-10-18 11:57:44 // 1447
A 166-ban még nem volt GM motor, az csak a 159-et boldogítja. Vannak LPG-s v6-ok, működnek is, bár (persze ez csak a saját véleményem) egy Busso-t gázzal hajtani emberiség elleni bűntett (mint a VBK) :-)))
Roll19832018-10-18 11:50:54 // 1446
Minden 166-ban Busso V6 van.
bat772018-10-18 10:20:41 // 1445
A 166-osokat meddig szerelték saját V6-val? Nem GMessel.
A V6 mennyire szereti a gázt?
Ezt néztem ki. Csak érdemes-e belenyúlni...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_3_2_v6_distinctive-13539612
frusciante2018-10-15 19:23:11 // 1444
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az infókat!
FRC2018-10-15 18:32:25 // 1443
Szeged ÁRKÁD-altt pihen egy 166 grafit szürke V6-TB. tudjuk esetleg kié?
Hátul nincs embléma csak egy nagy kígyó matrica, elől D típusú rendszám.
gyml2018-10-15 16:28:26 // 1442
Megérdemli a gyárit 5ezerért az a jó kis motor :)
Mr. Z2018-10-15 13:15:27 // 1441
Én EZT találtam. Rendelt már innen valaki?
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:34:16 // 1439
Gondolom ugyan olyan mint 3.0 é, szóval van itt sokkal olcsóbban is: https://www.autodielyonline24.sk/znaciek-automobilov/diely-alfa-romeo/166-936/15621/15038/skrutka-olejovej-vane.html
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:30:15 // 1438
Meglett az új rekord (kiégett katalizátorokkal) ennél lejjebb nincs. Nem mondom, hogy tetszett neki, de nem is váltott vissza négyesből szinte soha :D Azért jó a nyomatékos motor :-)



Na és most kezdhetitek a megkövezésemet :D De ez egy alap infó lehet az új tulajoknak.
gyml2018-10-15 12:08:59 // 1437
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?products_id=11326

Németeknél se olcsóbb...
gyml2018-10-15 12:05:27 // 1436
Szia!

Szakálmetálnál lehet gyári alkatrészeket rendelni, csak kb 1 hét mire megjön.



Mr. Z2018-10-15 09:17:11 // 1435
Sziasztok.

2.5 bussonak az olajleeresztő csavarja M22X1,5?
Vagy más?
Valaki tud linket honnan érdemes rendelni?
GT Ɨ|ѯ2018-10-15 07:22:46 // 1434
igen, ez az 1....főleg ha elindul:-))
Kócosw2018-10-15 07:15:37 // 1433
akko is OFF be beee :)
GT Ɨ|ѯ2018-10-15 06:56:30 // 1432
ööö, mint láto:-D csevegésben lett vesézve.
Kócosw2018-10-15 05:34:24 // 1431
Igen a a mutatóra ható gravitáció ezeknél szemmel láthatóan erősebb. :)
farki2018-10-14 22:15:43 // 1430
Gyenge pont?
Az üzemanyag szint jelző mutatója.
Szemmel láthatóan zuhan a nulla felé...😝😝😝
Dévid2018-10-14 21:42:35 // 1429
Bocsánat, igazad van. Mindig elfelejtem, hogy nekem nem megy a ventilátor egyik fokozata, így enyém picit ingadozik a függőleges, és az az előtti vonal közt (emlékeim szerint, mert 2 éve nem volt üzemi hőfokon a gép).
Kócosw2018-10-14 21:42:13 // 1428
90 fok fölé hamár egész helyesen akarjuk :)
gecsa2018-10-14 21:37:56 // 1427
"vízhőfoknak nem szabad nagyon emelkednie"

helyesen:

vízhőfoknak nem szabad emelkednie
Dévid2018-10-14 21:27:54 // 1426
Próbálj ki többet!
Az első 10-15 km-en ne terheld nagyon, utána viszont húzasd meg 7000 fölé, szinte egyenletesen kell vennie a fordulatot, a vízhőfoknak nem szabad nagyon emelkednie. Ha az eladó ezt nem engedi, hagyd ott nyugodtan, te nem azt a kocsit akarod megvenni.
Esetleg vigyél egy olyan embert aki már élőben látott és vezetett (3.2) V6 Alfa Romeot, természetesen szívó busso motorost, a Holden blokkosnak és a V6 turbonak más a karaktere. Az olajat látványosan nem szokták enni, és ha valami fura hangot ad a motortérben, inkább hagyd ott, vagy vidd el átnézetni egy olyan szervizbe, ahol láttak már több ilyet. A szerviztörténetre figyelj, mindent időben illik cserélni rajta, különben drága mulatság lehet. Egy szíjszakadás javítása pl. nagyon komoly összegbe fájhat.
Nekem csak 2.5 volt, de az alapok hasonlóak, láttam már 3.2-t is élőben, vittek is vele, sőt még előztünk is közben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.