Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

gradvolttomi2017-03-06 07:21:18 // 594
Szia,

Felső motorkitámasztónál én csak a szilentet cseréltem, mert a komplett kitámasztó újan horror áron volt.
szállító812017-03-06 07:12:41 // 593
Sziasztok,

A linken látható tételeket keresem, hátha valakinek porosodna ilyen a polcon:

ezeket a tételeket keresem 3.2 V6 -hoz.

Elérhetőségeim a linken.

Köszönöm előre is!

Üdv.Gergő
vologya[kendács mester]2017-03-05 18:13:47 // 592
Álmodj tovább !:-)
Abarai2017-03-05 17:59:38 // 591
Én is. Kár, hogy polgári kivitel nem volt belőle.
Dévid2017-03-03 16:18:06 // 590
Én már ott tartok, hogy akár kézi hatos váltóval is. :D
gecsa2017-03-03 09:58:49 // 589
Mondjuk a v6ot kipróbálnám selessel.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-02 08:06:29 // 588
Szerintem nem olyan durva. Nekem legalábbis nem tűnik annak, pedig mostanában elég sokat kell dugóban állnom vele.
gecsa2017-03-01 22:00:59 // 587
Emlékszem, amikor először vezettem matizt. majdnem kiléptem a tűzfalon.
Abarai2017-03-01 21:35:07 // 586
Höhö, nekem is attól lett jó az állóképességem. Ééééérted. :D

Pláne, hogy előtte Selespeed volt.
gecsa2017-03-01 21:02:23 // 585
Nem, teljesen hibátlan.
VV62017-03-01 19:58:49 // 584
Rossz volt a kuplungod?
gecsa2017-03-01 19:29:47 // 583
Voltam én már dugóban v6al, olyan volt a lábam, mint a Popeye keze.
VV62017-03-01 08:30:33 // 582
Különösen akkor, ha Pesten használja majd...
gecsa2017-03-01 07:47:23 // 581
Ha találsz egy rendeset, akkor jó az automatával is!
doki802017-02-28 22:14:08 // 580
Köszi, az infót. Az automata váltóhoz nem ragaszkodnék, inkább a V6-hoz:-)

Üdv: doki80
Dévid2017-02-28 18:35:43 // 579
Nálam a csúcs az volt, mikor egy nagy facsavarral felcsavarozta az utastérben a szerelő a biztosítéktáblám fedelét, és még büszkén mesélte is, hogy milyen ügyesen megoldotta.
Kócosw2017-02-28 10:37:31 // 578
hat azert lattunk mar par megoldast de azert megneznem szivesen a kokanybajnok megoldasokat.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-28 08:46:12 // 577
Sajnos nem ismerem, de a képek alapján szép. Mondjuk, aki írt a szöveget nem nagyon ért hozzá. Egyrészt nem face lift belsős, meg nem is plüss ülések vannak benne, hanem szövet.

Egyébként EZT még érdemes lenne megnézni szerintem. Ez is automata.
doki802017-02-26 06:46:22 // 576
Üdv Cartársak!

A Scudo-t elcserélném egy V6-os Alfára. Debrecenben hirdetik ezt:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.5_v6_24v_distinctive_magyar_plusz_igenyes_plusz_km_garancia-11167761

Nem "ismeri" valamelyikőtök az autó előéletét? Esetleg van köztetek olyan, aki debreceni és ránézne a gépre?
Pécsről nem utaznék el Debrecenbe, egy leharcolt példányért...

Segítségetek köszönöm!

Balázs
gecsa2017-02-22 22:33:53 // 575
Pontosan! Csak legyen elég hosszabbító szár! 😁
Dévid2017-02-22 18:49:49 // 574
120 km-re hordom, olyan emberhez, akiben megbízom.
vologya[kendács mester]2017-02-22 13:51:37 // 573
Csak komolyabb melóval viszem szervizbe. Nem szeret ott lenni :-) És már nem egyszer megtörtént, hogy átnéztem utólagosan a munkát és nem hogy nem voltam megelégedve, de néha több kárt csináltak mint hasznot. Nem tudom láttál e már hengerfej csavart vízvezetékszerelő szösz-el leszigetelve?! Ha erős az idegzeted, tudok mutatni képeket az utolsó bontott motoromról.
pettinke2017-02-22 13:20:18 // 572
nem kell a szívót lebontani ... a V6 TB-nél legalábbis kijön a felső sor enélkül is :-)
Dévid2017-02-22 13:10:59 // 571
Ezért viszem én szerelőhöz mindennel az Alfát, mindenhol lehetnek aknák egy folyamatban.
vologya[kendács mester]2017-02-22 10:13:58 // 570
Én gyakran cserélem a gyertyákat. Az első hengersorból a hátsóba és vica versa :-) Azt sem tudom kell e cserélni, mert elvileg 146 ezernél volt cserélve és most 182 ezer van rajta. De ha belegondolok, hogy megint a komplett szívást le kell bontanom, hogy hozzáférjek...hát nem is sok kedvem van hozzá. De a legrosszabb, hogy mind két kopogásszenzort cserélni kell. Oda meg aztán a fél motrot le kell bontani szívócsonkostól. Elég ha egy kib@szott imbusz nem fog engedni (tapasztalat) és annyi a dalnak. Jó öreg 100-as Skoda -val nem volt gond :D
pettinke2017-02-21 22:02:17 // 569
A magasabb hőmérséklet számlájára írják. Azonos térfogatba a túltöltött levegővel több üzemanyag is megy be, magasabb az égési hő, nagyobb az igénybevétel.
gecsa2017-02-21 20:37:32 // 568
az iridium meg háromszoros árért alig kétszerest tudott.
gecsa2017-02-21 20:35:56 // 567
hogy miért, azt nem tudom, de hamarabb megeszi. a gyár is 20ezrenként írja a cseréjét.
[k i z z o]2017-02-21 19:36:53 // 566
Miért? (Érdekelne, mert ezt több helyen írtátok már.)
gecsa2017-02-21 12:11:49 // 565
Attól nem félek.
Dévid2017-02-21 09:14:01 // 564
Nem tudom, sosem volt turbós autóm. A következő lehet az lesz, de öngyulladós.
gecsa2017-02-21 08:38:04 // 563
Nekem nem bírtak annyiszor többet, mint amennyiszer drágábbak voltak. De ugye a turbósnál másképp fogy a gyertya.
Dévid2017-02-21 08:34:00 // 562
Persze, de ugye hat darab kell belőle, szóval annyira nem is olcsó.
gecsa2017-02-21 08:30:33 // 561
Hosszabb élettartam drágábbért.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-21 08:26:56 // 560
Az iridium egyébként miért jobb, mint a sima?
gecsa2017-02-21 08:22:16 // 559
Nekem pl nem jött be az iridium.
vologya[kendács mester]2017-02-20 16:46:16 // 556
3.0 V6 -ba BOSCH, DENSO vagy NKG iridium gyertyát?
Béci Ɨ|ѯ2017-02-20 08:38:01 // 555
Na, pontosan. :) Itt vettem. :)
gecsa2017-02-20 07:02:44 // 554
Dévid2017-02-19 18:04:31 // 553
Már csak egy óra... Enyém most épp elindul, de akkorákat durrog, hogy azt hiszik lőnek, majd gázra leáll. Valamikor elhúzom szerelőhöz, de most nincs rá keret.
Abarai2017-02-19 15:33:38 // 552
Csak legyen már 7 óra. Addig termelem a GDP-t. :)
Piritu2017-02-19 15:06:27 // 551
jééé, külhonban van :-)
Piritu2017-02-19 15:04:10 // 550
Hol?? Ofit kérdeztem tavaly, akkor azt mondta, hogy csak műanyag kannás van. Az oldalukon sincs 2 literes.
Dévid2017-02-19 15:02:14 // 549
Büntetésből sétáltasd meg a kocsid, helyettem is. :)
szállító812017-02-19 14:33:42 // 548
áááá, nem vagyok írígy :-)

Üdv.Gergő
szállító812017-02-19 14:31:33 // 547
így marad a műanyag dobozos garázsdísznek.
Üdv.Gergő
szállító812017-02-19 14:30:11 // 546
szerintem nem is mi kezdtük el menetteljesítmény terén egy kalap alá veszegetni a kettőt.
Nekünk van csinált dízelünk (igaz nem Alfa és nem 5 henger), de nem játszik egy ligában a benzines v6 -tal érzetre, főleg nem a 3,2-vel. Most az olajcsere utáni tesztkörön megremegősödött kicsit benne a lábam, nem túlzok, ha azt mondom, hogy még harmadikban is húzgálta a kezemben a kormányt (kikapcsolt kipörgésgátló, PZero Rosso és hideg - ködsaras aszfalt), igaz már nem is finomkodtam a gázpedállal, mint eddig.
Üdv.Gergő
Béci Ɨ|ѯ2017-02-19 14:27:15 // 545
Én most vettem január végén.

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.