Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

mesa2007-07-26 20:36:32 // 3442
Persze, brod' megvan a magunk jó ízlése! ;-)

Akinek meg mindegy milyen kínai bögrét vesz csak AR logó van rajta, az vegye 7 millerért. Annak úgyis minden jó ami "AR" :P :D

Körömlakkmetál pedig rulez!!! :)))
mesa2007-07-26 20:31:12 // 3441
Kabbe!

Ez már nevetséges szőrszálhasogatás!

Hogy is szólt a mondat amibe belekötöttél ?

"De ez a belső tér ha valóban hasonlítani fog -az általam valaha látott legrondább Alfa - a 159es műszerfalára, akkor ez a kocsi szerintem simán bukta lesz :(("

Kétszer nem tudom aláhúzni a kedvedért, de ha tovább folytatod begépelem az üzenőfaladra 200x hogy szerintem és általam !


Ha te legközelebb bármire azt mered írni, hogy úgy gondolod, vagy feltételezed, majd én is ekkora kabarét rendezek, rendben? :DDD
tipoatti2007-07-26 20:24:25 // 3440
Má' megin fighterkedsz??? :)) Egyébként egyetértek veled, Te is tudod jól... Ez a TI műszerfal azé' NAGYON OTT VAN!!!!!! Ez kéne mindegyikbe szvsz. :)
A 156 sokkolóan újszerű, egyben nagyon retro és gyönyörű csőműszereit lehetett volna úgy továbbgondolni, hogy smakkoljon az '59-be szvsz.
Grando2007-07-26 20:01:39 // 3439
Ki az a Montoya? :o)) ;)))
zolee1452007-07-26 19:58:04 // 3438
Nem, a Montoya féle, de tényleg nem akarok offolni.:))
Grando2007-07-26 19:57:18 // 3437
Az Al Bundy féle? :DDD
zolee1452007-07-26 19:53:17 // 3436
Miért gáz? de ne offoljunk...amúgy meg mostanában a fekete Dodge érdekel jobban:)))

A fa meg akkorsenem...:D
Tedi2007-07-26 19:32:33 // 3435
Júúúúúj :D LOL :D A gáz az hogy nem jársz messze a valóságtól :D
Grando2007-07-26 19:24:43 // 3434
Biztos inkább az ezüstnyilakra bukik... :DDDDDD
Tedi2007-07-26 19:18:49 // 3433
Erre a P3-ra próbáltam rávezetni Zoleet én is, de asszongya nem tetszik neki :)))
Grando2007-07-26 18:35:32 // 3432
A fabetét talán oldschool, de elegáns, és egyfajta természetes atmoszférát kölcsönöz a belsőtérnek. A fémszínű betétek ezzel szemben ridegek, és ha pl. a régi sci-fi filmekre gondolunk, akkor inkább viccesnek mondhatók, és még a kortalan elegancia is hiányzik belőlük. Inkább a germán vasakba valók, csakúgy mint a jürgen-ezüst karosszériafényezés. (Ha már szélsőségesen akarunk véleményt mondani...) ;)))

Ha nem annyira, akkor:
Amikor nézegettem a 166-osokat, nem igazán szerettem volna olyat, amiben fabetétek vannak. Aztán mégis az lett (csakúgy, mint a régi Giuliettámban anno). Meg lehet szokni, sőt! Most már nem szívesen mondanék le róla, mert nagyon megy a világos belső kárpitokhoz. :))))

Apropó sportosság:
Alfa Romeo P3 - 1932 ;)))))
zolee1452007-07-26 18:20:40 // 3431
Az a nagy helyzet, hogy az autóban inkább a sportosság híve vagyok, mint a fabetétes-öreguras izlésficamé. Mondjuk jelenleg az autóm nem igazán tükrözi a sportosságra való törekvésemet, de ugye Árpád óta tudjuk, hogy itt a Földön minden csak pénz kérdése. Majd ha kikerülünk a bolygó körüli térbe, vagy a két csillag körüli térbe... nem folytatom.:DDD
Putyesz2007-07-26 18:05:25 // 3430
idáig ez a legizlésesebb formaterv!bár lehet fokozni.......
Tedi2007-07-26 18:02:43 // 3429
Nem akarok Neked rosszat, de adja a sors, hogy fabetétes autód legyen legközelebb :)))) Megnézem majd az arcodat :D
zolee1452007-07-26 17:16:52 // 3428
Ez most megint ízlés kérdése.:) Járműben a fát csak akkor tudom elviselni ha egy szekérről van szó.:DDD
BadBoy2007-07-26 17:15:58 // 3427
Nos szerintem megint ugyan ott vagyunk :DDDD

EZt szerintem nem mi fogjuk eldönteni, hanem a vevő, aki ott áll az autó melett, és azon agyal, hogy elvigye e vagy sem. De szerintem mindenre van kereslet, és csak az izlés dönt.

Ahogy már irtam:

Izések és pofonok kölönbözőek! :D
Tedi2007-07-26 17:09:48 // 3426
Én meg tudtam békélni vele...

Zolee
Mér, a régi Giulia Sprintekben, Montrealban a Nardi fakormány az nem volt odaillő? :)) Dehogynem :)
zolee1452007-07-26 17:06:57 // 3425
Mondjuk sportosnak szánt autóban eleve mit keres a fa?:)
BadBoy2007-07-26 17:04:37 // 3424
Bocs, de nagyon élethűnek tűnet. De akkor is csúnya volt szegény :).
zolee1452007-07-26 16:59:42 // 3423
"Én a saját véleményedet írtam le és ezt meg is jelenítettem benne, hogy a számomra legrondábbnak tartott Alfa műszerfal."

Na ez az! Azt hiszed, hogy az én véleményemet írtad le, pedig csak a sajátodat.:DDD

Viccet félretéve, azzal indítottál, hogy neked nem tetszik (eddig oké, vélemény) és ha ezzel jelenik meg a Junior akkor az tuti bukta lesz. Na erre mondtam, hogy nem bukik meg minden autó a piacon ami neked nem tetszik.:)))
Tedi2007-07-26 16:58:43 // 3422
Anno a 156-ban fa betét volt, ami ugyan úgy csúnya volt!

Pontosítanék. Az sajna nem fa volt, hanem fa utánzatú, érdekes minőségű műanyag. Csak a kormány meg a váltógomb volt igazi fa.
BadBoy2007-07-26 16:55:49 // 3421
Lehet túl gyorsan siklok el a 159-es topicban a dolgok felett, és kifelejtek kifelejthettem valamit.

De mi a gond a 159-el, ami a 156-al nem volt?
BadBoy2007-07-26 16:54:01 // 3420
Figyelj! Erre mondja azt a marketinges, és az eladás vezető, hogy nem potenciális vevő. De szerintem nem is vagy az érdeklődésük középpontjában, mert ahogy már Zool is irta, nekik azok a vásárlók számitanak akik új autót vesznek.

De szerintem te nagyon is a kissebbséghez tartozol, mert még ilyen kritikát nem hallottam senkitől, és a 159-es csapaton belül sem volt ilyen kritika!

Az aluminium! Láttad már a 159-es árlistáját? Ott van egy olyan tétel, hogy alupaket, amit ha megrendelsz, akkor nem kell azt az általad rondának tartott aluminiumot nézned, mert ugyan az van benne, mint az általad jónak tartott TI paketesben. De az nem aluminium? Márvány? Hát szerintem az aluminium!

Anno a 156-ban fa betét volt, ami ugyan úgy csúnya volt! Azt miért vették? Mert eliesztette a tolvajokat? Pedig ott még a kormány is fa volt.

Szerintem ezt a témát ne te, és mi akarjuk eldönteni, hanem döntségk el azok az emberek, akik Alfát akarnak venni. És azért vannak szépszámmal!!!!

Izlések és pofonok különbözőek!!!!!!!!!!!
mesa2007-07-26 16:51:37 // 3419
Nem most nincs igazad ! :))

Én a saját véleményedet írtam le és ezt meg is jelenítettem benne, hogy a számomra legrondábbnak tartott Alfa műszerfal.
Azóta te kötekedsz, én csak elmondtam én hogyan látom :D

Nem kell valakinek a nyakának ugrani, aki őszintén elmondja a véelményét, főként ha elég régóta AR tulaj :P
Nem kell lila ködben élni és azt hinni hogy a világ legjobb, leggyorsabb, legszebb kocsija!
Te is jól tudod, hisz olvasod a 159 topikot a bosszantó dolgokról... :)

Az állításom továbbra is az, hogy számomra csúnya, kiábrándÍtó a Renaul Megane műszerfal a 159-ben !
Attie2007-07-26 16:51:11 // 3418
Igen, az a középsó rész nagyon a 80-as évek eleji Alfákra hajaz. Az nekem sem jön be :(
Satti2007-07-26 16:49:12 // 3417
A műszerfal nem olyan vészes,bár lehetne jobb,ami nekem nagyon nem jön be,az a kormánya,sok előző típusban sokkal szebb formájú kormányok vannak.A közepébe nem kellene az a nagy kerek síma rész.
mesa2007-07-26 16:45:18 // 3416
Bocs. A kormány a bőrös! És hiányzik az az ócska alu betét.

zolee1452007-07-26 16:44:28 // 3415
"Honnan tudod, hogy nem riasztott-e el eddig is vevőket, amint beültek ??"

Mi van akkor, ha sokan csak azért vettek 159-est, mert bejött nekik a műszerfal, és az okádék külső ellenére is mellette döntöttek, mondván úgyis belülről látják gyakrabban? :)))
Az a baj, hogy a saját ízlésedet tartod etalonnak a kérdésben, és el sem tudod képzelni, hogy másnak meg bejön az a műszerfal, így az az alapállás, hogy biztos a potenciális vevők fele elmenekült a műszerfal láttán.:)

Érdekesen rendeződne át a piac, ha csak azokat az autókat lehetne eladni amik neked bejönnek...mondom ezt úgy, hogy nem ismerem a kedvenc autóid listáját. Gondolom minimum a koreaiak már kivonultak volna a piacról.:D
BadBoy2007-07-26 16:34:36 // 3414
Hát mondjuk tutira nem a műszerfal risztja el a vevőket a 159-től!

Te mint Alfatulaj, tudod, hogy milyen volt a 156-ban, és mi van a 159-ben. De nagyrészt nem olyanokat célzott meg az Alfa ezzel a modellel, hanem offos márkáktól akart, és akar elvenni vevőket. És azokban az autókban sokkal rondább a műszerfal.

159-ben meg szerintem nagyon jó az a műszerfal ami van. A 156-os cső műszeri lennének benne, nem lenne összhang a beltérben. Akkor meg az volna a bajod :P.

A TI-ben meg nincs bőr műszerfal, az egy másik csomag része! Igy meg ha a TI tetszik, akkor meg miért szidod a sima műszerfalat?
mesa2007-07-26 16:24:04 // 3413
Attól még a 159 műszerfala: hányás. Pont olyan elbaltázott, mint a mostani SEAT egyenvágeneké. Amorf, és vacak a szálcsiszolt alu.

Honnan tudod, hogy nem riasztott-e el eddig is vevőket, amint beültek ??

A Ti modelleken található bőrös azé' ezerszer szebb.
mesa2007-07-26 16:21:21 // 3412
-90 Kg a Brera súlyából az már egész jó! Mondjuk -200 lenne az ideális, de ez is meg fog látszani a teljesítmény adatokon...
zolee1452007-07-26 16:20:38 // 3411
A fejlesztésnek én is örülök, bár jelenleg qrvára nem érint a dolog (:D), de elég rossz volt látni, hogy az Alfa pont menetteljesítményben marad alul a konkurenciával szemben.

Igen, az ember tudja hogy az átvétel pillanatában már bukott az autón, de nem mindegy, hogy mennyit, és az amúgy sem nagy értéktartásukról híres Alfának ez újabb koporsószeg. Persze ahogy megjön az új ezt az egészet már jól el is felejti mindenki, és ha minden jól megy akkor az azonos teljesítményű motorral szerelt Alfa vs OFF versenyt nem az Alfa bukja, és akkor lesz nad bódottá...:)))
TarP2007-07-26 16:15:52 // 3410
Aki autót vesz, az tudja, hogy abban a pillanatban elavult az autója, ahogy az első km-et megtette.

Erről a tömegváltozásról meg mi tudunk, de szerintem egy átlag vásárlót nem érint ennyire. Sőt, nem is érdekli.

Én inkább örülök, hogy fejlesztettek és jobb autót akarnak eladni!
zolee1452007-07-26 15:46:48 // 3409
Meg aztán ha nem is érezték hallhatták a vásárlóktól, vagy legalábbis a nagy részüktől - mint ahogy az a cikkben is írva vagyon.:)

Kár, hogy nem ezzel kezdték, és persze kérdés, hogy az új anyag mennyiben befolyásolja majd az árat.

Aztán majd jön ugye a használtautó piac...már előre látom ahogy a vevők sétálgatnak, és nézegetik, hogy fogyókúra előtti, vagy utáni-e az adott autó, ami a kereskedésben áll. Mondjuk ha az autó egy fészlift keretében súlycsökken akkor oké, de ha látszólag semmi változás (miért is változtatnának a külsőn?) akkor az nagy pofon az eddigi vásárlóknak. Nyilván a nehezebb jobban veszít majd az értékéből, miután megjelenik a könnyebb verzió, talán ezért is lassultak most az eladások, mert néhányan már várnak.

Asszem a Ford vágta egyszer így képen a vásárlóit, talán az Escortnak volt egy olyan verziója, amit - talán szintén vásárlói nyomás hatására - kb fél év után ráncfelvarrtak, és persze az ár nem változott. Na most egy fél éves, vagy fiatalabb kifutott modellel furikázni nem vicces.:)
Cgo2007-07-26 15:31:08 // 3408
ezt mire irtad? koszi
BadBoy2007-07-26 12:06:09 // 3406
Hát annak keménynek kellene lennie. Mert akkor lenne csak igazán sportautó. De a "mezei" 159-ek maradjanak ilyenek. :)
TarP2007-07-26 12:03:18 // 3405
Így van, más a célja.

De a 159GTA azért lehet kemény! :)
BadBoy2007-07-26 11:27:07 // 3404
Pl. nálunk a 147-ben is volt, és az elején ténylegesen nagyon pontatlanul működött, és amikor kicseréltük az ablaktörlő lapátokat újra, amik ténylegesen tisztára töröltek nagyon nagyon jól működött. És akkor jöttünk rá, hogy ez a titka. A 159-ben még van rajta finomitva egy picit, és ez meg ténylegesen nagyon jól töröl, és nagyon rövid idő alatt reagál, anélkül, hogy be kellene avatkoznod. Nálunk jól működött, és működik most is.
BadBoy2007-07-26 11:22:07 // 3403
Igen, csak azért nagy a különbség a GTV és a 159 közt. Az egyik sportautó, a másik utazóautó. És szerintem meg is fejtettük, hogy miért is van ez igy. Egy sportautónak ténylegesen puritánnak kell lennie, hogy minden a vezetés élményéről szóljon. De ez utazóautó azért más dolog. És ha figyelembe veszem, hogy a mi autónk erre a célra lett megvéve, és 10 hónap alatt 41.000KM van benne, akkor azért a kényelmi extrák is már fontos szerepet játszanak.
TarP2007-07-26 10:33:43 // 3402
Akkor 1/2 egyetértek veled.

De tudod mit, csináljanak V8-at is, végülis ott van megtervezve, legyártva, Giovanni meg bele tudja szuszakolni a 159-be, Brerába.

Akkor 1/1 arányban egyetértek :)
Halesz2007-07-26 10:31:41 // 3401
ROTFL :DDDDDDDDDDDDDDD
Tommaso 1592007-07-26 10:15:17 // 3400
Nekem az eleje begyere, a hátulja viszont ronda, még úgy is, hogy a 8C segge nagyon tecccik....
zolee1452007-07-26 10:01:14 // 3399
Mondjuk én pont azt mondogattam itt, hogy kell V8, persze a Juniorba nem...:))
zolee1452007-07-26 10:00:14 // 3398
Még szerencse, hogy a leendő 159 vásárlók nem hívnak fel téged a vásárlás előtt, hogy kikérjék a véleményedet. Nagy szarban lenne az Alfa azzal a sok legyártott és nyakán maradt 159-essel.:DDD
TarP2007-07-26 09:41:44 // 3397
Egyetéertek!

A GTA legyen könnyű. Nem luxus.
És azzal is egyetértek, hogy nem kell V8, meg 450lóerő egy sportautóhoz.
A Lancia Delta HF integrale mindmáig elég ütőképes kis dög :)
mesa2007-07-26 08:29:21 // 3396
Ezt a kocsit már egy fél éve láttam egy cikkben!

Elég kezdetleges PS ismeretekkel rendelkezett aki összetákolta :D

De ez a belső tér ha valóban hasonlítani fog -az általam valaha látott legrondább Alfa - a 159es műszerfalára, akkor ez a kocsi szerintem simán bukta lesz :((
vela2007-07-26 08:20:40 // 3395
A segge tetszik ( OK ).
Az orra szerintem ronda és nem finom.
zolee1452007-07-25 18:03:50 // 3394
Ha én lennék az Alfa Romeo csinálnék egy 1.8GTB-t, meg külön egy 1.8 GTB-t ami GTA változat lenne, és az utóbbiból minden lényegtelen dolgot kipakolnék (elektronikák, bőr ülés, meg hasonló nehezékek) + alumínimumok és műanyagok a karosszéria megfelelő részeire (mocitető, sárvédők, csomagtartó tető). Ez egyrészt méltó lenne a GTA névre, másrészt meg méltű utódja lenne a szintén elég vaddisznó Delta Integralénak. Legalább a konszernen belül lenne utódja.:)
Halesz2007-07-25 17:47:40 // 3393
A tempomat nagy királyság :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak