Atesz19872007-08-04 22:40:06 // 3692
Egyszer fent, egyszer lent... Túl sok márka pályázik a vásárlókért... Ismeritek a történelmet: "ami nagy volt kicsi lesz, ami kicsi volt nagy lesz... Ez a körforgás tartja mozgásban a fejlődést" Leszálló ág után jön a fellendülés! Nyugi! :)
GTPeti2007-08-04 22:39:54 // 3691
Reméljük csillagok és nem kék-fehér propellerek...
Grando2007-08-04 22:38:46 // 3690
Vagy propellerek... :DDDDD :((
Atesz19872007-08-04 22:37:57 // 3689
Lesznek még csillagok az Alfa egén, ne aggódj! Nem is kell olyan sokat várni!
Grando2007-08-04 22:37:09 // 3688
Így van! :((
Meg presztízsjavításra, és az eladások növelésére.
Az Alfa meg esik-kel a WTCC-ben. Aztán nyugdíjazzák. :(((((
Meg presztízsjavításra, és az eladások növelésére.
Az Alfa meg esik-kel a WTCC-ben. Aztán nyugdíjazzák. :(((((
RB2007-08-04 22:36:05 // 3687
No pont ez hiányzik az Alfának is!Nincs egy jó PR-ja!A rönyónak ennyi is elég és veszik a hulladékjaikat mint a cukrot, pedig tényleg egy kalap szart sem érnek azok az autók!
Atesz19872007-08-04 22:35:50 // 3686
Most meglódul a FIAT, és magával fogja húzni az egész konszernt. Már most rengeteg grande punto szaladgál, és szerintem nagyon el van találva az egész aut, technika, és marketing. Jönnek az új alfák, és vele a reklám is. Az ide s tova 5-6 éves modelleken mit reklámozzanak. A tömeg autókra gondolok.
RB2007-08-04 22:34:18 // 3685
No odáig én sem süllyednék!:-)
Atesz19872007-08-04 22:33:41 // 3684
De Parasztvakításnak tökéletes. :))
RB2007-08-04 22:31:29 // 3683
Pedig nincs egy igazán jó motorral megáldott autójuk sem!:-)
RB2007-08-04 22:30:17 // 3682
Félre ne érts!Én is annak örülnék a legjobban ha az Alfa talpra tudna állni,és ezt úgy hogy olasz kézben marad!
Csak láthatod hogy híába fejlett a technikája, ha az egyéb háttere viszont harmatgyenge, és pont ez a gyenge háttér kellene a jobb szerepléshez!
Volt, és lesz csúcstechnika, de kenhetik a hajukra ha nem veszik annyian, hogy abból nyereségesen fent lehessen tartani a céget!
Egy kicsit több marketing munka kellene, meg vissza kellene hozni az Alfa régi erényeit!
Csak láthatod hogy híába fejlett a technikája, ha az egyéb háttere viszont harmatgyenge, és pont ez a gyenge háttér kellene a jobb szerepléshez!
Volt, és lesz csúcstechnika, de kenhetik a hajukra ha nem veszik annyian, hogy abból nyereségesen fent lehessen tartani a céget!
Egy kicsit több marketing munka kellene, meg vissza kellene hozni az Alfa régi erényeit!
Satti2007-08-04 22:30:07 // 3681
Mindenesetre az biztos, hogy én sosem vennék japán autót!:-)
GTPeti2007-08-04 22:29:10 // 3680
'estét!
Most olvastam a cikket. Háát nagyon kemény. Szép és jó a Lancia, de az Alfát feláldozni miatta??? Azért ez túlzás lenne.
Ha tényleg létrejönne az üzlet, több BMW-Alfa találna gazdára, mint most, az biztos. Csak azoknak semmi köze nem lenne ahhoz, amit mi szeretünk.
Remélem lesz annyi eszük Giovanniéknak és nem adják el az AR-t. Főleg azért, mert manapság a németek gyárbezárásban, leépítésben és becsődölésben nagyon jók... És hány példát láttunk rá, hogy a nagy hal piacot vett...
Most olvastam a cikket. Háát nagyon kemény. Szép és jó a Lancia, de az Alfát feláldozni miatta??? Azért ez túlzás lenne.
Ha tényleg létrejönne az üzlet, több BMW-Alfa találna gazdára, mint most, az biztos. Csak azoknak semmi köze nem lenne ahhoz, amit mi szeretünk.
Remélem lesz annyi eszük Giovanniéknak és nem adják el az AR-t. Főleg azért, mert manapság a németek gyárbezárásban, leépítésben és becsődölésben nagyon jók... És hány példát láttunk rá, hogy a nagy hal piacot vett...
Atesz19872007-08-04 22:29:05 // 3679
Azért a Renaultnak elég jót tett a Forma 1-es bajnoki cím. ;)
RB2007-08-04 22:26:32 // 3678
Az lehet, de sztem az emberek nem azért nem vesznek esetleg Hondát mert rosszul megy a forma-1-ben!Az egy steril környezet az utcai autókhoz viszonyítva!A Toyota eladásain sem nagyon látszik meg hogy szarok a f-1-ben!Igaz most visszaestek,de valszeg nem emiatt!:-)
Atesz19872007-08-04 22:25:47 // 3677
Nagyobb márkák több autót adnak el, mi ebben az újdonság? Az Alfa túl sokat ült a babérokon, hagyta magát utolérni még a KIA szintű autógyáraknak is, és nem foglalkozott a rossz hírével. De úgy érzem hamarosan egy új korszak kezdődik, amire elég sok előjel a bizonyíték.
Satti2007-08-04 22:24:06 // 3676
Azért a Hondának az most elég égés, hogy a Forma1-ben sehol sincsenek!
Atesz19872007-08-04 22:23:32 // 3675
Joh, hát szerintem általában minden Alfás picsázásról, meg alázásról beszél. Ezekbe a jelzőkbe már ne kössünk bele...
RB2007-08-04 22:21:49 // 3674
Szép technika, jó technika, ide vagy oda a Hondának,VW-nek jól megy a szekér az Alfának nem vagy kevésbé nem, s mivel az autógyárak az eladott termékeikből élnek ezért jelen esetben tök mindegy ki milyen technikájú motort gyárt!
Grando2007-08-04 22:19:34 // 3673
Na álljunk meg egy szóra! Te itt korábban alázásról meg picsázásról beszéltél. Azért hátrébb az agarakkal! Ilyenről sajnos szó nincsen...
Atesz19872007-08-04 22:07:23 // 3672
1.6 VTi vs 1.6 TS - 160 vs 120 ló. Nézd meg melyikből szaladgál több az utakon, és melyik a sikeresebb. Az átlagon felüli teljesítmény távolról sem elég!
Grando2007-08-04 21:57:53 // 3671
Egyik nem zárja ki a másikat! ;)))
Grando2007-08-04 21:54:05 // 3670
Ebben van vmi (bár sem a góf gt, sem a bravo eladási adatait nem ismerem). A tény viszont sajnos tény marad: 1.4 vs. 1.4 = 150 ló vs. 170 ló. :((
Na persze abban igazad lehet, hogy nem mindegy, milyen áron. ;)))
Na persze abban igazad lehet, hogy nem mindegy, milyen áron. ;)))
Satti2007-08-04 21:53:39 // 3669
Bazz, ha belegondolok, nekem Apai ágon németajkúak voltak a felmenőim!:-))
Na, mindegy, akkor is Forza Alfa!:-))
Na, mindegy, akkor is Forza Alfa!:-))
Grando2007-08-04 21:50:20 // 3668
Über alles in der Welt! :DD
Te kezdted, vazze! :DDDD
Te kezdted, vazze! :DDDD
HátvédRomeo2007-08-04 21:48:37 // 3667
Ebben max egyetértek. Sztem jó példa a házubk tájáról '71-ből a boxer Sud, mikor megjelent. A boxer motor nem ugymond hagyományos elrendezés volt, mint a soros főleg 4 hengernél.
Satti2007-08-04 21:47:42 // 3666
Deutschland deutschland, über alles...!:-))
Atesz19872007-08-04 21:46:55 // 3665
Viszont ebból lehet következtetéseket levonni az Alfára nézve is! Nem is lesz szívó motoros Alfa, ha jól veszem ki az eddigi információ morzsákból. hol van ettől bármelyik másik márka? Erre mondtam, hogy gondolkodjatok előre 3 évet!
Grando2007-08-04 21:45:21 // 3664
Úgy kell nekem, miért nézek német adatokat! :DDD Ott a 3ajtósra 15.380 eurót adtak meg.
Még jó, hogy nem áll szándékomban Fiatot venni... (úgyhogy nem izgat ez az ár kérdés) ;))
Még jó, hogy nem áll szándékomban Fiatot venni... (úgyhogy nem izgat ez az ár kérdés) ;))
Atesz19872007-08-04 21:43:49 // 3663
Miért, nem verik a német alapmotorokat? Dehogy nem! Golf 1.6 8v 75 ló! hol élnek ezek?
Atesz19872007-08-04 21:42:25 // 3662
Csak annyit akartam mondani, hogy a tömegeknek szánt technika válik legendássá, nem a csúcs modellek. Azok esetleg beszédtémák, esetleg elen érvnek jók, de jobbára ennyi a nagyobb tömeg számára. És bezony ezen a tömegen múlik mennyit keres a márka.
Grando2007-08-04 21:41:24 // 3661
Dehát ez abból a szempontból tök mindegy, hogy szerinted a Fiat ki turbós motorjai így meg úgy alázzák a német cuccokat. Azt közbe meg nem... :(( Sajnos - teszem hozzá. ;))
Satti2007-08-04 21:39:32 // 3660
A Grande Punto Tjet az 3 milla, persze lehet bele kérni plussz extrát, de a lényeg az alapból benne van.
Atesz19872007-08-04 21:39:22 // 3659
A 2-5 millió nem csak az új autókra vonatkozik, azt hittem ez egyértelmű. Az emberek 90% ebben a kategóriában vásáról. bár, akkor legyen inkább 0-5 millió. Egyébként a 3 misi az alapár az 1.4 120 lovas túróssal. TV-ben ezt mutogatják.
SzJ2007-08-04 21:38:21 // 3658
Lessz abból 150 lovas verzió is, az új Bravóban. Az Abbarth változatban pedig a hírek szerint 180 lóerőre emelik a teljesítményt.
Egyébként a népautó által alkalmazott Turbo/kompresszor együttest, a Lancia alkalmazta, a Delta s4-ben.
Egyébként a népautó által alkalmazott Turbo/kompresszor együttest, a Lancia alkalmazta, a Delta s4-ben.
Grando2007-08-04 21:36:22 // 3657
Ez így elég sánta válasz lett. Nem nyugtattál meg. :((
Az 1.4 T-Jet 16 V a Grande Puntoban 120 pacika, közel 4 misiért. A Bravoban 150 paci, ezért kicsivel több, mint 5 misit kell csengetni. A góf GT nemtom mennyi, de ez nem is igazán érdekel. A kis turbós motorok teljesítményéről volt szó.
Egyébként ha lexarod az 5 guriga fölötti kategóriát, akkor az Alfára is teszel?
Az 1.4 T-Jet 16 V a Grande Puntoban 120 pacika, közel 4 misiért. A Bravoban 150 paci, ezért kicsivel több, mint 5 misit kell csengetni. A góf GT nemtom mennyi, de ez nem is igazán érdekel. A kis turbós motorok teljesítményéről volt szó.
Egyébként ha lexarod az 5 guriga fölötti kategóriát, akkor az Alfára is teszel?
Satti2007-08-04 21:34:42 // 3656
Most nézzétek a spektrumot!
Atesz19872007-08-04 21:28:32 // 3655
Ez egy motor, arany áron. A FIAT a 120 lovas 1.4 Turbós motort odaadja 3 misiért. Én leszarom mit adnak 5 millió felett. Az emberek 90%-t a 2-5 milliós autók érintik. Ott kell nagyot alkotni, arra fognak sokáig emlékezni. Mit gondolsz, miért legendás a TS motor?
Grando2007-08-04 21:25:56 // 3654
Melyik kis túrós motorra gondolsz? Be kell vallanom, nem követem a fiat kis motorjait. Viszont (munkám miatt) erről tudok: fosvagány 1.4 TSI = 170 ló, 240 Nm.
Nyugtass meg, hogy a Fiatnak van ennél jobb! Télleg örülnék neki! ;))
Nyugtass meg, hogy a Fiatnak van ennél jobb! Télleg örülnék neki! ;))
Atesz19872007-08-04 21:23:33 // 3653
Lásd F1, ott ugyanez a tendencia, csak szemmel láthatóbb, és pörgősebb. hiába fejleszt mindenki, még is van amikor egyik, van amikor másik csapat talál jobban magára.
HátvédRomeo2007-08-04 21:22:59 // 3652
Picit had írjak OFF-ot.
Elmondom Neked és Nektek, ha belőlünk Amore-sokból kellene kiállítani a vezérlést, sokkal jobb mindent hoznánk össze, mint azok akikre gondolunk. Ezt csak egy megjegyzés volt, vélemény.
ON
Elmondom Neked és Nektek, ha belőlünk Amore-sokból kellene kiállítani a vezérlést, sokkal jobb mindent hoznánk össze, mint azok akikre gondolunk. Ezt csak egy megjegyzés volt, vélemény.
ON
Atesz19872007-08-04 21:22:05 // 3651
Most írom le 10x-szer, hogy nem a mostani modellekre gondolok... Beértek minket, és? 15 év altt éppen beérhettek, nem? Majd megint elpicsázzuk őket. Persze manapság már nem beszélhetünk 5-10 évekről, de most megint mi léptünk. Ez egy ilyen játék.
zolee1452007-08-04 21:19:42 // 3650
Pár éve (jópár éve) azt mondtam volna, hogy az Alfa azonos kategóriában veri a BMW-t, de az az igazság, hogy mára ez megváltozott.
A Fiatnak nem volt pénze ilyen szintű fejlesztésre (bár a cikk alapján a BMW-nek sem).
Egy elgondolkodtató cikk: Klikk.
Itt nemhogy Alfát, de sajna olaszt sem nagyon látok. Elhiszem, hogy megy a fejlesztés, de ne gondoljuk, hogy a többiek megállnak.
A nagy súllyal (amit most majd orvosolnak) meg eljutottunk oda, hogy egy Alfa kizárólag menetdinamikában marad el a konkurenstől. Érted, nem minőségben, megbízhatóságban...nem, csak gyorsulásban, végsebességben, meg rugalmasságban. Azért ez nekem nagyon fájt.
A Fiatnak nem volt pénze ilyen szintű fejlesztésre (bár a cikk alapján a BMW-nek sem).
Egy elgondolkodtató cikk: Klikk.
Itt nemhogy Alfát, de sajna olaszt sem nagyon látok. Elhiszem, hogy megy a fejlesztés, de ne gondoljuk, hogy a többiek megállnak.
A nagy súllyal (amit most majd orvosolnak) meg eljutottunk oda, hogy egy Alfa kizárólag menetdinamikában marad el a konkurenstől. Érted, nem minőségben, megbízhatóságban...nem, csak gyorsulásban, végsebességben, meg rugalmasságban. Azért ez nekem nagyon fájt.
Atesz19872007-08-04 21:17:43 // 3649
Miért azt hitted ezen az oldalon több az okos ember? :DDD
HátvédRomeo2007-08-04 21:17:09 // 3648
Ne is mond. Közben vállalkozó lettem, hát jujj de sok okostojás ember van a gazdasági életbe.
Atesz19872007-08-04 21:12:12 // 3647
Hát igen a márka van értünk, és nem mi a márkáért... Sajnos ezt az üzletpolitikát nem ismerik kis hazánkban nagyon sok helyen...
HátvédRomeo2007-08-04 21:10:20 // 3646
Most furán hangzik de ezt így nem mondanám azért. Ugyanis nagy figyelmet fordítanak a marketing szakembereik a véleményekre az ilyen márkánál, ahol széltü, fentig,lentig rajongói táborok húzódnak az egész világon, hogy mit mondanak. Jó részt ebből élnek. És nagyon figyelik, az importőrök és értékesítőkön keresztül a vélemyényeket, esetleges ötlet féléket, stb. Ez úgy ki van találva, hogy el se hinnéd, "mint a szellemek". :)
Ugy hogy jártassuk a szánkat nyugodtan, hogy mit hogyan gondolunk és kéne tenni, ha ránk lenne bízva. :) Hajrá! :)) Én be nem fogom. :))
Ugy hogy jártassuk a szánkat nyugodtan, hogy mit hogyan gondolunk és kéne tenni, ha ránk lenne bízva. :) Hajrá! :)) Én be nem fogom. :))
Atesz19872007-08-04 21:09:29 // 3645
De miért a BMW a legkisebb rossz? Most picsázza a FIAT a lusta bandát a kisturbósokkal. A BMW lemarad mint a borra való. Nem figyeltek? Ki a fasz fog szívó motort venni, mikor jönnek a turbósok? ha csak parasztvakítás, akkor is inkább a túrós motor! Nem beszélve a tuning buzikról!
zolee1452007-08-04 21:05:31 // 3644
A Holdennek is van sport múltja, sőt, sportjelene is (V8 Supercars) amit sajna az Alfa egyre kevésbé mondhat el magáról (mármint a jelen, hiszen a múltat már senki nem veheti el). Mégis felhördülnek a "régi Alfa-hívők", ha a mostani 3,2V6 kerül szóba.:)
Várjuk ki a végét, lehet hogy az egészből nem is lesz semmi. Mondjuk a legjobban akkor járna a márka, ha valami Alfa-őrült befektetői csoportot találna. Ha viszont a sok rossz közül a BMW a legkisebb rossz akkor el kell majd fogadni a dolgot, meg aztán úgysincs sok beleszólásunk a dolgokba.:)
Várjuk ki a végét, lehet hogy az egészből nem is lesz semmi. Mondjuk a legjobban akkor járna a márka, ha valami Alfa-őrült befektetői csoportot találna. Ha viszont a sok rossz közül a BMW a legkisebb rossz akkor el kell majd fogadni a dolgot, meg aztán úgysincs sok beleszólásunk a dolgokba.:)
Ferko2007-08-04 21:05:16 // 3643
Ez igaz. De remélem, hogy nem következik be.