GEORGE2007-08-04 21:02:34 // 3642
Majd meglátjuk mi lesz.......mi úgysem tehetünk sokat ha még is bekövetkezne,....
HátvédRomeo2007-08-04 21:02:18 // 3641
Nem kell temetni hát. Az olaszoknál ez már lassan ki se maradhatna a gazdaságukból, hogy vannak fura hírek, meg pénzügyi gebaszok. gondoljunk csak a '70-es években milyen megbízhatalanok voltak a Maserattik. Temették a márkát, hogy megszűnik meg ilyenek. Azt a mai napig kiválságosok verdája, ala pénzeseké.
Ferko2007-08-04 21:00:56 // 3640
De egyre ám! :-)))))))
Ferko2007-08-04 21:00:11 // 3639
Persze. Nem eszik forrón a kását. Csak félő, ha még is bekövetkezik, akkor mi lesz? Egyáltalán nem biztos, hogy a BMW megtalálja a számításait. Példa erre a Baimler-Chrysler házasság. Nagyon nem jött össze a dolog. És ha egy ilyen itt is megismétlődik, akkor meg mi lesz? Ki tudja.
HátvédRomeo2007-08-04 20:58:56 // 3638
Én se pont erre gondoltam, hanem arra hogy a Mercinek is van Sport múltja, Mille miglia rajt, És a XX. század elején már létezett márka. És hogy a nemzetük meghatározó eleme. Akkor úgy mondom, hogy van tisztelete a márkának a hazájukban is-is, van egyformajellemzőjük.
Megjegyzem D-olaszban rengeteg Alfa van ezt tudjátok, mert arra felé jobban fanatizálják a nemzeti "kincset".
Megjegyzem D-olaszban rengeteg Alfa van ezt tudjátok, mert arra felé jobban fanatizálják a nemzeti "kincset".
GEORGE2007-08-04 20:53:36 // 3637
Én továbbra is azt mondom, hogy nem kell még temetni az Alfát.
Lentebb is írtam az idén voltam a Tervező részlegen az Alfa gyárban. Ott olyanokat láttunk és hallottunk hogy az alapján nem lesz itt semmiféle bmw.......
Lentebb is írtam az idén voltam a Tervező részlegen az Alfa gyárban. Ott olyanokat láttunk és hallottunk hogy az alapján nem lesz itt semmiféle bmw.......
Ferko2007-08-04 20:51:24 // 3636
Köszönöm a felvilágosítást George kolléga. :-))) De ahogyan Te is írtad ezt én sem mondanám óriási hátránynak.
Azért dúrva, hogy hónapokkal ezelőtt még arról szóltak hírek, hogy az Alfa gyártás Kínába költözik, most meg a bömbő állítólag felvásárolná. Mi jön ezután?
Azért dúrva, hogy hónapokkal ezelőtt még arról szóltak hírek, hogy az Alfa gyártás Kínába költözik, most meg a bömbő állítólag felvásárolná. Mi jön ezután?
GEORGE2007-08-04 20:50:29 // 3635
Fiatban nincs TS moci, TS moci kizárólag az Alfákban van. ugyanúgy mint ahogy az Alfában sincs a 2,0 literes 5 hengeres moci és a többi 1,4 1,6 1,8, amik megtalálható a Lanciákban és a Fiatokban.
JTD és M-Jet terén már más a helyzet, azokat használják a Fiatban is és a Lanciákban is.
Ezeket szem elött tartva mégsem téveszthető össze az utcán egy Fiat Tipo Bravo Alfa 145 -146 155 mert külsőben és belsőben komoly stilus különbséget alkottak meg. Nem egy kaptafára készülnek mint a VW konszern többi tagjai.
JTD és M-Jet terén már más a helyzet, azokat használják a Fiatban is és a Lanciákban is.
Ezeket szem elött tartva mégsem téveszthető össze az utcán egy Fiat Tipo Bravo Alfa 145 -146 155 mert külsőben és belsőben komoly stilus különbséget alkottak meg. Nem egy kaptafára készülnek mint a VW konszern többi tagjai.
Atesz19872007-08-04 20:50:16 // 3634
De cartárs! Akkor se mondják rá, hogy nem igazi Alfa! :(
Ferko, az olasz dolgot Én is csípőből odavágtam tegnap, látom egy rugóra jár az agyunk. :)
Ferko, az olasz dolgot Én is csípőből odavágtam tegnap, látom egy rugóra jár az agyunk. :)
zolee1452007-08-04 20:50:01 // 3633
A Merciről nekem kétfajta ember jut eszembe: az egyik a zőccséges, a másik a 60-as éveit taposó vállalkozó, akinek nem számít a gyorsaság, viszont a hátának jót tesz a masszázs fotel, mert amúgy ki sem tudna szállni a kocsiből. Ez még akkor is így van, ha egy AMG-ről beszélünk, hasszázmilliónyóccázhúsz lóerővel.
Na ehhez nem nagyon akarnám hasonlítani az Alfát.:))
Na ehhez nem nagyon akarnám hasonlítani az Alfát.:))
GEORGE2007-08-04 20:45:49 // 3632
Azért ezek már nem "igazi" Alfák.
Sok részegység megegyezik a Fiattal.
A motorok ugyan Alfa motorok, de pl a 145 -146- 155 megegyezik a padlólemezben futóműben és egyébb apróságokban a Tipo -Tempra - Delta - Dedra - Bravo - Brava - Marea tipusokkal, ha hiszed ha nem így van.
nem mondanám igazán Óriási hátránynak de tény hogy áldozatúl esett az Alfa ezeknek a dolgoknak.
Már nem olyan mint a régi GTV-k 75-ök stb stb....
Sok részegység megegyezik a Fiattal.
A motorok ugyan Alfa motorok, de pl a 145 -146- 155 megegyezik a padlólemezben futóműben és egyébb apróságokban a Tipo -Tempra - Delta - Dedra - Bravo - Brava - Marea tipusokkal, ha hiszed ha nem így van.
nem mondanám igazán Óriási hátránynak de tény hogy áldozatúl esett az Alfa ezeknek a dolgoknak.
Már nem olyan mint a régi GTV-k 75-ök stb stb....
Ferko2007-08-04 20:44:05 // 3631
Alfa? Fiat? Nekem mindegy. Mindkettő bevált eddig. De még így is olasz az autó. Szép olasz pörgős motor. :-))
Ne persze ezen is lehet szőrőzni, hogy akkor miért van benne német cucc? :-)
Ne persze ezen is lehet szőrőzni, hogy akkor miért van benne német cucc? :-)
Atesz19872007-08-04 20:36:06 // 3630
Persze ezt az utolsó gondolatot sem akarja meghallani senki, hogy ne az éppen aktuálisban, hanem 3 évben előre gondolkodjanak, és úgy kapnak reális képet a márkák jelenlegi állásáról...
Atesz19872007-08-04 20:35:22 // 3629
"Hiszen mi igazi Alfákkal járunk."
Nagyon tévedsz kérlek, tegnap nekem megmagyarázták, hogy milyen hülye műveletlen alfás vagyok, hiszen a mienk már nem igazi Alfa... Ezek már csak szar Fiat Alfák. A motorja, a futóműve, meg mindene...
Jah, és ne nekem tulajdonítsátok az "Alfa nemzeti kincs" gondolatot, Én csak valamelyik cartárs megnyilvánulását gondoltam tovább.
Amit meg HátvédRómeo írt, azt próbáltam éreztetni tegnap is. Alfa? BMW? Tűz és víz, egyszerűen képtelen vagyok belegondolni is. Ezért is találó nagyon a cikket kisérő kép a főoldalon. A hideg futkos a hátamon, ha belegondolok, hogy egy snassz, unalmas belső kerül az Alfákba, ami ráadásul hamarosan el is avul a Fiat csoport technikája mellett.
Nagyon tévedsz kérlek, tegnap nekem megmagyarázták, hogy milyen hülye műveletlen alfás vagyok, hiszen a mienk már nem igazi Alfa... Ezek már csak szar Fiat Alfák. A motorja, a futóműve, meg mindene...
Jah, és ne nekem tulajdonítsátok az "Alfa nemzeti kincs" gondolatot, Én csak valamelyik cartárs megnyilvánulását gondoltam tovább.
Amit meg HátvédRómeo írt, azt próbáltam éreztetni tegnap is. Alfa? BMW? Tűz és víz, egyszerűen képtelen vagyok belegondolni is. Ezért is találó nagyon a cikket kisérő kép a főoldalon. A hideg futkos a hátamon, ha belegondolok, hogy egy snassz, unalmas belső kerül az Alfákba, ami ráadásul hamarosan el is avul a Fiat csoport technikája mellett.
Ferko2007-08-04 20:27:21 // 3628
Azt hiszem addig leszek Alfás, amég alá nem írják a szerződést...
Még utána is lehetsz/lehetünk. Hiszen mi igazi Alfákkal járunk. Legfeljebb majd alakítani kell egy klubbot azoknak, akiknek régi vasuk van. :-))))))
Azt gondolom, hogy ha ez tényleg be fog következni, akkor soha nem cserélem re vadi újra a vasat. Nem mint ha amúgy is akarnám persze. De inkább járjok egy régi autóval, ami ízig vérig olasz. :-)))))
Még utána is lehetsz/lehetünk. Hiszen mi igazi Alfákkal járunk. Legfeljebb majd alakítani kell egy klubbot azoknak, akiknek régi vasuk van. :-))))))
Azt gondolom, hogy ha ez tényleg be fog következni, akkor soha nem cserélem re vadi újra a vasat. Nem mint ha amúgy is akarnám persze. De inkább járjok egy régi autóval, ami ízig vérig olasz. :-)))))
HátvédRomeo2007-08-04 20:26:53 // 3627
Én azt mondom, amit már az előbb OFF verda topicba írtam. A FIAT soha nem adja el az Alfa-t. Atesz1987-nek én is igazatadok, hogy ez a konszern mindenestül házi kincs.
A másik, van "jó" példa arra, mi történik mikor egy nemzeti kicset eladnak. Lásd Anglia Rover gyár. Először Honda, aztán Bimmer , aztán egy Bank, ami végleg le is húzta a rolót.
Az hogy az Alfa elviszi a Lachia vásárlóit? Soha nem volt egy kategorií a két márka. Teljesen mást képviseltek, ezt mindenki tudja itt is. Sajnos a Lachia jóval drágább volt legalább is jó pár éve mint az Alfa. Nem voltak jobb, de sokkal rosszabb autók se. Más tipusú, felfogású embreknek gyártoták. Ott baxták el, hogy kicsit fura formatervek születtek és hát az ember formát lát először és nem kanyarodási, meg telj. tulajdonságokat. Ha valami nem fog meg miért próbáljam ki, üljek bele?
Ami meg enyhén vicces, hogy pont német és pont BMW az Alfát. Ez a világ röheje lenne. A két márka annyira ég és föld, még tradicíóban is hogy az már sok. Akkor inkább a Mernyó tenné fel a kezét érte. a tradicióban van közös. Legendás versenyek, szintén nagggyon régi, komoly presztizs autó, a nemzetjeik egyik ékessége.
A BMW-ről nem igazán a nemzet ékessége jut az eszembe. Ha rá gondolok a németekre a Merci jut eszembe legelőször. Állandóan a mai napig, lohol a Merci után.
A másik, van "jó" példa arra, mi történik mikor egy nemzeti kicset eladnak. Lásd Anglia Rover gyár. Először Honda, aztán Bimmer , aztán egy Bank, ami végleg le is húzta a rolót.
Az hogy az Alfa elviszi a Lachia vásárlóit? Soha nem volt egy kategorií a két márka. Teljesen mást képviseltek, ezt mindenki tudja itt is. Sajnos a Lachia jóval drágább volt legalább is jó pár éve mint az Alfa. Nem voltak jobb, de sokkal rosszabb autók se. Más tipusú, felfogású embreknek gyártoták. Ott baxták el, hogy kicsit fura formatervek születtek és hát az ember formát lát először és nem kanyarodási, meg telj. tulajdonságokat. Ha valami nem fog meg miért próbáljam ki, üljek bele?
Ami meg enyhén vicces, hogy pont német és pont BMW az Alfát. Ez a világ röheje lenne. A két márka annyira ég és föld, még tradicíóban is hogy az már sok. Akkor inkább a Mernyó tenné fel a kezét érte. a tradicióban van közös. Legendás versenyek, szintén nagggyon régi, komoly presztizs autó, a nemzetjeik egyik ékessége.
A BMW-ről nem igazán a nemzet ékessége jut az eszembe. Ha rá gondolok a németekre a Merci jut eszembe legelőször. Állandóan a mai napig, lohol a Merci után.
zolee1452007-08-04 19:44:50 // 3626
Csak vicc volt a vw, lövésem nincs hogy ki mit fejleszt náluk...Lambót nem tudok venni, Audit meg VW-t nem akarok (bár újonnan az utóbbi kettőt sem tudnám:D), szóval nem érdekelnek annyira.:)
Tommi2007-08-04 19:43:59 // 3625
Az elmúlt 100 évben nem volt ez gond az Alfa és a Lancia között, csak most? :)
Amúgy a Lanciának egyébként is kevés a vásárlója, mert nincs középkategóriás autójuk, ami a legkelendőbb lenne, az Y meg a Musa drága a kicsik között, a Phaedra sem megy annyira, van helyette sok más praktikusabb és talán olcsóbb, a Thesis-t meg nemtom gyártják-e még egyáltalán :)
Amúgy a Lanciának egyébként is kevés a vásárlója, mert nincs középkategóriás autójuk, ami a legkelendőbb lenne, az Y meg a Musa drága a kicsik között, a Phaedra sem megy annyira, van helyette sok más praktikusabb és talán olcsóbb, a Thesis-t meg nemtom gyártják-e még egyáltalán :)
Tommi2007-08-04 19:42:01 // 3624
Én úgy tudom a Gallardo V10-ese amolyan félig ez, félig az, együtt fejlesztették... A Murci V12-ese viszont tiszta Lambo fejlesztés volt még.
zolee1452007-08-04 19:38:45 // 3623
Amúgy az a baj, hogy ahogy most kivettem a cikkből ez nem pénzügyi, hanem stratégiai kérdés. Nem az a baj, hogy veszteséges az Alfa, és meg akarnak szabadulni tőle, hanem úgy érzik keresztbe tesz a Lanciának.
Esetleg azt tudom elképzelni, hogy az olasz állam esetleg magánbefektetőkkel megveszi az Alfát. Pl a Renault még most is részben állami tulajdonban van, sőt, rátette a kezét a Nissanra is, bár ezt újabban együttműködésnek hívják.:)
Esetleg azt tudom elképzelni, hogy az olasz állam esetleg magánbefektetőkkel megveszi az Alfát. Pl a Renault még most is részben állami tulajdonban van, sőt, rátette a kezét a Nissanra is, bár ezt újabban együttműködésnek hívják.:)
zolee1452007-08-04 19:35:05 // 3622
Ahogy vesszük, hiszen az Audi meg azzal reklámozza valamelyik típusát, hogy Lambo motor van benne.:)) Pedig mindkettőben VW motor van.:DDD
Tommi2007-08-04 19:32:52 // 3621
A Lambot is meg akarta venni a Fiat, csak pár éve éppen nem álltak úgy :(
Tommi2007-08-04 19:32:15 // 3620
Atesznek annyiban igaza van, hogy a Fiat-konszern (mindenestül) nemzeti kincs és nemzeti büszkeség Olaszországban és ha korábban letérdelt, akkor az állam mindig alányúlt és segített, mert mindenáron igyekeznek megakadályozni, hogy végleg padlóra kerüljenek. Szerintem most is alá fognak nyúlni...
Csak ne járjunk úgy, hogy teszkógazdaságos népautót csinálnak belőle, lásd V8-as Gallardo Audi-motorral... :(
Csak ne járjunk úgy, hogy teszkógazdaságos népautót csinálnak belőle, lásd V8-as Gallardo Audi-motorral... :(
zolee1452007-08-04 19:28:52 // 3619
Mindegy miként kezeli. Ha kakiban volt a Fiat segített, de attól még ez egy önálló cég, és a cég az egyes részivel azt tesz amit akar. Ha jól tudom a Lambo is német kézen van.:)
Igazából mindegy mit szeretnénk. Persze itt megbeszéljük a dolgokat, és van aki tiltakozik, van aki a dolog jó oldalát próbálja nézni, de a lényeg az, hogy ha holnap elmennénk a gyár elé tiltakozni akkor is tennének a fejünkre. Ha el akarják adni eladják.
Igazából mindegy mit szeretnénk. Persze itt megbeszéljük a dolgokat, és van aki tiltakozik, van aki a dolog jó oldalát próbálja nézni, de a lényeg az, hogy ha holnap elmennénk a gyár elé tiltakozni akkor is tennének a fejünkre. Ha el akarják adni eladják.
Atesz19872007-08-04 19:21:41 // 3618
Szerintem meg az olasz állam az Alfát is igen is nemzeti kincsként kezeli, és bizony lesz még ebbe beleszólása. Arról nem is beszélve, hogy most újra fellendülőben a Fiat csoport. Ne a mostani modellekben gondokodjatok. Képzeljétek el magatokat 3 évvel előre: minden modell lecserélve, új piaci szegmensek, egy új korszak motorjai, és még ki tudja mi rejtőzik a tarsojukban. A németek megint nem lesznek a picsába se, de ezt már tegnap is próbáltam elmagyarázni, olvassatok vissza...
zolee1452007-08-04 17:34:40 // 3617
Egy működő autógyárban folyamatos a fejlesztés, ez nem igazán befolyásolja az eladást. Sőt. Ha semmi nem történik csak gyártogatják az autókat, de nincs jövő akkor kevesebbért lehet eladni.
Az csak kis hazánkban divat, hogy szétverünk valamit, majd jó olcsón eladjuk annak aki jól megkent előtte, persze ez is csak az állami dolgokkal működött.
Ha tényleg pénzt akarnak csinálni az Alfából azt kell mutatniuk, hogy nagyon megy a szekér.
Mellesleg ha azt mondaná a Fiat, hogy eladjuk az Alfát, mert kell a zsé a Lancia talpraállításához akkor azt mondanám oké, így döntöttek. Az viszont nagyon idióta indok, hogy azért adják el, mert elviszi a vevőket a Lancia elöl. Feltéve, hogy nem kötik ki a szerződésben a BMW-vel, hogy bármit gyárthatnak Alfa Romeo néven, csak autót nem.:D
Az csak kis hazánkban divat, hogy szétverünk valamit, majd jó olcsón eladjuk annak aki jól megkent előtte, persze ez is csak az állami dolgokkal működött.
Ha tényleg pénzt akarnak csinálni az Alfából azt kell mutatniuk, hogy nagyon megy a szekér.
Mellesleg ha azt mondaná a Fiat, hogy eladjuk az Alfát, mert kell a zsé a Lancia talpraállításához akkor azt mondanám oké, így döntöttek. Az viszont nagyon idióta indok, hogy azért adják el, mert elviszi a vevőket a Lancia elöl. Feltéve, hogy nem kötik ki a szerződésben a BMW-vel, hogy bármit gyárthatnak Alfa Romeo néven, csak autót nem.:D
GEORGE2007-08-04 15:05:29 // 3616
Már sokat beszéltük ezt a GM örökséget.
Azért mert Ausztráliában a Holdenek is 2,2 és 1,9 blokkokal mennek az még messze van az 2,2 és 1,9 Alfa mociktól.
Csak a blokk és a 4 dugattyú azonos az Alfában és a Holdenben.
Az összes többi nem egyezik meg!
Na az összes többitől lesz utána a közös alapblokkból Holden, Opel és Alfa motor.
Azért mert Ausztráliában a Holdenek is 2,2 és 1,9 blokkokal mennek az még messze van az 2,2 és 1,9 Alfa mociktól.
Csak a blokk és a 4 dugattyú azonos az Alfában és a Holdenben.
Az összes többi nem egyezik meg!
Na az összes többitől lesz utána a közös alapblokkból Holden, Opel és Alfa motor.
Benőke2007-08-04 14:56:06 // 3615
Hát ne is legyen ilyen, elég baj ez a GM örökésg vagy ökörség is :)
A juniort meg várjuk mint a messiást :)
Na meg egy Lottó ötöst is mellé. (Legyen miből megvenni :D )
A juniort meg várjuk mint a messiást :)
Na meg egy Lottó ötöst is mellé. (Legyen miből megvenni :D )
GEORGE2007-08-04 14:33:38 // 3614
Az idén voltam-tunk kint az Alfa gyárban.
A tervező osztályra kaptunk belépési lehetőséget!!!!
Ott ugyan nem fotózhattunk és megigértük hogy nem beszélünk....de ehhez a cikkhez kapcsolódva azért elmondom még is, hogy amit kint láttam-tunk az 10 db új modell na jó, lehet láttunk csúcs verziót, és ugyan abból alapot is de akkor úgy mondom, hogy 6 új modell az tuti volt ott.
A tervezőmérnők azt mondta ezek már mind futják a teszt kilométereket.....
Szóval szerintem igencsak odébb lesz ez a bmw-s dolog...sőt szerintem nem is lesz ilyen.........................
A tervező osztályra kaptunk belépési lehetőséget!!!!
Ott ugyan nem fotózhattunk és megigértük hogy nem beszélünk....de ehhez a cikkhez kapcsolódva azért elmondom még is, hogy amit kint láttam-tunk az 10 db új modell na jó, lehet láttunk csúcs verziót, és ugyan abból alapot is de akkor úgy mondom, hogy 6 új modell az tuti volt ott.
A tervezőmérnők azt mondta ezek már mind futják a teszt kilométereket.....
Szóval szerintem igencsak odébb lesz ez a bmw-s dolog...sőt szerintem nem is lesz ilyen.........................
Tommi2007-08-04 13:16:50 // 3612
Szerintem ez ne jó ötlet... :(
Az olasz állam már többször "alányúlt" a Fiatnak, amikor az letérdelt, mondván a Fiat konszern nemzeti kincs és mindegy mibe kerül, de meg kell menteni. És elég hülyék az olaszok, ha a Lancia miatt "beáldoznák" az Alfát. Rövidtávon lehet nyernek vele, de hosszú távon tuti nem...
Az olasz állam már többször "alányúlt" a Fiatnak, amikor az letérdelt, mondván a Fiat konszern nemzeti kincs és mindegy mibe kerül, de meg kell menteni. És elég hülyék az olaszok, ha a Lancia miatt "beáldoznák" az Alfát. Rövidtávon lehet nyernek vele, de hosszú távon tuti nem...
Vikking 3112007-08-04 12:26:43 // 3611
Nektek is elszorult a szívetek, amikor ezt olvastátok? Vazz... Meddig ereszkedik még az Alfa? :((( Jó, új technika meg minden, de azért szerintem az IGAZI alfásoknak ez nem felel meg, akárhogy is.... :'( Hát mindennek vége? :'(
Tedi2007-08-04 10:47:34 // 3610
Ha ennyire izgat, hogy ki a hírforrás, akkor íme: Autocar magazine.
Tibe2007-08-04 10:15:19 // 3609
Majd meglátjuk, egyenlőre még nincs semmi konkrétum ez ügyben.
Grando2007-08-04 10:09:21 // 3608
Talán pont ezért jelentkezett be a bömös. Megvennék, mielőtt a fejükre nő...
Tibe2007-08-04 09:36:52 // 3607
Logikusan gondolkodva igaza van 137-nek. Ráadásul a FIAT csoport szekere egyre jobban fut mostanság, és az Alfa a jövőt tekintve kész modellstratégiával rendelkezik.
1372007-08-04 07:58:04 // 3606
Ez hír csak spekuláció, abból viszont elég rossz. Az Alfának 2010-2011-ig fix modellstratégiája van, az amerikai piaci bevezetésről nem is szólva. A Lancia ezzel szemben mint márka gyakorlatilag nem létezik, gyártanak 3 modellt, mindegyik kifutókorban, és semmi hír a fejlesztésekről. Egy ilyet gyorsan felfuttatni nagyon sok pénz, és ahogy azt a Delta kapcsán látni lehet, inkább lassan csinálják. Az Alfa jelenleg a Fiat csoport egyetlen prémiummárkája. Plusz a Fiat mostanában inkább felvásárolni szeretne, mint eladni, nincs is szüksége arra, hogy eladja az Alfát.
Javaslom egyébként a hírforrások megjelölését legközelebb, esetleg linket a hírhez, általában ez a korrekt módja egy hír közzétételének, már csak a hitelesség kedvéért is.
Javaslom egyébként a hírforrások megjelölését legközelebb, esetleg linket a hírhez, általában ez a korrekt módja egy hír közzétételének, már csak a hitelesség kedvéért is.
RB2007-08-03 22:49:36 // 3605
Hát ezek alapján, nem biztos hogy a fiat lóvét öl még abba is hogy az Alfát rendes marketinggel lássa el!:-(
Majd inkább a lándzsát menedzseli horribilis összegekért, hogy elérje (ha el tudja egyáltalán) az Alfa szintjét!
Ehhh...:-/
Majd inkább a lándzsát menedzseli horribilis összegekért, hogy elérje (ha el tudja egyáltalán) az Alfa szintjét!
Ehhh...:-/
Atesz19872007-08-03 22:48:25 // 3604
Ez bizonys párt is hatalmon tud maradni pusztán a sajtó hatalmával, hiszen ésszerűen tekintve, már rég meg kellett volna bukjanak... Ennyit jelent a sajtó pártállása...
Grando2007-08-03 22:47:08 // 3603
Ahhoz pedig marketingre költött lóvé kéne. Több. Na de ahogy látjuk, csak mostohagyerek az Alfa...
RB2007-08-03 22:43:14 // 3602
Elsősorban szerintem a sajtó tudna ebben nagyot alkotni!
Liquid2007-08-03 22:38:56 // 3601
Hát igen, nemigazán tudom hogy lehetne kiirtani az előítéletet. De sajna nincs befolyásunk ezekre a dolgokra.
RB2007-08-03 22:35:52 // 3600
Valóban nincs,de ezt mi tudjuk meg tudjék az olaszok is,csak abből nem élnek meg!
Ezért szükségük van olyan vevők becserkészésére akik eddig fújoltak az olasz technika hallatán, és ezt valószínűleg így akarják orvosolni,sokak bánatára!
Így vagy úgy, asszem mi ebbe nem tudunk belszólni!:-(
Ezért szükségük van olyan vevők becserkészésére akik eddig fújoltak az olasz technika hallatán, és ezt valószínűleg így akarják orvosolni,sokak bánatára!
Így vagy úgy, asszem mi ebbe nem tudunk belszólni!:-(
Whiteskull2007-08-03 22:31:58 // 3599
Így van, ahogy mondod. :DDDD
Atesz19872007-08-03 22:31:38 // 3598
Jaja, az új klikk majd a 2010 előtti Alfákat isteníti. :) hálistennek Én majd még vehetek pár Fiat Alfát. :D
Liquid2007-08-03 22:30:32 // 3596
Ennek sincs sokkal több köze a valósághoz, mint a többi "szar mer olasz" típusú berögződésnek. Tény hogy a TS érzékenyebb mint egy mezei motor, de már régi konstrukció, azonkívül gyakorlatilag egy gyárilag tuningolt szívó motor. Bármelyik offos motorja is hasonlóképp érzékeny ha tuningolt.
Cgo2007-08-03 22:30:21 // 3595
az egeszben az a vicces, hogy barmi tortenik is, az Alfa akkor is Alfa marad a 100 eves tortenelmevel egyutt es ugyanugy fogjuk dicsoiteni, csak akad majd egy ujabb klikk, az antiFIAT mellett antiBMW klikk, akik meg gyakrabban csillogositjak majd az 1990 elotti gepcsodakat :))
RB2007-08-03 22:30:07 // 3594
Egyszer mindent levált egy frissebb technika!:-))Mondjuk a TS-néll is inkább a 16 szelepes volt a kicsit bizonytalanabb!:-)
No de bízzunk az új fejlesztésekben!:-)
No de bízzunk az új fejlesztésekben!:-)
Liquid2007-08-03 22:27:08 // 3593
Ígyvan! A Mazda új 2.0-s motorja 147Le-s a Mazda6-ban, a Honda Accord 2.0 pedig 155, ezek is csak épphogy elérik a több mint 10 éves!!!! TS-motorok erejét, és hol vannak a JTS-től...