Grando2007-08-03 18:37:53 // 3542
Majd megnézem, mikor betokosodott fiat-alfásként a bömös-alfások aprítják a bigottságodat! :DD ;)))
Attie2007-08-03 18:37:13 // 3541
Jaja a 155-ben a 8V TS moci ugyan az mint a 75-ben
Atesz19872007-08-03 18:37:10 // 3540
Csak nem szeretem, ha lekezelnek a korom miatt...
Tedi2007-08-03 18:34:33 // 3539
Hát pedig....:))) Ha lesarkítjuk, akkor az Alfa lesz a BMW dácsiája. :) Fú, de szar volt ezt leírni :))) megyek és kikúrálom magam :)
Atesz19872007-08-03 18:34:11 // 3538
Nekem a 145-nek is éppen elég fillingje van ahhoz, hogy ne érezzem magam tucat autóban, és ezt még az okosok sem tudják elvenni tőlünk fiatal Alfa őrültektől. Akkor is lelke van, akkor is Alfa, akkor is boldogság benne ülni, és kész... Ha meg nem tudjátok így nézni, és csak egy autót láttok, akkor veletek van a baj. Nem csak a hátsó kerekes izmos autó az élmény autó...
Grando2007-08-03 18:32:25 // 3537
:DDDDD Méééé? :DDD
Azért dácsiát csak nem csinálnak belőle? :DDD
Azért dácsiát csak nem csinálnak belőle? :DDD
RB2007-08-03 18:32:10 // 3536
Annyival kellene jobb presztizs, hogy ne azt higyjék az emberek hogy az Alfa az mindíg elromlik, ami mint tudjuk egy nagy baromság!:)
Tedi2007-08-03 18:31:44 // 3535
Eggen, én is ebbe a csoportba tartozom :) A QV-ben nincs presztízs, nincs annyi vas, oszt mekkora élményautó! Még ha egy kicsit Fiat is :)
Tedi2007-08-03 18:30:41 // 3534
LOL :D
Grando, én nem egy frédibéni autóra gondoltam :)))
Alapfelszereltség: nyitható ajtó, forgatható kormány
Extralista: működő ablaktörlő, recsegő váltó :)
Grando, én nem egy frédibéni autóra gondoltam :)))
Alapfelszereltség: nyitható ajtó, forgatható kormány
Extralista: működő ablaktörlő, recsegő váltó :)
RB2007-08-03 18:30:33 // 3533
Legalább magnetti-marelli lesz az elektronika!:-))
zolee1452007-08-03 18:29:27 // 3532
Mondjuk a presztízsről szerintem sokan lemondanánk a könnyű, erős gyors sportos Alfáért.:)
RB2007-08-03 18:29:15 // 3531
Hát technikailag minden féle képpen!Az tuti hogy az adja még az igazi Alfás életérzést!Ha tehetném tuti vennék egyet második autónak!
Volt egy német sorozat amiben 75-el furikázott a nyomozó ipse...csak nem jut eszembe a címe..
Volt egy német sorozat amiben 75-el furikázott a nyomozó ipse...csak nem jut eszembe a címe..
Tedi2007-08-03 18:29:10 // 3530
Ami a 75-ben volt az még igen. Szvsz ahogy jött a Fiat, úgy változott a blokk is. Bár lehet,hogy a 155-ben is még alu blokkos volt a csörgőzörgőláncos :)
Grando2007-08-03 18:29:08 // 3529
Az nem is baj! A bálnamotorokat úgysem tudjuk etetni, a pohártartó meg a sávtartó automatika meg kell a francnak. A motorok vezérlőcsipjei terén meg majd erősen képezzük magunkat! :DDD
tipoatti2007-08-03 18:26:27 // 3528
OK.; képzelj a moci köré Brera helyett egy 159-et... nos? :) Segítek: az engine abban sem "olasz", annak minden értelmében...
RB2007-08-03 18:26:03 // 3527
Á, lehet hogy már németül tanul és böngészi a bmw történelmét!:-))
Attie2007-08-03 18:24:52 // 3526
A 16V TS konkrétan egy Fiat vas! :( blokk. A 8V még alu volt, ha jól tudom.
Akárki akármit mond, a mai napig a 75 az utolsó igazi Alfa. Összehasonlíthatatlan feeling :)
Akárki akármit mond, a mai napig a 75 az utolsó igazi Alfa. Összehasonlíthatatlan feeling :)
Tedi2007-08-03 18:24:51 // 3525
Mi van Atesz, hirtelen kissebbségi komplexusod támadt a korod miatt? :) Én sem vagyok idősebb, nyugi :)
Hát ha tucat autót nem is, de valami gyengébb preszítzsű, szarabbul felszerelt autót. Szerintem.
Hát ha tucat autót nem is, de valami gyengébb preszítzsű, szarabbul felszerelt autót. Szerintem.
tipoatti2007-08-03 18:23:51 // 3524
A látens BMW-fan? Örülni fog NAGYOOOOON!!!! :)))
Atesz19872007-08-03 18:23:49 // 3523
Sajnos nincs pénzem nagyobb Alfára, de Brera egyébként valóban nem kellene. Nem tetszik annyira.
tipoatti2007-08-03 18:22:45 // 3522
Ezek szerint egy Brera 3,2 V6-ba már ma sem csüccsennél be... oda az olasz moci filozófia, igaz?
Atesz19872007-08-03 18:22:43 // 3521
Magyarul tucat autót akarnak csinálni belőle, nem mondtam hülyeséget; nem kell hülyének nézni a másikat, mert fiatalabb. Be kell nézni a sorok mögé, nem csak egyből az évszámot csekkolni. Ezt most a Te hsz-dre írtam, de nem személyesen neked szól...
Tedi2007-08-03 18:22:16 // 3520
Szerintem már olvasta és épp szívgyógyszerért indult a gyógyszertárba :))) Aztán rákötteti magát a morfiumos infúzióra :D
Grando2007-08-03 18:20:20 // 3519
Na még arra leszek kíváncsi, hogy Mesa bácsi mit fog szólni ehhez a hírhez? :DDD ;))
Tedi2007-08-03 18:20:18 // 3518
Nézd. Amint azt a cikkben is írtam a BMW-nek elsősorban az a célja, hogy a gyártási költségeket leszorítsa és bebiztosítsa magának a rentábilis működést. De mert ezt a saját márkáin keresztül már nem tudja megtenni, keres egy kasztnit, amibe bele lehet pakolni.Arról már nem szól a fáma, hogy germanoid autókat csinálnának az Alfából. Ők is tudják, hogy az Alfa mi fán terem, nem fogják szándékosan elkúrni, ha azt akarják, hogy vegyék.
A lepozícionálástól kell fosni, de attól nagyon :)
A lepozícionálástól kell fosni, de attól nagyon :)
Atesz19872007-08-03 18:19:35 // 3517
DE OLASZ! Ez a lényeg! Aztán meg ne ám már, hogy a 145 ne legyen Alfa, milyen motor van benne szerinted?! FIAT? Nem ugyanaz, mint a tiedben?!
tipoatti2007-08-03 18:17:58 // 3515
:) ez így diplomatikusabb, egyre gondolunk... :)
RB2007-08-03 18:17:54 // 3514
No azért attól nem kell félni hogy itt a többség rá rudna izgulni anyagilag egy bmw égisze alatt készülő Alfára!:))
Addig is itt vannal nekünk a jó ks talján Alfák!:-))
Addig is itt vannal nekünk a jó ks talján Alfák!:-))
Tedi2007-08-03 18:17:30 // 3513
Már épp írni akartam, hogy a Delta HF az smafu?! :)))
Atesz19872007-08-03 18:16:53 // 3512
De azok csak egy-egy szegmenst fednek le, de itt sok modell konkurense lenne az anyacég típusainak, és nem az Alfából fognak prémium márkát csinálni, a BMW helyett, az biztos...
tipoatti2007-08-03 18:16:53 // 3511
:))))) Ha jól tudom, neked is csak egy kipofásítotott FIAT TIPO-d van... :)
Ha most egy 75-ösöd lenne pl., igaz lehetne a hozzászólásod.
Ha most egy 75-ösöd lenne pl., igaz lehetne a hozzászólásod.
Grando2007-08-03 18:15:53 // 3510
Hááát... Akkor ne kérd ki a 145-ösről (sem az összes többi fiatos időszakbeli gépről) az ortodox Alfások véleményét... ;))
tipoatti2007-08-03 18:14:42 // 3509
Sőt, a Mini-vel, és a Rolls-szal csodát tettek, el kell ismerni.
RB2007-08-03 18:14:32 // 3508
Hát a bmw hajtáshoz kicsit át kellene alakítani az Alfákat, de lehet hogy a jövőben visszatérne a hátsókerékhajtás, és akkor majd 10-15 évesen meg is tudnánk őket venni!:-))
Atesz19872007-08-03 18:13:15 // 3507
Pont azt fogják kiadni a kezükből, amiért mindannyian Alfát vettünk. :( Nekem nem kell praktikus, sznob, tömeg autó! Nekem egy szabad, szenvedélyes, egyedi, erős, kultusz autó kell!
tipoatti2007-08-03 18:12:48 // 3506
Term. vannak legendás pillanatai... Stratos, Delta Integrale... oszt' ennyi.
zolee1452007-08-03 18:11:58 // 3505
Pont ezt írtam, és gondolom ez nem érdeke a BMW-nek.:)
Az azért jó jel, hogy amiket megvettek (Rover, RR, Mini) azokat nagyjából meghagyták annak ami. Pl a Honda sokkal többet ártott a Rovernek...
Az azért jó jel, hogy amiket megvettek (Rover, RR, Mini) azokat nagyjából meghagyták annak ami. Pl a Honda sokkal többet ártott a Rovernek...
tipoatti2007-08-03 18:11:27 // 3504
Egyetértünk! :)
A Lancia nekem valahogy mindig "érdekes" volt... sosem tartottam igazán többre egy átlagos Fiatnál, vagy Alfánál. Használtan gyak. a legeladhatatlanabb autók egyike, csak a Roverral vetekszik talán... ennyit a luxus/presztízs c. műsoráról a típusnak... valahogy soha nem jött át, gondolom nem csak nekem - hiszen akkor nem kéne megmenteni.
A Lancia nekem valahogy mindig "érdekes" volt... sosem tartottam igazán többre egy átlagos Fiatnál, vagy Alfánál. Használtan gyak. a legeladhatatlanabb autók egyike, csak a Roverral vetekszik talán... ennyit a luxus/presztízs c. műsoráról a típusnak... valahogy soha nem jött át, gondolom nem csak nekem - hiszen akkor nem kéne megmenteni.
Atesz19872007-08-03 18:10:26 // 3503
Hátsó kerék hajtás? Télen mi a faxal fogunk járni? Német sznob Alfák? Mit fogunk mondani a német autó buziknak? Azt hallgassuk majd, hogy "Hiszen az alfa is német!"?! Akárhogy pozícionálják, arra már akkor is ezt mondják. Baxák meg a buzi németek! Azt hiszem addig leszek Alfás, amég alá nem írják a szerződést... :((
RB2007-08-03 18:10:02 // 3502
Igen pont ezt írtam az előbb, hogy hideg fejjel átgondolva lehet praktikus dolgokat találni ebben a lehetséges kapcsolatban!Példa erre a vw csoport ahol, megférnek a hasonló kategórijú modellek,és nem az anyacég autói a legszebbek és legerősebbek!Az is valószínű hogy nem azért kezdi el felvásárolgatni a konkurenciát a bömös, hogy aztán megszüntesse, mert az elég furcs üzleti húzás lenne, és nem éppen megtérülő formáció az biztos!
Sztem nem a Bmw-től mennének át az vevők az Alfához hanem inkább a vw-től vagy a sejáttól vagy éppen az auditól!
No de majd meglátjuk mi lesz ebből!
A lényeg hogy az Alfa jól jöjjön ki belőle, és ne legyen az enyészeté!
Sztem nem a Bmw-től mennének át az vevők az Alfához hanem inkább a vw-től vagy a sejáttól vagy éppen az auditól!
No de majd meglátjuk mi lesz ebből!
A lényeg hogy az Alfa jól jöjjön ki belőle, és ne legyen az enyészeté!
Tedi2007-08-03 18:09:47 // 3501
A Mini teljesen más tészta, mert a bmimbi nem gyárt abban a kategóriában autót. Nagy, 7-es BMW-környéki Alfa tényleg nincs. De lefele csak az van.
Tedi2007-08-03 18:08:23 // 3500
Szerintem attól, hogy 20 lóval kevesebbet tud a motor, még simán elcsábíthatja a BMW vevőit a stílusával, szépségével. Mert, hogy a BMW mostanság nem tud szép autót csinálni, az tisztán látszik. Az Alfát meg vinnék, mint a cukrot, ha lenne benne olyan technika.
Grando2007-08-03 18:06:38 // 3499
Nem is tudom, hogy mit gondoljak. Próbálom nyugtatni magam. Amikor a fiat felvásárolta az Alfát, gondolom akkor is nagy volt a cirkusz. (Sokaknál máig tart, mint tudjuk.) Az Alfa mégis él és virul, és jön egyre feljebb.
Hogy a bömös a saját modelljei alá helyezi? Brutál-baxottnagy-náci-bömös kategóriájú Alfák most sincsenek. A rovert sem baxták szét, sőt a mini az új modellel reneszánszát éli. Igaz, baxott drága, de presztízse az van. (Na mondjuk ettől még nekem nem kéne...)
Ne ijedjünk meg cartársak, nem harap a bajor bácsi, sőt, hátha hoz nekünk hátsókerék meghajtást. Esetleg egyéb finom dolgokat. (Meg értékálló használt Alfákat, amiket majd nem tudunk megvenni... :(( )
Hogy a bömös a saját modelljei alá helyezi? Brutál-baxottnagy-náci-bömös kategóriájú Alfák most sincsenek. A rovert sem baxták szét, sőt a mini az új modellel reneszánszát éli. Igaz, baxott drága, de presztízse az van. (Na mondjuk ettől még nekem nem kéne...)
Ne ijedjünk meg cartársak, nem harap a bajor bácsi, sőt, hátha hoz nekünk hátsókerék meghajtást. Esetleg egyéb finom dolgokat. (Meg értékálló használt Alfákat, amiket majd nem tudunk megvenni... :(( )
Tedi2007-08-03 18:06:00 // 3498
Nem sokkal rosszabbak az eladási mutatói a Lanciának, mint az Alfának.
A BMW akkor lenne jó partner, ha meghagyná az Alfát annak, ami most. Csak beledobálja a motorokat meg hajtásláncot meg egyebeket.
De erre szerintem nem sok esély van.
A BMW akkor lenne jó partner, ha meghagyná az Alfát annak, ami most. Csak beledobálja a motorokat meg hajtásláncot meg egyebeket.
De erre szerintem nem sok esély van.
Tedi2007-08-03 18:04:19 // 3497
A Seatot sportmárkaként próbálghatják eladni kissebb-nagyobb sikerrel. A Skodri meg a fapad népautó. A Wv azért a Skoda fölött van, az Audi meg hajjajj.
tipoatti2007-08-03 18:04:10 // 3496
Őszintén?
Végre lennének normális motorjaink... :) Na, a keserédes gunyorosságot félretéve, ha már felvásárlás ( ahogy az a mai szép, globalizált világunkban természetes... :( ), akkor a BMW nem is egy rossz partner. Járhatna sokkal rosszabbul is a márka pl. egy kínai vásárlással...
Én csak azt nem értem, hogy miért preferálják ennyire a Lanciát a konszernen belül. Gyak. sikertelen, eladhatatlan, de drága típusokat gyártanak min. 30 éve...
Mitől lehet fontosabb, mint az Alfa Romeo???????
Végre lennének normális motorjaink... :) Na, a keserédes gunyorosságot félretéve, ha már felvásárlás ( ahogy az a mai szép, globalizált világunkban természetes... :( ), akkor a BMW nem is egy rossz partner. Járhatna sokkal rosszabbul is a márka pl. egy kínai vásárlással...
Én csak azt nem értem, hogy miért preferálják ennyire a Lanciát a konszernen belül. Gyak. sikertelen, eladhatatlan, de drága típusokat gyártanak min. 30 éve...
Mitől lehet fontosabb, mint az Alfa Romeo???????
zolee1452007-08-03 18:03:22 // 3495
Mellesleg az Alfának majdnem a halála lett a Fiat tulajdonossá válása (a technikai színvonalat tekintve mindenképpen). Ha azt nézzük, hogy ezt túlélte a márka akkor elvileg a BMW-t is túlélheti.
Ha mondjuk abba belegondolunk, hogy adott a jelenlegi design, a jelenlegi stílus, és mindez párosul a BMW technikai hátterével akkor tulajdonképpen még tapsolhatnánk is. Elvileg a BMW-nek is érdeke kellene hogy legyen az Alfa arculat megtartása, különben semmit nem ér az egész felvásárlás, mert nem fognak egy darabot sem eladni.
Ott van viszont a másik oldal, hogy a Rover sem kapta meg a BMW technikát, csak valami olyasmit. Teljesítményben pl gondosan vigyáztak arra, hogy azonos mornál se legyen közel sem olyan erős a Rover.
Kérdés, hogy ez jelen esetben hogyan működne. Ha mondjuk egy GTA nem lenne 420 LE-s mint egy M3, hanem csak 400 már akkor is sokkal jobban járnánk mint ahogy jelenleg kinéz a dolog, hiszen a V8-ról is csak álmodunk.
Ugyanakkor nehezen hiszem, hogy 20LE különbségnél nem vinne el sok M3-as vásárlót egy 159 GTA, ami megintcsak nem érdeke a BMW-nek.
Aztán ott van mégegy dolog, a német tulaj...ez már önmagában érdekes helyzet...
Ha mondjuk abba belegondolunk, hogy adott a jelenlegi design, a jelenlegi stílus, és mindez párosul a BMW technikai hátterével akkor tulajdonképpen még tapsolhatnánk is. Elvileg a BMW-nek is érdeke kellene hogy legyen az Alfa arculat megtartása, különben semmit nem ér az egész felvásárlás, mert nem fognak egy darabot sem eladni.
Ott van viszont a másik oldal, hogy a Rover sem kapta meg a BMW technikát, csak valami olyasmit. Teljesítményben pl gondosan vigyáztak arra, hogy azonos mornál se legyen közel sem olyan erős a Rover.
Kérdés, hogy ez jelen esetben hogyan működne. Ha mondjuk egy GTA nem lenne 420 LE-s mint egy M3, hanem csak 400 már akkor is sokkal jobban járnánk mint ahogy jelenleg kinéz a dolog, hiszen a V8-ról is csak álmodunk.
Ugyanakkor nehezen hiszem, hogy 20LE különbségnél nem vinne el sok M3-as vásárlót egy 159 GTA, ami megintcsak nem érdeke a BMW-nek.
Aztán ott van mégegy dolog, a német tulaj...ez már önmagában érdekes helyzet...
RB2007-08-03 18:02:52 // 3494
A vw is csinált magának házon belüli konkurenciát, és nem ment a minőség rovására (lásd:skoda,seat)
Lehet hogy a bömös is ezt tervezi az Alfával, olcsóbb lesz mint a propelleres márka, de hasonló vagy ugyan olyan minőségű!
Lehet hogy a bömös is ezt tervezi az Alfával, olcsóbb lesz mint a propelleres márka, de hasonló vagy ugyan olyan minőségű!
RB2007-08-03 17:59:59 // 3493
Na jó, megveszi a bömös a volvot, de ez a lépése a fiatnak, csak azt mutatja hogy felesleges teher nekik az Alfa!
Ezek szerint előbb-utóbb túl akarnak rajta adni!:-(
Ezek szerint előbb-utóbb túl akarnak rajta adni!:-(