Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Benőke2007-08-06 14:27:07 // 3751
Mondjuk azért van némi különbség. a VTI nem tudom mennyit fog kibirni hosszútávon.
Mármint km -ben. Egy Turósnak nem 6000 körül jön meg az ereje :)
Alfának meg előbb volt változó szelepvezérlésű motorja mint a Hondának.
Csak itt nem csörög annyi lé a zseb ben mint a friceknél :)
Bár díjat én sem a TFSI nek itéltem volna :) Gondolom sok német ült a zsűriben, vagy is inkább csak német ül ott, meg valszleg csak német motorokból válogatták a győztest. :D
Zsifi_GTV2007-08-06 14:26:00 // 3750
Azt nem szabad elfelejteni, h a lóerő megegyezik kb. de a nyomaték jóval magasabb a turbósnál, illetve a nyomatékgörbe is egyenletesebb.
zolee1452007-08-06 14:25:49 // 3749
Nagyon úgy néz ki, hogy a jövő a turbó benzineseké...mármint a közeljövő.
Atesz19872007-08-06 14:23:48 // 3748
Nem-nem. :) Mire ezt tárgyaltuk, addigra már túl voltunk a "mennyire Alfa" kérdésen. Tisztáztuk, hogy a 75 "Alfább", bár igazából kérdés, hogy mit tekintünk "alfának". Nem lehet mindig csak a múlt nagyjait idézgetni, a jelen alfái is alfák, csak egy más vérvonalban. Mind1 igazából. Én csak arra akartam kilyukadni, hogy fiatalabb autó = kevesebb nyüg (persze vannak átfedések romos fiatal, és kitűnő öreg között, de átlagban ez elmondható).
Selmak2007-08-06 14:14:18 // 3747
Mondjuk elég röhelyesek ezek a motorok. Mind agyig feltöltött turbo benzines. Jürgen veri magát a 1.4 TFSI-re mikor Honda ez teljesítményt 10 éve szívó motorral tudta. Őszintén mondva ezen az újságírói díjon már csak röhögni lehet. Cimbim futóművet javított egy 92 Mazdán. 1.3 engine 16 szelep soros injector és alulról húz. Ebben időben jürgenék még karbival vagy központi injectorral nyomták.
Whiteskull2007-08-06 14:10:40 // 3746
Azért, ha látni akarsz egyet, majd elgurulok feléd. :))))
Smith2007-08-06 13:48:40 // 3745
Újra lesz hátsókerekes Alfa. Ez nekünk csak jó! :)

Néhány hónap és április 1 lesz, oda elmegy a téma :)
Benőke2007-08-05 16:31:37 // 3744
Vigyázz kolléga bilibe lóg a kezed :D
Attie2007-08-05 16:14:01 // 3743
Ha ilyen van, az nekem adja occóér pár év múlva :))
Liquid2007-08-05 15:51:57 // 3742
Mindenki okosan tartsa karban a 75-öket, és ha kicsit több pénzem lesz olcsóért adja nekem :))
Liquid2007-08-05 15:50:38 // 3741
Háát nemsokan fognak jelentkezni :)
Liquid2007-08-05 15:50:14 // 3740
Ha megtehetném, 3.-nak én is vennék egy 75V6-ot :)
Benőke2007-08-05 15:49:24 // 3739
Jelentkezzen az aki nem válallna be egy 75 V6 Milano/America -t... :D
Attie2007-08-05 15:40:51 // 3738
Én is nagyon szeretnék egyet ismét. :)
Csak két autót egyelőre nem bír el a költségvetés.
Liquid2007-08-05 15:37:54 // 3737
Szerintem is az egyik legjobb technika az Alfa75. Egy abszolut Ford-hívő kolegám is isteníti, a technikai megoldásait. Azt mondja, ha nem lenne annyi költség és megegedhetne magának egy 75-öt jáccó autónak, ész nélkül venne egyet.
Attie2007-08-05 15:28:09 // 3736
Erre emlékszem. Én is a 33-t javasoltam. Első autónak durva lehet a 75. Fiatal Sumaherek inkább egy gyengébb első kerekessel kezdjenek.
De! Abszolút lehet kulturáltan is közlekedni velük, csak nem kell padlógázon végigteperni mindenhol :)

De még mindig nem értem, hogy miért attól Alfás valami, hogy újabb, kisebb, kevesebb technikai bravúr van benne (igénytelenebb már bocs)
Attie2007-08-05 15:23:02 // 3735
Hát nem tom, nekem a 25 centis hóban sem volt bajom a 75 V6-tal. A sperr difi sokat segít.

Egyébként meg a 145 sokkal modernebb, és fiatalosabb.
Mintha anyámat hallanám :DD Nála az a jobb autó, ami a fiatalabb :))
Amúgy meg attól, hogy valami fiatalosabb és modernebb, még nem biztos, hogy Alfásabb. Ugye ez volt a kérdés eredetileg.
Vikking 3112007-08-05 12:09:43 // 3734
Na igen, nem is 1.8 EVOt gondol az ember első vasnak :))) De tényleg igaz amit mondtál, törődni kell vele...
Benőke2007-08-05 11:59:27 // 3733
Úgy fogalmaznék, hogy első autónak nem jó a 75 :)
Kell némi megszállotság és szerelem iránta, főként mivel öregebbek mint egy 145/6.
Öregebb autó több törődést kíván :)
Ültem 75 -ben és valóban más mint egy 145/6 sőtt sokkal jobb mint eme ifjoncok.
Feelingben, sőtt egy öreg 30 éves GTV sem éppen smafu :D Vagy Gulia, esetleg 1750. Csak kevés szaladgál belőllük az utakon már.

A Laikusokat meg ki a fene érdekli? :) Azt lát vagy gondol amit akar.
Sőtt elmondom hogy a tiédre és az enyémre meg az öszes olasz autóra úgy gondolnak a laikusok, hogy hulladékvas :) Ahogy a volt kollégám mindig szidta az autómat, hogy majd meglátod milyen sokat fogsz rákölteni, azóta m eg csak azt hallgatom, hogy megint mi baja van a német ipar remekéne amit vett. Én meg sompolyogva mondom hogy egy 500ft -os gumi fityfaty kiesett, meg megint leejtette egy madár, és már megint koszos, meg megint mehetek olajcserére, mert benne van a km :) Azóta Alfa GT -t akar minden áron :D
Vikking 3112007-08-05 10:09:52 // 3732
Jó persze, de a laikus az egy 156ban is egy megbízhatatlan szar olaszt lát, valljuk be :)

Egyébként lehet, hogy igazad van, de én nagyon elfogult vagyok a 75 iránt :)

Meg azért semmihez sem árt, ha van tartalék, nemde? :)
Atesz19872007-08-05 10:08:13 // 3731
Mikor haverom autóvásárláson gondolkodott megkérdeztem a 75, és a 33 tulajokat. Mindkét tábor azt mondta, hogy azért nem egy életbiztosítás, nem árt ha van tartalék, meg ért egy kicsit hozzá. Szóval a dolgok mai állása szerint, egy átlag usernek inkább a 145, mint egy 75, szerintem... Már csak azért is, mert kívül, belül modernebb, és bár szerintem is gyönyörű, sportos, és izgalmas autó a 75, egy laikus csak egy öreg, megbízhatatlan autót lát...
Vikking 3112007-08-05 10:03:43 // 3730
üdv! Hát nem tudom, de szerintem a 75-nél úgymond fiatalosabb autót én még nem sokat láttam. Miért is? Könnyű kasztni, bika motorok--->ergo nagyon megy, kényelmes, tágas---> ergo belülről bejön a csajoknak is(főleg hátsóülés :PPP) Meg azért a recarok amik a 75 Spec Editionökbe vannak... Na de mindegy. Lényeg a lényeg, én még egy QV-t is megnéznék, hogy tartja-e a lépést egy 2.0 TS-sel... És a másik : téli gumikkal felmegy az a dombon, hidd el. Tapasztalat. Sperrdifi megteszi a hatását :) A mi 75ösünknek a forgalmijában valami 1140 kiló volt... Súlynak. Plusz a hátsóhajtás meg a sperr... Nézd majd meg a gyorsuláson, hogy egy tisztességes 75 TS megver-e hasonló mocijú 156, 145, 146, 164, 155 stbstb-t... A 75ös szerintem a valaha volt legjobb Alfa Romeo. Lehet rajta vitatkozni, de amíg nem volt Neked... Vagy csak próbálj ki egyet. Na, nem vitatéma, csak kérdezd meg a 75 tulajokat, mennyire vannak vele megelégedve (kivéve a bosch-foscht, de nem egyedül vannak vele :)) Na tényleg nem ugatni akartam, csak elmondani a véleményemet. Lényeg a lényeg : FORZA ALFA ROMEO!!!
Grando2007-08-05 09:52:25 // 3729
Kinek-kinek lehetősége szerint. Tök mindegy. :))
RB2007-08-05 09:52:09 // 3728
A sofőrön múlik hogy hogy viselkedik az autó!:-))
Atesz19872007-08-05 09:49:06 // 3727
Hát, inkább való egy 20 éves segge alá, mint egy 75, nem? :)
RB2007-08-05 09:45:47 // 3726
Hát...ööö...azért én tudnék mesélni az 1,4-es és 2,0-es TS különbségén!Az az ötven paci elég sokat jelent!:-))
Azt viszont tényleg el kell ismerni hogy a kis egynégyes "fűnyírómotor" is nagyon szedi a lábát. és tud meglepetéseket okozni!:-)))
Grando2007-08-05 09:39:08 // 3725
Mármint hogy fiatosabb? :DDD ;)))
Atesz19872007-08-05 09:38:23 // 3724
"Nem mindenkinek telik arra"

Na ez egy hülye kijelentés volt. Inkább azt mondanám, hogy nem szeretnék 150 lovat magam alá. Egyenlőre. :) Egyébként sem nagy cucc egy 2 lityis 150 lovas motor, viszont annál jobban meglepődnek az 1.4, és az 1.6 teljesítményén.
Atesz19872007-08-05 09:36:10 // 3723
Aha 2.0 TS, nem? Nem mindenkinek telik arra. Nem beszélve a szervíz költségekről, meg a többiről. Ráadásul a 75 hátsókerekes. Megnézem télen hogyan mész fel vele az oroszlói emelkedőn. Persze, tudom, hogy fel lehet vele menni, de egy első kerekes autó akkor is jobb választás télen, ezen kár is lenne vitatkozni. Egyébként meg a 145 sokkal modernebb, és fiatalosabb.
RB2007-08-05 09:28:12 // 3722
Nem úgy hasonlítottam a rönyót az Alfához mint gyártót, ha nem csak a PR jelentőssége miatt hoztam fel a francia tömegcikket gyártó manufaktúrát!:-)
Nem szeretném hogy az Alfa is tömegcikk legyen, és hogy állandóan villogtatni, meg integetni kelljen mert annyi jön velem szemben!:-))
Csak annyi autót gyártson hogy legyen nyeresége és ne gondolkozzanak az eladásán!:-)
Attie2007-08-05 09:24:18 // 3721
Értem :)
Akkor nálunk teljesen más az igazi Alfa feeling elképzelése :)
Amúgy szerintem pont a 145-nél (bocs a 145 tulajoktól) praktikusabb a 75, mert kényelmesebben elférnek benne az emberek, és nagyobb a csomagtartója. És nem kell V6, elég egy TS belőle.
Tommi2007-08-05 03:33:26 // 3720
Nekem bejövős ez a Brera GTA virtuál :) Csak nem értem miért pont az F430-as felnijeit kellett rátenni... :) Szerintem egy szép fehér sokküllős sokkal ütősebb lett volna, nem? :)
Liquid2007-08-05 00:26:37 // 3719
Az Alfa alapvetően egy prémium márka, nem gyárt (szerencsére) tália szintű autókat. Más megközelítés, nem a tömegtermelésre megy. Igaz hogy sajna jelenleg az a trend, hogy occsó és gagyi, ronda autót vesz mindenki, de reméljük nem lesz mindig így.
Liquid2007-08-05 00:21:35 // 3718
Egy ilyen cikkből nemigazán lehet levonni semmit, max annyit hogy a németek többet fizettek/repiztek az újságíroknak. Ill. az olaszoknak a Mesarati kivételével nincs nagyobb szériában gyártott 3.0-nál nagyobb motorja.
Atesz19872007-08-04 23:37:42 // 3717
Bocs, kicsit átírtam menetközben a mondatot, és hülyén jött ki. :) Szóval a hétköznapi életben számomra nem állja úgy meg a helyét, mint egy 145 a 75 3.0 V6...
Atesz19872007-08-04 23:36:30 // 3716
Számomra barátságosabb, és kevésbé nyers, mint mondjuk egy 75 V6... Egész egyszerűen a hétköznapi számomra(!!!), és még sokunk számára az életben nem állja úgy meg a helyét, mint mondjuk egy egyszerá 145 1.6 TS. De még is többet kapunk egy egyszerá autónál. Kapunk egy életérzést, egy családot, egy szenvedélyes, erős, büszke autót, aminek lelke van, és amit rajongásig szeretünk. Nekem ez jelenti az Alfa érzést. És ha bármelyik megváltozik, többé számomra nem lesz Alfa az Alfa...
HátvédRomeo2007-08-04 23:26:23 // 3715
Lépek.

Jó éjt Mindenkinek!
Forza Alfa Romeo!!! :)))
Attie2007-08-04 23:01:47 // 3714
Ahham tehát ezért jó mert használhatóbb, praktikusabb? :))
Ugyan már... ha ilyenere vágynál, akkor más márkát választottál volna :-PP

Attól mert "új" Alfákat használunk nem kell elfelejteni, hogy mitől lett az Alfa Alfa Romeo, és mik azok az értékek amitől az Alfa Alfa Romeo.
Nem értem a sértettséged. Én sem sértődök meg, pedig Fiat Alfákkal járok :)
GTPeti2007-08-04 22:56:30 // 3713
Ha tényleg meglépik a "MY2008 könnyítést", az példanélküli lesz. És az összes autós újságíró újra teszteli az autókat. Annál jobb reklám meg nem nagyon kell.
Amúgy tavaly No-ban elég erősen reklámozták a 159-et!
RB2007-08-04 22:55:44 // 3712
Úgy legyen!:-)
Ebben bízom én is, és persze abban hogy a változás az pozitív irányú lesz!:-))
Kamile2007-08-04 22:54:44 // 3711
Atesz19872007-08-04 22:53:08 // 3710
Igen, van kivétel. :P
Atesz19872007-08-04 22:52:50 // 3709
Nemsokár tényleg lesz mit reklámozni, és szerintem akkor az Alfa is mozdulni fog... Nem véletlen, hogy egy új spider már minőségibb, mint egy Audi TT roadster. Hidd el, jönnek azok a változások, gyorsabban, mint gondolnád.
RB2007-08-04 22:52:36 // 3708
Lexus reklám?Az asszem jóval 5 milla felett van, és volt neki reklám, vagy a pug 607-es?
RB2007-08-04 22:50:22 // 3707
Nem,de azok már eladják magukat, az Alfa meg valjuk be őszintén még nem tart itt!
Azelőtt nyomták a vw csoprtot is a reklámok, no meg ezt az "enyhén" germánbuzi magyar autópiacon már nem kell megtegyék mert veszik anélkül is!
GTPeti2007-08-04 22:49:59 // 3706
Grando ;)


Atesz, változnak az idők, változnak az autók. Ez természetes.
Számomra az az Alfa az Alfa, amit az olaszok gyártanak olasz technikával (- jó, a 3,2es blokk még belefér -).

Apropó, az Alfa alkatrészein az a bizonyos pajzs jel, az mit (melyik beszállító céget) jelöl??
Atesz19872007-08-04 22:49:25 // 3705
Lentebb amúgy emlegettem az 5 milliós álomhatárt. Szerintem afelett kár erőltetni a reklámot... akinek ennél több pénze van, műr úgy sem dől be egy reklámnak...
Atesz19872007-08-04 22:47:14 // 3703
Miért a Passátot, a SuberB-t, az Audi A8-t, Audi TT-t, és a többi hasonló ár, és presztizs kategóriájú autókat hirdetik?
Grando2007-08-04 22:45:37 // 3702
Teeee! Tömegalfás!! :DDDD ;))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak