Liquid2007-08-09 11:48:24 // 3850
bár én is amondó vagyok, hogy legyen benne erősebb motor, és védjen meg ha baj van, mint hogy nagyon sportos legyen, de meghaljak benne.
Liquid2007-08-09 11:47:05 // 3849
tény és való, hogy eszetlenül nehezek az újak. De hasonlítsunik mindent az 145-hüz és az Alfetta GTV-hez
Zool2007-08-09 11:46:52 // 3848
Szvsz jó kocsi, csak sürgősen kell alája egy két normális és versenyképes autó. Inkább egy tank, mint egy pozdorja-koporsó, főleg ha családodat ülteted bele... Egy új 156 nagyon kell a 159 alá, és lassan a 147 is kiöregszik, psusz a silány törésteszt (és a 147 nem a csilingeélő jelzők és a matricák hiánya miatt lett 3 csillagos!). Az Alfa az egyetlen ésszerű utatat járja a 159essel, csak picit elvetettéka súlkyot, de akkor máe inkább legyen túl sok, mint túl kevés...
Ferko2007-08-09 11:45:07 // 3847
Jah értem. Akkor már tiszta sor.
Nekem mondjuk tetszik a 159-es. Bár meg kell mondjam, hogy ha nyernék egy valag pénz, akkor tutkó, hogy nem adnám el a szeretett vasamat, hanem cakk-pakk felújítanám.
Addig is, amíg Bandi nem csatlakozik, leírnád, hogy milyen is a 159-es? Én még csak kivűlről láttam eddig. :-)))
Nekem mondjuk tetszik a 159-es. Bár meg kell mondjam, hogy ha nyernék egy valag pénz, akkor tutkó, hogy nem adnám el a szeretett vasamat, hanem cakk-pakk felújítanám.
Addig is, amíg Bandi nem csatlakozik, leírnád, hogy milyen is a 159-es? Én még csak kivűlről láttam eddig. :-)))
Liquid2007-08-09 11:45:02 // 3846
Nemtudom, belülről, ill. hosszabb távon vezetve milyen a 159/Brera/Spider, de a design igazán Alfához méltó szerintem. Gyönyörű és agresszív, nem lehet nem felfigyelni rá, szóval ez az irányvonal szerintem is jó.
Tedi2007-08-09 11:43:11 // 3845
Sok bajom nincs vele, csak egy. hogy ez már nem az az Alfa Romeo, amibe én beleszerettem anno. Nem a sportosságról szól.
Zool2007-08-09 11:39:23 // 3844
Ha ennyire németes marad a márka mint a 159, akkor sose rosszabbat...
Zool2007-08-09 11:38:26 // 3843
A bömö jelenleg tényleg az egyik paicvezető. Meglepődve hallottam, hogy pl Angliában pár éve a 3as volt a legnagyobb pldszámban eladott autó, a hazai és sokkal költséghatékonyabb Mondeo vagy a sok kisebb és törredékébe kerülő autók mellett is. Evidens, hogy aki ezen a piacon (prémium limuzinok, ill más prémium autók) játszik vagy játszani akar, az ahhoz méri magát, aki a legtöbb autót adja el. A bömö pedgig globálsian erős, a többi német is csak a hazai picon megmaradt relatív erősebb poziciójának köszönheti hogy lépést tart vele. Az Alfa most agresszív, terjeszkedik, mind piacokban, mind modellekben (a Fiattal együtt). Ahogy korábban írtam, a bömönek nem konkurens kell hanem kiegészítő. Igaz, hogy csináltak 2 jó rovert (25, 75), de majdnem bele is bukott az anyacég. Ellenben a szemét és arrogáns Daimleres Zetsche mintha szándékosan tette tönkre volna a Chryslert groupot. Minden rosszul csinált. Amúgy a GM sem menedzselte vmi jól a Fiat groupot, a sok külföldi menedzser ellenére (egyébbként az Alfa vezére nem rég pont egy korábban BMW-s fő menedszer volt). Értelmetlennek tratom az Alfa Bömö házasságot, bárkivel értelmesebb koalíciót alkotna (nem mondom hogy jobban is járna az Alfa), egyik félnek sem igazán érdeke, de főleg nem a bömönek...
Tedi2007-08-09 11:35:12 // 3842
Így van, elég, ha a Fiat kinevez egy német embert az Alfa élére, aki csinál egy oolyan kevésbé olaszos hangulatú Alfát, mint a 159 :) Köszönjük meg Karl-Heinz Kalbfellnek.
Grando2007-08-09 11:32:46 // 3841
Én meg arra, hogy nem kell ehhez még az se... :((
Ferko2007-08-09 11:30:51 // 3840
Én a BMW Alfa sázasságra értettem ezt. :-)
Grando2007-08-09 11:24:35 // 3839
Hmmm... Lőttek az olasz fílingnek? Erről sztem kérdezd meg Bandit. Most lett meg neki a 159. ;))
BeeGee2007-08-09 11:17:20 // 3838
" Az Alfa a BMW-nek elég nagy konkurenciája."
Sajnos ez ma már nem igaz. A hőskorban az Alfát a porschékhoz hasonlították, aztán változott cél, és egyre populárisabb modellekkel jött ki, ami inkább bmw konurensé tette. Aztán a fiat szépen elbakta ezt is, és mára egyik gyárra sem jelent veszélyt.
Végignézve a két német konszern viselkedését (vw és bmw) a bajorok sokkal szimpatikusabban végzik a felvásárlásokat. Ez talán abból fakad, hogy sokkal jobban tisztelik a hagyományokat, hisz nekik is sok van belőle.
A fiat azt baszta el, hogy kihúzta az alfa alól ezeket, a bmw szerencsés esetben viszateheti alá.
"mert az Alfa szebb ráadásul, és akkor azt fogják venni."
Ezt nem merném ilyen egyértelműen kijelenteni. Más dizánvonalat követ. Az iényesség és a tudomány benne van minden bmw-ben. Nem lepődök meg, ha ez sok embrnek tetszik. Például a ködös északeurópában, ahol teljesen más vizuális kultúra van, mint délen.
Sajnos ez ma már nem igaz. A hőskorban az Alfát a porschékhoz hasonlították, aztán változott cél, és egyre populárisabb modellekkel jött ki, ami inkább bmw konurensé tette. Aztán a fiat szépen elbakta ezt is, és mára egyik gyárra sem jelent veszélyt.
Végignézve a két német konszern viselkedését (vw és bmw) a bajorok sokkal szimpatikusabban végzik a felvásárlásokat. Ez talán abból fakad, hogy sokkal jobban tisztelik a hagyományokat, hisz nekik is sok van belőle.
A fiat azt baszta el, hogy kihúzta az alfa alól ezeket, a bmw szerencsés esetben viszateheti alá.
"mert az Alfa szebb ráadásul, és akkor azt fogják venni."
Ezt nem merném ilyen egyértelműen kijelenteni. Más dizánvonalat követ. Az iényesség és a tudomány benne van minden bmw-ben. Nem lepődök meg, ha ez sok embrnek tetszik. Például a ködös északeurópában, ahol teljesen más vizuális kultúra van, mint délen.
Ferko2007-08-09 11:05:45 // 3837
"Ha megvennék, nem azért vennék meg hogy belepumpáljanak pénzt és hagjyák hogy járja a maga útját."
Na ettől félek én is. Egyetértek veled. Egy olasz autó az legyen olasz, ne pedig valami korcs.
Félek, ha ez a házasság létre jön, akkor lőttek az olasz filingnek. Márpedig nálam ez elég sokat nyom a latba.
Na ettől félek én is. Egyetértek veled. Egy olasz autó az legyen olasz, ne pedig valami korcs.
Félek, ha ez a házasság létre jön, akkor lőttek az olasz filingnek. Márpedig nálam ez elég sokat nyom a latba.
Tedi2007-08-09 11:03:44 // 3836
ha valaki konkrétan cikket tud belinkelni, majd akkor elkezdek gondolkozni a valóságtartamán! :D
Ugyan nem konkrét cikk, mert azt most nem találom, de...
A Fiatnak korábban is volt már Kínában egy partnere, nevesint a Nanjing Auto. Ők is foglalkoztak Fiatok összeszerelésével és később az értékesítéssel is. Utóbbi viszont nagyon szarul ment, mert a Nanjing képtelen volt normális minőséget előállítani. Szóval szar volt az összeszerelés. Ezért is szakított vele a Fiat és kötött most szerződést a Chery-vel. Nyilván nem vitték volna oda az Alfát is, ha nem lennének meggyőződve arról, hogy nem szar minőséget produkálnak.
Ugyan nem konkrét cikk, mert azt most nem találom, de...
A Fiatnak korábban is volt már Kínában egy partnere, nevesint a Nanjing Auto. Ők is foglalkoztak Fiatok összeszerelésével és később az értékesítéssel is. Utóbbi viszont nagyon szarul ment, mert a Nanjing képtelen volt normális minőséget előállítani. Szóval szar volt az összeszerelés. Ezért is szakított vele a Fiat és kötött most szerződést a Chery-vel. Nyilván nem vitték volna oda az Alfát is, ha nem lennének meggyőződve arról, hogy nem szar minőséget produkálnak.
Grando2007-08-09 10:41:54 // 3835
Sztem ez nagyjából így ábrázolható (nagyon hevenyészve):

Jelenleg a haszon kétfelé megy. Két külön vásárlói csoporttól.
Ha a bömös megveszi az Alfát, talán vásárlókat veszít az Alfa javára. A haszna viszont ettől nem csökken, hiszen az Alfából is neki csorog a lé. Az Alfa vásárlói köre szintén csökkenhet, nem feltétlenül a bömös felé. (Bár én nem fogok Fiatot venni, vagy Volvót vagy Audit, stb...) Viszont az Alfa fennmaradó vásárlói körétől származó haszon is a bömöshöz megy. Tehát a bmw haszna összességében nőni fog. Jó esetben persze, ha a költség-haszon egyensúlyt sikerül fenntartaniuk. Nyilván akkor vágnak bele, ha megéri.

Jelenleg a haszon kétfelé megy. Két külön vásárlói csoporttól.
Ha a bömös megveszi az Alfát, talán vásárlókat veszít az Alfa javára. A haszna viszont ettől nem csökken, hiszen az Alfából is neki csorog a lé. Az Alfa vásárlói köre szintén csökkenhet, nem feltétlenül a bömös felé. (Bár én nem fogok Fiatot venni, vagy Volvót vagy Audit, stb...) Viszont az Alfa fennmaradó vásárlói körétől származó haszon is a bömöshöz megy. Tehát a bmw haszna összességében nőni fog. Jó esetben persze, ha a költség-haszon egyensúlyt sikerül fenntartaniuk. Nyilván akkor vágnak bele, ha megéri.
Benőke2007-08-09 10:06:43 // 3834
Kínai piac egyértelmű szűkséges.
Lévén az autó iparban dolgozom immár jónéhány éve így látom, hogy van miért aggódni.
Ez nem úgy megy ahogy azt az emberek elképzelik, túl bonyolult folyamatok, hogy ne legyen minőségromlás. Ennek milyensége lesz a meghatározó.
A BMW biztos nyerne az Alfa nem. Vagy is nem feltétlen nyerne.
Piacot biztos, növekedést szintén, csak akkor az már egy Alfa Logos BMW lenne.
Ha BMW -t akartam volna eddig is megtehettem volna, de nem akartam, és nem véletlenül nem, illetve a jövőben sem akarok. (Más vevőket nyernének, és másokat pedig elvesztenének) Ha megvennék, nem azért vennék meg hogy belepumpáljanak pénzt és hagjyák hogy járja a maga útját. Beleszólnának, aztán új jár majd mint a Lambó. AUDI motoros lambó bakker. Micsoda szégyen már.
Nem azt mondom, hogy rosszak, de az nem olasz autó, tökmindegy milyen szinonímát vagy szócsavarást talál ki bárki, a lényegen nem változtat SEMMIT sem.
Ráadásul a kövektező motorokat csak az AUDI fogja tervezni, nem csak kisebbik modellét. Hiába minden erőlködés, hiába bármilyen szó, bármennyi pénz, az nem egy Miura kultuszú autó lesz, ha vért izzadnak akkor sem. De még a Diabló, vagy a Murci bokájáig sem fog érni. Egyszerűen áldozatává vált a VW csoport növekedésének.
Ráadásul AUDI házon belül is állít konkurenciát.
Aztán pedig CC verziós Spider? Rémálmomban se jöjjön elő...
Lévén az autó iparban dolgozom immár jónéhány éve így látom, hogy van miért aggódni.
Ez nem úgy megy ahogy azt az emberek elképzelik, túl bonyolult folyamatok, hogy ne legyen minőségromlás. Ennek milyensége lesz a meghatározó.
A BMW biztos nyerne az Alfa nem. Vagy is nem feltétlen nyerne.
Piacot biztos, növekedést szintén, csak akkor az már egy Alfa Logos BMW lenne.
Ha BMW -t akartam volna eddig is megtehettem volna, de nem akartam, és nem véletlenül nem, illetve a jövőben sem akarok. (Más vevőket nyernének, és másokat pedig elvesztenének) Ha megvennék, nem azért vennék meg hogy belepumpáljanak pénzt és hagjyák hogy járja a maga útját. Beleszólnának, aztán új jár majd mint a Lambó. AUDI motoros lambó bakker. Micsoda szégyen már.
Nem azt mondom, hogy rosszak, de az nem olasz autó, tökmindegy milyen szinonímát vagy szócsavarást talál ki bárki, a lényegen nem változtat SEMMIT sem.
Ráadásul a kövektező motorokat csak az AUDI fogja tervezni, nem csak kisebbik modellét. Hiába minden erőlködés, hiába bármilyen szó, bármennyi pénz, az nem egy Miura kultuszú autó lesz, ha vért izzadnak akkor sem. De még a Diabló, vagy a Murci bokájáig sem fog érni. Egyszerűen áldozatává vált a VW csoport növekedésének.
Ráadásul AUDI házon belül is állít konkurenciát.
Aztán pedig CC verziós Spider? Rémálmomban se jöjjön elő...
Tibe2007-08-09 09:51:22 // 3833
...Elvéve ez eddigi BMW-s vásárlókat és veszteséget hozva ezzel az anyacégnek :)
Az éremnek két oldal van! ;)
Az éremnek két oldal van! ;)
tipoatti2007-08-09 09:21:58 // 3832
Szeva!!
:) Tudtam én, hogy tetszeni fog Neked ez a hír... írtam is itt Grando-nak...
Tegyük hozzá, annyira engem sem bántana, ha a jövő valóban így alakulna! :))
:) Tudtam én, hogy tetszeni fog Neked ez a hír... írtam is itt Grando-nak...
Tegyük hozzá, annyira engem sem bántana, ha a jövő valóban így alakulna! :))
Grando2007-08-09 09:16:44 // 3831
Hasznot hozva ezzel a bmw-nek egy olyan piaci szegmensből vagy célközönségtől, ahonnan eddig nem jött...
Tibe2007-08-09 09:13:02 // 3830
Túl rózsásan látod a helyzetet. Az Alfa a BMW-nek elég nagy konkurenciája. Szal ha beépíti a saját technikáját az Alfába akkor ezzel magának tesz keresztbe, mert az Alfa szebb ráadásul, és akkor azt fogják venni.
mesa2007-08-08 22:22:33 // 3829
Kína : elkerülhetetlen, szükséges.
BMW : álom :)
Nem tudom mit pánikoltok ?
Mennek már az UL-ek, hogy ezek meg azok rosszabbak a kínai összeszerelésben. Na, ha valaki konkrétan cikket tud belinkelni, majd akkor elkezdek gondolkozni a valóságtartamán! :D
Én addig úgy gondolom, az egykori kommunista kína iparában amilyen kegyetlen munkatempó és fegyelem, elvárás van, kizárt a minőségromlás!
(( Szorgos kínai jobban összecsavarja ugyanazt, mint egy bagós sziesztás Giovanni ))
BMW. Ez lenne csak az igazán nagy húzás!!!
Lenne pénz a megálmodott fejlesztésekre! Tudja mindenki, mire gondolok : hátsókerék meghajtás + V8.
Ezen felül még azt is nyerné a FIAT, hogy az Amerikába visszatérés minimális költséggel, hatalmas megbízható szervízháttérrel, értékesítéssel (a BMW az egyik legerősebb EU autómárka az USA piacon) robbanhatna az emberek tudatába.
Jelentkezne még a bajor márka megbízhatóságának szavatossága is ("Ha ezek árulnak béjemvét, akkor biztos nem lehet rossz egy Alfa sem!"
A BMW mit nyerne ? A fejlett technikát Chris Bangle mentesen! Ez hihetetlen nagy előny lenne! Megkapnák a 8C Competizionét is, és akkor az AUDI + Lamborghini módjára egy kicsit házi Ferrarijuk is meglenne.
Biztos, hogy akkor a Spider verzió is tömegesen eladásra kerülne, akár CC verzióban is.
Mindkét fél nyerne az üzleten.
BMW : álom :)
Nem tudom mit pánikoltok ?
Mennek már az UL-ek, hogy ezek meg azok rosszabbak a kínai összeszerelésben. Na, ha valaki konkrétan cikket tud belinkelni, majd akkor elkezdek gondolkozni a valóságtartamán! :D
Én addig úgy gondolom, az egykori kommunista kína iparában amilyen kegyetlen munkatempó és fegyelem, elvárás van, kizárt a minőségromlás!
(( Szorgos kínai jobban összecsavarja ugyanazt, mint egy bagós sziesztás Giovanni ))
BMW. Ez lenne csak az igazán nagy húzás!!!
Lenne pénz a megálmodott fejlesztésekre! Tudja mindenki, mire gondolok : hátsókerék meghajtás + V8.
Ezen felül még azt is nyerné a FIAT, hogy az Amerikába visszatérés minimális költséggel, hatalmas megbízható szervízháttérrel, értékesítéssel (a BMW az egyik legerősebb EU autómárka az USA piacon) robbanhatna az emberek tudatába.
Jelentkezne még a bajor márka megbízhatóságának szavatossága is ("Ha ezek árulnak béjemvét, akkor biztos nem lehet rossz egy Alfa sem!"
A BMW mit nyerne ? A fejlett technikát Chris Bangle mentesen! Ez hihetetlen nagy előny lenne! Megkapnák a 8C Competizionét is, és akkor az AUDI + Lamborghini módjára egy kicsit házi Ferrarijuk is meglenne.
Biztos, hogy akkor a Spider verzió is tömegesen eladásra kerülne, akár CC verzióban is.
Mindkét fél nyerne az üzleten.
HátvédRomeo2007-08-08 20:02:32 // 3828
Ha van eszük így csinálják FIATnál. Nem mind nálunk legyártjuk a TT-t azt kiviszik és visszahozzák, +csomó vámmal, hogy "csóró" magyar megvegye.
Attie2007-08-08 16:28:33 // 3826
Tudod hogy oldanák meg a problémát? Letiltanák az amoret :)
Tedi2007-08-08 16:18:41 // 3823
Csekkold most lécci, hogy ott vannak-e még.
griff2007-08-08 16:18:34 // 3822
Írj a rencergazdának :))))
Attie2007-08-08 16:14:20 // 3820
Nem tudok a böngészők között válogatni itt a cégnél.
Ez jutott :-)
Ez jutott :-)
BeeGee2007-08-08 16:13:34 // 3819
Kössz, megnézzük mi a bánata!
griff2007-08-08 16:05:46 // 3817
IE 6.0-al nekem is kiír kódot, de ezt nem használom, csak most kíváncsi voltam rá. Firefox alatt nincs gond....
Whiteskull2007-08-08 15:59:31 // 3816
Az én proxym itt van nálunk. :)))
Attie2007-08-08 15:57:10 // 3815
Úgy tűnik ez ilyen helyi probléma :)
Annyiban lehetünk mások, hogy nekem a proxy szerver Angliában van, de annak nem kéne ezt befolyásolnia :)
Annyiban lehetünk mások, hogy nekem a proxy szerver Angliában van, de annak nem kéne ezt befolyásolnia :)
Whiteskull2007-08-08 15:52:50 // 3814
Nálam normálisan jött be. :)))
Attie2007-08-08 15:51:26 // 3813
BeeGee2007-08-08 15:37:24 // 3812
Én nem látok semmi gyanusat. Mit látol?
Attie2007-08-08 15:02:00 // 3811
T Szerkesztők! :))
CSekkoljátok a kínais hírt, mert belekerültek program kódok is :)
CSekkoljátok a kínais hírt, mert belekerültek program kódok is :)
Xixo2007-08-08 12:38:25 // 3810
Xixo2007-08-08 12:35:25 // 3809
Mondjuk ha megveszik, miért ne. Anyagilag biztos sokkal jobban megéri!
BeeGee2007-08-08 12:30:00 // 3808
Láttunk már példát ilyenre. A két piac modelkínálata nem feltétlen kell h fedje egymást.
Mexikóba Vw bogár, törököknél a Fiat Dunát évekig gyártották még az Uno után, stb..
Mexikóba Vw bogár, törököknél a Fiat Dunát évekig gyártották még az Uno után, stb..
Xixo2007-08-08 12:09:07 // 3807
Nem 2009-ben jön majd a 149-es?? Mert akkor hogy fognak 47-eseket gyártani? Sőt, addigra a 159 is benne lesz a korba, valszeg fészlift környékén lesz már...
Vagy oda csak az európából kiöregedett modelleket szánják???
Vagy oda csak az európából kiöregedett modelleket szánják???
Tibe2007-08-08 11:52:51 // 3806
Ezzel nem értek egyet, mert itt a jó példa 7-es Bömös, eleinte azt is csak a kínai piacra szánták de most már Európába is szállítanak a kínai 7-es Bmw-ből. Bizony nem is olyan a minőségük mint az elvárná az ember egy prémiumautótól. Elég sok kritikát kapott ezért a BMW.
BadBoy2007-08-08 11:13:52 // 3804
Pont tegnap olvastam az egyik szlovákiai gazdasági honlapon, azt ami innét kimaradt. És azért ne együk ennyire forrón a kását, hogy most már kinai Alfa Romokat funk kapni. Kinai autópiac a világ legdinamikusabban fejlődő piaca. Ezért a Fiat úgy döntött, hogy ő sem akar kimaradni a jóból, és ők is akarnak szakitani belőle. Ezért évente 175 ezer darab autót akarnak legyártani, amiből, az előzetes számitások szerint 100 ezer DB lesz a Fiat, és 75 ezer az Alfa. De ebből egy darabot sem fognak kihozni az országból, mert mindet kinában fogják eladni. Csak ez logisztikailag, és ahogy Zool irta pénzügyileg is jóval kifizetődőbb, a vámok végett. Ezért nem kell attól tartani, hogy kinai Alfába kell majd ülni. És szerintem a minőségtől sem kell tartani, mert a Fiat azért figyelni fog erre. És a BMW-t sem kell annyira komolyan venni, max csak együttműködés fog kialakulni, mert ugyan ez a hir arról is szólt, hogy a Fiat vezetésének az a célja, hogy minél több piacra bevezesse az Alfa Romeot. Ez nekem azt sugallja, hogy nem adják el az Alfat, mert akkor miért kellene most nagy pénzeket költeni egy márkakereskedés hálózatba belekölteni, hogy ha eladnák.
HátvédRomeo2007-08-08 11:00:35 // 3803
DEtto :)) Én is ezt mondtam mutkóóó :)))
Tommaso 1592007-08-08 10:56:28 // 3802
Én kérek elnézést körültekintésem hiánya miatt:-))))
Online tag
3
Vendég3
579
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- GT coupé
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8