Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Xixo2008-06-06 02:59:30 // 7842
Jelentkeztem is!!! :)))

Habár eddig még egy kereskedés se hívott vissza a tesztvezetés miatt....
GT Ɨ|ѯ2008-06-05 19:38:07 // 7841
1.4 TB....1értelmű:-))
mesa2008-06-05 11:58:41 // 7840
És hoygan? Nekem sem FF sem IE alatt nem működik ez a flashes oldaluk...
Junior2008-06-05 10:32:25 // 7839
Tegnap voltam az Autóház Budaörsnél. Az országban az elsők között fogják megkapni a Mitót, július végén.
LEHET NÁLUK TESZTVEZETÉSRE JELENTKEZNI.
A honlapjukon utána lehet nézni.

Kérdezősködtem egy kicsit, az értékesítő azt mondta, hogy az alap kb. 4 millió lesz, vagy egy kicsivel alatta, az 1,4 T-jet 155 Le-s, pedig a régi distinctive felszereltségnek megfelelő szintű felszereltséggel (digit klíma, Mp3 lejátszó stb....) 4.990.000 FT lesz
Bár mondjuk azt is mondta, hogy hivatalosan nincs még meghatározva a magyarországi felszereltsége az autónak.
TarP2008-06-04 08:18:36 // 7838
Há igen. Jeremy Claksonnak igaza volt.
A XX. század volt a sebesség évszázada. A XXI. a biztonságé lesz.

Ha szép gyenge, kisfogyasztású autó kell, akkor ezt kell gyártani.

Monnyuk tényleg fölösleges minden közlekedő számára erős motort építeni, szerintem 70-75%-uk sosem használja ki az autó adta lehetőségeket, max tolatáskor, ha megijed... akkor pörgeti fel 6000/perc fölé a motort, máskor soha :)
Xixo2008-06-04 01:12:42 // 7837
Ezek a fogyasztási adatok elég hihetetlenek számomra...
Xixo2008-06-04 01:11:05 // 7836
És valszeg az 500-as se lesz.
De az is lehet, hogy csak az én fejemben van a Fiat->pici,sok,népautó, Alfa->sportos, Lancia->luxus párosítás. Én személy szerint ennek örülnék. Adjanak el sok Fiatot és abból tartsák el az Alfát, Lanciát és az Abarthot!! :)))
BadBoy2008-06-03 18:10:38 // 7835
Én azért a 16.000 euróban nemm hinnék. A progetto955.it-n volt az az infó, hogy 95LE-s 1,4-es lesz 15,000,- euro. Szerintem simán alá fognak ennek az árnak is menni. Ha évi 150 ezer darabot akarnak eladni, akkor muszály olcsó Alfat gyártani. De szerintem ezzel nincs is semmi gond. Ha ez hozza meg a nyereséget, és a sikert, akkor csinálják.
Selmak2008-06-03 17:26:33 // 7834
Kérdés hogy a túrós 1.4 mennyivel fogja megnövelni ezt az árat.
Benőke2008-06-03 16:47:16 // 7833
Ez a 78 lovas 1,4 -es hogy finoman fogalmazzak nevetséges. Ha 16 ezer ojoró lesz az alap ára a 80 lovas Mi.To -nak az gáz :o(
100 ló alatti Alfa? Vagy ezt az alap buta modelt kelet Európába szánták? :) De akkor még 16 ezer ojoró az alap ára? :) Akkor már egy 1,4 Turó is lehetne...
1.3 multijet se hangik túl pozitívan...
Benőke2008-06-03 16:38:21 // 7832
mesa2008-06-03 14:47:54 // 7831
Szerontem jó esetben a Mito belseje igényes lesz (ehez majd bele kell ülnöm, képeken a GP sem mutat olyan rosszul), formája a eltér a GPtől, és akkor csak a GP abarthokkal fog konkurálni


Ja. Nagyon sok Abarth készül mostanában 78 lóerővel :DDD
mesa2008-06-03 14:42:24 // 7830
Zool : FIAT 500-as meg a 147 soha nem voltak egy kategória !
TarP2008-06-03 09:17:01 // 7829
Mi is álomvilágban élünk. RÉMÁLOM világban :)
Zool2008-06-03 09:10:22 // 7828
A magyar kereskedők tényleg álomvilágban élnek. A belgáknál a téli akcióban alap 147 13e ajrótól, és a facelift előtti 159 készletről elég fullosan (150LE JTD, DstinctiveBőr! BlueNme Nav) 26e ajró. És a maradékra talán még ebből is lehet alkudni...
Satti2008-06-03 08:57:31 // 7827
Az attól függ, mert pl. egy normálisan felszerelt, extrább kivitelű benzines, 1.4-es 75 lovas Fiesta is most 3.8 milla.
Satti2008-06-03 08:56:15 // 7826
Az kizárt dolog, mert nem tudom:-)) Talán azért is, hogy megmaradjon a varázsa, ez nem lehet olyan jellegű, mint pl. egy suzuki, vagy fabia. A Mini, a Beetle sem lett népautó.
TarP2008-06-03 08:52:51 // 7825
Hali, Viszont ha a 78lóerős MiTo ára 4milla körül lesz, akkor felejthető ez a piaci szegmens is. Egyszrűen nem lesz eladható.
Pl egy Bravo 3,2milló most, ha igaz a hírdetés.

Szóval csak úgy nőhet a darabszám, ha az árat is lefelé mozdítják el. Nem kicsit.
Xixo2008-06-02 23:49:21 // 7824
Én csak magamból indulok ki. Ha mondjuk nem lett volna se Alfám se Fiatom és nem ismerném a minőségi különbséget, akkor nem biztos, hogy a másfél millióval drágább Alfát választanám (GP-147). 500ast 1,2essel nem vennék 2,8 millért, ha annyiért már van Panda Mjet is.
Persze ez nem mérvadó, ezek csak az én szempontjaim. Valszeg jobban vágják nálam, akik a kínálatot alakítják...
Zool2008-06-02 23:31:45 // 7823
Én viszont nem vagyok benne biztos, hogy sokkal több fogyna olcsóban, sőt szerintem lehet hogy messze nem hozná be a haszonmarzs csökkenlését. Az 500 nem észautó. Egyszerűen nem konkurál a Pandával. Kis úlzással Kb mintha azt mondanád, hogy ha elég olcsón adod az opel tigrát, mennyi meriva tulaj száll majd át. Nem fognak. Jó esetben a MIto a jobban felszerelt Grandékkal konkurálna, de megjegyzem, hogy szerintem a GP belseje förtelmesen igénytelen anyagminőségű. Nem értem miért nem tudtak a formáoz méltó anyagokat teni bele. A cél minden ilyen modellnél elsődlegesen az, hogy vevőket csáítsanak el a konkurenciától úgy, hogy ne legyen túl nagy a konkruemcia. Szerontem jó esetben a Mito belseje igényes lesz (ehez majd bele kell ülnöm, képeken a GP sem mutat olyan rosszul), formája a eltér a GPtől, és akkor csak a GP abarthokkal fog konkurálni, és elsősorban a prémiumtörpék vevőit hozza át a konurenciától. De még ebben az esetben is sokat fog romlani a 147 eladása (főleg a 3 ajtósé), ami nem olyan nagy baj, ha az összeladások stimmelnek...
Xixo2008-06-02 22:48:50 // 7822
Én arra gondolok, hogy ha az 500ast a Panda, Seicento árán kínálnák, akkor biztos több fogyna belőle, mit az említettekből. Mág ha ki is szednének belőle sok áremelő extrát. Szerintem a szuzi és társai pedig kezdhetnének aggódni.
A Mito és a többi Alfa pedig megmaradhatna sportosnak, még drágábban is.
Mert így szerintem a Mito azért konkurálni fog a Grandéval is.
Persze az is igaz, hogy olcsóbb egy Mitoba belerakni egy 80lovas motort, mert úgyis lesz, aki megveszi...
Zool2008-06-02 22:38:33 // 7821
Pár 500ast láttam az utcán, ami melevágott, az pont az aprósága. Jön a sok úságíró, hogy mekkorát nőtt, én azonban nem sok régi 500ast látok, annál több 159est. Az 500, New Beetle és új Minik pont az ellntétei annak, mint amore hajaznak. Viszont egy Grande puto mellett az 500 egy törpe. De nem is az a célja, hogy nagyobb legyen. Az autókat már rég nem kilóra mérik. Akinek olcsó praktikus kiasutó kell arra ott a Panda vagy az Idea. Igénytelen, praktikus és olcsó. Az 500 teljesen más piac. Ugyanerre vadászott sokáig sikerrel a 147 is. Már 2000-ben sem volt egy tércsoda, de beltérben és a vezetési élményben 2000ben nagyjából mindent ütött, és még most sincs sok szégyenkezni valója. Az ilyen autók lényege az, hogy töbet adnak élményben persze több pénzért. A lényeg az, hogy ezt a Mito is tudja. Nem érdekel a Gpunto alap, az A3 is szépen elmegy Golf (sőt, tkp Skoda Oktavia) alapokon, a lényeg, hogy a beltérben és a vezetési elményben ne jöjjön le a rokonság. Persze a "fügetlen" német szaksajtó ezt úgyis kikedi majd...
Xixo2008-06-02 22:32:35 // 7820
Miért ne???
Satti2008-06-02 22:21:35 // 7819
Azért elég drága, bár biztos, hogy különlegesség, viszont a sportcsomagos kivitel, a 100 lovas motorral 3.7 millió Ft, ami nem kevés, bár a lényeg s az, hogy ez ne is legyen népautó.
Xixo2008-06-02 22:06:57 // 7818
Sajna ugyan ezt látom az 500asnál. Ugyan nem annyira drága, de az elődhöz képest nagyon. Drágább, mint a Grande, itt se valószínű, hogy mindenki megengedheti magának, nem úgy mint az elődjét.

Leginkább azt nem értem, hogy ugye ott a Fiat, mint népautó, ott a Lancia a luxus és ott az Alfa a sportosság. Akkor miért nem ennek megfelelően alakítják ki a kínálatot?
Zool2008-06-02 21:57:37 // 7817
Ugyanez volt a Minivel. Persze a sok hardcore fazon aki a 90-es években is képes volt egy 30 éves konstrukciójú minikoporsóba invesztélni becsülendő, de értékesítési szempontból sokadrendő réteg. Ehelyett csináltak egy (főleg extrázva) iszonyú drága élményautót alapban szánalmas menettulajdonságal. Minden apróság feláras, a normális (1kárcsak 1.6os) motortól a fordulatszámérőig. A csili vili kiscsajoknak az is elég, apu meg nem kap infarktust a számlától. Ha meg tényleg áldozni akar megteheti. És most többfet ad el a minből a bömö, mint az Alfa összesen.

Amúgy nem véletlen, hogy erre menekül a márka, itt van a legnagyobb mozgástere. Remélem, hogy nem véletelenül húzzák halogatják a végső bemutatást, sok aprósággal lehetne még javítani a Miton...
Zool2008-06-02 21:12:39 // 7816
Töb fiatal ficsúrnak adnak el Mitót sajna éretsségiajándákként, mint elkötelezett amórésnak. Sajna ez a világ rendje...
Xixo2008-06-02 20:40:33 // 7815
Mondjuk kapja be akinek az első autója egy Mito lesz!! :))
Zool2008-06-02 20:38:07 // 7814
Itt a magyarázat:
http://www.autoblog.it/post/14152/neopatentati-slittano-al-2009-le-nuove-limitazioni

Pont a 80LE Mitót említik.

Olaszul nem tudóknak: az olaszok terveznek egy korlátozást, hogy friss jogsival 3 évig nem vezethetsz valamennyi lóerő felett autót. És az X nem valami magas érték. Asszem 50KW / tonna.
BadBoy2008-06-02 18:03:53 // 7813
Sorry!

De a mondanivalo marad, a motorpaletta szerintem nagyon azonos lesz.
koz2008-06-02 16:27:19 // 7812
A multiair meg 105 lesz.
raga2008-06-02 16:24:27 // 7811
Elnézted, a 1.4 8V 77Le, az 1,4 16V 95 Le.
BadBoy2008-06-02 16:19:31 // 7810
Hát ez nagyon nem elirás. Most nézem a Grande katalógust, és abban az 1.4 16V motor 77LE-t tud. Hát akkor ez azt jelenti, hogy a motorpaletta, megegyező lesz a két modellnél, és a kivétel az 1.8TJET motor lesz talán. De én abban sem hiszek, mert azt meg meg fogja kapni a Grande. De hát ha évi 150 ezer darabot akarnak eladni a Mi.To-ból kellenenk az ilyen motorral szerelt modellek is. Remélem azért az 1,9JTD is bekerül a Mi.Toba :).
BeeGee2008-06-02 16:12:25 // 7809
Nem hszem h elírás, 100 pacival nem 170et és 13 mp-t tudna..

Lehet hogy széria lesz rajta a T betű :) ..mint tanuló sofőröknek kiadott változat..
Youri2008-06-02 16:07:08 // 7808
Úgy legyen...
TarP2008-06-02 16:06:02 // 7807
A GPuntóban az 1.4 16V hány ló? Ugye 105?

Mert eza a 78kW pontosan 105 lojjerő.

Ez lehet a miszticizmus a dolgok mögött.
Youri2008-06-02 15:55:07 // 7806
Nagyon reméljük h az!!!!!!
mesa2008-06-02 15:53:19 // 7805
78 lóerő az akár honnan nézzük, szégyen. :(

Remélem csak elírás!
mesa2008-06-02 15:52:41 // 7804
Mondjuk össze sem lehet hasonlítani... Az egyik egy West End City Center, a másik egy Lidl. :D
Vikking 3112008-06-02 15:48:51 // 7803
Persze, én ezt belátom, és el is hiszem! De ha megnézed, a 155 lovasé 153g/km, ezé a kis szunnyadéké meg 138... És majd fele olyan erős(gyenge?:D)... Ez az én bajom... :(
BeeGee2008-06-02 15:46:12 // 7802
Lapozz fel egy mai autós újságot, ugyanolyan kiemelt helyen van a CO mint a gyorsulás. Ha nem kiemeltebben. Ez van sajnos, ha ciki, ha nem ciki.
Vikking 3112008-06-02 15:45:55 // 7801
Hát... Presztízs szempontból nem a legjobb, hogy tizenvalahány év után az Alfa feladja a "százlóalattnincsautó" filozófiát... Én is csak GTA-t vennék, ez tény :D De ettől mgé...
TarP2008-06-02 15:42:41 // 7800
Kit zavar, hogy van gyenge SLK Mercedes is, ha van AMG 55 is?

Azt kell választani, ami neked jó. Nem a leggyengébbet.
Vikking 3112008-06-02 15:29:25 // 7799
Valamint ha megnézed a CO2 kibocsátását, az sem olyan jelentősen kevesebb,mint az 1.4 TB-nek... Nem is értem igazából, hogy miért lett ilyen gyenge, hiszen nem is fogyaszt olyan hűdejól, gondolom nem is túl nyomatékos...
Vikking 3112008-06-02 15:27:34 // 7798
Nem tom, eddig én azért büszke voltam rá, hogy a 105 lovas 147es a leggyengébb a palettán évek óta, 156osból meg 120 lovasnál nem volt gyengébb hosszú évekig... Erre idejön a MITO, és egy Golf3 1.4 8V teljesítményét tudja... Ez szerintem attól függetlenül, hogy "trend", elég ciki, sőt... Gáz..
BeeGee2008-06-02 15:24:37 // 7797
A környezetvédelmi normák miatt muszáj ilyen is, gondolom. Ugyanolyan trendi már, mint a turbósítás..
Vikking 3112008-06-02 15:15:26 // 7796
Igen, valóban nem rossz, meg az egyhatjétédé sem, de hogyhogy HETVENNYOLC lovas 1.4-es motort raknak bele? Annál még egy szakadt 25 éves, 1.3-mas 33 is a) több ló, b) jobban megy... Arról nem beszélve, hogy az 1.4 TS volt 104 lovas, az 1.4 Boxi meg 90 a 145-146osokban...
Tedi2008-06-02 15:11:11 // 7795
Úgy hírlik két verzió lesz az 1.8 TB-ből, egy olyan 170-180 ló körüli, meg egy 230, de állítólag magas oktánszámú benyakell, hogy annyit ki is lehessen hozni belőle. Nem tudom mi ebből az igazság, majd kiderül.
NaTo2008-06-02 15:08:30 // 7794
Szerintem az 1.8 T-s inkább lesz 180-190 ló...
A 75-ös 1.8 T 155 ló volt... igaz hogy azóta ugye már biztosan jobb teljesítményt tudnak ebből kihozni, de ne felejtsük el az Euro normák betartását sem! Az viszont sok sok lóerő gyengülést jelent...
Giorgio2008-06-02 14:56:03 // 7793
Na igen, ez teljesen oké, amolyan "olászos" hangulatú! Nekem nagyon begyere.
Eddig nem ismertem, de mostmár meg is akarom látogatni, ennyi. :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak