Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Tedi2015-04-09 13:05:05 // 21198
Ja igen, ezt kifelejtettem.

Hogy miért is nem látsz 4C-t, meg 8C-t...a 4C-ből évente 3500-at csinálnak, amit szétszórnak a világba. Ez eleve nem egy nagy volumen, akinek meg van, nyilván hétvégi autónak használja, meg pályára viszi, mert oda való.
A 8C majdnem ugyanez, azzal a különbséggel, hogy abból még kevesebb van.
Tedi2015-04-09 13:02:51 // 21197
Na álljon meg a menet. Azt mondod, azért kritizálod az AR-t, mert TE nem kérted, hogy legyen hibrid, meg v6 turbó, meg 4C, 8C. Ezek után azt állítani, hogy nem figyel a VEVŐKRE (többesszám!), na itt dobtam el a kanalat.

Egyébként meg van arra egy erős tippem, hogy a Busso V6-ot már csak azért is bezúzták, mert egy 30 éves technológiára épült, nem lehetett már az emissziót lejjebb vinni, erre viszont tényleg rá vannak kényszerítve a gyártók. Én sem kértem a kisköbcentis turbót, de ez van, ezt kell szeretni. vagy lehet nem szeretni, de akkor meg tizenéves használtat kell venn.
vm2015-04-09 12:30:19 // 21196
Nem tudsz elszakadni attól a nyilvánvalóan hibás egyenlettől, hogy autó=autó...

Egy E osztály akármennyire király, minőségi, prémium, SOSEM lesz exluzív autó. A Maser az.

Az i3, i8 akármilyen jó autó, sosem lesz exluzív. A 4C az.
Nem szalagon gyártják a robotokkal a sorjás szénszál vázat, hanem kézzel, tökéletesre.
Nem bukhatnak rajta egy Eurót sem, mert nem fér bele, a BMW nyugodtan bukhat minden egyes i8-on (mint ahogy bukik is).
A 4C elsősorban nem az utcára készült, az i8 oda.

Attól, hogy a digók idióták, és képtelenek kiszolgálni a vevőket, még ezeket a dolgokat azért látnod kéne.
Abarai2015-04-09 11:50:39 // 21195
Értem én, hogy a gyár mellett jártál, de hogy jön ez a folyamatos ellenőrzésekhez?
GTPeti2015-04-09 11:50:11 // 21194
Ezt valahogy így kéne csinálni. Ilyen dolgokon rendkívül sok múlik...
Bár No-ban annyi különbség azért van, hogy joggal feltételezhetik: van pénzed egy új BMW-re. Mo-n, erre jóval kisebb az esély, akár BMW, akár Alfa. Sajnos. :(
.......................2015-04-09 11:02:35 // 21193
miden hónapban elmegyek a BMW Welt be,és csak ámulok ,hogy ott milyen válszték van autótípusokból

söt mentem már i3 a is,csak úgy leszólított egy ott dolgozó hölgy,gyere próbáld ki
ja és sorsoltak egy i8 vezetést is,és a szerencsés ment is vele egy kört

csak úgy aki beesett az utcáról,
INGYEN!!!

na EZ az IMAGE építés

alfát meg úgy kell protekcióval kikönyörögni
4C meg nem is lehet tesztvezetni ,mert csak..
Abarai2015-04-09 10:29:20 // 21192
Voltam nemrég Münchenben egy bizonyos autógyárban. Az érvelésed alapján ott is csak szart gyártanak.
.......................2015-04-09 09:47:17 // 21191
..nincs kedvenc tárgyam..
.......................2015-04-09 09:42:10 // 21190
"A 8C és a 4C kell mert fontos az image építésben"

sosem látam még se 8C se 4C az osztrák ,német autópályán

akkor hogy épül az IMAGE?

pont ezért nem fogyott a Mito ,mert senki nem ismerte ,nem is tudták az emberek ,hogy létezik
Liquid2015-04-09 09:41:48 // 21189
oké, legyen valóban drága. De te lennél a legjobban felháborodva ha a kedvenc bármilyen eszközöd szar lenne, a minőségellenőrzés elmaradása miatt és mondjuk olcsóbb lenne 10%-kal. Elfogadnád? Nehezen tudom elképzelni.
.......................2015-04-09 09:39:26 // 21188
nem felesleges
drága
Liquid2015-04-09 09:39:04 // 21187
ne legy már naív, tudod jól hogy a downsizing, meg turbósítás a buzi CO2-es emissziós baromság következménye, kényszerpályára vannak állítva a gyártók. A 8C és a 4C kell mert fontos az image építésben, az más dolog hogy ezek mellett kellet volna mást is fejleszteni, de a hangsúly a mellett-en van nem a helyett-en.
Liquid2015-04-09 09:36:59 // 21186
saját tapsztalatot csak a nyomdaiparból tudok felhozni, de ott pl. sok 10milliós EUR-os nyomdagép (tehát nem az occó fénymásoló kategória) állandóan figyeli több kamerával az átfutó papírt a festékhengerek után, hibákat keresve, aztán a nyomdász szintén ellenőrzi x időnként a félkész terméket úgy hogy kivesz egyet a sorból és ellenőrzi a színeket, jelöléseket stb. állandóan. És ez után jön még az utófeldolgozás, ahol szintén ellenőriznek. Biztosan feleslegesen csinálják...
.......................2015-04-09 09:35:45 // 21185
de én nem kértem ,hogy legyen hibrid
és azt Sem hogy legyen turbós V6
söt azt Sem kértem hogy legyen 4C,8C
mert nekem nem kell

ezért kritizálom itt a AR márkát

mert nem figyel a vevökre
Liquid2015-04-09 09:32:12 // 21184
pedig biztos lehetsz benne hogy ellenőrizték.
Mindegy nem tudlak meggyőzni, nem is akarlak. Majd csak leírja valaki aki benne van hogy mi a szitu. Mindenesetre ha ennyire felesleges volna mint ahogy írod, akkor nem csinálná senki, ennyire nem hülyék a gyártók.
.......................2015-04-09 09:29:30 // 21183
ez a Marketing
a valóság az ellenkezöje

a FIRE motorok anno a Fiatnál hozták meg az átütö megbízhatóságot,
gyártottak vagy 5 millió darabot ,és valszeg minden egyes darabot csanaszét csekkoltak,nem hiszem..

vagy a 1,3 jtdm lengyelben gyártva ,túl vannak a 3 millió darabon
ha egy motoron 10 eurót spórolsz mert nem ellenörzöl akkor az 30 millió euro

szóval ezért kell törekedni a kevés ellenörzésre
Liquid2015-04-09 09:24:43 // 21182
nem igaz. Azért kell szarrá ellenőrizni, mert minél előbb kiderül a legapróbb hiba is, annál könnyebb korrigálni, cserélni stb. Pl. az autóba beépített kábelkorbácsot célszerű még a beépítés előtt lecsekkolni, és akkor nem kell 2 napig méregetni a kész autót, hogy mért nem megy valami can-buszos kütyü.
Liquid2015-04-09 09:21:12 // 21181
Azért amiért a Ferrari hibridet fejleszt meg V6-ot, meg turbós motort.
Néha úgy érzem szemellenzővel közlekedsz :)
Liquid2015-04-09 09:19:54 // 21180
Azért mert semmi sem hibátlan, minden és mindenki tud hibázni, és minél "minőségibb" a termék (minél, exkluzívabb, drágább) annál kevesebb hiba engedhető meg, és ezt csak folyamatos ellenőrzéssel lehet biztosítani.
.......................2015-04-09 08:38:42 // 21179
pont ez a maj ,hogy ezt sugallják ,hogy ezerszer ellenöriztük stb.
nekem ez azt jelenti ,hogy meg kellett nézni ,mert szart gyártottunk
.......................2015-04-09 08:35:46 // 21178
ott van pl a Ghibli kettö féle motorral egy diesel V6 egy turbós V6

az E coupe van vagy 15 féle motorral pl.

ugyannanyiért

akkor nem gondolod ,hogy elhiszem a Ghiblinek ,hogy a fejlesztés ugyanannyiban került mint a 15 féle motort beletervezni az E Merc be?
.......................2015-04-09 08:32:20 // 21177
a 4C használhatatlan a mindennapokban,tehát tök felesleges
a Maser meg csak a neve a Snob kögazdagoknak

a GT még V8 Volt,akkor a új Ghibli miért nem az?
vm2015-04-09 08:07:59 // 21176
Én offolom szét? ;-)

Neked a Maser szar, a 4C szar és drága, bezzeg a Merga milyen olcsó, meg úgy általában minden más autó kurvajó.

Bolond vagy te ;-)
VKG231!!! (156+75)2015-04-09 07:40:56 // 21175
Jó kérdés egyébként...
VKG231!!! (156+75)2015-04-09 07:39:16 // 21174
Hát izé, kb két hónapja voltam Győrben az ajudiban. A kasztnikat minden komolyabb folyamat után ellenőrzik, mindet. Pedig ők biztos nagyonsokkaljobban értenek hozzá az olaszoknál.

Ez a kéményen dolgozó kisember szöveg már új korában is rossz volt.
.......................2015-04-09 07:19:51 // 21173
Egy jól belőtt gyártási folyamatot minek ellenőrizni?
Úgyis hozza az elvárásokat
A control csak megdrágítja,fölöslegesen
.......................2015-04-09 07:16:29 // 21172
Szétoffolod a sajátmarketingeddel a topikot
Liquid2015-04-08 22:09:19 // 21171
JAAA, tényleg :)
vm2015-04-08 22:04:24 // 21170
Az nem lehet, mert a Toyota egy minőségi autó... ;-)
Liquid2015-04-08 21:58:43 // 21169
hidd el a toyotáék is szarrá ellenőriznek :)
Liquid2015-04-08 21:57:57 // 21168
háát ha csak a discoveryből és a gyáróriásokból építed a világképed akkor kissé hogy is mondjam fura lesz :) Abban állandóan ismételnek valamit, amit a marketinges épp odatolt a speaker elé, illetve kell valami feszkó keltés is.
Mindent 1000-szer ellenőriznek, ha minőségi cuccról van szó mindegy hogy hűtőgép vagy repülő. Ha nem tennék, elkanászodnának a beszállítók.
ASR162015-04-08 21:35:30 // 21167
Akkor például a ghibli-t nem ellenőrzik sokszor, mert nagyjából annyiba kerül mint bármelyik hasonlóan felszerelt prémiumszedán..;)
vm2015-04-08 21:32:20 // 21166
Csak hogy ne kelljen minden hozzászólásom után megnézned, ki vagyok ;-)

Nick:vm (NagyVad)
Név:Bíró Lajos
Ország:Magyarország
Település:Budapest
E-mail:blajos@gmail.com
Telefon:+36705316057
Weboldal:http://vmaast.atw.hu
Születésnap:1971-04-27
Taggá válás dátuma:2010-05-18 09:29:28
Utolsó adatmódosítás:2015-02-08 11:39:49
Utolsó bejelentkezés:2015-04-08 21:12:35
vm2015-04-08 21:26:11 // 21165
Most komolyan azt hiszed, hogy amiért a Maser filmben a digó ezt ismételgeti, az autó gagyi? Továbbmegyek. Úgy gondolod, hogy a Maser nem minőségi termék?
.......................2015-04-08 21:21:10 // 21163
A párom Qualitys ,minden nap hallom hogy Lean,Toyota Production System,six sigma
Ö mondta ,hogy egy vicc a Maserati ,ezzel a sok ellenőrzéssel

Keményen dolgozó kisember lévén nem vagyok a saját pénzem ellensége
vm2015-04-08 21:18:24 // 21162
Tomi, el lehet tolni a biciklit :D
Piritu - 1.000.0002015-04-08 20:48:07 // 21161
Valamit félreértettél.
Az ellenőrzési feladatok mindenhol bele vannak integrálva a gyártási folyamatba (pl. SPC). Nem véletlenül adtak ki erről több előírás sorozatot is az autógyárak. ( pl. QS9000)
Az hogy ezt hangoztatják egy gyárat bemutató filmben, az csak reklám.
Mindenki tudja, hogy a költség (az ár) a szérianagysággal fordítottan arányos. A Maserati egy kis szériás, alapvetően luxus cikk.
Ha tömegcikknek akarnának gyártani lehetne olcsóbb is, de nem ez volt a cél. Egy Skodánál pl. igen. Viszont nem véletlenül kell ráírni az emblémájukra, hogy "AUTO", mert esetleg nem arra gondolna, aki látja.
Mr. Z2015-04-08 20:24:48 // 21160
azért aki élt már együtt egy arese-i V6-ot az tudja Alfába V6 való :) Az arese-i gyár bezárása elFIATosította az Alfát. A Busso féle V6 motor képviselte évtizedeken át az Alfa sportosságát. Jó a JTDm de a dízel nem való sportos autóba . Az Alfa sportos eleganciája egyedi, megbízható utazó dízelről nem az Alfa jut az eszünkbe.
.......................2015-04-08 20:21:54 // 21159
Volt a discovery gyáróriásokban a maserati
Kb 50 szer hangzik el az ellenőrizzük szó
Ezért ilyen qrva drága
Hisz más márkák minőséget gyártanak,nem 1000szer ellenőriznek
.......................2015-04-08 20:18:57 // 21158
A diesel motorok miatt vettem alfát,
Fiat lett volna ha nem baszták volna el a kaszniválasztékot
Tommi2015-04-08 20:14:02 // 21157
"a 4c egy tárgy és ezt érzelmekkel megélni enyhén szólva nem reális"

Bármiféle kötekedő szándék nélkül, pusztán kíváncsiságból kérdezem :) A 4C helyére bármilyen Alfát be lehetne helyettesíteni. Ha tényleg így gondolod, minek vettél Alfát és mit keresel itt? ;)
Zoli852015-04-08 20:04:37 // 21156
Jól van megnyugodtam, hogy nem csak nekem van ilyen véleményem. Nem bírom felfogni mire vár az Alfa meg a FIAT? Felfoghatatlan?! Vagy el akarják süllyeszteni az egészet.

Ja van Maserati, valóban kiváló kocsik, csak nem nekünk szánják őket.
.......................2015-04-08 19:41:46 // 21155
2018 ban kettö db új Motor
addig mi a tököm fogja hajtani a Georget?

a TBi
meg egy szaros 4 hengeres jtdm?
Zoli852015-04-08 19:05:33 // 21154
...... Igaz mennyire megérte tönkre vágni az Arese-i gyárat kedves "nagytudású" MARKETINGES NAGYOKOS menedzser szemléletű vezetők (szakember meg sehol).....??????????????

Most milyen jó is lenne, ha még a jól bevált Busso motorokat lehetne kicsit fejlesztgetni csiszolgatni, nem pedig jobbra balra kapkodni. Sehol semmi nincs még az új Alfáról.... :-(
Ugye mennyire megérte szélnek ereszteni a sok jól képzett szakembert????????????

Bocs, de nekem erről ez a véleményem.
Tedi2015-04-06 23:51:48 // 21153
Pontosítanék, azt tudjuk, hogy hol és mikor mutatják be. A júni 24 stimmel, ekkor lesz ugye a márka 105. évfordulója, ezen a napon nyitják meg a felújított múzeumot és mutatják be a vasat Areseben, a múzeumban.
Azt viszont én is furcsállom, hogy még nincsenek az utcán a nem Maserati-kasztnis tesztautók. De addig még van egy kis idő.
droberto2015-04-06 23:06:21 // 21152
Heti többször idenézrem az elmúlt hetekben, böngészek néhány olasz autós portált, de semmi új hír. :( A Giorgo plattformról sincs semmi új infó. A legutóbbi is január végi. A bemutó előtt ennyivel már bőven kéne futkosniuk a felmatricázott/álcázott Giulia-áknak, de nincs semmi... Vagy csak koncepció autót kapunk júniusban?
.......................2015-04-06 21:13:56 // 21151
Ilyen szó nincs a Magyar nyelvben,így értelme sincs
Az hogy személyes vita lesz egy gépről alkotott diskurzusból ,?
Ezt végképp nem értem miért reagálnak egyesek ,hisz a 4c egy tárgy ,
És ezt érzelmekkel megélni ,
Enyhén szólva nem reális
Piritu - 1.000.0002015-04-06 20:51:09 // 21150
Azért bízzunk benne, hogy a nyáron tényleg bemutatják és záros időn belül hozzá lehet jutni. A gyár már megvan, készülnek a gyártásra.
William2015-04-06 20:48:39 // 21149
Mindig reménykedem, hogy biztos jövőre, de sajnos nem így van! Eddig 2015-16 volt, most meg 17-18! Így hogy akarnak piacot? Szép a 4C meg a 8C, de azt nagyon kevesen tudják megfizetni (legalább is én nem) és egyre kevesebben alfa van az utakon SAJNOS! Ha így folytatják akkor még kevesebb lesz😂😂😂😂
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak