RomeoOne2019-10-10 19:14:02 // 22542
Fogynak is rendesen :)
Balázs156SW2019-10-10 17:02:47 // 22541
Az összes Mazda SUV ilyen. (cápaorr)
RomeoOne2019-10-10 16:46:15 // 22540
A cápaorr megmaradt, nekem az tetszik (ie. hogy a front rész felső része tovább nyúlik az alsónál).
Az extravagáns első lámpák meg egyértelmű volt, hogy nem maradhatnak úgy, mert abból nem lehet hagyományos izzós változatot csinálni.
Az extravagáns első lámpák meg egyértelmű volt, hogy nem maradhatnak úgy, mert abból nem lehet hagyományos izzós változatot csinálni.
tdemeter2019-10-10 15:22:06 // 22539
Nekem sem egyértelmű valahogy a design, de nekem van egy olyan elméletem, hogy a Giulietta sem néz jól ki képen, miközben élőben iszonyúan jó.
Az egész orr olyan túlgondoltnak tűnik, holott valahogy mindenki a letisztult formák felé megy most. Aki azt írta, hogy megosztó, azzal értek egyet.
Persze volt már párszor, amikor az Alfa olyan formát alkotott, ami csak évekkel később ért meg.
A hátulja nagyon szép,oldalról szerintem átlagos.
A színek és a körítés sokat számít majd a végeredményben, a műszaki felszereltség meg rengeteget.
Reméljük fasza lesz!
Az egész orr olyan túlgondoltnak tűnik, holott valahogy mindenki a letisztult formák felé megy most. Aki azt írta, hogy megosztó, azzal értek egyet.
Persze volt már párszor, amikor az Alfa olyan formát alkotott, ami csak évekkel később ért meg.
A hátulja nagyon szép,oldalról szerintem átlagos.
A színek és a körítés sokat számít majd a végeredményben, a műszaki felszereltség meg rengeteget.
Reméljük fasza lesz!
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-10 14:31:04 // 22538
Ezt mondom én is :-) Nekem nem kell, hogy tetsszen, mert én úgysem veszek ilyet. Vagy nem valószínű. Viszont akinek bejön ez a suv téma, az vegyen csak Alfát, minél többen. Ha ehhez ilyen formájú autó kell, akkor legyen ilyen. Attól még villogok majd nekik az úton :-)
VKG231!!! (156+75)2019-10-10 11:04:21 // 22537
Egyáltalán nem kommersz, tök egyedi mindenhol szerintem.
Sose vennék, de attól még ez egy tisztességes próbálkozás, és persze magas, de nem 12 egy tucat.
Sose vennék, de attól még ez egy tisztességes próbálkozás, és persze magas, de nem 12 egy tucat.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-10 10:53:15 // 22536
élőben kell látni addig nem is mondok semmit képről nem igazán jön át, mint ahogy a Giulia vagy a Stelvio sem...
RomeoOne2019-10-10 10:15:58 // 22535
Nem annak kell megfelelniük, akik amúgy sem vennének SUV-ot. Remélhetőleg ezt megtanulja az Alfa is. Akik itt, meg fb-n is húzzák rá a szájukat, azok 99%-ban amúgy sem vennének SUV-ot. Akkor mennyire releváns a véleményük arra vonatkozóan, hogy milyennek is kéne lennie? Olyan legyen, hogy aki ilyesmi autót tervez venni, annak bejöjjön.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-10 09:56:10 // 22534
Nekem mint Alfásnak nem tetszik, furák az arányai is. Viszont két ismerős, barát is átlinkelte nekem, hogy mennyire jól néz ki, és kéne nekik. Szóval lehet hogy eladási darabszám szempontból jól van ez így. Ha nagyon extravagánsra gyúrják, drága lesz és sose készül el. Így ebben a formában lehet hogy Giulietta, vagy kis Jeep alapokon elsőkerék hajtással hamar a szalonokban lehet. Ebből el kell adni gyorsan sokat :-) Ha jó lesz az ára, szerintem sokan rákattannak. Szóval én már csak azért szurkolok, nehogy túl árazzák. Ne a bmw-től akarjanak vele vevőt elcsábítani, hanem pl a Mazdától, Seattól.
Balázs156SW2019-10-10 06:21:51 // 22533
Tonale formaterve? Minimum megosztó. Ebben a szegmensben nagyot kell ütnie, mert a konkurencia gépei is kimondottan jól néznek ki. Mazda, sőt még a németek, koreaiak közül is néhány. A kép alapján lehetne akár 5 éves formaterv is, sajnos a vagányságot a kommerszre cserélték..
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 21:12:39 // 22532
Persze a dáliában.. tudod hogy nem :-) Nem érkezett még meg, de ha megérkezik sem rohanok kipróbálni. :-)
Az ottóhoz meg nyúl vagyok még mindig. Nem merem, túl rosszhírű céda az..
Az ottóhoz meg nyúl vagyok még mindig. Nem merem, túl rosszhírű céda az..
Kazes☻2019-10-09 21:00:20 // 22531
Dáliában?! Abszolúte... rokonynak megjött már, kipróbáltad?
Akkor hajrá az otto... de nem ám a Tóth Ottó! :D
Akkor hajrá az otto... de nem ám a Tóth Ottó! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 20:42:34 // 22530
Lett volna benne ráció, nem? A kérdés itt mindig az, hogy érzelem vagy értelem? A mai világban logikus lépés A-ból B-be nyugodtan, tömegbe belesimulva, egérmozit tapizva kipihent idegrendszerrel eljutni, kifelé jelképesen mutatva a környezettudatos, ezt is megtehetem képet. A valódi énem inkább egy v8 ottocilindri-vel rajzolgatna az aszfaltra, nem 90 talján bányalóval (bár ez utóbbit is piszokul élvezi). Mi a jó döntés? :-)
Kazes☻2019-10-09 20:31:48 // 22529
No, de nem a látókörről volt szó... hanem, hogy át is csüccsensz... vagy inkább a 7 fős dália! XD
Őket én is néha... mert azért lehet jó néhány típusnál szenvedni, mit is írjon... :)
Őket én is néha... mert azért lehet jó néhány típusnál szenvedni, mit is írjon... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 20:25:53 // 22528
Nana.. szűk látókörűnek sem szabad maradni! :) Őszintén irigylem az autós újságírókat :-)
Lev2019-10-09 20:20:08 // 22527
Én speciel élveztem azt a részt is,sokan aktívak voltak annál témánál, kaptunk hideget-meleget :)
Kazes☻2019-10-09 19:52:03 // 22526
Itt meg aztán de pláne néznek rád furcsám... főleg, amikor kiákról meg ilyesmikről kezdesz gagyarászni! :D
liusz2019-10-09 19:44:22 // 22525
Ha igaz, hogy 2020-ban kijön a Tonale, akkor ez már kinėzetre 100%-ban kėszen van. (persze nem biztos ,hogy olyan mint a képen). Azért gondolom, mert amikor sok évvel ezelőtt szemėlyautó fejlesztésen dolgoztam , 4 évig tartott az agyagmodellből eljutni a piacra vezetésig. Kb. fél úton befagyasztottåk az A-felületeket ( külső, belső látható felületek) azon már nem változtattak. Szerszámok elkészítése alhangon fél év, utána csak apró módosításokon tökölnek. Tized mm-ek ,technológiai beálítások, hogy össze tudjåk rakni fussanak a vonalak, alakhelyesek legyenek az alkatrészek, ne nyiszeregjen a belső ilyesmi. Én az egėsz műszerfalėrt voltam felelős, utosló fél ėv azzól szólt, hogy próbagyártás, rázóteszt, hibaelhárítás , ami már alig szerszám módosítås, inkább nyiszergésgåtló ragacsok bevezetése a gyártásba. Meg gondolom SW javítgatások.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 18:31:57 // 22524
Király. Tudtam hogy itt azért otthon vagyok a hülyeségeimmel XD
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 18:31:20 // 22523
Igen, úgy értettem, hogy már ez is fárasztó :-) Nekem hiányoznának ezek az apró megszokott attitűdök, mint kulcs berak, elfordít :-) Biztos kezdek bogaras lenni :-)
De legalább ma is jól esett kettesben körberajzolni az Árpád teret. A kisebbik lányom halkan megjegyezte hátul, hogy szuper volt, csak kicsit kidőlt az ülése :-)
Én sajnos ezt élvezem, amikor semmi, sehogy nem is tud beleszólni. Mer' nincs :-) Tudom, nem divat, és nem biztonságos és egyre furcsábban néznek rám a többi normális emberek.. :-)
De legalább ma is jól esett kettesben körberajzolni az Árpád teret. A kisebbik lányom halkan megjegyezte hátul, hogy szuper volt, csak kicsit kidőlt az ülése :-)
Én sajnos ezt élvezem, amikor semmi, sehogy nem is tud beleszólni. Mer' nincs :-) Tudom, nem divat, és nem biztonságos és egyre furcsábban néznek rám a többi normális emberek.. :-)
Halesz2019-10-09 17:03:32 // 22522
Mondjam, hogy a 146-nál még arra is szoktam figyelni, hogy úgy dugjam bele a kulcsot, hogy beindított állapotban az Alfa jel felém nézzen? XD
Én azt még a GT-ben is így csináltam :)
Én azt még a GT-ben is így csináltam :)
Dante2019-10-09 16:09:51 // 22521
Enyém nem csinál ilyen furcsaságokat, ha nyitva van, hiába sétálok el, ő nem zár be. Ennyire szerencsére nem okos még...
A "hadonászás" szót látom kicsit erősnek vetted :) amúgy a V6-ban én is ezt játszom, hogy felém álljon az alfa jel gyújtáson :D
Amúgy visszatérve amit mondtál ezekre a beleavatkozós sávtartó elektronikákba, nekem az pl permanens kikapcsolható, tehát nem kell minden indításkor basztatni, egyszer kikapcsolod örökre kikapcsolva marad. Engem is irritált hogy beleszól ha kerülgetem a kátyúkat és vissza próbál taszigálni a sávomba.
A "hadonászás" szót látom kicsit erősnek vetted :) amúgy a V6-ban én is ezt játszom, hogy felém álljon az alfa jel gyújtáson :D
Amúgy visszatérve amit mondtál ezekre a beleavatkozós sávtartó elektronikákba, nekem az pl permanens kikapcsolható, tehát nem kell minden indításkor basztatni, egyszer kikapcsolod örökre kikapcsolva marad. Engem is irritált hogy beleszól ha kerülgetem a kátyúkat és vissza próbál taszigálni a sávomba.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 16:03:51 // 22520
Viszont ha elsétálsz zsebedben a kulccsal, simán lezár. Mindegy, hogy esetleg pakoltok többen az autóba közben, vagy páran már beültek. Jó, tudom, sarkig nyitva kell hagyni az ajtót :-) Nekem már az 1 perc múlva önlezáró funkció sem igazán hasznos, a kulcs nélküli megoldás pedig kifejezetten nem szimpatikus. Újabb automatika ami helyettem akarja eldönteni, hogy mit akarok. Nálam sok olyan szituáció van, hogy akár lehúzott ablakkal, és nem lezárva hagyom ott valahol az autót. Igazából itt "falun" van hogy még a "bót" előtt sem zárom le, mert minek. :-P Mondjuk ezt inkább az öreg vassal szoktam :-)
Hadonászni...istenem. Ennyire változott meg a világ :-D Ez már kényelmetlenség. Mondjam, hogy a 146-nál még arra is szoktam figyelni, hogy úgy dugjam bele a kulcsot, hogy beindított állapotban az Alfa jel felém nézzen? XD
Hadonászni...istenem. Ennyire változott meg a világ :-D Ez már kényelmetlenség. Mondjam, hogy a 146-nál még arra is szoktam figyelni, hogy úgy dugjam bele a kulcsot, hogy beindított állapotban az Alfa jel felém nézzen? XD
Dante2019-10-09 15:57:29 // 22519
Rosszul értetted. kulcs marad a zsebemben, egy gombnyomás és indul az autó
(aztán még egy gombnyomás kicsit lejjebb, hogy kikapcsoljam a start stop funkciót mert attól viszont kisebb mennyiségű hányadék szokott feljönni a torkomon, mikor épp elfelejtem kikapcsolni :D)
(aztán még egy gombnyomás kicsit lejjebb, hogy kikapcsoljam a start stop funkciót mert attól viszont kisebb mennyiségű hányadék szokott feljönni a torkomon, mikor épp elfelejtem kikapcsolni :D)
RomeoOne2019-10-09 15:53:43 // 22518
Mert belül miért kéne egyébként kulccsal hadonászni? Ha benne vagy, te akkor is kulccsal nyitod-zárod? :D
Dante2019-10-09 15:50:46 // 22517
Nekem offoson az egy kis gombocska a kilincsen. megnyomod nyit, megnyomod újra és zár. Nem ez a legelegánsabb megoldás, illetve van ennél sokkal komolyabb is, pl.: érzékelőkkel a kilincs mögött érzi a kezed és ahogy nyúlsz rá a kilincsre már nyit is. De ez a része a kevésbé érdekesebb szerintem. Az kényelmesebb, hogy belül nem kell kulccsal hadonászni.
Halesz2019-10-09 15:42:57 // 22516
Igen, gombbal zárod, a nyitáshoz pedig csak a kilincs mögé teszed a kezed.
Halesz2019-10-09 15:42:35 // 22515
Én is nagyon szeretem, hogy nem kell kivennem a kulcsot a zsebemből. Ezzel például megvettek.
RomeoOne2019-10-09 15:23:34 // 22514
Kulcsnélküli miben más? Van a kilincsen egy gomb, amit megnyomsz és zár/nyit? Amúgy meg a kulcson nyomod a nyitás/zárást? Ennyi?
Lev2019-10-09 14:54:43 // 22513
Hasonlóan vagyok vele én is,mondjuk én a kulcsnélküli bejutást is kifejezetten szeretem az offosban.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-09 13:10:38 // 22512
- 1 nálunk
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-09 13:10:01 // 22511
Nekünk van Ledes meg Xenonos is nem látok közötte különbséget viszont ha a xenon kiég van izzó, ledes lámpa off komplett lámpa csere (nepperek nálunk kerestek nálunk 2-3 éves hunyadihoz első fényszórót az új 350e a bontott 150e kiégett a tompított :DDD ) a többivel egyet értek kivéve a keresztirányú meg a holtér figyelő az nagyon jó dolog amit nem látok ő azt is látja :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 12:38:37 // 22510
Hát látod, kinek hogy :-)
A Xenon, igen, látni jó dolog, a LED-est nem ismerem, biztos jó. Négy elektromos ablak a 23 éves autómban is van, de nem áll meg az élet ha tekerni kell. Csak ma már hülyén néz ki. :-)
A napfénytető modell függő. Jó feeling, csak ugye pont a Giulia-nál szólnak arról beszámolók, hogy zúg. Plusz elvesz centiket a fejtérből. Passzolnám.
A háromzónás klímától a frász kerülget, mono módban használom, utálom az egészet.
A villany ülést egyszer végre kényelmesre hoztam, az összes programra eltároltam és.. nem használom semmire a gombjait.
Ha van bőr belső, kell a fűtés bele, ez tuti. A visszagurulás gátló kényelmes dolog, kéne.
Távolságtartó, keresztirányú szirszar, holttér figyelő nem kéne. Engem már az idegesít, amikor egy autóban világít a led a tükörben. Ami bele is korrigál, olyan autót amíg tehetem nem fogok venni.
A kulcsnélküli bejutás, egy bohóc dolog. Apósomon állandóan mosolygok, a Mazdában van ilyen, igazából csak bonyolultabb vele az élet :-)
Telefon tükrözés kéne, csak a navigáció/waze miatt . Nem mintha nem lennék el nélküle, vagy nem oldottam volna meg 30e Ft-ból a régi autón kb ugyanezt a funkcionalitást. A telóm meg általában megy a kesztyűtartóba amíg vezetek...
Érintőképernyő? Bohócság az onboard navikkal együtt. :-)
A Xenon, igen, látni jó dolog, a LED-est nem ismerem, biztos jó. Négy elektromos ablak a 23 éves autómban is van, de nem áll meg az élet ha tekerni kell. Csak ma már hülyén néz ki. :-)
A napfénytető modell függő. Jó feeling, csak ugye pont a Giulia-nál szólnak arról beszámolók, hogy zúg. Plusz elvesz centiket a fejtérből. Passzolnám.
A háromzónás klímától a frász kerülget, mono módban használom, utálom az egészet.
A villany ülést egyszer végre kényelmesre hoztam, az összes programra eltároltam és.. nem használom semmire a gombjait.
Ha van bőr belső, kell a fűtés bele, ez tuti. A visszagurulás gátló kényelmes dolog, kéne.
Távolságtartó, keresztirányú szirszar, holttér figyelő nem kéne. Engem már az idegesít, amikor egy autóban világít a led a tükörben. Ami bele is korrigál, olyan autót amíg tehetem nem fogok venni.
A kulcsnélküli bejutás, egy bohóc dolog. Apósomon állandóan mosolygok, a Mazdában van ilyen, igazából csak bonyolultabb vele az élet :-)
Telefon tükrözés kéne, csak a navigáció/waze miatt . Nem mintha nem lennék el nélküle, vagy nem oldottam volna meg 30e Ft-ból a régi autón kb ugyanezt a funkcionalitást. A telóm meg általában megy a kesztyűtartóba amíg vezetek...
Érintőképernyő? Bohócság az onboard navikkal együtt. :-)
RomeoOne2019-10-09 12:02:21 // 22509
Azt néztem, hogy az ülés szellőztetéses komment a youtube-on a Backstage 32. alatt messze a legtöbb like-ot kapta.
Halesz2019-10-09 11:57:37 // 22508
Az egyik alfás Facebook-csoportban is téma volt ez, ide másolom, mert szerintem pont idevág:
Ha tök őszinte akarok lenni, akkor nekem ezek nélkül nem kéne már új autó (és durva, hogy mondjuk 5 éve ezek fele nélkül is megvoltam)
- Xenon vagy led fényszóró
- 2-3 zónás klíma
- Elektromos ablakok
- Napfénytető
- Kulcsnélküli indítás és bejutás
- Elektromos ülések
- Telefontükrözés
- Fűthető ülések és kormány
- távolságtartó tempomat
- visszagurulás gátló
Ezek azok a kényelmi dolgok, amik nekem kellenek. Az új Alfák ezt teljesítik rendesen.
A többi már csak olyan, ami ha van, nem bánom, de nem szükséges.
Esetleg jöhet, de abszolút megvagyok nélküle:
- holttér figyelő
- keresztirányú forgalom figyelő
- sávtartó
- vészfék asszisztens
- ülés szellőzés
- érintőképernyős kijelző
Ha tök őszinte akarok lenni, akkor nekem ezek nélkül nem kéne már új autó (és durva, hogy mondjuk 5 éve ezek fele nélkül is megvoltam)
- Xenon vagy led fényszóró
- 2-3 zónás klíma
- Elektromos ablakok
- Napfénytető
- Kulcsnélküli indítás és bejutás
- Elektromos ülések
- Telefontükrözés
- Fűthető ülések és kormány
- távolságtartó tempomat
- visszagurulás gátló
Ezek azok a kényelmi dolgok, amik nekem kellenek. Az új Alfák ezt teljesítik rendesen.
A többi már csak olyan, ami ha van, nem bánom, de nem szükséges.
Esetleg jöhet, de abszolút megvagyok nélküle:
- holttér figyelő
- keresztirányú forgalom figyelő
- sávtartó
- vészfék asszisztens
- ülés szellőzés
- érintőképernyős kijelző
ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-10-09 11:29:51 // 22507
ja és persze extra alatt ne olyanokat értsetek hogy extrajó futómű vagy hasonlók, csupa nyomogatós biszbasz meg beltéri dísztárgy kb.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-10-09 11:26:34 // 22506
"Lassan tényleg többet számít a felszereltség, mint az, hogy a kormány ad-e egyáltalán visszajelzést az útról"
hogy ez mennyire így van: nemrég volt egy OFF de azzal együtt is idevágó TC-os Karotta teszt, Audi A1, ő is pont ezt a következtetést vonta le!
Lényeg: méretéhez , hasznosságához képest eszetlenül drága verda a benne lévő sok parasztelvakító extra miatt - ez nem is volt még annyira meglepő, az viszont sokkal inkább hogy a konkrét tesztelt, asszem 150 LE autó listaáráért a forgalmazó honlapján több , akár 100LE-vel erősebb (!) és persze új nullkilóméteres modellt is árultak max.pár tízezer forint különbséggel csak kicsit más extrakonfigurációval :-o
hogy ez mennyire így van: nemrég volt egy OFF de azzal együtt is idevágó TC-os Karotta teszt, Audi A1, ő is pont ezt a következtetést vonta le!
Lényeg: méretéhez , hasznosságához képest eszetlenül drága verda a benne lévő sok parasztelvakító extra miatt - ez nem is volt még annyira meglepő, az viszont sokkal inkább hogy a konkrét tesztelt, asszem 150 LE autó listaáráért a forgalmazó honlapján több , akár 100LE-vel erősebb (!) és persze új nullkilóméteres modellt is árultak max.pár tízezer forint különbséggel csak kicsit más extrakonfigurációval :-o
Halesz2019-10-09 11:07:09 // 22505
Téged nem érdekel, engem sem feltétlen, de nem egyszer fordult elő a Giulia és a Stelvio tesztautóban, hogy próbáltam nyomogatni a képernyőt... aztán rájöttem, hogy nem lehet :)
Míg a Fiatokban, Jeepekben, sőt! a Giuliettában is érintőképernyős a kijelző, érthetetlen, hogy ezt a visszalépést megjátszották a két csúcsmodellben. És ráadásul 3 évet kellett várni, hogy végre legyen benne (2020-tól)...
Hiába bizonygatjuk ezerrel, hogy mennyire jó vezetni a Stelviót/Giuliát, és hiába írnak vezetési élményről a szakújságírók is, de az elvárások miatt le kell húzniuk, mert nincsenek benne azok a kütyük, amiket elvár egy átlagos vásárló, vagy azok a vezetéstámogató rendszerek, amelyek közül néhányért már az Euro NCAP is plusz pontokat ad...
Lassan tényleg többet számít a felszereltség, mint az, hogy a kormány ad-e egyáltalán visszajelzést az útról.
Míg a Fiatokban, Jeepekben, sőt! a Giuliettában is érintőképernyős a kijelző, érthetetlen, hogy ezt a visszalépést megjátszották a két csúcsmodellben. És ráadásul 3 évet kellett várni, hogy végre legyen benne (2020-tól)...
Hiába bizonygatjuk ezerrel, hogy mennyire jó vezetni a Stelviót/Giuliát, és hiába írnak vezetési élményről a szakújságírók is, de az elvárások miatt le kell húzniuk, mert nincsenek benne azok a kütyük, amiket elvár egy átlagos vásárló, vagy azok a vezetéstámogató rendszerek, amelyek közül néhányért már az Euro NCAP is plusz pontokat ad...
Lassan tényleg többet számít a felszereltség, mint az, hogy a kormány ad-e egyáltalán visszajelzést az útról.
Liquid2019-10-09 11:03:34 // 22504
Én sem igényelem, sőt adott esetben inkább taszít mint vonz a sok modern okosság, de tény és való, hogy ha benne van akkor a sokkal szélesebb vevőkört tud megszólítani.
SzJanos2019-10-09 10:31:26 // 22503
Teljesen mind1 mit gondolunk, a gyenge értékesítési mutatókon ha nem javít az Alfa, akkor megy a polcra a Lancia mellé, vagy eladják a Volkswagennek, esetleg kínaiaknak. 21. században 21. századi igényeket kell kiszolgálni, és a mai fiatalok már 2 évesen iPad-del jatszanak, ezért a nagyképernyős Teslához fognak vonzódni, nem a sportos de már 10 éves technológiával szerelt Alfához.
Putyesz2019-10-09 08:09:06 // 22502
Nálad nem....de a sok planktonnak ez számít már csak!közvetlen kormány...az mi, penge futómű....minek, vezetési élményt növelő impulzusok...fölösleges!!!Ezek már nem menők!!!
....de hogy beach buggy-val tudj játszani egy teslaban....na az menő!!!!
....de hogy beach buggy-val tudj játszani egy teslaban....na az menő!!!!
Morfiusz Cédula2019-10-09 08:00:42 // 22501
Én is hasonlóképpen vagyok, de úgy tűnik, hogy mi vagyunk a kisebbség, és azoknak a többségét, akik hasonló autót keresnek v. engedhetnek meg maguknak, igenis érdeklik ezek a dolgok.
tdemeter2019-10-08 21:06:33 // 22500
Az a baj, hogy az elméleted nem állja meg a helyét - nálam legalább is.. Ez csak egy nézet szerintem a sok közül.
Engem kütyü bolondként, high-tech buziként és IT specialistaként sem érdekelt, hogy mennyi led van benne, vagy, hogy érintős-e - simán levett a lábamról..
Így is totál elvonja a figyelmemet már az útról a sok nyomkodni való...
Szerintem a 159 volt az első autóm ahol ez nem érdekelt, addig ezek fontosak voltak.
Engem kütyü bolondként, high-tech buziként és IT specialistaként sem érdekelt, hogy mennyi led van benne, vagy, hogy érintős-e - simán levett a lábamról..
Így is totál elvonja a figyelmemet már az útról a sok nyomkodni való...
Szerintem a 159 volt az első autóm ahol ez nem érdekelt, addig ezek fontosak voltak.
SzJanos2019-10-08 18:33:27 // 22499
Giulia és a Stelvio is bizonyítja, hogy modern infotainment nélkül ma már eladhatatlan a legjobb vezethetőségű autó is. Kellenek az extrák, a panoráma kamerarendszer, LÉED világítás, variálható színű beltér világítás, mert enélkül nem lesz versenyben az Alfa. A mai napig sírógörcsöt kapok ha meglátom, hogy képesek voltak mindkét új modellbe nem érintőképernyőt rakni, amit egy korabeli SX4 is alapfelszereltzségben hoz. Chryslernek családon belül van is vállalható rendszere, olyan nagy meló lenne testreszabni az Alfákra?
Zsolt1552019-10-07 11:06:50 // 22498
Mar az is jó kezdetnek, hogy normális motorokat kapott a Giulia! De lenne valóban több modell is. Az új Giulietta a képek alapján nagyon jó lesz! ☺
Giuntini2019-10-07 09:10:56 // 22497
Sportkocsit könyörgöm, sportkocsit! Kupét és spidert! Felőlem jöhet a magy SUV is, bár akik német buzik, úgysem lehet letolni a torkukon X5 vagy Q7 helyett!
Már rég itt kellene lennie egy GTV-nek és Spidernek! Ha ezek jönnénék emelkedne minden eladás.
Annak idején nagyon szépen ment a 164 eladása. Miért nem lehet egy gyönyörű felső közepet piacra dobni?
Már rég itt kellene lennie egy GTV-nek és Spidernek! Ha ezek jönnénék emelkedne minden eladás.
Annak idején nagyon szépen ment a 164 eladása. Miért nem lehet egy gyönyörű felső közepet piacra dobni?
Zsolt1552019-10-07 08:30:15 // 22496
Helyesen 1200 és 900ccm. 🤔😁
Zsolt1552019-10-06 19:02:37 // 22495
Akkor a darabszámok növelése nem a fő célpont. Most is csodálkoznak, hogy csökkennek az eladások, mert egyre kevesebben akarnak egy 1,2-es vagy egy 0,9 ccm-es 3 hengeres csodát venni. Ezen nincs mit meglepődni.
Kazes☻2019-10-05 17:25:27 // 22494
Kócosw2019-09-09 16:30:42 // 22493
kicsit meg vannak késve a sracok ezzel is. mar mimden konkurens orrba szájba tolja ezeket a kocsikat. meghát ez a 2020 ban majd ez meg az szöveg nekem nagyon ismerős korábbról...
Online tag
2
Vendég2
613
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia