Fórum >> Típusok >> 145-146

Seriff2006-02-01 13:38:19 // 5805
Így olyan, mintha aludna:)
zekedani2006-02-01 13:32:43 // 5804
De igen. De ezen a képen annyira megtetszett, gondoltam kipróbálom én is.



Kicsit más...
beeep1462006-02-01 13:27:20 // 5803
Nem elég morcos az az orr, így is?? :-)))
zekedani2006-02-01 13:26:42 // 5802
Ha fordítva teszem, akkor még ennyire sem passzol rá. Ez egy nagy kaki.
Kau2006-02-01 13:25:00 // 5801
Mi az ott? Árnyék? :)) Ez tényleg semmit sem ér.
Viksa2006-02-01 13:24:18 // 5800
Nem lehet, hogy fordítva lettek felrakva, mármint rossz oldalra, vagy fejjel lefelé? Úgy talán az indexre is rálógna. Csak tipp.
zekedani2006-02-01 12:27:01 // 5799
GT kolléga! Íme a képek a szemöldökről! Szerintem nagyon gyatra. Aztán lehet, hogy csak én csináltam rosszul, nekem nem tetszik.

így még oké mondjuk

itt már látszik a hézag a lámpa belső részénél


na ilyen ha lecsukom a motorháztetőt
látsz valamit belőle?
ugye semmit...

Szóval én nem fogom használni. Kidobtam 3500 pénzt az ablakon. Ha valakinek kellene és próbálkozni akar, vigye.
Seriff2006-02-01 11:22:10 // 5798
Vega! Peti145- akitől a középdobokat vettem- mondta, hogy neki is ilyen hang jelentkezett ("Ladás") miután kivette a dobokat, s mivel ő nem vette ki a katalizátort, nem attól származtatható ez a hang.
Seriff2006-02-01 11:21:49 // 5797
Vega! Peti145- akitől a középdobokat vettem- mondta, hogy neki is ilyen hang jelentkezett ("Ladás") miután kivette a dobokat, s mivel ő nem vette ki a katalizátort, nem attól származtatható ez a hang.
Punisher2006-02-01 10:39:20 // 5796
Felejtsd el ezeket a márkaszervizes dogmákat! Van aki 15-20 mm-es, vagy mégnagyobb nyomtávszélesítőket használ. Az ET ezekkel ugyanúgy csökken. Persze a futóművet jobban megterheli, mert nagyobb lesz az erőkar, ha csökken az ET. Viszont egy szélesebb felni általában, kisebb ET számú mert ha befelé is jelentősen szélesedik a felni, akkor beleérhet valamelyik futóműalkatrészbe a kerék, amikor kitekered a kormányt. Ezért van az, hogy sok esetben, ha gyárilag rendelsz autót egy nagy méretű kerékkel, akkor eleve csökkentett mozgású kormányművet kapsz. Vagyis nem tudod annyira kitekerni a kormányt mint normál esetben. Ott ez azért kell, mert gyári ET-vel szerelik nagy kerékkel is. Csak akkor lesz a fordulókör, mint egy busznak. A másik amiért kisebb ET-vel csinálják esetenként a nagy felniket, az az optikai hatás. Jobban néz ki vele az autó és még stabilabb is. Szóval a futómű megterhelésnek szempontjából gyakorlatilag nincs jelentősége, hogy ET 38 vagy 30. Ha azt mondod, hogy ET 10, az már jelentős különbség. Semmivel sem terheled meg vele jobban, mint aki vesz egy olcsó, de ólomnehéz felnit, növelve a rugózatlan tömeget. Ez az én véleményem.
Benőke2006-02-01 09:51:42 // 5795
A kerék lyukasztásos téma után tüzetesebben át lett viszgálva a vas, és nem fogjátok elhinni :) A bal első toronyban volt valami lakó. Vagy is csak a nyomait találtuk meg :) Tele volt téli élelellemel, mindenféle maggal. Alig lehetett kiporszívózni :)
gyugya2006-02-01 09:04:06 // 5794
Műanyagtölcsér???? Az mi? Nekem nem adtak az olajhoz! :)))
zekedani2006-01-31 17:35:25 // 5793
Sziasztok!
Azt hallottam, hogy felnivásárláskor nem igazán jó, ha 38-as ET alá megyünk. Akkor ezekkel a felnikkel mi a helyzet? Ez Novitec, ami Alfa tuningolással foglalkozik többek között. Ennek pl. 30-as az ET száma.

Kau2006-01-31 16:37:55 // 5792
Pláne, hogy az egyik szerelő haverom csinálta és nem a saját olaja volt :) Hiába. Ilyen időben nem mászok alá. Ehhez akna kellett, ami nekem nincs. Nyáron magamnak csinálom...
csocsi2006-01-31 16:30:38 // 5791
Meg a csavarfejet nem elb@szni :-))
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 16:28:45 // 5790
Műanyagtölcsér..:-))))))pl.. De példaértékű az olajcsere,főleg hogy -OLAJ-került a TS-be!:-))
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 16:23:40 // 5789
Köszi,azért 1 felpróbálást és közeli képet +ér:-))
gyugya2006-01-31 16:15:38 // 5788
Az alsó felvételen jól látszik, hogy elég könnyű mellé is önteni olajat. :) Még a 2 literes hagyján, de a literes az maga a horror!
Barni1472006-01-31 16:14:34 // 5787
Még hozzátenném hogy meleg motornál vigyázva a forró olajjal.
Kau2006-01-31 16:14:07 // 5786
De. Azért mondtam, hogy még utána kell önteni :) Léptem. Sajnos mennem kell melózni. :(
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 16:12:47 // 5785
Gratula! a vizuális bemutatóhoz!!:-)))& sikeres olajcseréhez! az a 4 nem 4,5liter??:-))
Kau2006-01-31 16:06:53 // 5784
Nos. Valaki kérdezte, hogy kell TS-ben olajat cserélni. Így.

A teknő alján kicsavarod a leeresztő csavart, leengeded az olajat. Az olajszűrőhöz alulról jól hozzá lehet férni. Leveszed ezt is. Mikor lecsepegett, visszarakod az ÚJ olajszűrőt és visszatekered a csavart is (Imbusz).



Ezután beleönthetsz 4l olajat. Beindítod a motort, hogy a szűrőbe is belemenjen az olaj. Utána ismét ellenőrizd le, hogy az olajszint jó-e. Valószínű, hogy még kell utána tölteni.



Nem bonyolult. Akna erősen ajánlott. A csavar kivételekor vigyázni kell a hirtelen kifolyó olajjal. Ennyi.
Kau2006-01-31 14:05:50 // 5783
:) Léptem olajat cserélni, majd jövök (talán).
ystuc2006-01-31 14:03:56 // 5782
Vicces fiú... :-)
ystuc2006-01-31 14:03:35 // 5781
OK, de ezt nem velem kell megbeszélni. Részemről OK. :-)
Kau2006-01-31 14:02:50 // 5780
De akkor én bejelentkezek másnapra, hogy ami nálad véletlen eltörik, elpattan, azt az én kocsimnál már tudja, hogy kell kiszedni :)))
Kau2006-01-31 14:01:48 // 5779
Csak azért gondoltam, mert ez két egyforma.
ystuc2006-01-31 14:00:52 // 5778
Megkérdezheted. Bár azt mondta, hogy egyszerre nem szeret sokat bevállalni... :-)))
Kau2006-01-31 13:59:26 // 5777
Felvethetnéd neki, hogy mi lenne, ha kettőt vinnénk? Vagy megkérdezzem én?
ystuc2006-01-31 13:56:13 // 5776
Ja, az a fickó! Részemről OK, amúgy 2 hét múlva megyek hozzá, ha minden igaz. Ő fog hívni.
12006-01-31 13:54:31 // 5775
Ja Ja ! Ez így helyes. Kíváncsi is vagyok, mert nekem is a kék szín van tervbe véve.
Kau2006-01-31 13:53:17 // 5774
Ja, és mindent dokumentálnánk is :)
Kau2006-01-31 13:52:50 // 5773
Ez a számlapok.hu-s figura? Én is beszéltem vele, konkrét időpontot még nem egyeztettünk. A számlapom megvan és én kékre akarom a fényeket. Árakat nem mondott, de remélem, nekem olcsóbb :))) Február elején terveztem meglátogatni. Mi lenne, ha egyeztetnénk vele, hogy kettő 146-ost viszünk és akkor tudnánk neki segíteni is. Pl. én tudom, hogy kell szétszedni a műszerfalat, neki meg még rejtély :)
zekedani2006-01-31 13:07:23 // 5772
jóvanna, jóvanna! :-))
zekedani2006-01-31 13:06:56 // 5771
jóvanna, jóvanna! :-))
ystuc2006-01-31 12:43:00 // 5770
Mindig csak holnap... :-)))
zekedani2006-01-31 12:41:05 // 5769
GT! A szemöldökről azért nem tettem fel még a képeket, mert szerintem annyira vacak, hogy nem éri meg. De holnap megcsinálom.
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 12:28:54 // 5768
Naazzéé!:-))így már más.A ledek sajnos aranyárban vannak..:-)
ystuc2006-01-31 12:24:31 // 5767
Nem, ez elvileg csak számlap. A fény mőgé +6000 pénz. Asszem...
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 12:24:26 // 5766
1 scannelt-1az1-es méret kell csak a komplett óráról.Corelben megrajzolom-4-5-nap:-((-A többi az off-set mester dolga.33-hoz már csináltunk,az oldalamon megnézheted.
ystuc2006-01-31 12:23:28 // 5765
Lehet... Mindenesetre biztos nem véletlenül ennyi...
beeep1462006-01-31 12:20:06 // 5764
Nem csak fehér számlap, hanem piros fény is. Azt meg nem egyszerű megcsinálni, a leszedhetetlen, lakaparhatatlan zöld fólia miatt. De ha megcsinálod 3500 pénzért, akkor már csak az a kérdés mikor induljak... :-)))
GT Ɨ|ѯ2006-01-31 12:17:34 // 5763
11 ezerért fehérszámlapok?Horror!Aranyár!Én max.3500-ból kihozom:-))
Balage2006-01-31 11:27:45 // 5762
Olvass vissza egy picit, tegnap kitárgyalátk a kollégák a direktszűrő szükségtelenségét (használhatatlanságát) V6 Rulez!
ystuc2006-01-31 11:20:39 // 5761
Hát a dokumentációt maximum az ilyen volt, ilyen lett című hatalmas, 2-3db-os galériával tudom majd prezentálni szerintem. Ugyanis akció közben nem leszek ott. :-)
Halesz2006-01-31 11:13:06 // 5760
Nos remélem dokumentálod majd a dolgot, hátha más is kedvet kap hozzá :) Mondjuk én ;) Mondjuk nekem fehér számlap nem kellene, de a piros fényekkel kiegyeznék!
Larini2006-01-31 11:10:56 // 5759
Kollégák! Rommá akarom tuningolni a negyvenötösömet! Brutális modifikációt tervezek, ezért kellene egy kis segitség! Lehet, hogy teszek bele direktszűrőt. Milyet javasolnátok?
ystuc2006-01-31 10:39:53 // 5758
Mindent! :-) Fehér, egyedi számlapok, valamint a teljes belső fények pirosra cserélése. Ez takar 10db kapcsolót, bajuszkapcsolókat, műszerfalat, középkonzolt, digitális órát, stb. Tehát ami jelenleg zöld, minden piros lesz. :-) Na meg persze anyagár (ledek) plussz munkadíj. Én is kevesebbre gondoltam, de bekell látni, nem egy egyszerű meló...
Balage2006-01-31 10:35:25 // 5757
Mekkora meló az, ami 40.000-be kerül? Mit is csináltatsz tulajdonképpen?
ystuc2006-01-31 10:28:17 // 5756
Na, kedves cartársak. Jártam a számlapos embernél. Azt mondta, hogy megtudja csinálni pirosra a cuccost!!! Király!!! :-))) Igaz, nem lesz olcsó. Kb 40ezer lesz a vége fehér számlappal, mindennel együtt. Azt mondja, hogy 2-3 napos meló lesz. Lesz mit csinálni... :-) Amúgy jófej a gyerek, Calibrája van, de nagyon tetszett neki a kisautóm. :-) Ha csak számlapot szertne valaki, azt is tudja. 11ezerbe kerül, és ha akarsz rá valami egyedi dolgot, megoldható. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak