Cgo2006-01-28 22:16:04 // 5655
ha elolvasod az eredeti hozzaszolast,azt irja,hogy a vezermuszijat mar cserelte,igy az,ami nelkul inditozni akar, csak a szervo es generator szija lehet. bordasnak meg mind bordas,ezert szerintem egyertelmu volt,vagy csak szorszalhasogato vagyok?
Vega2006-01-28 22:13:59 // 5654
Egy folamatos tompa , dieselhez hasonlo kopogast csak meg tudsz mondani ,hogy az e vagy sem...
Cgo2006-01-28 22:13:20 // 5653
ha elolvasod az eredeti hozzaszolast,azt irja,hogy a vezermuszijat mar cserelte,igy az,ami nelkul inditozni akar, csak a szervo es generator szija lehet. bordasnak meg mind bordas,ezert szerintem egyertelmu volt,vagy csak szorszalhasogato vagyok?
Vega2006-01-28 19:22:54 // 5651
Ha alapjaraton szol es fordulaton nem es inkabb meleg motornal akkor az vez. mod lesz....legalabbis az en velemenyem ez!
RB2006-01-28 18:07:54 // 5650
Úgy hallottam hogy csak alapjáraton, és majdnem üzemmeleg motornál!Mondjuk az enyém sztem kicsit túlhűt!
Vega2006-01-28 18:01:04 // 5649
Bazz mar mindenki kattog? :))))))
Azert egy kicsit pontosabb leiras nem artana...hidegen, melegen, fordulat fuggvenyeben, alapjaraton vagy sem, gaznal, gaz nelkul...stb stb stb!
De van egy olyan erzesem mindannyian ugyan azt halljuk amirol eddig ugye szo volt es ezt ennek a nagyon hidegnek koszonhetjuk...minden TS elkezd kattogni ujabban....amiota ilyen hideg van...
RB2006-01-28 17:24:21 // 5648
Sziasztok!Ma elég furcsa kattogó hangot hallottam a gyertyák környékén, szerintetek mi lehet a probléma, már ha van!(1,4 TS motor)
GEORGE2006-01-28 14:53:27 // 5647
Ez normális jelenség amennyiben nem fogy a vized, nem forr a vized.
A nagy hidegben jobban látszodik a hőfok különbség miatt!
Vega2006-01-28 14:05:30 // 5646
Ja, az ronda mondjuk :)))
Vega2006-01-28 14:02:30 // 5645
Ha tovabbra is vizgozt ereget a vas es nem csak ugy ahogy ebben az idoben szokas, akkor az ugye nem szorul magyarazatra de hengerfej gyanus...szaglazdd meg a kiegyenlito tartalyban levo vizet, nincs e kipufogogaz szaga...ha nincs, akkor panikra sincs okod :) Ugy szaglazd ,hogy nehogy letepd a kupakot ha uzemi hofokon van a moci mert pofan frocskolhet a kozel 100 fokos vasszer :))
Seriff2006-01-28 14:02:00 // 5644
Seriff2006-01-28 13:50:57 // 5642
Motorméret-arányos:)
Halesz2006-01-28 13:48:08 // 5641
Mekkora kígyó van már rajta az index felett :DDD
Punisher2006-01-28 12:32:07 // 5640
Vezérműszíjat lehet cserélni. Ott van elég hely. Csak elöl nincs több mint másfél centi. :-)
Látom ezek nem viccelnek. Megcsinálták hengerenkénti fojtószelepesre. Nincs lémennyiségmérő se. A gázpedál állástól függően adja a benzint. Ezzel simán be lehet kajáltatni 50 litert, vagy többet is!!!
Ők elöre rakták a hűtőt a klímahűtő helyére. Gondolom szűk volt nekik az eleje. :-D
Punisher2006-01-28 12:15:53 // 5639
Ha figyeltél volna, akkor tudnád, hogy nem a hosszbordásszíjról volt szó, hanem a vezérműszíjról. ;-)
Ricoe1562006-01-28 11:48:49 // 5638
Az elakadásjelző kánya van most a porondon...bekapcsolva jobb oldal villog...bal nem, ha balra lökök egy indexet akkor jó :-)))) már volt eccer ilyen de valahogy megjavult... Ötletek?
Seriff2006-01-28 10:53:15 // 5637
Akkor vagy nincs mitől félned- vagy rossz a szerelő:)
Cs.Alfa2006-01-28 10:48:46 // 5636
Nem tom.
Most jöttem 1 Alfás szerelőtől,azt mondta full a gép,semmi baja...
Seriff2006-01-28 10:23:52 // 5635
Nem csak a hideg motornál természetes vízgőzre gondolsz?
Cs.Alfa2006-01-28 10:03:57 // 5634
Sziasztok!
Fehér füstöt okád gázadásnál a vas!
Mi lehet a gond?
A motor nem rángat,megy mint az állat,de füstöl...vizes lenne a benzin?
Vagy a lambdaszonda a hunyó???
Seriff2006-01-28 00:54:27 // 5632
Pedig egy ismerős vas;)
Majd kérdezd meg a Maistrot:)
Szép álmokat!
Vega2006-01-28 00:53:22 // 5631
valami remlik...de nem emlekszem talalkoztam e ott V6-os vassal...
Seriff2006-01-28 00:51:07 // 5630
Punisher belinkelt egy svájci oldalt, ha emlékszel még, ott volt egy csodás kép...
Vega2006-01-28 00:48:11 // 5629
En is feladtam...nem talaltam tobb kepet a neten..csak amit beillesztettem meg ezeket amiket most Te is mutattal...sajnos nincs tobb...de ha talalsz ide vele...mindig jo gyonyorkodni ilyesmiben!
Barni1472006-01-28 00:46:07 // 5627
De, nekiálltam. Karácsony előtt és után a +8 fokos aknában az iszonyat hideg garázsban. Amennyire lehetett szétbontottam alulról,felülről. A hármas henger csapágyát és gyűrűit cseréltem, de már látszott hogy csak félmegoldás. Annyit elértem vele hogy a kopogás jelentősen csökkent , de azért így is veszélyes volt.
Családi kupaktanács hosszas nyűglődés után arra jutott hogy service.
A garázs messze, nem az enyém , eléggé szűk a hely benne viszont 230as akna van alatta, tehát mély. Motor újra szétszed , váltó le, hadd ne soroljam, szóval macera nyűglődés az egész. Időm sincs rá éjszakás műszak mellett.
Végülis saját lábán ment javításra cca 80km. úgyismindegy alapon .
A szakik is hevesen ellenezték a köszörülést, ebben egyet értettünk
Hoznak bele főtengelyt, csapágysor, kicserélnek minden tömítést, komplett kuplungot cserélnek ( a csapágy már félig benne volt a lamellákba )
Abs jeladót cserélnek, kormányművön gumiharangot, baloldali alsó lengőkart, jobb oldali kerékcsapágyat. ( Azt hiszem mindent leírtam. )
Félig rendbe lesz téve ( Legalábbis remélem ) .
Vega2006-01-28 00:45:16 // 5626
Ez ugyan az a vas :)) Ez a 2,5-os V6-os ;)
Vega2006-01-28 00:40:47 // 5624
Ismerem a kepet...ez egy 2,5 V6 nem 3 lityos...de ettol fuggetlenul hibatlan :)))
Seriff2006-01-28 00:39:22 // 5623
GEORGE2006-01-28 00:34:15 // 5621
Szeva!
Szééép álokat! .-)))
Seriff2006-01-28 00:33:40 // 5620
Jó éjt Urak, megyek álmod(oz)ni a 145 V6ról:) Mostanság már ép 145nek is örülnék:/ Idióták a biztosítónál...:((
Vega2006-01-28 00:27:12 // 5619
Az a par nem hiszem ,hogy megerne barkinek is....de egy V6-os a maga mondjuk 200 lovaval azert mar kellemes lehet...es nem csak a +50 lo miatt...hanem a V6-os az V6-os...a valaha sikerult legjoibb V6-os es legszebb hang...na meg nem kicsit egyedi lenne...kuriozum a javabol! vagy ahogy a suttyo mondta a fokuszban "kuruzium" :)))
GEORGE2006-01-28 00:25:45 // 5618
Csak érdekesség képpen :-)
GEORGE2006-01-28 00:25:21 // 5617
Az én mocimhoz hozzá kell nyulni, lett volna rá vevő is, így csak 150ezer lett volna a különbözet, és akkor lehetett volna egy egyedi 146 JTS ti-m :-)
Vega2006-01-28 00:25:07 // 5616
De az a moci miert lett volna jo? Alig erosebb, es semmilyen mas szempontbol nem jobb...vagy 3 literes vagy semmilyen :D
Seriff2006-01-28 00:24:10 // 5615
Neked ér pár plusz LE 400ezret?
Vega2006-01-28 00:23:36 // 5614
biza! kulonbozetet kell fizetned...hello :)))))))
GEORGE2006-01-28 00:23:01 // 5613
A 146-ba raktam volna, csak az volt a gond, hogy Selespeed volt és a váltót nem akarodzott már megvenni hozzá.
Sajna ennek a mocinak a kompjutere nem lett volna hajlandó elindítani a váltó nélkül a mocit :-(
Seriff2006-01-28 00:22:13 // 5612
Akkor már nem lesznek orvosok:/
GEORGE2006-01-28 00:21:01 // 5611
Imadlak allambacsi ki odafenntrol lenezel- , vigyazol rank es ilyen kedves vagy hozzank...remeljuk gyomorrakban pusztulsz el :)))))))))
Ne húzd magad kolléga!!!
Én is csak remélni tudom, hogy eljő az ideje annak, hogy amit eloptak a néptől annak jelentős részét majd orvosra kell költeniük!!!!!!!
Seriff2006-01-28 00:20:28 // 5609
Motoron kívül gondoltam a költségeket, de úgyis sokk:(
2.0JTS moci? nem érdektelen...
Vega2006-01-28 00:20:26 // 5608
Hat csak a regado kb 2 millio :)))) tehat hagyjuk is a szamolgatast :)))
GEORGE2006-01-28 00:19:21 // 5607
400 ezer lett volna most egy 2,0 JTS moci.
ehez add hozzá a munkadijjat amit az átalakításért kérnek, + egyébb sallangok :-(
Vega2006-01-28 00:17:26 // 5606
Hat ha van 3-4 miller zsebben es nem keves ido akkor minden tovabbi nelkul :)
Feketen a felebol is meguszod :))))
Imadlak allambacsi ki odafenntrol lenezel- , vigyazol rank es ilyen kedves vagy hozzank...remeljuk gyomorrakban pusztulsz el :)))))))))
Online tag
3
Vendég3
521