12006-01-31 08:56:04 // 5755
Üdv Neked is!
Bár az eső nem esik, jég azért itt is található bőven:-((
Leeman2006-01-31 08:49:59 // 5754
Jó reggelt minden cartársnak. Remélem Mo-on jobbak az útviszonyok mint itt Lengyelhonban (eső...hideg...tükörjég az úton).
Kau2006-01-31 00:01:19 // 5753
Direktszűrő és sport betétszűrő tapasztalat.
Inkább olyan "mintha" kicsit jobb lenne érzés. Direktszűrőnél brutál hang.
Ugyanez a helyzet a kipuffnál is.
Összesen egyik sem dobja 10% fölé a teljesítményt. Szerintem.
Kau2006-01-30 23:56:43 // 5752
Miután a katalizátor kikerül, tényleg ladás hangja lesz a gépnek. Én is kiszedettem a középdobot, de nem a leghátsót, hanem ami a katalizátor után jönne. Pont annyit mélyült, amennyit szerettem volna és eltűnt a rezonancia is :)
Vega2006-01-30 23:46:06 // 5751
Ugy van!!! De ez nagyon a teteje :)
Vega2006-01-30 23:44:54 // 5750
Na neked ki mondta ezt az oruletes faszsagot :)))))) Ne legyel madar...orulsz ha + 1-2%-ot jelent majd...az a szegenyke 1.4-es ha 2 loval tobbet teljesit majd , osszeteheted a ket kezed ,hogy kihoztad belole amit lehet :)
Ha nagyon akarod el is magyarazhatom miert nem lesz semmivel sem tobb a teljesitmenyed amig hozza nem nyulsz az elektronikahoz...de ha kicsit megmozgatod az agyad magad is rajossz...
Ez az egesz direkt szuro es kipufogo mizeria egy esetben erhet valamit...a hangon kivul :) Segithet chippeles eseten valamivel nagyobb teljesitmenyt kisajtolni mint amennyit eredetileg igernek...ennyi...
Vega2006-01-30 23:36:49 // 5749
Seriff!!!
Ne a hatso-kozepdobot tedd vissza...nem azert van olyan hangja, hanem a katalizator miatt...:)
Halesz2006-01-30 20:30:52 // 5748
Hát amennyit volt már ott az autóm..... :) (persze sosem az én hibámból :)))
ystuc2006-01-30 20:27:52 // 5747
Halesztelek... :-))))
Halesz2006-01-30 20:26:26 // 5746
Na sziasztok, mesélek az autómról :) Ez itt úgyis olyan mint egy blog :)
Tegnap vittem ki a lakatoshoz (a régi jól bevált szakimhoz Halásztelekre), hogy tegye rendbe az X5-ös BMW okozta sérülést a bal hátsó sárvédőn.
Ezenkívül fényeztetem még a bal első sárvédőt (egy korábbi apró sérülés miatt), a mocitetőt, a maszkot, az első lököst és a bal tükröt - ezeket kőfelverődések miatt)... Ezeket csak tavasszal akartam megcsináltatni, de nincs kedvem mégegyszer egy hétre nélkülözni az autót, így egy füst alatt készül az egész...
Ha minden jól megy, péntek este már hozom is el, legrosszabb esetben szombaton napközben....
Ja és lehet hogy ezidő alatt beépítik az autómba a két plusz szivatgyújtót is, kérdés, hogy ráér-e a másik szerelő :))
Pinyó1462006-01-30 19:47:40 // 5745
Igazából egyiket sincs szívem eladni a kettő közül :D Úgyhogy lehet, h az Áprilisi esztergomi találkozóra két autóval megyek :D
Amúgy viccen kívül akkor leteszek sztem a tuningolásáról. Végülis városban jó így is ahogy van, mert a dugóban tök mind1, h V6-os vagy 1.4es autóval állok. :(
ystuc2006-01-30 19:42:50 // 5743
Add el az Omegát és vegyél egy Alfát nagyobb mocival! :-)
beeep1462006-01-30 19:42:27 // 5742
Rakd át a V6-ot a 146-ba... :-)))
Ja, és mielőtt beírnátok, igen, a számra ütöttem miután kimondtam... :-DDD
Pinyó1462006-01-30 19:40:08 // 5741
Ez esetben lehet, h inkább megtartom az Omegát :DDDD
Tedi2006-01-30 19:34:17 // 5740
Az a 20-25% az jó, ha 10%, de akkor már sokat mondok :))) Nem szabad bevenni azt a rizsát, amit a kipuffosok mondanak Neked csak azért, hogy náluk csináltasd meg a rencert.
ystuc2006-01-30 19:34:14 // 5739
Kizárólag motorcserével szerintem. Esetleg turbóval, de az horribilis összeg lenne. Esetleg kersed meg DCS-t ezügyben. De szerintem hasonlót fog mondani, mint én...
Balage2006-01-30 19:33:34 // 5738
Megelőztél!
Megint egyre gondoltunk!!! :-DDD
Bár kétségtelen hogy nem kicsit lehet őrült a barátunk, de azért megnézném mit megy az a V6!
Tedi2006-01-30 19:32:12 // 5737
nem, nem csak a hátsó dob. A katalizátortól teljesen ki van cserélve. Sport középdob van, a középső tepsidob ki lett dobva a kukába, meg a végdob is soport ugyebár. Túl sokat nem dobott egyébként az autó teljesítményén. Kicsit hamarabb felveszi a fordulatot, de kb. ennyi. Direkszűrőt én is tervezek, majd tavasszal, kivi leszek rá, de nem hiszem, hogy bármi szembetűnő változás lenne a hangon kívül.
Balage2006-01-30 19:31:50 // 5736
A megoldás Punisher módra: varázsolj bele egy V6-ot.
Nagyon jól mehet, és alig eszik többet :-P
Pinyó1462006-01-30 19:30:53 // 5735
Igazából nem akarom, mert ennyi erővel megtarthatnám az Opel Omegámat. Az 3.2-es V6-os, most 252 LE-s. Csak sokat fogyaszt és hátsókerék miatt nem tudok vele kimenni Szlovákiába télen a nyaralóba:D
Ezért döntöttem úgy, h megtartom őt, mert nem fogyizik sokat. Csak mondjuk egy 135 Le-vel ki is egyeznék, de nem tudom hogy lehetne kihozni belőle. :(((
beeep1462006-01-30 19:30:43 // 5734
Jaja, a tuning első lépése: Vedd meg a legnagyobb motorral a típust...
Aztán van még egy lépés (ala Punisher): tégy bele V6-ot... :-)))
ystuc2006-01-30 19:28:01 // 5733
Jaaa, na olyan nincs. Valamit, valamiért. Szükség van kompromisszumokra. De talán azt tudom javasolni, hogy az 1.4-es helyett egy 2.0-est kellene beszerezned. Minimálisan nőne a fogyi, de a teljesítményed ~45 lóerővel is lehet több... :-)
Pinyó1462006-01-30 19:23:50 // 5732
Na akkor javasolj nekem valamit, hogy nőjjön a teljesítmény, de a fogyasztás ne drasztikusan.
ystuc2006-01-30 19:20:03 // 5731
Hááát, nem tudom... Engem nem győzött meg...
ystuc2006-01-30 19:17:32 // 5730
Ezek a kipuffosok szeretnek nagyzolni!!! Hengerfejfokolos, chiptuning, meg hasonlók... Ezzel lehet elérni ekkora eredményt, csak kipuffal kizárt.
Pinyó1462006-01-30 19:16:28 // 5729
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=520
Nézzétek meg, itt van. Mondjatok valami véleményt róla.
Pinyó1462006-01-30 19:15:21 // 5728
Az a baj, h nekem is :D
beeep1462006-01-30 19:14:51 // 5727
20-25 %-ot igen komoly mechanikai motortuninggal lehet elérni, nem? Csak kipuffal aligha...
ystuc2006-01-30 19:10:07 // 5726
20-25%? Hát, nekem ezzel fenntartásaim vannak... :-)
Pinyó1462006-01-30 19:06:02 // 5725
Én egy ikercsöves sportkatalizátoros rendszert akarok majd nyárra. 20-25 %-ot elvileg nyom a teljesítményen. Meg nyomatékon dob, gyorsuláson. Persze elvileg, gyakorlatban nem vágom, h mi igaz.
ystuc2006-01-30 19:02:51 // 5724
Nekem leömlőtől teljes rendszer lett csináltatva, mínusz egy dob, de a katalizátort egyelőre még bent hagytam. Őrületes teljesítmény növekedést ne várj, általában +10%-ot szoktak mondani. Azt felejts el! 2-3 lóerő lehet reális plusszba...
Seriff2006-01-30 18:58:59 // 5723
Nekem az dobott rajta, amikor kikerükt a katalizátor meg a hátsó előtti dob, de ez utóbbi hamarosan újra lesz, mert hiánya Ladás hangot kölcsönöz. A dobokat sima csővel váltotta ki a szerelő srác- szerintem érezhető a különbség- de főleg 3500felett
Pinyó1462006-01-30 18:56:51 // 5722
Nem várok semmit, csak kíváncsiskodom, mert ha nem dob rajta semmit, akkor felesleges 20-30 ezerért venni, mikor lehet kapni 5 ezerért is.
És mi a helyzet a kipufogórendszer tuninggal? Mármint nem a sportdobbal, hanem ha lecseréltetem az egész rendszert, az ér valamit? Neked csak a hátsó dob van cserélve?
ystuc2006-01-30 18:56:20 // 5721
Magában a direktszűrő kevés, esetleg a fogyasztás lehet kevesebb a több levegő, jobb égés miatt. De ez is inkább csak decikben mérhető... Legalább egy kipuff rendszer kell még oda.
Tedi2006-01-30 18:48:29 // 5720
Direktszürcsitől én a helyedben abszolút nem várnék teljesítménynövekedést.
Pinyó1462006-01-30 18:46:00 // 5719
Hali mindenkinek!
Van köztetek valaki, akinek van direktszűrője és érez a hangon kívül teljesítménynövekedést is?
Mert az eddigi tapasztalatok, amiket hallottam nem túl jók.
Seriff2006-01-30 18:37:59 // 5718
Így szokott ez lenni:((
Én a biztosítóval vagyok így:(((((((
Barni1472006-01-30 18:11:29 // 5717
Hát most hívtam a servicet, lehet hogy elkiabáltam :-(
Tedi2006-01-30 17:32:32 // 5716
:))))
Ha Te mondod....amint hazaér a szerelőtől nekilátok :)
András bácsi2006-01-30 17:24:56 // 5715
A lényeg mindig a zárójeles szövegrészben lakozik. :)
Otto2006-01-30 17:24:05 // 5714
Nem kell be...ni egy kapcsoló szétszedéstől!Szétugrani nem tud benne(nagyon)semmi!Oda kell figyelniTudod...!Ahogy szétszeded,pont forditva kell összerakni! :) Sok sikert hozzá!
Halesz2006-01-30 17:13:01 // 5713
Igen, valami rémlik.... mi volt a megoldás? :)
12006-01-30 17:09:03 // 5712
Nekem '96-os kiadású, és világít. Mármint a bajuszkapcsoló.
Tedi2006-01-30 15:19:30 // 5711
Én egyszer kaptam szét, de akkor sem teljesen. Azt a fekete lapot szedtem le, amin a piktogrammok vannak. Belenéztem, de se az elejében, se a végében nem láttam ledre, vagy annak csatlakozására utaló nyomokat. Beszéltem még anno egy Temprás csókával (elvileg u.az a kapcsoló van a Temprában, Tipóban, mint ebben), ő azt mondta, hogy nem a végében, hanem a kormányhoz közelebb eső részében van egy pici izzó. Azt már nem próbáltam meg, hogy magát a kapcsolót szétszedjem, mert paráztam, hogy utána nem tudom összerakni :)
Tedi2006-01-30 15:16:27 // 5710
Az enyém régebbi és nekem sem világít. De jó lenne, ha világítana, mer...mer azér :)))
Cgo2006-01-30 14:59:36 // 5709
Halesz,
eppen errol leveleztunk 2001 januarjaban :) meg azota is torod rajta a fejed?
Punisher2006-01-30 14:04:05 // 5708
Nem világít? Ez elég vicces. Úgy látszik az Alfa is tud visszafejlődni 100 Ft spórolás kedvéért.
Ystuc jól beszél. Az rendben, hogy kompatibilis a kapcsoló, de ezt meg kellene tudni, hogy az újabbnál is tud-e kapni némi áramot ahhoz, hogy világítson is. Vagy ez az egész magán a kapcsolón belűl van megoldva. Az utóbbi a valószínű.
ystuc2006-01-30 13:57:08 // 5707
És gyárilag kispórolták volna belőle? Nem tudom... Szét még nem nagyon szedte senki tudtommal...
Halesz2006-01-30 13:54:21 // 5706
Azt is hallottam már, hogy csak ledet kell beletenni... szedte már szét valaki? :)
Online tag
2
Vendég2
536