WarbiRunner (Gyuri)2019-06-23 13:47:02 // 142908
:-(
Shadin2019-06-23 10:45:43 // 142907
Teljesen fel vagyok háborodva annak tényétől, hogy Csepelen parkolva a 145-ös bal küszöbét valaki megpróbálta letépni, majd miután nem sikerült roncsolásmentesen, inkább ott hagyta :-( Gumi szegély feltépve, majd alatta feszegetve és az első két patent fogadó a spojlerben eltörve :-( Értem én, hogy alig van már hozzá alkatrész és az enyémek kb hibátlanok, de ez egy célirányos rongálásnak néz ki amit rohadtul elítélek, pláne mert ilyet nem egyszerű suhancok csinálnak. Kezdjek aggódni a 19 éves vasam eszmei értéke miatt?
Mindenesetre szopja le egy vacogós krokodil azt aki ilyet csinál.
Mindenesetre szopja le egy vacogós krokodil azt aki ilyet csinál.
Chris822019-06-21 17:26:18 // 142906
Köszi, a műanyag is feltehetőleg?
marci912019-06-21 07:21:51 // 142905
Én is rámozdultam egy időben, de végül letettem róla. Ha találsz is, a legtöbb túl lett húzva a csavaroknál (a műanyagnál fém perselyek vannak) és ott a furatoknál elrepedezett, ráadásul a tömítést is egyre nehezebb beszerezni hozzá. Vetemedik a műanyag is, de abból bontottat lehet jót találni.
Chris822019-06-19 14:25:45 // 142903
Szia, tőle már kérdeztem.... :(
Kazes☻2019-06-19 14:21:24 // 142902
Alexandro cartársnál esetleg.
Chris822019-06-19 13:42:11 // 142901
Sziasztok!
Van esetleg valakinek elfekvőben 1.6TS 120Le fém szelepfedél?
Üdv, Chris
Van esetleg valakinek elfekvőben 1.6TS 120Le fém szelepfedél?
Üdv, Chris
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-18 21:07:36 // 142900
Egyébként úgy a legjobb, ha van rá mód. Kincset úgy lehet találni :-)
Kau2019-06-18 20:20:38 // 142899
Persze személyesen tudnék válogatni bárkinél :)))
Kau2019-06-18 20:17:25 // 142898
Nem emlékszek már rá, hogy mit rendeltem tőle pár évvel ezelőtt, de én nem voltam a minőségétől elájulva.
Természetesen nem rontom az üzletét, lehet, hogy csak én jártam így, de azóta más forrásokból szerzem be, ami kell. Persze amiből lehet, újat, de ilyenből már nincs új.
Természetesen nem rontom az üzletét, lehet, hogy csak én jártam így, de azóta más forrásokból szerzem be, ami kell. Persze amiből lehet, újat, de ilyenből már nincs új.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-18 19:41:08 // 142897
Így van, Alexandro-nál csoda dolgok akadnak :-)
Shadin2019-06-18 19:07:23 // 142896
Én Alexandrótól vettem kb. hibátlant. Meg sokminden mást is.
Kazes☻2019-06-18 17:21:22 // 142895
Ezt igennek veszem! :)
marci912019-06-18 14:52:06 // 142894
Igen, ez az A oszlopra való. Nézd meg te is bontóban, jó a 145-é is. Más lehetett a beszállító a későbbi évjáratnál, mert a bontott műanyagnak sötétebb belül a színe.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-18 11:16:31 // 142893
Az a 3.7M mai Ft értéken kb egy 7.5 millás autót jelent. Érdekes dolgok ezek :-)
Kau2019-06-18 11:02:24 // 142892
Ez az A oszlop takaró műanyag, ugye? Az enyém is rossz állapotban van, szétmállik. Ezekből se könnyű jó állapotút találni.
Ha valakinek van, nyugodtan szóljon :))
Ha valakinek van, nyugodtan szóljon :))
Kau2019-06-18 11:00:02 // 142891
2000 szeptemberében az SE 3.7 milla volt náluk :)
Én 2.5 évesen vettem meg 2.15 milláért. Most 300 ezer az értéke... De nem adnám el 800-ért sem :)
Én 2.5 évesen vettem meg 2.15 milláért. Most 300 ezer az értéke... De nem adnám el 800-ért sem :)
djhans2019-06-18 10:36:37 // 142890
A másik meg az ajtókárpit alatt lévő szivacs elporladása ami miatt lejön az ajtókárpit.
marci912019-06-18 10:13:08 // 142889
marci912019-06-18 10:05:08 // 142888
Változott a világ nagyon sokat, máshogy viszonyítunk. Az tény, hogy az egyidős akkori japán technika pontosan az elavultsága miatt jobban bírta az igénytelenséget, mint egy olasz motor, de minden másban alulmaradt. De amúgy az ég adta világon semmi gond nincs a TS motorokkal sem, ha igényes gazdája van és a TS apró kis finomságai eltörpülnek a mostani neves gyártók hatalmas baklövései mellett (kokszosodás, gyenge kuplung, kigyulladó szívócső, haldokló ECU-k stb, stb).
Ja amúgy az enyémről megvan az eredeti számla az első tulaj nevével :) 2000 végén 3,6 M Ft-ért vették meg a Fiat Boldizsárból :)
Ja amúgy az enyémről megvan az eredeti számla az első tulaj nevével :) 2000 végén 3,6 M Ft-ért vették meg a Fiat Boldizsárból :)
djhans2019-06-18 06:54:59 // 142887
A 145-öst sokszor látom és az apróbb dolgait csinálom. Egyébként egészen jól bírja az anyósomnál. 3 éve van nála. Csak hajtja, karbantartva nem nagyon van.
Kazes☻2019-06-17 18:06:47 // 142886
Máris visszavágysz, mi?! :)
Laciferi2019-06-17 18:03:05 // 142885
djhans2019-06-17 17:51:41 // 142884
Például a Twin Spark motorokat mondták problémásnak. De megfelelő karbantartás mellett tartósnak bizonyultak.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-17 13:48:03 // 142883
A mi szerencsénk az, hogy az akkor használtan, olcsón megvehető technikáról menet közben kiderült, hogy tartós. :-) Érdekes visszanézni, hogy az akkor problémásnak tűnő dolgok ma mennyire nem azok.
djhans2019-06-17 12:07:03 // 142882
Általában azok szidják az Olasz autókat akiknek soha sem volt. Azért 20 évvel ezelőtt az új 146 árából 2db Swiftet lehetett kapni. Tehát nem volt olcsó. Az a mi szerencsénk hogy annak idején 8-10 évesen nagyon olcsón szinte Fiat áron, meg lehetett venni. Én a 145-öt 7 évesen 1 millióért vettem. Olaszból lett behozva.
marci912019-06-17 09:11:13 // 142881
Én a hétvégén egyik barátom egyidős Civicjét vettem szemügyre. Rendesen megráncolta a szemöldököm a Wartburgos kongós ajtóhang és a borzasztó hülye formájú, combtámasz nélküli fapad hokedlik meg az unalmas, elavult, kopogós belső. Szebb, jobb, kényelmesebb a 146, párom is megmondta, de még a haverom is dobott egy bókot az enyém belsejére, amikor beült. Rögtön komolyabb autónak érződik, pedig kb dupla áron futnak ezek a Civicek a mágikus "ez japán" jelző miatt.
djhans2019-06-17 06:27:32 // 142880
Igen az ajtó csukásakor egyből lejön ez az érzés. Az ajtó is nehezebb, nem pattan vissza az ajtógumiról. Így apránként összejön a 200 kg. Mondjuk a motor tömege között is lehet vagy 50kg eltérés. Sajnos az aljánál nem számít hogy vastag a lemez mert elrohad- Bár szerintem 20 éves korában sok autó már ilyen. A súly-biztonság összefüggés a 147-esre már nem igaz a gyenge törésteszt miatt. Kíváncsi lennék egy 146-nak milyen töréstesztje lehetett volna anno.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-15 11:09:50 // 142879
Mondjuk 250 kilóval nehezebb is a 146. Miközben egy nagyon hasonló méretű, teljesítményű autó. A tengelytáv majdnem azonos (Alfa nagyobb 4 centivel), a csomagtér majdnem egyezik, a gyorsulás adatok, fordulókör kb mint a TD-nél. Szóval értem, hogy magyszilárdságú acél, de azzal sem lehet 250 kilót spórolni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-15 10:52:34 // 142878
:-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-15 10:24:31 // 142877
Ma is ültem a Vitara - ban, és ahhoz képest sem érzem azt, hogy a 146 egy zörgős öreg olasz. Az ajtó csukódás feltűnően finomabb a 146-nál, az ajtópanelok, műszerfal anyagai jobbak. Valahogy az ajtó nyitás - csukáskor jön le legjobban, hogy a 146-ban több az anyag. Szerintem vastagabb a lemez amiből készült, nem olyan mosógép oldala feeling :-)
djhans2019-06-15 10:20:10 // 142876
Viszont a családban az anyósomnál még megvan a régi 145-öm az 1.4 TS 260 ezer km-rel is teszi a dolgát.
djhans2019-06-15 10:16:11 // 142875
Sajnos az lettem. Csak anyagi okok miatt esett erre a választás. 146-os sokkal jobban össze volt rakva. Itt minden anyagon spóroltak. Minden vékonyabb.
Kazes☻2019-06-15 00:01:27 // 142874
V.Tomi.145-146 🍀2019-06-14 21:25:01 // 142873
Az biztos :))))
Kazes☻2019-06-14 21:04:05 // 142872
Jaaa... akármi is lehet... meg annak az ellenkezője is! :)
V.Tomi.145-146 🍀2019-06-14 19:57:54 // 142871
Én egy eladó autóból üzleteltem el, bár semmi sincs kizárva :)
misike762019-06-14 18:57:58 // 142870
Ez azért tré, mert júl.11ig van műszaki és vaciláltam mi legyen vele. Arra jutottam, hogy egy szerethető, viszonylag olcsón fenttartható autó, úgyhogy megtartom és rendbeteszem, de az ilyen apró maflaságait egyre nehezebben viselem.
Kazes☻2019-06-14 16:38:26 // 142869
Az úgy jó bót...! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-14 14:33:05 // 142868
Kár, a haszonból megvettem volna a 11e-t futott 146-ot :-)
Kazes☻2019-06-14 14:30:23 // 142867
Háhá... akinek kellett, már vett! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-14 14:19:19 // 142866
Az ingyen autózás csábít, meg a használható méret is, a 7 ülés nem annyira :-) Meg az sem, hogy nincs már motor ezekben. Még a dákó 1.6 benzinese egész big block :-) Plusz hoztak már haza Dokkerrel a Liszt F-ről. Nem mondom, hogy vállalhatatlan, de kompromisszumos :-D Logikusnak logikus kihasználni egy ilyen lehetőséget. Nem kell valakinek üzembentartóira egy új lodgy 1.25M-val ár alatt? :-DDD
Kazes☻2019-06-14 14:01:56 // 142865
Nem csábít annyira a hét ülés, meg a zállami támogatás?! :DDD
Látod, egy rendes autónak ez a dolga, hogy menjen, csak menjen... Ződike (is) ilyen, nem egy hisztis ötvenkilenc! ;)
Látod, egy rendes autónak ez a dolga, hogy menjen, csak menjen... Ződike (is) ilyen, nem egy hisztis ötvenkilenc! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-14 13:48:01 // 142864
Nem is tudom :-) Amíg Ződike van és kitart benne a technika, addig kibirom dácsia nélkül :-D 2017 októberben volt utoljára szervizelni való rajta. 10e km-rel ezelőtt. Egy fékcső és egy fékerő elosztó. Azóta lényegében csak megy.
Jorjie2019-06-14 13:41:51 // 142863
Igen, ezaz.
Kazes☻2019-06-14 12:36:36 // 142862
djhans cartárs is már dácsijás lett, tesódék is... most már igazán mi tarthat vissza?! :DDD Még jó, hogy a zöreg Ződike bírja astrapát! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-14 12:16:26 // 142861
Klíma nélküli autóba mondjuk merész berakni, szóval én akkor játszok majd ilyet, ha vettem két dácsiát és a TD megmarad hobbi öregautónak. :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-14 12:12:54 // 142860
Nem bizony :-) A 146-ban elég jó ülések vannak. Az alap, szövetes is ilyen formájú, akkoriban még nem volt divat azzal szivatni a népet, hogy ha alap felszereltségre telik csak, akkor nincs combtámasz jelzés szinten sem :-) . Ez a bőr belső nagyon ritka amúgy.
Kazes☻2019-06-14 12:12:33 // 142859
Ez ilyen volt gyárilag, csak már elég kevés van belőle. Mondjuk tavaly pont ajánlottak egy garnitúrát 70-ért... Alfaboooy meg vett is egyet, még az is lehet, hogy azt amit nekem is ajánlottak korábban. :)
Online tag
1
Vendég1
521