Fórum >> Típusok >> 145-146

DieselManiaco(NagyVad)2019-02-28 06:21:58 // 142526
Valószínűleg adagoló kopás-tömítetlenség. Vagy fejszelep enged vissza, vagy porlasztó.
A motorkopásra is jó esélyed van a kis tádénál úgy 1 milla felett,vagy ha olaj nélkül mentél, amúgy elég strapabíró darab.
Piritu - 1.000.0002019-02-27 20:43:32 // 142525
"Elméletileg a volt mérőn van olyan amivel ki lehet mérni " - úgy hívják hogy Ampermérő :-)
A saruval sorba kötve lehet látni hogy mekkora áram terheli az akkut. Ha megvan az áramerősség már lehet tippelni.
Piritu - 1.000.0002019-02-27 20:41:56 // 142524
Csomagtartó világítás? Faterom járt már pórul vele,
Kazes☻2019-02-27 20:35:20 // 142523
Nálam a riasztó az első számú gyanúsított... több autónál is tapasztaltam a környezetemben.
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-27 20:29:05 // 142522
Elméletileg a volt mérőn van olyan amivel ki lehet mérni az aksinal ha van fix fogyasztó. Még nem csináltam, de kell majd nekem is. Aztán ha odáig eljutsz hogy látod hogy ténylegesen szívja valami az aksit, akkor elkezded egyesével kihúzkodni a biztosítékokat és meglátod melyiknél marad abba.
Én nekem a TD ilyen kB 1 hét után, csak évekig fel sem tűnt mert minden nap használtam, de amióta használom a másikat is így azért én is meglepődtem mikor nem indult. Ha levettem a sarut szintúgy jó volt minden később.
Bardo1462019-02-27 19:12:22 // 142521
Ok, köszönöm! Egy szép napos délelőtt akkor jól kibontom a rudazatot..:-)
Kazes☻2019-02-27 14:29:13 // 142520
Meeeg, meeeg... tutira...! :D
Laciferi2019-02-27 10:58:39 // 142519
En sem szoktam allando jelleggel nyomni neki, de neha megfekszik nekem is :D
marci912019-02-27 09:47:00 // 142518
Na úgy néz ki van egy rejtélyes fogyasztóm. Az önindító 1-2 napos állás után elég nehezen teker, én először akksi problémára tippeltem. Mint kiderült, az akksi jó, a múltkor 5 napos állásnál levettem a sarut és hibátlanul indult. Első körben a belső világításra tippeltem, mert sajnos hiányoznak az ajtóim belső fóliái és néha mosásnál/esőnél befolyik egy kis víz az ajtózárakhoz és gyengén villog a benti világítás (nyáron javítva lesz). Most a napokban kikaptam a beltéri világítás biztijét, ezzel ugye nem kapott áramot a műszeregység, az óra, a beltéri világítás és a rádió sem (a kínai rádióra is gyanakodtam), vártam egy napot, de sajnos nem ezek a tettesek. Járt már valaki így? Még esetleg a riasztóra tudnék tippelni (Meta system), ő vezérli a központi zárat is, de direkt nem használtam mostanában, kulccsal zártam.
Kau2019-02-27 09:42:09 // 142517
Most már le tudnám fektetni én is 220 alá is, csak meg vagyok változva :)))
Kau2019-02-27 09:41:11 // 142516
Alul szoktam még fogni a kormányt ;)
Laciferi2019-02-27 09:05:04 // 142515
Az igy csak nekem 260-ig van orazva :D legkozelebb lefotozom neked :P
Kazes☻2019-02-27 07:55:56 // 142514
Félkézze'...! ;)
:D
Kau2019-02-27 06:49:22 // 142513
Az így néz ki, ugye? :))

V.Tomi.145-146 🍀2019-02-27 06:47:52 // 142512
Adagolóra akkor mindenképp szánok majd időt.
Az Izzitóból egy új, amit ősszel raktam be, a többi már régebbi.
Majd még bogarászok benne, hátha sikerül ki küszöbölni ezt a hibát.
Köszönöm az infót
Kazes☻2019-02-26 22:28:07 // 142510
Igen, általában... Warbinak van róla blogja asszem. :)
Bardo1462019-02-26 21:55:36 // 142509
Sziasztok! Ablaktörlő karok random szaggatott akadozásával találkoztatok már törlésnél? Nálam a lassabb intervallumoknál produkálja. Relé probléma?
misike762019-02-26 21:10:18 // 142508
Nekem is fent van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-26 21:07:36 // 142507
Ezt a legtöbb TD valamilyen formában csinálja. Az enyém is :-) A dízel szaki szerint motorkopásra akkor parázzunk, ha melegen sem pöccen egyből vagy minden mást kizártunk :-)
Első körben az izzítógyertyákat nézd meg. Nekem konkrétan 2 évet bírtak, valószínű újra csere lesz. 2 éve én is rá voltam parázva, hogy nincs kompresszió, rosszak a porlasztók, mert kimérve jó volt a 4 gyertya. Aztán a szerelőm kiszedte, akksiról megnézte egyenként őket, majd kicserélte mindet. Sokkal sokkal jobb lett a hidegindítás.
Most megint kezd olyan lenni, mint 2 éve. Gyanítom, hogy az Eyquem vagy milyen gyertyák ennyit bírtak. Városi autó, bő 2000 indításon van túl ennyi idő alatt...
Annyi, hogy nekem az előfűtő miatt nem gáz, ritkán van olyan, hogy tényleg hidegen indítom a motort.
Az adagolóban elvileg van egy előtöltés állító patron, de az kb senkinek sem működik, és kapni sem lehet. Ez sem segít neki hidegen :-)
A porlasztókon is sok múlik, illetve az adagoló is tud falsot kapni álltólag hidegen (tömítetlenség miatt).
Nekem még sokat segített az, amikor az adagoló nyomásszelepét kicseréltem (elég lett volna a háznyomást beállítani, de így volt egyszerűbb), majd a füstcsavart jól megmelegített motornál addig tekertem, amíg már nem emelte a fordulatot. .

Azért kíváncsi leszek a porlasztó bemérésre. Én a saját szememmel láttam, hogy ez hogy megy és mennyi idő egy ilyen adagolós cuccnál. Felteszik egy próba állványra, és kb mint egy régi olasz karos kávéfőző, a kar lehúzásával nyomás alá helyezi, a gázolaj meg spriccol. Közben a szaki nézi, és bólogat, hogy ez így jó, nem cseppen, jókor nyit :-DDD Kb 10 perc volt..
Kazes☻2019-02-26 19:59:17 // 142506
Nem hinném... inkább a hidegindító szolenoid behalásnak... és/vagy adagoló kopásának / beállításnak.
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-26 19:03:11 // 142505
A TD-n még nekem is szétjött, de ez nem néz ki olyan jól :) lehet ez inkább törne úgy hogy nem is bántom.
Akkor marad a szívónál való lefalazas. Köszönöm a válaszokat ;-)
Még annyi hogy a TD-n nekem le volt falazva, de kivettem belőle amit lehet nem kellett volna. Lehetséges hogy a hideg indításhoz köze van hogy 0 fok alatt nehézkes az alapjárat egyenletes járása úgy az az első fél percben?
Most igaz a porlasztók bevizsgalason vannak, ha vissza kerülnek és belerakom a jókat, remélem lesz észrevehető változás. Ha nem akkor gondoltam még erre. Vagy kopott a motor aztán csak azért én itt kínlódok.
A szomszéd biztos nem díjazta reggel 5kor mikor úgy nézett ki az udvar mint ha felrobbant volna valami :)
Kazes☻2019-02-26 18:25:52 // 142504
Ja, igen... ilyenkor már szeretnek beletörögetni ezek a csavarkák... de hát Rudi ügyes, megoldja! :)))

Mondjuk nekem kijött... igaz, az Td volt. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-26 17:34:26 // 142503
Fönt a szívócsőnél egyszerűbb. Nekem alul a szelep le sem jött, nem erőltettem..
Kazes☻2019-02-26 17:10:42 // 142502
Szvsz rögtön a csonkon, vízszintesen, hogy már ne is kavarogjon ott a kipuff gáz... vagy akár le is szerelheted a szelepet.
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-26 17:00:06 // 142501
JTD.
Kérdésem az lenne hogy az egr-t hol szokták lefalazni?
A vízszintes vagy a függőlegest szokták? (első kép)
Vagy a szívónál?
Kazes☻2019-02-26 13:34:51 // 142500
De szétrúgni tilos! ;)
Laciferi2019-02-26 13:04:11 // 142499
Na ezaz, ki kell hasznalni amig nem kell :D
Kazes☻2019-02-26 12:22:13 // 142498
AZ már igaz... aztán mehet kuplungozni! :D
Laciferi2019-02-26 12:20:36 // 142497
Amikor meg hasznalom, akkor legyen hasznalva :D
Kazes☻2019-02-26 12:18:17 // 142496
Használható szakasz az van, csak te nem használod a verdád...! :D
Laciferi2019-02-26 12:12:51 // 142495
Van nehany hasznalhato szakasz :D M2-n is mentem mar annyit :) nyilvan nem csucsidoben, csucsforgalomban :P
Kazes☻2019-02-26 11:49:16 // 142494
No, azt hogy'... főleg, ha elfogy a magyar út alóla... már 180-nál?! :P
;)
Laciferi2019-02-26 09:44:21 // 142493
Csakis az M3-on :D Mentem mar vele 211-et is :D de akkor eldurrant az agyam :P
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-26 07:29:04 // 142492
Okes. Még megkerdem hátha lesz bontottan jó állapotú és jó árban, de ha nem akkor mindenképp megkernelek. Köszönöm szépen! ;-)
Coyote2019-02-26 05:46:08 // 142491
Ha kell akkor szólj és rendelek neked aztán elküldöm 😉
Kazes☻2019-02-25 20:10:30 // 142489
De csakis Németországban... ugye! :D

Nekem sajna még nem volt olyan állapotban, hogy 140-150-nél többet merjek próbálni... és mostanában amúgy sem jártam zárt pályán, vagy dajcslandon... ;)
Coyote2019-02-25 17:01:46 // 142488
Hátra 4500/db
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-25 16:22:07 // 142487
Szia. Ha nem nagy kérés megtudnád lesni nekem is hogy mennyi lenne ugyanez a pórvédő lemez tárcsafékhez, csak hátra párban?
Érdekelne, mert ahova járok ott már nem tudtak adni...
Köszi
Laciferi2019-02-25 15:18:26 // 142486
Nalam 180-nal meg szeretne menni, de elfogy a magyar ut alola :D
Kazes☻2019-02-25 14:52:00 // 142485
Hehe... :D 110-el én szeretek vele menni...tartósan, mégha bírja is a többet... de ez jó. :)
Kazes☻2019-02-25 14:49:57 // 142484
Még ilyet...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 13:57:25 // 142483
No én meg már elvonási tünetekkel küzdöttem, minimum 1000km-e és majd 2 hónapja nem voltam a regenerálós körön. A 159-cel hetente be kellett iktatni. Már rendesen hiányzott :-DDD
Úgyhogy a TD-vel ma arra jöttem haza. Az eleje tükörsima egyenes út, egy óvatos 140-et megnéztünk (hú de gyorsnak tűnik :-))), szép dinamikusan szaladt bele, tök jó erőben van. A sima szakasz után az út egyenes, de hullámos, döcögős. A 159-cel 80 fölött egyszerűen megsajnálom a technikát, nem esik jól gyorsabban jönni. Ezzel 100-zal úgy végigszaladtam, hogy ihaj. Aztán az első pár kanyarban fejben át kellett állni a puha futóműre, ami billen, majd betámaszt (amúgy sem forszíroztam nagyon) :-) Már fejből tudom a keresztbordákat, nagyobb hullámokat.. és olyan jól esett, hogy nem kell foglalkozni vele, csak kapcsolgatni, menni, kormányozni, nézni az erdőt :-)
és még mindig rácsodálkozok, hogy 110-nél mennyire halk ez az autó. Ilyet a jtd sose tudott.
Laciferi2019-02-25 13:51:19 // 142482
Sok a munka, plusz a kocsit otthon tartom videken en meg Pesten lakom :)
Kazes☻2019-02-25 13:14:37 // 142481
Jókat Alfázol te akkor...! :D
Laciferi2019-02-25 12:57:44 // 142480
Persze, ket hete be sem volt inditva, a nagy hasznalatban nem fog elfaradni :D
Kazes☻2019-02-25 12:56:15 // 142479
Az még messze van... kibírja addig egyáltalán?! ;)
Laciferi2019-02-25 12:39:50 // 142478
Marcius 26 ha minden igaz :)
Coyote2019-02-25 12:36:32 // 142477
Ha kell megnézetem hogy mennyiért tudnám beszerezni neked. Unix-Bárditol joval olcsobban tudom.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak