Fórum >> Típusok >> 145-146

Seriff2005-10-02 15:22:34 // 1650
Ja és akkor még nem is ejtettem ki a magyar autósok legrémisztőbb szókapcsolatát: ''budapesti utak''
GEORGE2005-10-02 15:19:28 // 1649
Teljesen egyet értek veled:-( Itt figyel nálam is egy komplett Einbach ültető szett. és amit irtál azért nem rakom be! :-(
Seriff2005-10-02 15:12:30 // 1648
Jaja, Magyarország márcsak ilyen. A változatosság kedvéért most a J1es felnim belső pereme hajlott el csúnyán, mert egy méteres szélességű kátyút csak korlátozott sikereel tudtam kikerülni. 2.: már régesrég leültettem volna a kocsimat ha nem egy ilyen rohadt utakkal megáldott országban járnék-kelnék. -4 centivel sokkal csinosabb egy 145, de nem akarom a kartelem foltozgatni, a lökösömet meg már így is letépte egy normál mérteű járda:(
GEORGE2005-10-02 15:08:59 // 1647
:-( Ezek a legrohadtabb dolgok:-(( Vigyázunk autóinkra és legnagyobb elővigyazotosság ellenére is odaverödik és kész is. Ha meg elmész panaszra a megfelö helyre kiröhögnek és tutkón állítják te vagy a balfax :-((( persze arról, hogy 30cm magas pupok gyürődések vannak arról ök nem tehetnek :-(
Halesz2005-10-02 15:03:22 // 1646
És mi a garancia arra, hogy a következő autód aját nem vered oda valahol??? Nekem is sikerült kétszer, mégsem fordult meg a fejemben, hogy ez az Alfa hibája lenne... Persze, ha terepjárót veszel, akkor egy szót sem szóltam :)
Benőke2005-10-02 15:00:02 // 1645
Nem tudom, hogy fotó nélkül igy utólag érne -e valamit. Ha jól tudom kell valami kézzel fogható bizonyíték a sérülésről. Tehát nem elég a sérült autó, hanem valóban ott a helyszinen és fotó is kell a dologról. Szerencsére nem volt még ilyen problémám, de sajna elég gázos téma. Sajna szerintem ezt nagyon nehéz lenne beverni mert egy kereket ért sérülés egy kátyúban egyértelmű, de ez. Persze ez csak a magán véleményem.
Vega2005-10-01 23:47:54 // 1644
Az a szep az egeszben ,hogy nem ott folyik... Es van is egy tippem is.....tegnap ejszaka a noverem baratjat elvittem a hungariara az egyik benzinkutra mert ott talalkoztak a haverokkal es mentek bulizni...reszegek voltak mar, nem akartak vezetni... ahogy hajtottam ki a kutra...kb 40-el...tehat meg csak nem is mentem gyorsan, egyszeruen a sotetben odavert de iszonyatosan egy pup... azt hittuk csak a lengescsili koppant fel...de nagyon ugy nez ki az alja is bene volt... Tokeletes volt a hegesztes...csont szaraz...tenyleg muxik...viccen kivul!!! Most azon gondolkozom, vissza kene menni...felreallni es kihivnia rendort ,hogy itt odabasztam...kialltam tankolni es akkor vettem eszre ,hogy elkezdett folyni... Lehet, meg kene jatszani...mit javasoltok?
Larini2005-10-01 22:17:59 // 1643
Nem szeretnélek tovább idegesítéeni, de én mondtam annak idején, hogy ez a karter "ragasztgatás" nem egy tuti dolog!
Verep2005-10-01 21:20:09 // 1642
Hali! Belűl a motortérnél a lámpánál van egy vagyis két kis tekerő az egyik a tompitott a másik a fényszóró állítására szolgál, ha szerencséd van ott tudsz állítani, mert én is most csináltam.Csak nekem az egyik teljesen szét volt esve.
Seriff2005-10-01 21:04:08 // 1641
Van egy nagy műanyag tekerő- amikor most új lámpát kaptam ott állítgatta a srác- a motor egy szűkebb tartományban állít.
Kau2005-10-01 20:17:37 // 1640
Ugyan. Én se mondom 100%-ra, mert még nem kellett állítani. Csak mintha úgy láttam volna, hogy ott lehetne.
Benőke2005-10-01 20:04:44 // 1639
Igen azt észre vettem hogy 0 állásban világít a legmsszebb. A lámpa hátulján lévő tekerő gomb? Hát lehet én voltam vaksi, holnap megnézem újra :D Ezért meg valóban ne csaflass ki, csak gondoltam hátha valaki csípőből vágja a témát :) Azért köszi.
Kau2005-10-01 20:00:44 // 1638
Most nem megyek ki a kocsihoz, de, ha jól tudom a lámpa hátulján levő tekerő gombokkal lehet állítani. Amúgy 0 állásban világítana a legmesszebb.
Benőke2005-10-01 19:58:03 // 1637
jaja fal előtt áltam, az elektronika állít csak az abaj, hogy a legmagasabb állásban is közelre világít nagyon. Mondjuk talán 8-10m -re ha elvilágít a tompítottam. Ami elég halovány :) Az előírt 30-40m -hez képest :)
Kau2005-10-01 19:54:21 // 1636
Lehet, hogy csak nem veszed észre, hogy állít, nem. Állj szemben a falnak, kapunak...ne túl közel. Alapjáraton járasd a motort és így tekerd a gombot 0-ról egyesével fel. Sokáig én is azt hittem, hogy nem is állít.
Kau2005-10-01 19:52:13 // 1635
Van ilyen. De nyugtasd magad azzal, hogyha más típust veszel, azzal is ugyanígy megvan a sz.pás. Mások máshová írják. Egyébként ismerős. De! Megfigyeltétek már, hogy ha megjavíttattok valamit, akkor egy teljesen új hiba lép fel, ami ettől független. Namost, ha meguntad és ej ráérünk arra még kategóriába sorolod, akkor addig semmi más hiba nem jelentkezik. Ha megjavíttatod, pár nap múlva már kopog, csöpög, nyikorog valami. Addig ezek várnak. Alfa Amore :))
Vega2005-10-01 19:42:06 // 1634
Na hat gyerekek! Nagyon a veget jarom es elkezdem fontolora venni, hogy megvalok a vastol...egyszeruen tele a pupom...nem valtotta be a hozza fuzott remenyeimet...ma is mi van? Megyek el reggel Kecskemetre erre latom egy baszott nagy olajfolt a kocsi alatt...mondom az Isten bassza meg most basztam ki 19 e Ft + olajat az ablakon, alig par hete csinaltattam meg mert eltort a kartel...nem mentem ra semmire...vigyazok ra mint a himestojasra es megint folyik..okadja a kurva eletbe......mindent megadok neki amit kell es egyszeruen nem halalja meg...faszom tele ,hogy lapatolom bele a penzt es nem lesz belole semmi... Kicsit tullihegem a dolgot mert ezen kivul per pill semmi baja mert rendberaktam mar az autot...beleoltem egy zsak penzt es ilyenkor kurva mod felmegy a pumpa amikor megint leterdel egy ilyen nevetseges hiba miatt... Szivesen olok bele penzt de azt legyen miert... Teszem hozza eros, gyors, minden szep es jo...tenyleg fasza...de kezd elmenni a kedvem...pedig abbol kurva sok van mert nem egy alfa van a csaladban es jopar volt is... Egyebkent jol szerepelt...kb. 25 liter benzinnel, 3 szemelyel...224 volt a vege...tobbet szerintem nem ment volna...es egyebkentis beertem az elottem levot... a lenyeg , hogy per pill tele a faszom..
Benőke2005-10-01 19:12:26 // 1633
Sziasztok. Fényszórót, illetve a tompítotatt hogy lehet beállítani normálisan? A kézikönyvben nem nagyon van sok leírás róla. Illetőleg az elektromos állító van meg, azt meg hiába tekeri az ember feljebb nem megy se lejebb mint ha elektromosan menne. Persze majd elviszem szervízbe de napközben én is dolgozok. Miután bezárnak már tudnák menni :( Bár mondjuk ha szembe jön egy xeonos autó akkor úgy is tök mindegy hogy világít az enyém a xeon mindent elvakít :)
BFMSE2005-10-01 18:53:06 // 1632
Sziasztok! Napfénytető utólagos beépítése szerintetek rossz ötlet? Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? Ma láttam egy ismerősöm 145-ös alfájában egy webasto napfénytetőt, ami elektromos volt, és nekem nagyon tetszett. Tehát vélemény? :)
Kau2005-10-01 12:34:05 // 1631
Az Alfa jel fakulása, mint ahogy George is írta azért van, mert egy kavics felsérti a jelen lévő fóliát. Egyébként nem lehet látni, hogy van rajta, csak, ha megsérül. Ezután alámegy a víz, a fólia leesik és a piros színt kiszívja a nap rövid idő alatt.
Kau2005-10-01 12:29:28 // 1630
Ezt úgy nézem polírpasztával el lehet tüntetni. Ilyen véletlenül nem keletkezik. Ez meg van dörzsölve, de szerintem csak a lakk.
Larini2005-09-30 23:29:12 // 1629
A 1607-ben írtam!
Attie2005-09-30 22:17:51 // 1628
Ehhh :((( Akkor neked még addig se bírta mint nekem. Amikor tavaly a koccanás után újrafényeztettük az elejét a 155-nek, akkor 2 hét után már volt egy bazi nagy mély karc a lökhárítón felül(!) :( Fogalmam sincs hogy került oda...
Thomasz2005-09-30 22:03:44 // 1627
lengéscsillapító kéne,lehetőleg új,valakinek van ötlete ,hol lehet a legolcsobban hozzájutni???
GEORGE2005-09-30 20:36:08 // 1626
Biztos nem tudta :-)
András bácsi2005-09-30 20:34:20 // 1625
Én meg jó állapotú első kb. 1500-2000-ért, hátsót 2500-3000-ért tudok szerezni. :-)
GEORGE2005-09-30 19:33:19 // 1624
Így viszont tényleg nehéz magyarázatot taláni azokra a karcokra!!
Cgo2005-09-30 19:31:53 // 1623
az autot csak en hasznalom es nem is cipeltem semmit. egesz nap zart parkoloban parkolok hattal a falnak. nem ertem...
GEORGE2005-09-30 19:24:25 // 1622
Barátnő, feleség, nem jár az autóval?? Esetleg véletlenül a csomitartóba be-ki pakoláskor egy szatyor nem sérthette meg??
Cgo2005-09-30 19:23:06 // 1621
ez 1 vagy 2 nappal a fenyezes utan tortenhetett es el nem tudom kepzelni, mitol, kitol...
GEORGE2005-09-30 19:22:06 // 1620
Mostmár jó alaposan járd körbe készitsél listát és utána fújasd, de lehet ennyi lessz rajta újból mert az ember társaink nem vigyáznak, rányitják az ajtót, nekitolják a bevásárló kocsit stb, stb:-(
GEORGE2005-09-30 19:18:49 // 1619
Igen a hátsót kellemetlenebb cserélni :-(( tudom mert a 155-n cseréltem igaz nem külön a jelet hanem kompletten, de akkor sem egyszerű:-)
Cgo2005-09-30 19:13:32 // 1618
az elso meg nem is gond, azt csak megveszed, de meg egyszer cserelni a hatsot, hat arra bizony nincs nagyon etvagyam, rohadt egy munka
Cgo2005-09-30 19:12:41 // 1617
a legviccesebb, hogy en eszre sem vettem a hibat, kb. 4 honapja volt mar nalam az auto, mikor a Szamosieknal Attie eszrevette. Azota cseszte az agyam, mignem vegre lefujattam.

Mire lefujattam mit nem veszek eszre:



brrrr wrrrr
GEORGE2005-09-30 19:08:05 // 1616
Jó! :-)
GEORGE2005-09-30 19:07:19 // 1615
Az Atecnak 5016Ft hotam gyári Alfa jelet előre!
Cgo2005-09-30 19:06:30 // 1614
na milyen lett???

GEORGE2005-09-30 19:06:22 // 1613
Szeva. Nekem a hátsó hibátlan:-) Az elsőt eltalálta egy kavics és elkezdte levetni magáról a felső réteget:-( De a bontóban hozzá jutotam egy komplett pajzshoz amin hibátlan volt az embléma 4000Ft-ért. Így most az első is régi pompájában ragyok :-)
Ricoe1562005-09-30 19:04:50 // 1612
Kicserélték a gyertyákat....1600ft-ot kértek...Szerintem baráti:-) Viszont....kiderült a szelepfedéltömítést cserélni kell enyhe olajfolyást észleltek:-(
Ricoe1562005-09-30 19:03:10 // 1611
Nekem is csúnya jó volna cserélni...Elöl-hátul fakul:-(((
Cgo2005-09-30 18:58:30 // 1610
sziasztok, az Alfa jel nalatok is rondan kifakul? az elso is es a hatso is eleg csunya mar...
Cgo2005-09-30 18:51:31 // 1609
en 4 evente vagy 60e utan csereltettem. Kb. 40e Ft.
Seriff2005-09-30 13:33:05 // 1608
Mennyi egy vez.mód?
András bácsi2005-09-30 10:01:22 // 1607
A vez. mód.-ról egy személyes tapasztalat: 146-osomban 97e km volt, amikor eladtam. Indításkor már kerregett. Az új tulaj csak szíja és feszítőt cserélt, nem is tudta, hogy van ilyen típushiba. Most 140e km van a gépben, nem volt cserélve még mindig. Semmi problémája nincs, sem fogyasztásban, sem teljesítményvesztésben. Az új tulaj egyébként autós szaki szintén, jó pár km-rel a lábában, és nem szokott lassan menni. Most akkor hogy is van ez?
146megyi2005-09-30 09:39:17 // 1606
Larini: Mert márkaszervízről van szó és ennyi szereléssel együtt :-(
Larini2005-09-30 09:34:54 // 1605
Mitől 70K? Nekem a Lancia Kappáét tették bele 35 rúpiáért!
146megyi2005-09-30 09:30:12 // 1604
Larini: Köszi az infót. Szamosiékkal csak egy baj van, az hogy pestiek én meg szegedi vagyok :-( Tudom hogy a legjobb alfa szervíz, de nem márkaszervíz, így az árait nem lehet összehasonlítani egy márkaszervíz árával. Kár hogy itt a közelben nincs olyan jó maszek szervíz mint a szamosiék... Az LMM-em jó, csak kíváncsi lettem volna hogyan takarítják. A vezmódosítóm azóta kerreg indításnál hogy megvettem az autót ha jól emlékszem, de csak hidegindításnál és tényleg rövid ideig. Télen talán kicsit tovább, de az utóbbi időben mintha még rövidebb ideig kerregne. Akkor most mi van? Adjak ki a cseréjére + 70.000 Ft-ot vagy javítókészlet pár ezerért, vagy hagyjam a francba???? De akkor mi van ha nem sokára beszarik és akkor új vez szíj procedúra????
Larini2005-09-30 09:15:12 // 1603
Szia! Én is gyári alkatrészrekről beszéltem! Nekem a Szamosiék csinálták, Ők is vállatak garanciát a szerelésre. Nekem próbálták kipucolni az LMM-et, ami ki is merült a csatlakozó "kontakt-sprével" történő befújásában. Nem igazából volt eredménye, csere, +32 rúpia a kiadási oldalon! :(
146megyi2005-09-30 08:17:02 // 1602
Skacok: Kösz a segítséget! Bár lehet hogy nem mindenki olvasta elég figyelmesen a hozzászólásomat ;-) Az árak amiket írtam márkaszervízben történő cserére vonatkoznak és csak gyári alkatrészek árai voltak!!!!! A gyári alkatrészek együttes ára (vezszíj, hajtó fogaskerék, feszítőgörgő, csapágy) olyan 60.000 Ft körül jött így ki, ami ha utángyártottakat számolunk olyan 36.000-40.000 Ft körül lenne! Én egyébként szegedi vagyok, nem pesti (hála az égnek:-) És van is olyan maszek szerelőm aki az egyéb javításokat csinálja olcsón, csak az a baj hogy a vezérléshez nem akar hozzányúlni, mert nincs neki olyan spec kulcsa ami a vezérléshez kell és azért sem mert az egyik haverja cserélt egyszer vezérműszíjat Alfán és utána átugrott a szíj tönrebaszta a motort... Tulajdonképpen bogarat ültetett a fülembe és elgondolkoztam azon, hogy ha márkaszervízben cseréltetem akkor nekik kötelességük 1 év garanciát vállalni a szerelésre, és ha ők szerzik be a gyári alkatrészeket akkor az alkatrészre is jár a garancia, azonban ha én viszem az alkatrészt és ráadásul utángyártottat, és véletlenül átugrana a vezérlés és kifingana a motor, akkor úgyis ráfognák a szervízben hogy a hibás utángyártott alkatrész volt az oka. Ezen okok miatt maradt a márkaszervíz, ahol mint kiderült szerencsére a munkafelvevő volt osztálytársam és mondta hogy meg tudjuk úszni olcsóbban a dolgot. Ez az olcsóbban lett az 50%-os szerelési díj és minden gyári alkatrészre 15% kedvezmény, így mindenestül lenne a szíjcsere 74.640 Ft. Szerintetek érdemes gyári alkatrészeket venni, vagy jó az utángyártott garancia nélkül??? Ja és mi a fene legyen a vezérlésmódosítóval??? Mert még jó, de ha már szét lesz szedve a vezérlés nem lenne érdemes legalább egy felújítókészlettel felújítani??? Kb. 50.000 Km van benne, előtte 20.000 körül lett kicserélve a gyári, még a kocsi előző tulajánál garanciában. Másik kérdés, LMM-et hogyan lehet "kitakarítani" hogy ne legyen baja utána?
Balage2005-09-29 16:54:07 // 1601
Szerintem sem volt sok az a 132K, bár hál' Istennek nem nekem kellett kifizetni... :-))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak