Fórum >> Típusok >> 145-146

ystuc2005-12-07 15:37:44 // 2855
Az enyém változott. Most már másfél éve használom, és ha bemelegszik, néha én is meglepődök, hogy micsoda robajt képes kiadni magából. :-) Eddig senki nem mondta, hogy csúnya lenne a hangja. A középdob nekem sincs bent.
Vega2005-12-07 15:36:29 // 2854
Nekem eppen ellenkezoleg...marha rossz tapasztalataim vannak veluk...het elejen megbeszelek veluk egy arat...het vegere mar kozel a duplaja...persze mert a fonok nincs ott....hivom a fonokot...aha...rogtom csak fele annyiba kerul , tehat mint het elejen...az is egy kocsog lehuzos banda! nem szimpatizalok veluk...
Vega2005-12-07 15:32:18 // 2853
Kovezzetek meg de nekem nem is igazan jon be a 147-es...jo egy GTA aszondom rendben van....de mondjon barki barmit...145 155 164...ez a 3 forma a legjobban eltalalt....az uj gombolyu formakkal nem vagyok kibekulve...en ilyen szogletes gyerek vagyok...ezert hordok kockahajat is :)))))
ystuc2005-12-07 15:31:53 // 2852
A tanácsom: http://www.janokipufogo.hu/ Nekem bevállt amit nálluk csináltattam. Esetleg beszélj velük, ha gondolod... És anyagilag sem gáz szerintem...
Vega2005-12-07 15:28:29 // 2851
Na most ez igen-igen erdekes :) Nekem az elso kozepdob es a KAT ugyan ugy bent van mint neked...a hatso kozepdobot kivetettem ahogy Te is...siman betoldottak egy csovet...de ezt lathatod is a regemen....egyebkent megneztuk azt a baszott nagy dobot...CSAK hangtompitas a celja..semmi mas...a hatso dob nemileg folyt is! En hagytam a gyari csoatmerot...es a vegere egy viszonylag olcso, gyakorlatilag teljesen szabad aramlasu dobot tetettem... Hangjat en az elejen keveseltem...es a kesobbiekben sem valtozott, pedig mindenki mondja ,hogy majd ha kieg...nekem nem valtozott szamottevoen.. Alapjaraton csendes...mely...hazadasra faszan mordul, esveszed a gazd olyan baromi kellemesen vissza-vissza puffog...de tompan es nagyon melyen...mintha joval nagyobb kobcentis lenne...semmi repedtfazek hang..semmi durvasag... Mondta mindneki ,hogy jo faraszto lesz hosszutavon...aha....3000-4000 korul a leghangosabb de az is nagyban fugg a gazpedal allasatol...ha elveszed a gazt es motorfekkel gurulsz akkor allat modjara szol :D ellenben 4000 folott teljesen elkussol...5000-nel ami viszonylag kellemes halados tempo mondjuk autopalyan semmi mast nem hallasz csak a motort... Ha siman allo helyzetben elforgatom, 4000-5000 korul elhalgat es csak a motort hallani.... erdekes :))) azt hiszem valami ilyesmit keresnel te is :)
Seriff2005-12-07 15:25:38 // 2850
146ti-t vagy 147 2.0TS-t?? Esetleg 156?
Seriff2005-12-07 15:24:54 // 2849
A 147 olyan "felfújt forma", a 145 meg a csiszolatlan alapja:)
Vega2005-12-07 15:18:58 // 2848
Lehet...en a carsfromitaly.com-on neztem! Az eleg hitelesnek tunik! QV-nek is jol irjak a sulyat! Ott a 147 1.6 az 1200 kilo...a 2.0 pedig 1250...teszem hozza en is nehezebbnek nezem a 147-est....ellenben a 145-os meg konnyebbnek! :)
beeep1462005-12-07 15:15:39 // 2847
Ó, de jól értesült a kolléga... :-) Kitettem valóban, de csak piackutatás. Szeretnék upgradelni köbcentiben, de csak akkor a ha ennyiért elmegy amennyiért kinn van. Imádom nagyon, de szeretnék erősebb autót., csak nem mindenáron.. :-)
Seriff2005-12-07 15:11:35 // 2846
Beep! Te árulod a 146-ot?
Seriff2005-12-07 15:10:55 // 2845
Na, valahogy így- szóval a 147 2.0 műszakilag motorikusan ~ = 145QV, csak 100kilóval nehezebb. Ezért gyorsul rosszabbat...
beeep1462005-12-07 15:08:17 // 2844
Tudomásom szerint egy 147 2.0 TS olyan 1340 kg körül mozog, egy 145 Qv meg olyan 1240-1260 kg körül. 1.6 TS.eknél gondolom hasonló a súlykülönbség.
Seriff2005-12-07 14:56:57 // 2843
Tanácsot szeretnék kérni kipufogó ügyben! Van egy sportdobom hátul, ami a szerelő szerint szétvan menve belülről, és mindenképp cserélni kell. Ha hallotta valaki a kocsim hangját, érti miről beszélek, aki nem, az meg biztos hallott már rallys 1200ladát repeszteni:-/ Nomost nincs hátsó-előtti (hátsó-középső??) dobom, nincs benn KAT, bennvan a kat mögötti közép- (első-középső??) -dob, és az egész baromi hangos. Amikor átalakíttatam a rendszer, mert szétrohadt a hátsó-előtti dob, akkor kivetettem a katalizátort, a szétrohadt dob helyén meg egy cső van behatogatva-mint sok más cartársnál ha jól hiszem- szóval nagyon hangos lett a rendszer, ami tartós nagy sebességnél zavaró. A csőátmérő végig 52mm, ha jól emlékszem. Most előttem a kérdés, hogy hogyan tovább. A legésszerűbbnek azt tartom, ha gyári (utángyártot) rendszert veszek hozzá: két középsődob + a hátsó, ami 50ezer forint körül mozog. Ennek az előnye az lenne, hogy végre újra hallanám a motorhangot, ami nagyon hiányzik, s lehetne beszélni is menet közben:)) Másik lehetőség egy új sport hátsódob, ami lehet, hogy megint 2,5év után megadja magát, marad a hangzavar. Középsődobot külön nem lehet rendelni a kocsihoz, ez is gond, tehát nem lehet variálni az elemekkel. Tanácsot előre is kösz: Seriff
Seriff2005-12-07 14:44:40 // 2842
A 147-es legalább 1300kiló, nem? Ha nem 1400. Nem jól tudom?
Vega2005-12-07 14:32:30 // 2841
Ja a Te QV-d naon fiatalka meg, ujszeru allapotban van...nekem meg sem fordulna a fejemben, hogy lecsereljem egy 147-esre :) meg 2.0 TS-re sem! Valamiert ezekkel az utolag beszerelt kisnyomasu turbokkal nem vagyok kibekulve...pedig turbo parti vagyok...szeretem a turbokat! De ha mar itt tartunk kisnyomas ide vagy oda lehet ,hogy egyszeruen kivitelezheto, de igenis sok modositast igenyel...a vezerlestol a suritesig...na most ugyan ezek a modositasok szivo motornal is hoznak 20-30 lovat....kerdes, hogy megeri e 200-300 e ft-ot kidobni azert a +10 loert..arrol nem is beszelve ,hogy a turbo egy plusz hibaforrast jelent...a tobbi modositast meg egyebkentis meg lenne csinalna ha csak szivot tuningolsz..csak mondjuk a suritest nem visszaveszik hanem eppen feltoljak... 300 lovas kategoria az meg tenyleg a millios nagysagrendu...meg azt a +30% teljesitmenynovekedest a hajtaslanc meg minden egyeb szo nelkul viseli...de +100% az mar megkivanja gyakorlatilag mindennek a cserejet... Sajna a 2.0 TS valoban nem egy egyszeru darab...ezert titkon tartok is tole mikor szarik majd be valami :)
Vega2005-12-07 14:18:49 // 2840
Az erdekes, a 147 1.6 TS is ha jol tudom 1200 kilo...nem szabadna neki rosszabbul muzsikalnia mint a 145/46-os szerianak....ellenben ha megnezed a 2.0 TS adatait...1,5 mp-el rosszabbat sprintel 100-on mint a QV...pedig a sulyuk megegyezik... Azert majd kivancsi leszek egy masik QV-ra, hogy mit produkal az enyemhez kepest...
Satan2005-12-07 13:16:25 // 2839
Ha már 1.6. Nem oly rég majdnem elcsábultam és kipróbáltam egy gyönyörű állapotban lévő bordó 147 1.6TS-t. Nagyon jó vétel lett volna, de a QV után úgy ment, mintha behúztam volna a kéziféket...:( Szerintem az előző 1.4-es 145-ösöm is pörgősebb volt nála. Ez általános a 147-nél, vagy ez a darab volt kehés? (Látszólag tényleg 50e km volt benne, hibátlan belső, karc/törésmentes fényezés, egyenesen a fűtött garázsból...:) )
Satan2005-12-07 13:11:38 // 2838
:)) No igen, bár én az enyémmel megúsztam, hibátlan állapotban vettem 5 évesen 63e km-rel. (Vétel előtt a márkaszervízben szétszedettem. :) ) Most volt a 100e-es szervíz, összesen a jobb első lengőkart kellett cserélni, minden más hibátlan, műszaki díjjal és olajcserével együtt fizettem 65e Ft-ot... :) (Ezt még egy suzukis is megirigyelné.) (Persze most sajna el kell tapsoljak 300e-t lakatosra, de ez már nem a kocsi hibája... :) ) Tuning fronton engem a rally-túrás kolléga unszol egy kis módosítgatásra, ismerős tuningműhelyben már 2-300e környékén profin megcsinálnának egy turbó beépítést intercooler és komolyabb motorpiszkálás nélkül. Ez pont az a 30-40LE lenne amiről beszéltünk, de nem kéne bántani magát a motor. Természetesen ha 300LE környéke a cél akkor ott már bőven millió feletti a tétel, és az erőátvitel módosítása miatt erősen csorbul a QV egyébként sem fényes hétköznapi használhatósága. :) (Szinterkuplung pesti dugóban....brrrr.....) Az igaz, hogy a mai technikák között a 2.0 TS már nem egy etalon darab teljesítmény fronton, de ne felejtsd el, hogy nem ma rakták össze, és nem is egy egyszerű mütyür. Tipikus eset, hogy egy nem megfelelően módosított elem egy egészen másik működésében okoz zavarokat így generálva egy rejtélyes hibát. :( Ismerek egy 1.4turbo Punto-s srácot, aki 5e km-enként vitte generáloztatni a motort, mivel elfogytak a vezérműtengelyről a bütykök, és nem volt szerelő az országban aki megmondta volna, hogy miért... (Végül motorcsre lett a dologból.) A turbó viszont egy pofonegyszerű dolog addig, és amíg nem akarunk dragstert csinálni a gépből, még a tényleg sufnitungos garázsbéték is meg tudnak oldani egy-egy beépítést. (Max. kicsit füstöl a gép. :) ) Viszont nagy hátránya, hogy alacsony fordulaton még karcsúbb lesz tőle a QV a turbólyuknak köszönhetően, ami szintén a hétköznapi használat rovására megy. Szóval azt kell mondjam arany középút nics, vagy maga a QV az. Hiszen ilyen áron, ilyen teljesítménnyel és ilyen külsővel nincs még egy racionális autó a piacon... :)
Kau2005-12-07 06:59:19 // 2837
Vagy egy jó 1.6TS :))
Vega2005-12-07 02:36:52 // 2836
Igen de amit 1 ev alatt rakoltesz, leginkabb az elso evben...abbol is mar vehetnel egy fel QV-t :)))) Turborol gondolom van fogalmad...600 e alatt hozzad sem szolnak...na koszi, annyiert nem kell ra turbo :) Abbol kell okoskodni amink van...2.0 TS ma mar egyaltalan nem mondhato, hogy ki lenne hegyezve! Masreszt azert mert fursz-faragsz es 200 loig meg sem allsz..az nem azt jelenti ,hogy 8000-es fordulaton kell jarni vele :))) Az en velemenyem ezzel kapcsolatban ha normalis keretek kozott tuningolod az autodat ami szerintem valahol 20 % korul van, semmilyen pluszt nem kivan meg es ugyan ugy fogja hozni azt az elettartamot amit gyarilag kene...na persze csak ha megkapja mindig az olajat meg amit meg megkivan!
Vega2005-12-07 02:29:48 // 2835
egyre kevesbe...de van ugy, hogy a kenyszer nagy ur! egyelore levettem a hasznaltauto.hu-rol...meg gondolkodom rajta...tul jo ez a kocsi...tul jo...
Satan2005-12-06 21:59:26 // 2834
És negatívba az élettartamát. :( Szerintem nem érdemes piszkálni egy egyébként is kihegyezett motor vezérlését, ha tényleg csak +30LE kell, akkor korrektebb egy alacsony nyomású turbó. Aztán ha az kevés akkor neki lehet esni. Új dugók, új hajtókar, új vezérműtengely, új szelepek, nagy nyomású turbó, szinter kuplung, egyenes fogazású váltó stb. és rájössz, hogy ebből már +1 QV-t vehettél volna. :) (Ettől persze nem azt akarom mondani, hogy nem tetetném bele mindezt ha megtehetném, hogy hobbiautónak használjam a drágám... ;) )
Satan2005-12-06 21:53:59 // 2833
És negatívba az élettartamát. :( Szerintem nem érdemes piszkálni egy egyébként is kihegyezett motor vezérlését, ha tényleg csak +30LE kell, akkor korrektebb egy alacsony nyomású turbó. Aztán ha az kevés akkor neki lehet esni. Új dugók, új hajtókar, új vezérműtengely, új szelepek, nagy nyomású turbó, szinter kuplung, egyenes fogazású váltó stb. és rájössz, hogy ebből már +1 QV-t vehettél volna. :) (Ettől persze nem azt akarom mondani, hogy nem tetetném bele mindezt ha megtehetném, hogy hobbiautónak használjam a drágám... ;) )
Poló2005-12-06 21:49:59 // 2832
Lenne szíved eladni azt a gyönyörű verdát?
Satan2005-12-06 21:46:06 // 2831
Hasonló cipőben járok, csak nekem az eleje ment el. :( Hívd fel ezt a számot: 30/3042-379, Bence József. Olaszországból hozzák a bontott cuccokat, minden finom gyári minőség, semmi utángyártott gagyi. ;) Szvsz olyan 40-60 között megkapod ezeket a cuccokat, ha mégsem akkor alkudozz... ;)
Vega2005-12-06 19:49:25 // 2830
Azert a nagyon az nem teljesen igaz :))) Mondjuk itt a 3.0 V6...alig 35 lo van kozottuk...de a 164-es nehezebb is nem is kevessel.... 35 paripa de ugy odabasz erzesre a QV nek mint allat :D Pedig papiron meg merve is alig gyorsul csak jobban...hiaba..3.0 es nyomatek...naon erezheto... Mondjuk vegre egyformat mennek...a 164-es talan egy kicsit jobb... Eze mondom ,hogy egy kis csiklandozas, kipuffbol kiveszek 1-1 dobot + katalizatort, egy direkszuro, egy kis hengerfejokossag es egy chiptuning...ugy 20-30 lo korul lehet vele nyerni...szal az azert drasztikusan megdobja a QV menetteljesitmenyet!
GEORGE2005-12-06 18:46:33 // 2829
Érezni különbséget az 1,6 és a 2,0 között. Föleg 3500 fölötti fordulat tartományokban. Nagyon tud menni a jó 146ti-vagy 145 QV!! :-)))
Vega2005-12-06 14:03:16 // 2828
Ja! Egesz jol huzza a belet...3000-ig lusta...onnan pedig elindul! Azert 150 lo ide vagy oda az 1240 kilo uresen azert erezheto rajta...de nem panaszkodom :) En masik QV-hez kepest akarom majd kiprobalni ,hogy mit tud...
zekedani2005-12-06 13:57:36 // 2827
És megy mint egy kisördög. Igaz? Egyszer szeretnék kipróbálni egy QV-t. Hogy mi a különbség 1.6 és 2.0 között?
Vega2005-12-06 13:37:12 // 2826
Na amiota deffektet kaptam es Olasszal talalkoztam, azota all a haz elott a vas! Jo egy hete...olasztol kapott gumik nem mentek fel...igy vartam a csodat! Ma lementem, beulok, inditok.. 1 azaz EGY forgatas utan indul...halkan duruzsol...hihetetlen jo motorikus allapotban van az auto...fater eroskodik ,hogy ne adjam el...mondjuk teny es valo ,hogy nagyon jo allapotban van...leszamitva azt a keves esztetikai hibat...akik hivtak eddig es nem vittek el, azt hiszem nagy hibat kovettek el...egyebkent meg rakattam ra 2 gumit...vadi uj...ennyit megerdemel...most nagy dilemma van, hogy mit csinaljak...teny es valo ,hogy nagy hiba lenne elherdalni...
HaNGyA2005-12-06 01:12:54 // 2825
Aludj jól! Szia!
GEORGE2005-12-06 01:06:54 // 2824
passsszzz :-)
GEORGE2005-12-06 01:06:31 // 2823
Lépek HaNGyA megyek pihizni, majd még dumálunk! Jó éjt :-)
HaNGyA2005-12-06 01:06:23 // 2822
Köszi a felajánlást, de csillaggarázs van. És figyu! Melyik jobb? a szubcső, vagy a szubláda?
GEORGE2005-12-06 01:01:40 // 2821
Ha jobbra fordul az idő és még mindig nem jutottál a beszerlésben előre akkor szivesen segitek a beépitésben, megdumáljuk majd, esetleg ha van fütött garázsod.... .-)
HaNGyA2005-12-06 00:58:42 // 2820
Na... Ennek bonyolultabb az algoritmusa, mint a pisilésnek jégeralsóban és síanorákban! :-)) Kinéztem egy SAL aktív szubcsövet 30cm-es hangszaróval 20e-ért. De asszem, anyagi megfontolásból csak januárban lesz aktuális a dolog. Addig majd egy napsütéses melegebb napon megsasolom az általad vázolt átmeneti nyílásokat. Meg ha szól a zene, jó erősen rugdosom a lábamnál a doblemezt ritmusra, hogy meglegyen a szubbaszus illúzióm! :-)))
GEORGE2005-12-06 00:48:39 // 2819
Ha már a kábel a kormány alatti térben van akkor már szinte nyert ügyed van! Lebontod a küszöbb kárpitot és elvezeted hátra a kábelt.... :-) Tudom elmondva nagyon egyszerű feladat, de tuti sikerülni fog neked is :-)
GEORGE2005-12-06 00:44:54 // 2818
Ablaktörlő karok le, Az alatta található müanyagtakaró le és a kormány felöl kell lennie egy gumidugonak amin át lehet füzni és akkor a kormány alatti térbenmegjelenik valahol. A Motorfelöli lemezfalon kell lennie egy gumidugonak, mert ezen a falon átjutva jutsz az esőcsatornába az az oda ahonnan a müanyag burkolatot leszedted, és onnan kell még bejutnod az utastérbe, ahol szintén kell lennie gumidugonak, én így füztem be. Egy olyan gumis valamit kébzelj el amin már lehet eleve átvan vezetve egy másik kábel, ez egy vékonyabb gumi hártya amit szikével bemtszel és akkor át tudod füzni a te kábeledet. Az aksi csatlakozó és még az első "fal" átvezetés elött be kell épiteni egy bitositékot is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HaNGyA2005-12-06 00:39:02 // 2817
Na vazze... Hol lehet a tűzfalon átküldeni a kábelt? Mert gondolom onnan már a küszöb műanyag burkolata alatt mehet a cucc.
GEORGE2005-12-06 00:26:22 // 2816
Egyszerübben csak úgy tudod megoldani ahogy te is irtad, kihagyod az erősitőt és a mélyládát :-)
HaNGyA2005-12-06 00:11:55 // 2815
Szia George Mester! Csak ennyi??????? Egyszerübb megoldás nincs? Ehhez szét kell bontani a fél autó burkolatát! Akkor asszem maradok düb-düb nélkül egyelőre... :-(((
Adi1452005-12-06 00:10:22 // 2814
Sziasztok! Lenne egy kissebb gondom....lezuzták a picikém bal hátulját grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...nagyon! ha lenne vkinek cucca hozzá,legyen szives keressen meg! Ami kell:a kis üveg ...leghátsó,bal hatso lámpa és egy sárvédő!előre is köszi
GEORGE2005-12-06 00:07:20 // 2813
A fejegységtől hátra egy RCA kábelt azon ott szokott lenni egy 3.vékony szál az a kapcsolószál. Ha a fejegységet bekapcsolod akkor azon a szálon ad az erősitő reléjének 12voltot amitől az behúz és rákapcsolja az erősitőre a külön szálon az aksitól hozott 12v-tot. Aksitól külön hátra egy vastag + kábel, majd akár már a csomagtartóból egy csavarhoz ugyanolyan vastag - avagy testkábelt csatlakoztatni. Erősitő szubláda és már kész is. :-))
GEORGE2005-12-06 00:04:03 // 2812
De akkor az csak ahoz lenne jó amiről másolja. Mert a van amelyiknek 220-ig van irva a km órája és van aminek 260-ig. A fordulatszámérő is máshol pirosodik :-(
HaNGyA2005-12-05 23:53:35 // 2811
Ja, és kicsit más... Vettem egy CD-s fejegységet, és szeretném egy szubládával megtámogatni. A gépen RCA kimenet van. Csak aktív ládával tudom megúszni a dolgot, vagy van valami megoldás passzívra is? Elég lenne a jelkábelt hátratornázni a csomagtartóba, mert a gyújtáskapcsoló 12 voltját nem nagyon tudom honnan tudnám leszedni. Tudjátok! "Minden megoldás érdekel..." Köszi a tippeket!
HaNGyA2005-12-05 23:44:35 // 2810
Egyik haverom beszkennelte a Yamahája óralapját, Photshop, majd nyomtatás fotópapírra. Öntapadós fólia rá, hogy ne mosódjon el, és kész! :-))) Nincs valakinek véletlenül egy műszerfala a polcon vagy romokban, és egy szkennere? Mert közzé tehetné az eredményt... :-)))
Kau2005-12-05 21:46:28 // 2809
Ok. Utána érdeklődök és ha lesz valami, szólok.
beeep1462005-12-05 21:46:13 // 2808
És, hogy a hsz-emnél legyen az elképzelés is, engem ez a 2 érdekelne:

beeep1462005-12-05 21:42:58 // 2807
Kau!!! Olvastam a főoldalon, hogy ebay-es emberkét keresel. Jól gondolom, hogy a kilóméteróra fólia miatt? Ha igen, és van embered mindenképpen értesíts, mert engem is érdekel a dolog, és elképzelhető, ha többet rendelünk még valami kedvezményt is kaphatunk.. ;-)) De ha nem engem akkor is érdekel.
GEORGE2005-12-05 20:21:07 // 2806
Hát igen valakinek be kell vállalnia hogy jól szétkapják, hogy le lehessen venni a méretet. :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak