Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2009-06-25 14:28:55 // 81359
A túrósítás korántsem az! De a motorok elvileg megegyeznek! Azt könnyebb cserélni!
Thomika2009-06-25 14:24:32 // 81358
Az fasza, akkor már csak meg kéne szerezni a z elérhetőségét! Meglesem majd a duen-t, hátha megtalálom...
Norc2009-06-25 13:44:46 // 81357
És azok mennyié szoktak pottyanni? És azt nagy macera beleszabni? Gondolom nem egy rutin műtét. :)
Gyozi1552009-06-25 13:04:12 // 81356
jaham :D
SD2009-06-25 12:56:07 // 81355
De a 2.0 16V-t ha megpunnyad, Turbós lancia mocira szokás cserélni:))) 190Le mint a Q4-ben:)
Marklar1552009-06-25 12:37:57 // 81354
145, 146,156,166, GTV, Spider.
De, vannak ott is eltérések, némi dologban...
Nem biztos, hogy olyan 1xü:)
Norc2009-06-25 12:31:35 // 81353
Valaki tud e infót adni? A gtv-ben a 2.0 ts 16v moci megegyezik a 155 ben lévővel? Tehát bemenne e a helyére? Esetleg mikbe rakták még ezt a mocit? Egyszóval miben lelhető még fel olyan 2.0 ts 16v moci, amit szinte csak régi kivesz, újabb berak és kész alapon lehet cserélni?
SD2009-06-25 12:29:02 // 81352
Én is képes voltam az enyémre:) 40k volt csak utána nem adtam el:D
Marklar1552009-06-25 12:14:01 // 81351
Mér ne? Olyanom van:)
dundun2009-06-25 12:12:43 // 81350
Köszi.

Igen olaj van benne friss és jó minőségű. Csak ha már jár a motor akkor sipol és rövid ideig de csak hideg motornál.

A klima mindig bekapcsol még ha előtte ki is kapcsolom teljesen.

A többi tökéletesnek tűnik az előző tulaj képes volt idén januárban új kipufogó rendszert venni rá még a katalizátort is kicseréltette újra:):)
SD2009-06-25 12:10:43 // 81349
Pontosan azé az 1.8-asé mit felrobbantottunk nagyanyáméknál:) Nagyon szép állapotban vót, főleg az enyémhez képest:D
BL2009-06-25 11:54:54 // 81348
A klíma nekem akkor indul be egyszer gyújtásra, amikor az akksit visszarakom csere/töltés/akármi után.
SD2009-06-25 11:54:46 // 81347
Szerinted az enyémben milyen van? :)
András bácsi2009-06-25 11:47:09 // 81346
Bontott láncra? Ügyes. :)
SD2009-06-25 11:44:07 // 81345
Meg ha olyan turbó hangú lehet fals levegő is, be kéne azonosítani honnan jön a hang.
SD2009-06-25 11:42:23 // 81344
Indítás után sípol vagy gyújtás ráadásra is, olaj van benne?

Vezérműlánc a motorral egy ideig bírja, de occsón cserélhető jó állapotú bontottra akár.

Klíma ha ki volt kapcsolva nem kéne hogy beinduljon, de vedd a jó oldalát, ha hűt akkor az azt jelenti hogy működik ami nem kis szó ilyen idős autónál:)))

Ha autó üzemmódban van akkor persze hogy hűt. Ha kikapcsolod akkor is visszakapcsol?

Gratula a vashoz és sok boldog km-t:)
SD2009-06-25 11:39:36 // 81343
Pl akár szétveri a tornyokat, nem áll meg a rázkódás a felfüggesztésnél.
dundun2009-06-25 11:33:55 // 81342
Üdv. a 155-ös tulajoknak.
Lenne egy kérdésem.
Ma vásároltam jó áron egy 155 2.0 ts.8v. Nagyon sép kivül belül.
2 dolog van ami nekem furcsa hátha ti tudtok valamit mondani.

1. Inditáskor kb 30mp-ig, furcsa sipoló hang minta turbó lenne csak nem olyan hangos.

2. Minden gyujtásráadáskor beindul a klíma és elkezdi hűteni a kocsit. (autómata a klíma)
Még 1 kérdés a vezérműlánc meddig bírja a szerkezetben?
Válaszokat előre is köszönöm.
norbee2009-06-25 11:25:36 // 81341
Jóreggelt!
A gumiszilent azért van, hogy a rezgéseket elnyelje/csillapítsa. Ha más anyagból készült szilent kerül be, a futómű többi részét fogja nagyobb terhelés érni, ami egy versenyautónál nem gáz, de mindennapos utcai használatban az. Szerintem.
Jósestét!
Fairlane2009-06-25 10:46:34 // 81340
Állitólag Bonyhádon van egy fószer, aki gyárt ilyeneket.
A duenen szokott hirdetni néha.
SD2009-06-25 08:59:58 // 81339
Szerintem ott kéne kifolyatnod most is és akkor nem lesz kacsaúsztató a lábtér:)
Thomika2009-06-25 07:37:55 // 81338
Felesleges ezért leengedni mindet! De Te tudod.... kb 2 literrel megúszod, ha ügyes vagy! :)
Thomika2009-06-25 07:36:29 // 81337
Én majd beszélek Öcsémmel, segítsen speckó szilentet szerezni, sajna cserés már mind2 lengőkarom...
Buksi2009-06-25 03:51:40 // 81336
Végre, hogy itt vagy! :-D
Buksi2009-06-25 03:50:33 // 81335
Amikor cseréltem a fűtésboxot, akkor is csak pár liter folyt ki, amikor lekötöttem a tűzfalon átmenő csöveket! Szóval nem mind a 8,5 liter! ;-))
SD2009-06-25 03:24:08 // 81334
válság van vazze, régebben egy hétvége alatt nyomtunk ennyit:) de most megszorító intézkedések vannak:)
Marklar1552009-06-25 02:03:59 // 81333
Visszatértem! :)
Csak 13 oldal!

Ösz-vissz 5-6-7db 155 el taliztam egész úton.
Képek később:)
Fairlane2009-06-24 23:06:46 // 81332
Elérhető a kedvenc linkjeim közül :P
Régebben, mig volt időm szivesen bujtam az angol kollegák oldalait... még onnan maradt.
Thomika2009-06-24 22:55:47 // 81331
Wow!! hogy találsz Te ilyeneket?! :) Ezt érdemes eltenni későbbre...
Ádi_39002009-06-24 21:57:20 // 81330
Nekem szerencsém volt: évekkel ezelőtt Tatán vettem bontott gombát egy ezresért, és azóta is működik.
Szóval szerintem meg lehet próbálkozni a bontottal is.
Fairlane2009-06-24 21:54:58 // 81329
Nemolcsó...

Mondjuk ebayról ez 20 rongyból ideérhet....
Fairlane2009-06-24 21:51:09 // 81328
Hát ha présgép nem is, de pár cucc kell hozzá...
Valahogy így kell:

Egy angol cartárs csinált egy képes útmutatót hozzá :)
Thomika2009-06-24 21:35:18 // 81327
8,5 liter! Jó mulatást! :)))
Buksi2009-06-24 21:34:24 // 81326
Akkor inkább az összeset kiengedem egy edénybe! ;-))
Thomika2009-06-24 21:32:49 // 81325
Joccakát! :)
Thomika2009-06-24 21:32:34 // 81324
Zsír! :))) Viszont ha lehúzod a fűtéscsapot a gumicsőről, fogd be az ujjaddal, különben 3-4 liter zúdul a nyakadba! :)
Buksi2009-06-24 21:31:48 // 81323
Okés, köszi szépen a segítséget! :-)

Na de most lépek tentézni, mert hamar reggel lesz! :-(
Jóccaka! :-))
Thomika2009-06-24 21:29:53 // 81322
Jah és legelső, hogy zárva legyen a fűtéscsap, akkor kevesebb lé jön ki! Aztán ha a csap még szorosan, 2 bilinccsel a gumicsövön van, de már máshol nem folyik (picit fog csepegni), csavarozd le teljesen és húzd kijjebb. Ezután a másik fűtéscsapot odakészítve kilazíthatod a bilincseket, és óvatosan húzd le a csőről!
Buksi2009-06-24 21:28:56 // 81321
Valahogy így terveztem én is! Köszi! :-)
Thomika2009-06-24 21:26:20 // 81320
lábtérben! Én konkrétan a benzinkannába eresztettem! Kb. 2 lityit fog kijönni! Kicsavarod a kis csavart ami összefogja a 2 kart, aztán telerakod újsággal a lábteret, inkább az szívja a folyadékot, mint a kárpit! Aztán a 2db csavart lazítsd meg,de már legyen ott alatta vmi, amibe folyhat! Utána az a első csavar kevésbé, a z alsót jobban nyitod, de közben kézzel szabályozd, mennyire és hova menjen a cucc!
Buksi2009-06-24 21:20:28 // 81319
Jó melót! ;-))
Buksi2009-06-24 21:20:12 // 81318
Akartam is kérdezni ezzel kapcsolatban tőled! Nemsokára én is lecserélem, mert folydogál! Az a kérdésem, hogy az utastérben engedted le a csőben lévő vizet valami edénybe vagy a motortérben? :-)
Buksi2009-06-24 21:18:20 // 81317
Jól van na, aztán tovább gondoltam és rájöttem! :-)))))
Zoli1552009-06-24 21:18:15 // 81316
Köszi,így már bizti sikerül megoldanom:D
Zoli1552009-06-24 21:17:07 // 81315
Nekem most sajna mennem kell melózni,éjszakás vok:SRemélem megtalálom,hol kell elzárnom:DKöszi további jó csevegést:)
Thomika2009-06-24 21:16:59 // 81314
Vazz most cseréltem 3x is fűtéscsapot!! Erre már csak emléxem! alig 1 hónapja volt :)
Thomika2009-06-24 21:16:22 // 81313
Ne ijesztgesd már! Csak a lábtérben 2 részből álló burkolatot kell leszedni! Ott, ahol a lábtér levegő jön be!
Buksi2009-06-24 21:15:30 // 81312
Ja tényleg, elég csak azt leszedni! Bár elég kevés a hely ott! :-(
Thomika2009-06-24 21:15:14 // 81311
:)))
Buksi2009-06-24 21:14:45 // 81310
Le kell szedni a műszerfal középkonzol részét ls úgy már hozzáférsz!! :-/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak