Kócosw2011-07-10 20:03:42 // 121690
nekem a moci is lekapja sajna annyi idö alatt... :S
ystuc2011-07-10 19:45:17 // 121689
Kondim nincs, úgyhogy az nem játszik. Én is a DVD-s fejre gyanakodok, de még inkább a rákötött monitorokra. Majd utána járok.
Köszi mindenkinek!
Köszi mindenkinek!
Szoszo™2011-07-10 19:08:03 // 121688
Csak hogy közbe szóljak én is :) Nekem a jétédéében 72-s baren van,de az is lemerül ha 1 hónapig nem inditóm el,de lehet hogy a dvd-vagy valami más le tudja szívni,hiszen ha nem veszed le a sarud sok minden áram alatt marad.De én úgy hallottam h nem is tesz jót neki h 1 hónapig áll,legalább hetente jó ha beindítod 2-3 percre,vagy 2 hetente felteszed töltőre 1 pár percre,mert az sem jó az akksinak a ha sokat áll,persze ez a gyárilag feltöltött,még nem használt akksira nem igaz.Amugy ha bemész egy jól menő kis autós boltba,ott szokott lenni akksi teszter,1perc alatt megmondják hogy jó-e
Zselé2011-07-10 14:46:46 // 121687
még annyi, hogy a fejegységnek nyilván kell egy kis áram kikapcsolva is, hogy megjegyezze a beállításokat például, de ezt egy elektro szaki látni fogja, ha többet zabál a szükségesnél.. ;)
Zselé2011-07-10 14:43:18 // 121686
Szia!
Két dolog jutott eszembe, hátha segít:
Az Exide Excell egy elég rosszul sikerült akku.. ismerem az egyik forgalmazóját, még ő sem ajánlotta, azt mondta sok a gyári hibás.. ezt mondjuk könnyen tudod tesztelni, mert ha cellazárlatos például, akkor előfordulhat, hogy leállítod, 5 perc múlva visszamész, és már nem indul..
A másik, látom hogy van benne zene is. Itt a gond az lehet, ha van benne kondi, főleg, ha nem kapcsolószálas, tehát mindig megy.. ilyenkor egy hónap alatt bármilyen pici fogyasztó be tudja annyira ejteni a feszültséget, hogy a kondi "azt hiszi", hogy tölteni kell, és rengeteg áramot ránt le az akksiról egy pillanat alatt..
Ha ezek a problémák kilőve, méress rá a DVD-s fejre, nem-e csipeget az áramból kikapcsolt állapotba, ez is elő szokott fordulni..
Két dolog jutott eszembe, hátha segít:
Az Exide Excell egy elég rosszul sikerült akku.. ismerem az egyik forgalmazóját, még ő sem ajánlotta, azt mondta sok a gyári hibás.. ezt mondjuk könnyen tudod tesztelni, mert ha cellazárlatos például, akkor előfordulhat, hogy leállítod, 5 perc múlva visszamész, és már nem indul..
A másik, látom hogy van benne zene is. Itt a gond az lehet, ha van benne kondi, főleg, ha nem kapcsolószálas, tehát mindig megy.. ilyenkor egy hónap alatt bármilyen pici fogyasztó be tudja annyira ejteni a feszültséget, hogy a kondi "azt hiszi", hogy tölteni kell, és rengeteg áramot ránt le az akksiról egy pillanat alatt..
Ha ezek a problémák kilőve, méress rá a DVD-s fejre, nem-e csipeget az áramból kikapcsolt állapotba, ez is elő szokott fordulni..
Liquid2011-07-10 14:22:08 // 121685
na végig kellett volna olvasnom, sorry. ezesetben valami szivogatja a powert, még mindig a riasztó a gyanús..
Liquid2011-07-10 14:20:12 // 121684
be volt riasztva? valszeg már nincs a topon az aksit, az enyém is hasonlóan kezdte, később már 1 hétre is csak csepptöltővel lehetett otthagyni, aztán aksicsere lett
Imyx2011-07-10 11:03:02 // 121683
Ha ilyen van, nyugodtan mehetsz tovább, nekem majdnem mindig világít, pedig én sem hanyagolom el a vasat :-). Olvastasd ki a hibát, lehetett bármi.
ystuc2011-07-10 11:01:21 // 121682
Vadi új az akku, kb 400 km van benne.
Gabesz2011-07-10 10:36:26 // 121681
Szerintem a vez.módositót majd akkor cseréld ki, ha esedékes a vezérlés csere, általában akkor szokták. Ha cseréled szerintem érdemes megvenni az új vez.módositót, igaz kb 25ezer Ft. Van hozzá felújító készlet is (ami új rugót foglal magába), de többen mondták, és én is úgy jártam, hogy nem sokat használ. Nekem pl 1000Km múlva ugyan olyan hangja lett, mint a felújitás előtt.
Gabesz2011-07-10 10:30:56 // 121680
Szia! Nekem is volt hasonló jelenségem, annyi különbséggel, hogy olajcsere után eljöttem a szerelőtől, kb 2km-t mentem, semmi hiba. Majd kb 3 óra múlva indultam haza, és kb 3 km után felvillant a motorvezérlő hibalámpa, de semmi változást nem vettem észre, persze megálltam, azt hittem, hogy rosszul lett visszatéve az olaj leeresztő csavar, és elfojt az olaj, de nem, száraz volt az alja. Hívtam a szerelőt, h tegye rá a számítógépre, elindultam vissza, de az indítás után már nem jelzett. A diagnosztika eltárolt LMM hibát irt ki, féktisztítóval befújtuk, kitöröltük a hibát, azóta semmi.
Szerintem olvastasd ki, és kiderül, hogy mi volt a baj.
Szerintem olvastasd ki, és kiderül, hogy mi volt a baj.
Gabi862011-07-10 10:10:51 // 121679
Sziasztok!
Úgy néz ki a szemem fénye megérett egy vezérlésmódosító cserére, mivel ez lesz az első gondoltam segítséget kérek. Ha már úgyis szét kell szedni a kocsit, van valami amit célszerű még ilyenkor cserélni? Olvasgattam a blogokat és elég sokan írták hogy egyszerre a vezérlésmódosítóval cseréltek több alkatrészt is.
előre is köszi
Úgy néz ki a szemem fénye megérett egy vezérlésmódosító cserére, mivel ez lesz az első gondoltam segítséget kérek. Ha már úgyis szét kell szedni a kocsit, van valami amit célszerű még ilyenkor cserélni? Olvasgattam a blogokat és elég sokan írták hogy egyszerre a vezérlésmódosítóval cseréltek több alkatrészt is.
előre is köszi
Alfa GT-Csaba2011-07-10 09:44:16 // 121678
Nekem ugyan ilyen problémám volt ,és a végén kiderült hogy cella zárlatos volt az aksi.Új aksival megoldódik a probléma.
szasza(SW)2011-07-10 09:15:57 // 121677
Elvileg nem,de gyakorlatilag lehet,hogy valami mégis.Tele van a kocsid elektromos cuccokkal lehet valami rosszul van bekötve.Töltsd,fel és mérd meg párszor.Igazából,úgy lenne jó,ha le tudnád kötni és pár nap után úgy megmérni,ha merül úgy is akkor az akksi nem százas:(
ystuc2011-07-10 09:09:22 // 121676
Na de mi? Nem volt rajta semmilyen fogyasztó.
szasza(SW)2011-07-10 09:06:26 // 121675
Elvileg nem kéne annyira lemerülnie.Ha csak ,nem szívta valami közbe le.
ystuc2011-07-10 08:56:48 // 121674
Egy hónapig állt az autó, mert a sok meló miatt időm nem volt. belülni. Normális, hogy ennyi idő alatt lemerült az akksim?
fony722011-07-09 21:14:36 // 121673
Azon mondjuk nem is csodálkozom, az csak pót.
Zselé2011-07-09 20:41:02 // 121672
Ha jól tudom, a pótféklámpát sem jelzi
fony722011-07-09 20:39:02 // 121671
Ja! Nemrég írtam, hogy elhalálozott a generátorom. Szerencsére azóta feltámadott. Tekercselés, diódahíd (vagy mi) csere sacc/kábé 33.000.- Ft lett a vége. Asszem valamicskével olcsóbb, mint az új. Gondolkodtam bontottban is de hát az sem új. Ezt csak úgy infó gyanánt ha valakinek hasonló gondja támadna egyszer.
fony722011-07-09 20:34:12 // 121670
Hát ezaz!!! Nekem kell észrevennem! Főleg a nappali világítás közben... Aztán csak villognak a szembe jövők meg minden.
NeoEx482011-07-09 20:24:47 // 121669
Ja értem. És érdemes azért azt is letesztelni? Gondolom indítás után elég és nem lesz belőle probléma.
Poló2011-07-09 20:23:15 // 121668
Azt nem jelzik, úgyis észreveszed, ha kiég.
fony722011-07-09 20:22:38 // 121667
Na akkó én is megmutatom a tudatlanságom.
Volt már olyan, hogy pl. kiégett az egyik helyzetjelzőm, jelzett is a műszerfalon ahogy kell. A rendszámtábla megvilágítás hibáját is kijelezte, ahogy kell. Na de! A tompított világítás kiégett égőjét vajon miért nem jelzi? Mi ebben a trükk? Na ezt válaszoljátok meg ha tudjátok! :-)
Volt már olyan, hogy pl. kiégett az egyik helyzetjelzőm, jelzett is a műszerfalon ahogy kell. A rendszámtábla megvilágítás hibáját is kijelezte, ahogy kell. Na de! A tompított világítás kiégett égőjét vajon miért nem jelzi? Mi ebben a trükk? Na ezt válaszoljátok meg ha tudjátok! :-)
Poló2011-07-09 20:20:57 // 121666
Az nem a gyertya teszt, hanem a befecskendező teszt. Ha elkezded őket kapcsolgatni, akkor fecskendeznek be egy kis üzemanyagot az égéstérbe. Mivel a motor nem jár, így nem fog elégni az üzemanyag és ott marad folyékony állapotban. A folyadékot nem tudod összenyomni, így valami engedni fog. De ehhez szerintem sokat kell nyomkodni a dolgot.
NeoEx482011-07-09 20:15:13 // 121665
Sziasztok,
Most ismerkedek a FiatEcuScan-en, még nem használtam eddig. Egy olyan kérdésem lenne, hogy az Actuators menüpontban lévő teszteket gond nélkül meg szabad csinálni egytől egyig? Mert pl. a gyertyák tesztjénél van valami olyasmi figyelmeztetés hogy ne vigyük túlzásba a dolgot mert gond is lehet belőle. Ha van közöttük olyan amit nem kéne lefuttatni azt jó lenne tudnom :)
köszi
Most ismerkedek a FiatEcuScan-en, még nem használtam eddig. Egy olyan kérdésem lenne, hogy az Actuators menüpontban lévő teszteket gond nélkül meg szabad csinálni egytől egyig? Mert pl. a gyertyák tesztjénél van valami olyasmi figyelmeztetés hogy ne vigyük túlzásba a dolgot mert gond is lehet belőle. Ha van közöttük olyan amit nem kéne lefuttatni azt jó lenne tudnom :)
köszi
joe1562011-07-09 17:39:04 // 121664
Sziasztok !
Nem tud valaki 156-hoz telefonos gyári fejegységet eladót ? Szóljon ha valaki tud ilyenről . Köszi
Nem tud valaki 156-hoz telefonos gyári fejegységet eladót ? Szóljon ha valaki tud ilyenről . Köszi
Roll19832011-07-09 16:07:43 // 121663
Sziasztok! Most estem haza nyaralásból, 1500km-t sikerült a kocsiba beletekernünk, némi kis izgalom is volt a ribanc autó miatt. :)
Kb. félúton jártunk hazafelé, mikor felvillant a motorvezérlő hibalámpája, a víz levert mondanom se kell, még 300 km volt hátra a 750-ből, félreálltam első parkolóba elővettem könyvet hátha mond valami okosat, persze francia nyelven volt, de azt vettem ki a szövegből, hogy ne menjek vele tovább. (ezer éve tanultam franciát) Aztán felhívtam egy szerelőt, hogy mit csináljak, aztán miután megbeszéltük, hogy autó nem gyengült el, nem füstöl, mint barom és minden rendben vele, úgy döntöttünk, hogy jövünk tovább, aztán majd elválik mi fáj neki. 100-110-el gurultam 1 órát, aztán pihentünk egyet Bécs előtt, és mikor beindítottam, a hiba eltűnt. Tapasztalt már ilyet valaki? Mi lehet, lehetett a gond? Ha a computernek van egy hibakódja, akkor, mi az, hogy csak úgy elmúlik?
Kb. félúton jártunk hazafelé, mikor felvillant a motorvezérlő hibalámpája, a víz levert mondanom se kell, még 300 km volt hátra a 750-ből, félreálltam első parkolóba elővettem könyvet hátha mond valami okosat, persze francia nyelven volt, de azt vettem ki a szövegből, hogy ne menjek vele tovább. (ezer éve tanultam franciát) Aztán felhívtam egy szerelőt, hogy mit csináljak, aztán miután megbeszéltük, hogy autó nem gyengült el, nem füstöl, mint barom és minden rendben vele, úgy döntöttünk, hogy jövünk tovább, aztán majd elválik mi fáj neki. 100-110-el gurultam 1 órát, aztán pihentünk egyet Bécs előtt, és mikor beindítottam, a hiba eltűnt. Tapasztalt már ilyet valaki? Mi lehet, lehetett a gond? Ha a computernek van egy hibakódja, akkor, mi az, hogy csak úgy elmúlik?
Zselé2011-07-08 17:37:53 // 121662
Sziasztok!
Letöltöttem egy workshop manual-t 156-oshoz, erre ha jól emlékszem a szerelőműhely fórumban bukkantam, de ugyanaz mint egy német nyelvű, amit régebben töltöttem le.. na az egyáltalán nem működött, ezt viszont tudtam telepíteni, viszont van egy DTE.exe file, ami indítaná a programot, de sajnos nem csinál semmit!
Találkozott már valaki ezzel a programmal? Én a docky.netexpert.hu-n találtam..
Letöltöttem egy workshop manual-t 156-oshoz, erre ha jól emlékszem a szerelőműhely fórumban bukkantam, de ugyanaz mint egy német nyelvű, amit régebben töltöttem le.. na az egyáltalán nem működött, ezt viszont tudtam telepíteni, viszont van egy DTE.exe file, ami indítaná a programot, de sajnos nem csinál semmit!
Találkozott már valaki ezzel a programmal? Én a docky.netexpert.hu-n találtam..
prat0022011-07-08 11:09:06 // 121661
Sziasztok,
Valaki nem tud nem tud eladó vagy bérelhető tetőcsomagtartót és/vagy tetőboxot 156-hoz? Úgy volt, hogy kapok, de hoppon maradtam, és nagyon kellene a nyaraláshoz. Minden segítséget szívesen fogadok.
Valaki nem tud nem tud eladó vagy bérelhető tetőcsomagtartót és/vagy tetőboxot 156-hoz? Úgy volt, hogy kapok, de hoppon maradtam, és nagyon kellene a nyaraláshoz. Minden segítséget szívesen fogadok.
Poseidon2011-07-08 10:02:13 // 121660
Sziasztok!
Egy kis segítségre szorulok. Keresem sűrgősen 1998-as 156 2.0 16V TS-hez az alábbi dolgokat:
* Önindító
* Generátor (azt hiszem 6-bordás tárcsával van (ha van ilyen), 4-es biztos nem)
* Légtömegmennyiség-mérő
Ha valakinek lenne a fentiek közül olcsón jó állapotú vagy új darabja eladó, nagyon kérem jelentkezzen (lehet mobilon is, mert sűrgős). Sajnos nincs nagy keretem ezekre és eléggé baj, hogy most kell cserélni őket egyszerre. Ráadásul valahol még a kipufogóm is defektes.
Köszi,
Gabriel
Egy kis segítségre szorulok. Keresem sűrgősen 1998-as 156 2.0 16V TS-hez az alábbi dolgokat:
* Önindító
* Generátor (azt hiszem 6-bordás tárcsával van (ha van ilyen), 4-es biztos nem)
* Légtömegmennyiség-mérő
Ha valakinek lenne a fentiek közül olcsón jó állapotú vagy új darabja eladó, nagyon kérem jelentkezzen (lehet mobilon is, mert sűrgős). Sajnos nincs nagy keretem ezekre és eléggé baj, hogy most kell cserélni őket egyszerre. Ráadásul valahol még a kipufogóm is defektes.
Köszi,
Gabriel
Kócosw2011-07-07 21:56:59 // 121659
tilleg särga.. lehet akkor csak a facelift elöttin peros..vagy ottsem :DD
erdekes tünetek.. :S
erdekes tünetek.. :S
Mariann & Béci2011-07-07 21:32:53 // 121658
Szia nekem volt ilyen problémám igaz ez 46-os.Nekem az ABS jeladóm adta meg magát.Nekem is ha világitott az ABS lámpa akkor satuzott a kerék.Ferkétől vettem egy jeladót.Azóta semmi gond nincs vele.Remélem tudtam segíteni.Üdv Béla!
jim1562011-07-07 20:20:41 // 121657
Sziasztok az ABS em gyujtáskor nem világit meg a multkor belesatuztam és csusztak a kerekek! Szerintetetek mi lehet a baj mitöl nem muködik az ABS? Köszi a segitsédet
Peti V6 TB2011-07-07 15:11:31 // 121656
Sziasztok,
NikiGT 156-osával kapcsolatban írok, tempomat probléma volt. Megoldottuk, nem volt könnyű, de egyértelmű. A lényeg, hogy a kuplungpedál kapcsoló gyárilag úgy van beszerelve, hogy aktív, azaz bekapcsolt állapotban van. Ezért tiltja le a tempomat használatát annak ellenére, hogy észreveszi, hogy ott van. A lényeg, hogy ha szét van szedve a kapcsoló akkor egy zéger gyűrűvel olyan állapotban van rögzítve a kapcsoló, mintha be lenne nyomva, gyárilag, ezt a gyűrűt kell átrakni egy másik az eredeti, külső helyzetébe és onnantól működhet a kapcsoló, tehát "elengedve" van. És így működik is a tempomat. Nem kell hozzá computer sem. Most már ezt is tudjuk, gondolom ez amolyan gyári védelem, hogy ne legyen egyszerű az utólagos tempomat beszerelés.
NikiGT 156-osával kapcsolatban írok, tempomat probléma volt. Megoldottuk, nem volt könnyű, de egyértelmű. A lényeg, hogy a kuplungpedál kapcsoló gyárilag úgy van beszerelve, hogy aktív, azaz bekapcsolt állapotban van. Ezért tiltja le a tempomat használatát annak ellenére, hogy észreveszi, hogy ott van. A lényeg, hogy ha szét van szedve a kapcsoló akkor egy zéger gyűrűvel olyan állapotban van rögzítve a kapcsoló, mintha be lenne nyomva, gyárilag, ezt a gyűrűt kell átrakni egy másik az eredeti, külső helyzetébe és onnantól működhet a kapcsoló, tehát "elengedve" van. És így működik is a tempomat. Nem kell hozzá computer sem. Most már ezt is tudjuk, gondolom ez amolyan gyári védelem, hogy ne legyen egyszerű az utólagos tempomat beszerelés.
NikiGT2011-07-07 10:53:57 // 121655
Liquid, erre gondoltunk mi is. Teszünk ma egy próbát vele, aztán ha nem ez a megoldás, megkérdezzük Harot és társait. Mindenesetre visszajövök majd jelezni, hogy sikerrel járunk-e a computeres engedélyeztetéssel.
De ha még vannak egyéb tippek, szeretettel várom őket és köszönöm az eddigieket!
De ha még vannak egyéb tippek, szeretettel várom őket és köszönöm az eddigieket!
NGC2011-07-07 10:10:34 // 121654
Üdv!
Tudja valaki a kerékcsavar menetének a méretét?
Tudja valaki a kerékcsavar menetének a méretét?
teracod2011-07-07 06:56:27 // 121653
Ha gyújtásra teszed akkor villágít majd ha beindítod akkor kialszik. Az "autóm"-nál levan is van fényképezve ahol a killométereket fényképeztem. Nagy gázadásnál kivillant majd kiírta a fedélzeti számítógép,hogy motorhiba és azonnal vigyem szervizbe és átválthatott valami csokkentet módra mert alig ment a kocsi utána. Újraindítás után ismét kiírta,de már rendesen ment. 5. startolás után pedig eltunt motorhiba jelzo (gondolom minden 5. start után ellenorzi újra) Ezt mindig csinálta,de mindig ritkábban és már fél éve semmi. Én arra gondolok,hogy sokat állhatott az autó mert semmi sem volt vele csinálva.
Liquid2011-07-06 21:41:01 // 121652
csak tipp, de ellképzelhetőnek tartom, hogy a computerben engedélyezni kell
Piritu - 1.000.0002011-07-06 21:40:34 // 121651
A tempomat ON-ra izzik fel a lámpa, ilyenkor be van kapcsolva, de még nem tartja a sebességet. A sebességet a +/- gomb elfordításával "rögzíted", azt tartja. Ha a fékre, kuplungra lépsz oldja a tartást. A már rögzített sebességet a kar végén lévő gombbal tudod előhívni, vagy a +/- -al újat rögzíteni.
Ferko2011-07-06 21:40:30 // 121650
Szerintem keresd meg Föcköst és Harot, mert ők szereltek be mostanság valamikor tempomatot vagy 147-be vagy 166-ba. Már nem tudom. De értenek hozzá asszem:-)
Kócosw2011-07-06 21:37:43 // 121649
lehet äm rosszul emlexem a szinre :)
Kócosw2011-07-06 21:36:29 // 121648
valszinü a langökar lesz a gond azert kopoghat...
A motorhiba kontrollegöje emlekeim szerint piros,biztos az villant fel?
A motorhiba kontrollegöje emlekeim szerint piros,biztos az villant fel?
NikiGT2011-07-06 21:22:45 // 121647
Sziasztok!
Nő kérdez, de férfi segítséggel.
2004-es 156-ba szeretnék tempomatot, ez ma beszerelésre is került, műszerfalon megjelenik a tempomat jel amikor kell, ám mégsem viszi az autót. Gyári csatlakozóra lett rádugva.
Van olyan, hogy "tanítani" kell az autót a tempomatra? Ha computeres segítsége kell ehhez, van kontakt, akit ajánlanátok Szombathely - Pápa - Győr tengely környékén? legjobb lenne, ha még ezen a héten ez megoldódna, mert most vagyok szabin és vasárnaptól megint úton leszek (Bp-ről). Egyéb tippetek van? Nagyon szeretném azt a tempomatot na :)
Köszönöm előre is és szép estét!
Nő kérdez, de férfi segítséggel.
2004-es 156-ba szeretnék tempomatot, ez ma beszerelésre is került, műszerfalon megjelenik a tempomat jel amikor kell, ám mégsem viszi az autót. Gyári csatlakozóra lett rádugva.
Van olyan, hogy "tanítani" kell az autót a tempomatra? Ha computeres segítsége kell ehhez, van kontakt, akit ajánlanátok Szombathely - Pápa - Győr tengely környékén? legjobb lenne, ha még ezen a héten ez megoldódna, mert most vagyok szabin és vasárnaptól megint úton leszek (Bp-ről). Egyéb tippetek van? Nagyon szeretném azt a tempomatot na :)
Köszönöm előre is és szép estét!
Gábor792011-07-06 20:47:12 // 121646
Te, hát ez nem vicces :-p Tényleg így volt... :-)
teracod2011-07-06 20:38:37 // 121645
Még pár dolgot elfelejtettem sorry :)
Kicseréltem az elso lengéscsillapítokat mert már kicsurgott belole az olaj, ALKO tipusút vettem mert itt írtátok,hogy ár/minoségben ez a legjobb,de a csere után az autó erosebb kanyaroknál (már nyikorognak a gumik) elkezd kopogni az a fele amerre dol a kocsi a kanyarban. Elképzelheto,hogy még túl új a lengéscsillapitó és még nincs bejárva? Huppanókon nem kopog. A csapágyak sem lehetnek mert azok is most lettek cserélve. A cserét egy autószerelo csinálta szóval elméletileg jól van beszerelve.
Illetve az anyósullésnél lévo elektromos ablakemelo rezeg. Kisebb huppanóknál illetve indulásnál is ha kisebb gázzal indolok el. Jobbra/balra utodik neki a foglalatban. Esetleg valami tipp? A tobbinél is van járása,de mégsem hallani. Valami vékony gumiréteget ragasszak esetleg oda?
Amikor megvettem a kocsit akkor nagyobb gázadásoknál mindig kivillant a motor hibát jelzó sárga kontrolégo. Jártam vele sokat szervizbe és ott azt mondták,hogy a kocsi jóval jobban megy mint 140 ló és kb. megvan chippelve és az zavar be. A hiba viszont lassacskán magától elmúlt. Mindig ritkában jelentkezett és most már fél éve semmi. Lehet az,hogy sokat állt mielott megvettem? (én erre gondolok) bazárban vettem.
Elore is koszi a válaszokat.
Kicseréltem az elso lengéscsillapítokat mert már kicsurgott belole az olaj, ALKO tipusút vettem mert itt írtátok,hogy ár/minoségben ez a legjobb,de a csere után az autó erosebb kanyaroknál (már nyikorognak a gumik) elkezd kopogni az a fele amerre dol a kocsi a kanyarban. Elképzelheto,hogy még túl új a lengéscsillapitó és még nincs bejárva? Huppanókon nem kopog. A csapágyak sem lehetnek mert azok is most lettek cserélve. A cserét egy autószerelo csinálta szóval elméletileg jól van beszerelve.
Illetve az anyósullésnél lévo elektromos ablakemelo rezeg. Kisebb huppanóknál illetve indulásnál is ha kisebb gázzal indolok el. Jobbra/balra utodik neki a foglalatban. Esetleg valami tipp? A tobbinél is van járása,de mégsem hallani. Valami vékony gumiréteget ragasszak esetleg oda?
Amikor megvettem a kocsit akkor nagyobb gázadásoknál mindig kivillant a motor hibát jelzó sárga kontrolégo. Jártam vele sokat szervizbe és ott azt mondták,hogy a kocsi jóval jobban megy mint 140 ló és kb. megvan chippelve és az zavar be. A hiba viszont lassacskán magától elmúlt. Mindig ritkában jelentkezett és most már fél éve semmi. Lehet az,hogy sokat állt mielott megvettem? (én erre gondolok) bazárban vettem.
Elore is koszi a válaszokat.
teracod2011-07-06 20:17:38 // 121643
Nagyon szépen koszonom, majd próbálkozom
Kócosw2011-07-06 19:54:22 // 121642
A tompitottnal a fedelet lekell venni es ottvan bent egykis füles foglalat az kell elforditani es kihuzni. Nögyogyäsz kezek kellenek hozza a facelift elöttinel,de ha joltudom a faceliftesnel is ugyanaz az egesz törtenet.
teracod2011-07-06 19:49:53 // 121641
Sziasztok
Az elso parkolóizzót hogyan kell kicserélni? Nem rég lettem Alfás szóval még kevés a tapasztalatom, nézzétek el nekem. Koszonom
Az elso parkolóizzót hogyan kell kicserélni? Nem rég lettem Alfás szóval még kevés a tapasztalatom, nézzétek el nekem. Koszonom
Online tag
1
Vendég1
468
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...