Fórum >> Típusok >> 156

SanyiJTD2013-07-06 15:48:56 // 140040
Van pár garnitúra :)
GTPeti2013-07-06 15:45:32 // 140039
Az semmi, a festékréteg is több mm vastag lehet már. :)))
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-06 15:43:19 // 140038
Elég nagy igénybevételnek vannak ki téve a kerékcsavarjaid :D
SanyiJTD2013-07-06 15:38:45 // 140037
Srácok, ha valakit érdekel!
Megválok a MOMO felnijeimtől.
MOMO V10
linzenbold2013-07-06 15:16:38 // 140036
Magán a ventilátoron. Elkezdtem piszkálni és beindult. Pedig előtte is legalább kétszer mozgattam a vezetéket, mondom hátha ez a baja. Erre tessék...
sparco2013-07-06 12:59:35 // 140034
Epp az a gond vele, hogy nem muanyag es oxidalodik, ha lepattog rola a festek. A szelvedomoso kezdi ki alltalaban...
Le szoktak festeni feketere.
sparco2013-07-06 12:56:43 // 140033
Ki lehet es tudomasom szerint mreni csinalt mar ilyet.
Trombozis2013-07-06 12:43:07 // 140032
Srácok!

Az ajtókárpitból a bőr/szövet részt ki lehet szedni valahogy? Csinált már valaki ilyet?
pedrobaa2013-07-06 12:39:24 // 140031
A visszapillantó tükröm kerete (a tükör rögzítésnél a 3szög alakú takaró műanyag) ritka hulladék állapotban van. Szerintetek kapok ilyet valahol? Esetleg nincs valakinek ilyen elfekvőben? :)
Néztem de csak komplett tükröt találtam a neten, egyrész színre fújt a tükörház, így nem cserélném le, másrészt meg mi a fenének vegyek egész tükröt, ha csak ez a műanyag izével van baj? :)
linzenbold2013-07-06 12:33:59 // 140030
megoldódott a probléma!!! :))))))) kontakt hiba....
Piritu - 1.000.0002013-07-06 12:08:47 // 140029
A levegőt előről hátrafelé kell fújnia, ahogy a menetszél is fúl. Arra segít rá.
Piritu - 1.000.0002013-07-06 12:07:00 // 140028
Hol írja?
Nézd meg a 159 topikba betett MES grafikonokat. Ott objektív adatot találsz. Végre valaki vette a fáradtságot és megmérte.
Piritu - 1.000.0002013-07-06 12:00:05 // 140027
Nem kell vele foglalkozni. Legfeljebb az autó élete során egyszer cserés lesz az egr, és akkor mi van?
Sokkal több pénz dobálunk ki más felesleges dologra, nem ezen fog múlni az üzemeltetési költség.
linzenbold2013-07-06 11:28:50 // 140026
közbe újabb fejlemény a ventivel kapcsolatban, hogy működik rendesen, mégse akar elindulni. rákötöttem közvetlen az aksira és megy. biztosítékokkal sincs baj. Feltételezem, hogy a ventilátornak a hűtő felé kell fújnia a levegőt, viszont a ventilátorba belemegy 2 vezeték. na a piros vezetékbe nincs áram. a másikba viszont mértem 12V-ot.
de ahhoz hogy működjön rendesen, a piros vezetékbe kéne lennie 12v-nak. Lassan agyvérzést kapok :)))))))))
Alfa GT-Csaba2013-07-06 11:13:48 // 140025
Pedig lassabban melegszik a motor,ha le van falazva!!,Egyértelmű hogy ha meleg kipufogó gáz van bevezetve az egr-en keresztül vissza vezetve a blokkba ,akkor már az az induláskor melegiti a beszivott levegőt ,és akkor hamarabb is melegszik a blokk.
sparco2013-07-06 11:09:44 // 140024
Egyébként gecsa cartárs blogjában épp az ellenkezőjét olvastam, hogy hamarabb éri el az üzemi hőfokot a gép... :)
sparco2013-07-06 11:04:53 // 140023
Igazából azért gondolkodtam el rajta, hogy ne rakódjon tele szutyokkal.
PistaFR2013-07-06 10:08:24 // 140022
OK, köszi.
Piritu - 1.000.0002013-07-06 09:08:15 // 140021
Szerintem, ha nincs bajod vele, ne bántsd. Teljesítményt nem nyersz. Amit vesztesz, azt tegnap mérte be egy cartárs a 159 topikban, a lefalazással később éri el az üzemi hőfokot a motor.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-07-06 09:03:14 // 140020
Nekem is le van, fogyasztás növekedést én nem tapasztaltam.
sparco2013-07-06 08:20:24 // 140019
Sziasztok!
Gondolkodom az EGR lefalazasaban, de szerelom szerint az ujabb motoros JTD-ken mar nem ajanlatos, csak a regebbi 105lovasokon. Az enyem 115 lovas es maskepp van valoban megoldva.
Viszont lattam mar par cartarsnal, hogy olyan a motorja mint az enyem es le van falazva.
Szerintetek belevagjak?
Illetve fogyasztas fog novekedni ezaltal, vagy fog valtozni valami a teljesitmenyben?
6UR202013-07-06 07:30:44 // 140018
Gtpeti blogjában elég jól le van írva minden ezzel kapcsolatos ;) Diagnosztikai kábelek.
Dévid2013-07-06 07:06:51 // 140017
Reggel nyitott motortetővel hallgattam, de nem pufog vissza szerintem.
Dévid2013-07-06 01:33:07 // 140016
Reggel, ha megyek haza, megnézem.
Tuningman2013-07-06 01:15:36 // 140015
Véletlenül nem pufog vissza a szívósorba? ( mármint hidegen )
Na mert akkor LMM-nek annyi:(
De azért mindenek előtt hibakódolvasás.
Tuningman2013-07-06 01:07:43 // 140014
Igaz, a gyári csavar hossz 22mm. Utoljára a TS-re vettem és az volt a 27mm.
Szóval, van több méretben is:) 12X1.25-ös menettel, 27, 32, 37, 45mm.
A 27, 32mm ára 370 Ft. a 37, 45mm ára 420 Ft / db.



Kerékőr pedig 6 ezer, természetesen minden vadi újba:)
Peter302013-07-05 23:16:23 // 140013
Szia

Hogy kötötted rá a laptopot? Speciális csatlakozó kell hozzá? És a progit honnan tudnám beszerezni? Előre is köszi
linzenbold2013-07-05 21:39:18 // 140012
Az akksi mellett találtam pár nagy biztositékot. Sajna mind hibátlan. :( Nem bántam volna, ha csak ennyi baja van.
PistaFR2013-07-05 21:23:46 // 140011
7500 a 20 db? Az tényleg nem vészes :) Néztem itteni oldalakon, 22 mm menethosszt ír sima csavarra. Gyári alufelnihez való kerékőrt találtam, az 32.5 mm, csak abból kb 130 € lenne az 5 szett hogy meglegyen a 20 db. :)
Alfa GT-Csaba2013-07-05 21:21:42 // 140010
Motor térbe az aksi mellett van a biztositéka!!
Piritu - 1.000.0002013-07-05 21:19:38 // 140009
Passz, meg kellene keresni a könyvében...
Elsőre akár azt is meg lehetne próbálni, hogy a venti helyére egy izzót kötni. Ha felizzik, kap villanyt.
Esetleg megpróbálni direktben az akuról villanyt adni a ventilátornak, hogy elindul-e.
linzenbold2013-07-05 21:16:43 // 140008
Merre találom neki a biztit? kormány alatt az összes bizti jó. Vagy valahova máshova dugták el?
Robbye2013-07-05 21:04:52 // 140007
Ha a teszt progi nem indítja el akkor ventillátor hiba.
Robbye2013-07-05 21:03:03 // 140005
Ismét szépültünk. :)
Piritu - 1.000.0002013-07-05 21:02:39 // 140004
Döglött a ventilátor :-(
linzenbold2013-07-05 20:56:19 // 140003
van egy új fejlemény, a klímámmal kapcsolatban. :/ az előtét ellenállást kiiktattam, és a két vezetéket összekötöttem, így ha minden igaz el kellett volna indulnia a ventinek. Ez sajnos nem történt meg. na ezután elővettem a laptopot és rákötöttem az autóra. MES-be a tesztek között van olyan funkció, hogy hűtőventilátor 1 és 2-es fokozat.
Gondolom itt el kellene indulnia a ventinek (még nem próbáltam soha) a relé az hallatszik hogy kattog, de a venti az meg se mukkan. Ezek után valakinek valami ötlet???
nyesi2013-07-05 18:26:30 // 140002
Tetőcsomi eladó 156 ra.halisztok.
Piritu - 1.000.0002013-07-05 17:44:55 // 140001
Gratula a 140k-hoz! :-)
Piritu - 1.000.0002013-07-05 17:44:05 // 140000
Egy ellenállásmérőt csatlakoztatsz, ha végtelent mutat kuka, ha kevesebb, mint 1 ohmot jó. Ha nincs műszered, próbáld meg a hozzá vezető vezetékeket összezárni valamivel. Ilyenkor kimarad az ellenállás, és el kell hogy induljon a venti, ha bekapcsolod a klímát. Ha ekkor sem, akkor a relé kukás. (Általában az ellenállás 10 év alatt meghal.)
SanyiJTD2013-07-05 17:18:38 // 139999
Múltkor beírtam,hogy lámpákat cseréltem, és nem világítanak a helyzetjelzőim. Sem a halogén, sem a led. Járt valaki így?!
6UR202013-07-05 16:50:53 // 139998
Ezt igazából nem csak ránézésre kell megnézni, mint ahogy piritu kartárs leírta nem árt kimérni sem...
linzenbold2013-07-05 15:56:16 // 139997
vagyis az a zöld valami rajta, az nem túl jó állapotú, meg egy pici darab hiányzik is belőle!!
linzenbold2013-07-05 15:47:35 // 139996
kiszedtem, de ránézésre teljesen rendben van. Ha nem ez, akkor mivel lehet még gond?? Vagy esetleg ez a kimérés hogy működik??? ebbe nem nagyon vagyok otthon :(
Dévid2013-07-05 06:54:17 // 139995
Üdv Mindenkinek!

Volna egy idegesítő problémám. Az mitől lehet, hogy hideg motornál indításkor csak ca. 4 henger indul, aztán idővel csatlakoznak egyenként a többiek is? Melegen nincs ilyen gond.
Piritu - 1.000.0002013-07-05 06:49:53 // 139994
A hűtőbe van becsavarozva a ventilátor mellett. Két vastag vezeték megy rá és két csavar tartja.

Ha kiveszed a hibák nagy része rögtön látható. Általában a ponthegesztés engedi el, vagy csak szétrohad. Egy egyszerű ellenállásméréssel kimérhető, Ha szakadt, akkor kukás.
linzenbold2013-07-05 06:16:33 // 139993
És ezt merre találom? Valamint honnan tudom megállapítani hogy rossz?
Tuningman2013-07-05 02:30:33 // 139991
Ez attól függ, hogy milyen alufelniről van szó.
A gyári alukhoz lehet használni a gyári csavarokat de előtte mindig le kell mérni, hogy mennyit fog azaz legalább annyi fordulatot tudjál betekerni amennyit a lemezfelninél. Ha egy-két fordulattal kevesebb akkor még jó. Más alufelnihez viszont tényleg kellenek hosszabb csavarok. A gyári csavarméret ha jól emlékszem 27mm. Tehát legalább 37mm-es kell. Nem egy drága dolog, legalábbis ahol én szoktam venni, ott megvan 7500-ból:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak