Mike.2006-01-24 10:24:05 // 3504
	A bilincset a szűrőháznál és az LMM nél csavarhúzóval kipattintod. A légszűrőházon van három csavar azt ki és már a célnál vagy. A bilincseket fogóval összepattintod. Ennyi. 
Kb 1,30 perc :-)))) Na ez nem igaz :-)))
	
Chichi2006-01-24 10:23:14 // 3503
	A házat nem csak a fedelét.
	
Alfista2006-01-24 10:22:11 // 3502
	Ok, köszi! De ki kell ehhez szerelni a légszűrőházat?
	
admirális2006-01-24 10:19:28 // 3501
	A kezelésiben le van fotózva, hogy mit kel csinálni. GYakorlatilag a vastag csövön 2 kapcsot ki kell oldani, hogy azt a 90 fokban meghajlított csövet kivehesd, és onnatól elvileg megy magától. Azért elvileg, mert hajlamosak a légszűrő ház tetején a csavarok berohadni.
	
mszabika2006-01-24 10:18:36 // 3500
	:))))))
ja, igen én a rezonátorházra értettem ;)
	
Alfista2006-01-24 10:17:13 // 3499
	Helló Fiúk!
Ahhoz, hogy a légszűrőházból kivegyük azt a tölcséres csövet, ki kell szerelni a légszűrőházat?
	
Mike.2006-01-24 10:16:45 // 3498
	A légszűrőből a műanyag vackot kilehet szedni akna nélkül, de a rezonátorházhoz kell. Kicsit forgatni kell mert a klíma csövektől nehezen jön ki. :-)
	
ruszman2006-01-24 10:12:25 // 3497
	a csudába.. :(
tudtam én hogy ásnom kellett volna egy aknát a garázsba.. :)
	
mszabika2006-01-24 10:05:28 // 3496
	nem is lehet, nem fér ki, akna kell hozzá, hogy letudd szedni a motorvédő műanyagot, és utána tudod kiszedni a házat.
	
ruszman2006-01-24 09:53:57 // 3495
	Akna nélkül meg lehet ezt oldani? mert nekem még sosem sikerült kiszerelnia  légszürőházat.. (fentről).
	
GEORGE2006-01-24 09:40:14 // 3494
	De mégsem tudják megoldani:-(
én úgytudom japán termék! ez sem olasz része a kocsinak.
	
András bácsi2006-01-24 09:23:13 // 3493
	Na ez az, egyszerű méretezés, és anyagminőség kérdése.
	
GEORGE2006-01-24 08:54:22 // 3492
	A javítószett tartalmaz egy rúgót és egy müanyagkorongot.
A rúgó gyengül el, és a müanyag szokott elkenödni, megsérülni. :-(
	
Mike.2006-01-24 08:50:03 // 3491
	Azt hiszem , ha kicsit jobb idő lesz, én is kiszedem egy próba erejéig.
Valakinek esetleg még tapasztalat ezzel kapcsolatban?
	
veteranviking2006-01-24 08:21:27 // 3490
	Én kiszedtem, nekem jobban elindúl a vas!
Nyáron teszteltem, bekapcsolt klimával pont úgy rajtol a kocsi, mint azelőtt kikapcsolt légkondival:))
	
Mike.2006-01-24 08:15:53 // 3489
	Az enyémbe is az eredeti van és már 128 e km-nél vagyok.
	
Mike.2006-01-24 08:13:00 // 3488
	A múltkor írtam már a rezonátor ház kipakolását és helyette a JTD szívócsövének a berakását. Többen ajánlották a légszűrőházból szedjem ki azt a műagyag, tölcsér alakú valamit. Nekem a szerelőm az nem ajánlotta. Most rákérdeztem, hogy miért ne? A lényeg az, hogy csökkenne ezáltal a nyomaték, amit az 1,6-os motornál nagyon észre lehet venni. A 2,0-ás motornál nem olyan észrevehető, ezért azok kiszedhetik.
	
András bácsi2006-01-24 08:11:38 // 3487
	Csak azt nem értem, hogy mi tud ezen tönkremenni. Lehet, hogy itt is valakit azért fizettek, hogy csináljon rövidebb élettartamú alkatrészt? :)
	
GEORGE2006-01-24 08:08:26 // 3486
	Nagyon változóak a vez.modósítók minőségei ...
	
András bácsi2006-01-24 08:07:13 // 3485
	Nálunk meg a második 16V TS van, aminél 100e felett is jó a gyári vez.mód.
	
Mike.2006-01-24 08:06:43 // 3484
	Mert te óvatosan használod a gépet:-P
Persze van olyan is, meg olyan is, hogy valaki az eredetivel 100 e km-t megy. Én az átlagról beszélek.
	
GEORGE2006-01-24 08:04:17 // 3483
	Nekem 40 ezret ment el az első javítószett..
	
Mike.2006-01-24 07:56:24 // 3482
	A vez. módosító javító készlet áll egy rugóból és egy műanyag alátét szerűségből. Ez mind 800-1000 Ft. Kb 15-25 e Km-t bír.
Az új, 35-50e Ft és 50-60 e km-t bír. Lehet számolni! ;-)
	
Pat2006-01-23 22:34:06 // 3480
	Na jó éjt mindenkinek, holnap melóóóóóóóó........
	
Pat2006-01-23 22:30:58 // 3479
	Ez így igaz, ezért No1 az ALFA (amiért szeretjük...) :-))))
	
Poló2006-01-23 22:30:20 // 3478
	Még egy darabig szerintem jó az enyémben a vez. mód. A vezérművet meg nem cserélem ki, még hajtok bele pár ezer km-t és majd utánna.
	
Pat2006-01-23 22:28:53 // 3477
	A vezérlő módosító "köti" össze a szívószelepek vezérműtengelyét a bordás kerékkel, egy egyszerű menetes kapcsolattal, ezért a vezmű tg. "bütykei" nincsen fix állandóra meghatározott helyzetben összerakás után a vezérműszíj-kerékkel ezért nincs rajta jel, hanem a sablonnal kell elvégezni a beszabályzást. ;-)
	
GEORGE2006-01-23 22:28:05 // 3476
	A Temprán nincs változó szívótengely vezérlés vagy ahogy többen ismerik vezérlés modósító!!
nagy különbség!
	
Poló2006-01-23 22:26:50 // 3475
	A Temprán sablon nélkül volt cserélve. Valami jeleket nézett a szerelő.
	
Pat2006-01-23 22:24:27 // 3474
	Minden olyan szerelési művelethez, ahol le kell venni a vezérműszíjat, vagy "csak" be kell állítani a vezérlést. (Ez a funkciója: a vezérműtengelyeket szabályozza össze motorblokkal, amihez (motorblokk oldalán lévő jelre) a főtengelyt is kell állítani (ami azt hiszem megegyezik a felső holtponttal) ;-)
	
Poló2006-01-23 22:21:31 // 3473
	:(( Ez nem olyan, hogy meg van jelölve a bordáskerék?
	
Poló2006-01-23 22:16:35 // 3471
	Vezérműszíj cseréhez is kell?
	
Pat2006-01-23 22:13:35 // 3470
	Passz, nekem a 100e Km-es szervíz- és olajcseréhez amit most csináltam decemberben (vezérműszíj-, gyertya-, stb csere) egy ismerősöm ismerőse hozta el egy szakszervízből kölcsönbe (a vezérműszíj csere miatt kellett). Tehát ha sikerül ilyen adatokat szerezned, mármint hol és mennyiért engem is érdekelne.
	
Tom122006-01-23 22:12:32 // 3469
	Ahol vettem /márkaszerviz/, azt mondták, hogy 50:50 arányban vízzel keverve kb. - 30-ig nincs gond /ott is úgy keverik/, de hát úgy is csak vízzel fogom "szelídíteni", tehát nem lesz az sokáig -34-es.:-)
	
Poló2006-01-23 22:05:35 // 3468
	Olyan sablont hol lehet venni és mennyiért?
	
Pat2006-01-23 22:01:54 // 3467
	A legfontosabb: Vezérműtengelyek beszabályzó sablonja nélkül egy csavart meg ne lazíts!!!! Különben úgy jársz mint én :-( de a végén nélküle is sikerült, jó sok ideggel és nagyon-nagyon sok máááázlival :-)))
	
Poló2006-01-23 22:00:02 // 3466
	Az sem jó, ha nagyon bírja a hideget a fagyálló. Állítólag megeszi a könnyűfém hengerfejet. -25 fokig jó.
	
Poló2006-01-23 21:58:16 // 3465
	Arra, hogy hogy lehet kicsierélni, mit kell lebontani, mire kell figyelni.
	
Pat2006-01-23 21:55:13 // 3464
	Mármint mire vagy kíváncsi???
	
Tom122006-01-23 21:55:09 // 3463
	A mai napom elég mozgalmas volt.
A termosztát teljesen bedobta a törölközőt:
 ...ezt mutatta kb. 120 km után. Nem volt egy kéjutazás...:-( Hideg és szinte csak alapgázon "suhantam".:-/
Amint hazaértem, jött a "műtét":
 
 
A "löttyöt" is kicserélték:-)
 Most már -34C-fokig bírnia kéne a "gyűrődést".:-)
Közben visszarakták a kupplung pedál fölötti /amiről a múltkor írtam/ rugót is. Én úgy vettem észre, hogy miután berakták, sokkal "lejjebb fogott", mint nélküle.
...próba...
Szépen melegedett 90 C-fokig, csak sajnos tovább is.:-/ Nem indult a ventillátor... A biztosítékok jók, a elektr. motor jó, valami gond vagy a kábellel, vagy a csatlakozókkal, vagy az érzékelővel lehet. ...de az már a holnapi történet...
	
A termosztát teljesen bedobta a törölközőt:
 ...ezt mutatta kb. 120 km után. Nem volt egy kéjutazás...:-( Hideg és szinte csak alapgázon "suhantam".:-/Amint hazaértem, jött a "műtét":
 
 
A "löttyöt" is kicserélték:-)
 Most már -34C-fokig bírnia kéne a "gyűrődést".:-)Közben visszarakták a kupplung pedál fölötti /amiről a múltkor írtam/ rugót is. Én úgy vettem észre, hogy miután berakták, sokkal "lejjebb fogott", mint nélküle.
...próba...
Szépen melegedett 90 C-fokig, csak sajnos tovább is.:-/ Nem indult a ventillátor... A biztosítékok jók, a elektr. motor jó, valami gond vagy a kábellel, vagy a csatlakozókkal, vagy az érzékelővel lehet. ...de az már a holnapi történet...
Poló2006-01-23 21:49:06 // 3462
	Majd egyszer ha lesz időd, leírnád a vez. mód. cserét a szerelőműhelybe?
	
Pat2006-01-23 21:46:16 // 3461
	Ezt mondom én is, de nem hisznek nekem ;-)
	
Poló2006-01-23 21:42:39 // 3460
	Olaj Selénia, gyertya NGK.
	
Zsolesz2006-01-23 21:27:15 // 3458
	Az olaj kizárólag Selénia. A gyertya meg kit érdekel??? :)))
	
Zsolesz2006-01-23 21:24:25 // 3457
	Igazad van de sajnos nekem más is van amit én tudok más szinte észre sem veszi és annyira zavar hogy hihetetlen. De ez már csak pénz kérdés... :))) ja az épp nincs
	
Pat2006-01-23 21:23:35 // 3456
	Az ALFA ROMEO a legjobbat érdemli (pláne a 2.5 V6)  :-))
	
Online tag
1
		Vendég1
618
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05