Szerencsém volt , mert Miskolcon.
Vittorio jött laptoppal, megprobálta kiolvasni a hibaüzenetet, de gyujtást kért volna hozzá és az sincs.
Csak az autó ugye mindig kell, holnap megnézik de gondoltam ha járt így már valaki akkor egyszerűbb nekik elindulni....
Tommaso 1592019-09-29 08:02:31 // 118840
Zolibácsi2019-09-29 07:57:09 // 118839
Merrefelé álltál meg?
Tommaso 1592019-09-28 17:43:12 // 118838
Sziasztok!
SOS segìtség kéne!
Minden előzmény nélkül megállt városban az autó motorja, kis fordulaton.
Elektromos dologra gondolok, meg Csöri is ebben erősìtett meg.
A leálláskor talán egy pillanatra az áram is elment a kis kijelzőről ami a műszerfalon van.
Akksisarut vagy 2 percre levettem, de semmi változás.
Az autóban egyébként látszólag minden elektromos dolog működik, de a " kulcsot" nem tudom kihúzni és a start-stop gombra sem reagál...
Járt már ìgy valaki???
Köszi előre is!
SOS segìtség kéne!
Minden előzmény nélkül megállt városban az autó motorja, kis fordulaton.
Elektromos dologra gondolok, meg Csöri is ebben erősìtett meg.
A leálláskor talán egy pillanatra az áram is elment a kis kijelzőről ami a műszerfalon van.
Akksisarut vagy 2 percre levettem, de semmi változás.
Az autóban egyébként látszólag minden elektromos dolog működik, de a " kulcsot" nem tudom kihúzni és a start-stop gombra sem reagál...
Járt már ìgy valaki???
Köszi előre is!
Szabolcs 1592019-09-28 07:38:05 // 118837
Sziasztok egy kis infó kellene 159 2,4 röl mennyire macerás le venni a szivosort??
Liquid2019-09-27 22:38:56 // 118836
Ja és a kulcson nincs karika, és semmi más sem.
Liquid2019-09-27 22:38:25 // 118835
Szerintem a megoldás, az hogy nincs kulcstartó :)
Én sose használtam.
Én sose használtam.
samu1262019-09-27 16:19:58 // 118834
Nekem a 159-eshez kellene egy műszerfal burkolat, mert hasonlóan jártam :)
https://www.youtube.com/watch?v=jcsJ4ya8YE8
Meg egy fém kulcstartó megreszelte a start gomb környékét. A műanyaggal jobb barátságban van a burkolat?
https://www.youtube.com/watch?v=jcsJ4ya8YE8
Meg egy fém kulcstartó megreszelte a start gomb környékét. A műanyaggal jobb barátságban van a burkolat?
leopop32019-09-27 15:08:40 // 118833
Köszi a segítséget azt hittem ezek egy méreten vannak, úgy egyszerűbb lett volna.
A kormányomon van telefon jel de valahogy Bluetooth-al nem tudom összepárósítani úgyhogy kell egy Blue&Me egység is gondolom az enyémben nincs. Bár nem értem akkor miért van a kormányon rajta.
A kormányomon van telefon jel de valahogy Bluetooth-al nem tudom összepárósítani úgyhogy kell egy Blue&Me egység is gondolom az enyémben nincs. Bár nem értem akkor miért van a kormányon rajta.
Krisz562019-09-27 15:00:09 // 118832
Szia!
A kábelezést lényegében ki kell cserélni, ami bontóból elérhető. Más a rádió csatlakozója, ISO helyett Quadlock, ha Blue&Me rendszerűt akarsz, akkor kell hozzá modul, mikrofon a kihangosítóhoz, USB-aljzat a kesztyűtartóba, GPS-vevő. Illetve le kell cserélni a komplett műszerfal burkolatot, mert más a mérete a két fejegységnek, emiatt kell majd másik gyári fémkeret is, ami a rádiót tartja.
Nekem van eladó cuccom hozzá a kábelezés, illetve a mikrofon és a GPS-vevő kivételével.
A kábelezést lényegében ki kell cserélni, ami bontóból elérhető. Más a rádió csatlakozója, ISO helyett Quadlock, ha Blue&Me rendszerűt akarsz, akkor kell hozzá modul, mikrofon a kihangosítóhoz, USB-aljzat a kesztyűtartóba, GPS-vevő. Illetve le kell cserélni a komplett műszerfal burkolatot, mert más a mérete a két fejegységnek, emiatt kell majd másik gyári fémkeret is, ami a rádiót tartja.
Nekem van eladó cuccom hozzá a kábelezés, illetve a mikrofon és a GPS-vevő kivételével.
leopop32019-09-27 14:52:39 // 118831
Sziasztok!
Remélem tud ebben valaki segíteni mert küldöldi oldalakon sem nagyon találtam rá választ. Brerába kéne de az majdnem ugyanaz mint a 159 ezért gondoltam ide írok.
Szeretnék a gyári MP3 rádió helyett egy szintén gyári GPS-es kijelzőt beletenni és az a kérdésem hogy kell e valamit módosítani vagy csak kicserélem és kész?
159 kijelzője menne oda.
Előre is köszönöm!
Remélem tud ebben valaki segíteni mert küldöldi oldalakon sem nagyon találtam rá választ. Brerába kéne de az majdnem ugyanaz mint a 159 ezért gondoltam ide írok.
Szeretnék a gyári MP3 rádió helyett egy szintén gyári GPS-es kijelzőt beletenni és az a kérdésem hogy kell e valamit módosítani vagy csak kicserélem és kész?
159 kijelzője menne oda.
Előre is köszönöm!
Zolesz2019-09-27 10:41:07 // 118830
Természetesen Diesel! Szerintem a töltőállomásokon is Diesel van kiírva nem pedig gázolaj.
pettinke2019-09-27 09:44:15 // 118828
fent van a plafonban a csillár mellett.
KovacsK852019-09-27 08:21:54 // 118826
Sziasztok!
Blue&Me-vel sikerült összepárosítani a telefont, viszont híváskor én tökéletesen hallom a másik felet, viszont ő nem vagy csak nagyon halkan. Hol van a mikrofon gyárilag?
Blue&Me-vel sikerült összepárosítani a telefont, viszont híváskor én tökéletesen hallom a másik felet, viszont ő nem vagy csak nagyon halkan. Hol van a mikrofon gyárilag?
VKG231!!! (156+75)2019-09-26 05:50:39 // 118825
Amúgy szerettem. Csak azért nem volt olyan egyszerű vele az élet :)))
Giuntini2019-09-25 21:22:31 // 118824
Pedig nálam nagyon jól bejönne egy jó kis TS!
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 21:11:13 // 118823
Jóvan, de nem lett :)))
Amúgy közlekedőedénynek vannak használtautó ötleteim is :)))
Azért tuti meg, a 75-öst simogatni kell meg szeretgetni :D
Amúgy közlekedőedénynek vannak használtautó ötleteim is :)))
Azért tuti meg, a 75-öst simogatni kell meg szeretgetni :D
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 21:08:35 // 118822
Mindennnn :D
Bódé, motor, hűtés, váltó, kuplung, futómű... belseje, elektronikai butaságok...
De az enyém ugye boxi volt. Tehát a 103 ló evett 9-10 litereket. Amennyit a 155... 141 lóerővel... :)))
Az enyém elsőgazdás autó volt, 96-ban az hozta ki a szalonból, akitől én elhoztam 196.000 km-rel később.
Kezdve azzal, hogy nem belevaló olajat tettek bele (15w40), folytatva azzal, hogy ami elromlott rajta az úgy is maradt... Minden kijött rajta ami kijöhetett 2 év alatt... :)
Szépen szólt, azt szerettem. De klasszikusan elsőautós belenyúlás volt, ilyen az élet :)))
Bódé, motor, hűtés, váltó, kuplung, futómű... belseje, elektronikai butaságok...
De az enyém ugye boxi volt. Tehát a 103 ló evett 9-10 litereket. Amennyit a 155... 141 lóerővel... :)))
Az enyém elsőgazdás autó volt, 96-ban az hozta ki a szalonból, akitől én elhoztam 196.000 km-rel később.
Kezdve azzal, hogy nem belevaló olajat tettek bele (15w40), folytatva azzal, hogy ami elromlott rajta az úgy is maradt... Minden kijött rajta ami kijöhetett 2 év alatt... :)
Szépen szólt, azt szerettem. De klasszikusan elsőautós belenyúlás volt, ilyen az élet :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-25 21:08:11 // 118821
Hát volt úgy... Aztán két okból nem lett. Egyrészt a szomszéd vett, és volt pár alkalom, hogy beültem mellé. És hátra is, és cuccoltunk is. A legutóbbi BIhar hegység túrán én vittem a 146-tal a cuccaik jó részét. :-) Másrészt Kingám kijelentette, hogy az ő autója orrán S-betű nem lesz, különben is sajnálja a kis zöld autóját. Na így. Én is sajnáltam volna, csak gondoltam napi rohangálni mégis vegyek az asszonkámnak valami moderneset, jót, kényelmeset, csendeset, sosem javítósat. Aztán nem kellett neki hála az égnek :-) Volt vele meló gazdagon mire kivakartuk a rozsdából és olyan lett mint elképzeltem, de csak jobban szeretem azóta a kis zöld autót. :-)
75 egyelőre nem lesz, mert biztos nagyon jó, épp elérhető is még, de nincs olyan felhasználási kör amire használni tudnám. Napi városozni van praktikusabb és kevésbé "értékes", céges hosszútávozni nyilván alkalmatlan, nézegetni mégegy autót az udvaron meg biztos nem fogok :-)) Ha netán feladja a 146 (ez ugye öreg gépnél benne van), akkor elgondolkodok, de azért is megcsapkodsz, ha egy 2.0TS-t beállítok napi autónak. XD
75 egyelőre nem lesz, mert biztos nagyon jó, épp elérhető is még, de nincs olyan felhasználási kör amire használni tudnám. Napi városozni van praktikusabb és kevésbé "értékes", céges hosszútávozni nyilván alkalmatlan, nézegetni mégegy autót az udvaron meg biztos nem fogok :-)) Ha netán feladja a 146 (ez ugye öreg gépnél benne van), akkor elgondolkodok, de azért is megcsapkodsz, ha egy 2.0TS-t beállítok napi autónak. XD
Giuntini2019-09-25 20:46:59 // 118820
Mi volt a gond a 45-el?
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 20:36:19 // 118819
Hidd el, jó autó a julcsa :)
A mercik egy kicsit sem izgatnak fel, de a vényóc... azznemsemmi.
A mercik egy kicsit sem izgatnak fel, de a vényóc... azznemsemmi.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-25 20:28:51 // 118818
Hát.. én szellemiségbe nem tudok szerelmes lenni :-) Ha az ősök szellemisége kell, veszek egy őst. És igen a v8-ak.. rohadjanak meg.. :-) Szépen szólnak..
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 20:22:21 // 118817
Nem ültem, de ha Vitarát veszel Alfa helyett, amugyis megcsapkodnálak :D
Szóval nem akarod te azt, vegyél egy julist, egy 75öst, meg egy v6os 916os spidert és élj boldog erekcióval életed végéig :D
Szóval nem akarod te azt, vegyél egy julist, egy 75öst, meg egy v6os 916os spidert és élj boldog erekcióval életed végéig :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-25 20:18:35 // 118816
Ültél te már vitara-ban? Bocs Erhard.. :-) A vitara ráz mint az ipari áram. Főleg a hátul ülőknek eztra gáz. És elpattog.. és szélzajos, és nincs csomagtere. A 146 pont betölti a funkcióját, csak kényelmesebb :-)
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 19:56:00 // 118815
(De az is tény, hogy 13. éve vezetek 156-ost, ha változó motorral is... Nagyon meglepni nem tudom mivel tudna ez a kasztni :D Esetlrg ha GTA lenne :D)
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 19:50:30 // 118814
Azért azok a V8-ak... hogyrohadjanakmeg :D
A 75-öst is tanulni kell, a Drive-Inről hazafelé Mogyoród után is fel lehet már menni az M3-ra, van 2 elég szűk rádiuszú körforgalom, na ott szombaton délután kiadta... :D De nem mindig adja ki, ez azért nem olyan, mint az 56, hogy 20ból 20szor ugyanolyan lesz... :)
Nekem a Giulia a szellemiség miatt hatalmas szerelem, olyan, amilyennek lennie kell :)
A-B-be vitara, jósok garival... :)
A 75-öst is tanulni kell, a Drive-Inről hazafelé Mogyoród után is fel lehet már menni az M3-ra, van 2 elég szűk rádiuszú körforgalom, na ott szombaton délután kiadta... :D De nem mindig adja ki, ez azért nem olyan, mint az 56, hogy 20ból 20szor ugyanolyan lesz... :)
Nekem a Giulia a szellemiség miatt hatalmas szerelem, olyan, amilyennek lennie kell :)
A-B-be vitara, jósok garival... :)
Lev2019-09-25 13:59:48 // 118813
Az a belső nem az én világom, de a többi eléggé tetszik nekem is.
Morfiusz Cédula2019-09-25 10:33:43 // 118812
"A hahu-n a sok behozott visszatekert budi letörte az árakat."
Igen, sajnos ez a pontos diagnózis.
Igen, sajnos ez a pontos diagnózis.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-25 10:13:47 // 118811
Mostanában nem is igazán nyüzsögtem a témában, de köszi a figyelmességet :-) A nyáron bevállaltam egy olyan munkát ami ki fogja tölteni az időmet, energiámat januárig.
Amúgy kíváncsi vagyok én is :-) Ami miatt nagyon érdekel, az Karotta tesztje 2017-ből, annak is a kicsit hosszú de velős utolsó mondata ;-) Elolvasom, és a 146 jtd-m jut róla eszembe...
Mellesleg pont ilyen konfigban nagyon el tudnám képzelni.
Amúgy kíváncsi vagyok én is :-) Ami miatt nagyon érdekel, az Karotta tesztje 2017-ből, annak is a kicsit hosszú de velős utolsó mondata ;-) Elolvasom, és a 146 jtd-m jut róla eszembe...
Mellesleg pont ilyen konfigban nagyon el tudnám képzelni.
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 09:44:15 // 118810
1060 kilós, karbis autót úgysem fog már gyártani senki :)) Nagyjából azt tudja a 75 a külföldi szaksajtó szerint mint egy mx-5, csak belefér a család... :) Ezt innen közelítsd, ne közlekedési eszközként.
Igen, 4-5 évben gondolkodom :)
A 75-öst eladni? Áhh, biztos hogy nem... meg se fordulna a fejemben, azt ahogy a dupla dellorto szürcsöl semmi sem tudja pótolni, lóerővel az ilyesmi nem helyettesíthető. Ahogy az illatok meg az öregolaszautóság sem.
(A 156 nagyon jól mozog, ha nem fosdízel húzza az orrát lefele minden ívről :) Normális futóművel, gumival nem nagyon volt jobb bódé akkoriban, included e46... )
Igen, 4-5 évben gondolkodom :)
A 75-öst eladni? Áhh, biztos hogy nem... meg se fordulna a fejemben, azt ahogy a dupla dellorto szürcsöl semmi sem tudja pótolni, lóerővel az ilyesmi nem helyettesíthető. Ahogy az illatok meg az öregolaszautóság sem.
(A 156 nagyon jól mozog, ha nem fosdízel húzza az orrát lefele minden ívről :) Normális futóművel, gumival nem nagyon volt jobb bódé akkoriban, included e46... )
RomeoOne2019-09-25 09:18:20 // 118809
Értelek, de a Giulia az igazi utódja a 75-nek, a ~25 év után visszatérő hátsókerekes, 50-50-es súlyeloszlású, jó mozgású sportos szedán. Ez nem a 156 helyébe tud lépni, hanem a 75-ébe. De szerintem egyszerre mindkettőébe. Nem kell persze ettől még eladni a 75-öt sem. De sztem ez tudni fogja azt nyújtani, már amennyire 25 év távlatából össze lehet hasonlítani két autót. Megveszed majd sperrdifivel, benzinesen, kikapcsolható elektronikával. Bár gondolom ez még nem rövid távú terv neked. 5 év vagy mennyiben gondolkozol?
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 09:00:39 // 118808
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy én full elmebeteg elvakult idióta seggfej alfás vagyok, és csak a 145 miatti csalódás okán mentem el anno lanciákat meg imprezákat nézdegélni :)))
VKG231!!! (156+75)2019-09-25 08:58:40 // 118807
A-aaa, a rendes autó típusplakettjén az szerepel, hogy Alfa-Lancia Industriale S.p.a. :))))
Egyébként meg egy kényelmes dízel pont kiegészíti a hétvégi megbolondulós 75-ösözést, 100 km-en belül az öreglány tökéletes partner, 100+-ra pedig ott van valami ami keveset fogyaszt és marhamód kényelmes. (Ezt csak a 75höz képest, nem egy Maybachhoz :)))
Nekem amúgy ez a 3 autó tökéletesen kiegészítik egymást, igazából a Puntot cserélném Barchettára vagy Spiderre, de idén összesen mentem vele 2000 km-t, így per pillanat nem létszükséglet (meg ugye a punesz 4üléses...), a 156 meg úgyis korosodik, lehet, hogy az evolúcióban lesz még egy jeti a julcsa meg a 156 közt (GTQ2-re gondoltam), de így, hogy ott van egy transaxle benzines alfa a garázsban, nem feltétlenül preferencia nekem az, hogy a giulia benzines legyen :)
Egyébként meg egy kényelmes dízel pont kiegészíti a hétvégi megbolondulós 75-ösözést, 100 km-en belül az öreglány tökéletes partner, 100+-ra pedig ott van valami ami keveset fogyaszt és marhamód kényelmes. (Ezt csak a 75höz képest, nem egy Maybachhoz :)))
Nekem amúgy ez a 3 autó tökéletesen kiegészítik egymást, igazából a Puntot cserélném Barchettára vagy Spiderre, de idén összesen mentem vele 2000 km-t, így per pillanat nem létszükséglet (meg ugye a punesz 4üléses...), a 156 meg úgyis korosodik, lehet, hogy az evolúcióban lesz még egy jeti a julcsa meg a 156 közt (GTQ2-re gondoltam), de így, hogy ott van egy transaxle benzines alfa a garázsban, nem feltétlenül preferencia nekem az, hogy a giulia benzines legyen :)
Lev2019-09-25 07:22:10 // 118806
Még mindig nem segített senki,hogy meggyőzhessen? Az én ajánlatom még áll novembertől. Tudom,hogy nem sürgeted a dolgot idén,de már nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit szólnál egy tesztvezetés után:)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-24 23:04:34 // 118805
Csalódnál az E mergában. Pályára biztos jó, még halkabb, de az aztán unalom a négyzeten.
A 159 azért feszesen mozog nagyon, csak egyszerűen nem közvetíti a határait, így nem lehet érzésből menni vele. Tanulni kell szegényt, ez a hendikeppje, de azért súlyosat kanyarodik ha adottak a feltételek. Felismerhetően nem Merci :-) Szóval jól van az úgy ahogy van, én nem bántanám a 159-et. A futóműve dimenziókkal van az elődei fölött. Egy állomása a műszaki fejlődésnek. Egy állomás a Giulia - hoz.
Én is ültem a Júliában, álló helyben, és nekem nem volt ekkora flash. Az ülés pozíciója kényelmesebb mint a 159-é, de nem drasztikusan más. Jobb, ez tény. A műanyag halmaz belül nem győzött meg, anyaghasználatban a mostani autóm megasan jobb. Formára sincs olyan átütő, bár szépek az arányai. A hátsó ülések viccesen vékony valamik, az alap első ülések a fasorban sincsenek a Ti ülésekhez. Ezért minimum kéne a veloce pack. Tetszett az összhatás, de pl nekem nem jött álló helyben ennyire a kell érzés. Mozgásban meg még látni is alig láttam ilyet, nem hogy benne üljek :-)) Szóval lehet Giulia lesz a következő, de ahhoz mozgásban kell hogy meggyőzzön. Ha akkor azt érzem, hogy kell, akkor kell :-)
És latom, hogy lényegében mindenki ami próbálta, rákattant. Szóval vam esélye. Ha mégsem, akkor venni fogok egy A-ból B-be menő bármit, és maradok az öreg autóknál.
A 159 azért feszesen mozog nagyon, csak egyszerűen nem közvetíti a határait, így nem lehet érzésből menni vele. Tanulni kell szegényt, ez a hendikeppje, de azért súlyosat kanyarodik ha adottak a feltételek. Felismerhetően nem Merci :-) Szóval jól van az úgy ahogy van, én nem bántanám a 159-et. A futóműve dimenziókkal van az elődei fölött. Egy állomása a műszaki fejlődésnek. Egy állomás a Giulia - hoz.
Én is ültem a Júliában, álló helyben, és nekem nem volt ekkora flash. Az ülés pozíciója kényelmesebb mint a 159-é, de nem drasztikusan más. Jobb, ez tény. A műanyag halmaz belül nem győzött meg, anyaghasználatban a mostani autóm megasan jobb. Formára sincs olyan átütő, bár szépek az arányai. A hátsó ülések viccesen vékony valamik, az alap első ülések a fasorban sincsenek a Ti ülésekhez. Ezért minimum kéne a veloce pack. Tetszett az összhatás, de pl nekem nem jött álló helyben ennyire a kell érzés. Mozgásban meg még látni is alig láttam ilyet, nem hogy benne üljek :-)) Szóval lehet Giulia lesz a következő, de ahhoz mozgásban kell hogy meggyőzzön. Ha akkor azt érzem, hogy kell, akkor kell :-)
És latom, hogy lényegében mindenki ami próbálta, rákattant. Szóval vam esélye. Ha mégsem, akkor venni fogok egy A-ból B-be menő bármit, és maradok az öreg autóknál.
RomeoOne2019-09-24 22:31:18 // 118804
Már miért lenne mindegy? Ezután ez lenne a rendes autót :)
VKG231!!! (156+75)2019-09-24 22:02:09 // 118803
Csak ültem benne meg körbeszagoltam.
Hazaértem :)))
Nem kell másmilyen autó :)
Motor mindegy, hisz most is van ketyegő olajkályhám, mellette van rendes autóm is :))))
Hazaértem :)))
Nem kell másmilyen autó :)
Motor mindegy, hisz most is van ketyegő olajkályhám, mellette van rendes autóm is :))))
RomeoOne2019-09-24 21:56:24 // 118802
Na, mi volt a hétvégén? Vezettél egyet?
VKG231!!! (156+75)2019-09-24 21:43:53 // 118801
Nálam valahogy ha már krúzolás, akkor csakis E osztály feletti merga jönne szóba :)))
Én hétvégén beleszerettem a Giuliába, akár egy dízel manuális váltós is kell ha eljön az ideje. Nekem az kell amilyen az :)))
Én hétvégén beleszerettem a Giuliába, akár egy dízel manuális váltós is kell ha eljön az ideje. Nekem az kell amilyen az :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-24 21:28:48 // 118800
A minőségről volt szó :-) A tankság nem Alfás szerintem sem. Bár néha nagyon kellemesen pihentető, mint ahogy vasárnap is az volt. A hangolása ilyen, nem a súlya a közvetlen baja. Na jó, orrnehéz mint az állat, ha csúszik, poros az út akkor oda a csoda amit a futómű tud. Ezt egy prémium autópályazabálónak epitették, ezért tökéletes a 2.4 motorral, automatával.
És azért komolyat megy, komolyat kanyarodik, hatalmasat fog a fék alatta, van tecnika alatta, csak nem egy olyan vidám idegbeteg játékszer, mint amilyennek egy Alfa kéne hogy legyen. Amúgy nagyon finom szerkezet és ezt szeretem benne. Semmi zörej, hang, rezgés morgás. Az első autóm amiben nem hallok hangokat XD Vagyis csak kellemeseket.
Egyet nem tud, kicsapni a biztit, hogy eldobd az agyad. Vicces, hogy az öreg 90 lovas tudja, ez meg kétszázsok lóval nem. Ettől egy jól megépített autó, sok apró otthon javítható szarsággal :-) Szeretem, de nem ilyen lesz a következő.
És azért komolyat megy, komolyat kanyarodik, hatalmasat fog a fék alatta, van tecnika alatta, csak nem egy olyan vidám idegbeteg játékszer, mint amilyennek egy Alfa kéne hogy legyen. Amúgy nagyon finom szerkezet és ezt szeretem benne. Semmi zörej, hang, rezgés morgás. Az első autóm amiben nem hallok hangokat XD Vagyis csak kellemeseket.
Egyet nem tud, kicsapni a biztit, hogy eldobd az agyad. Vicces, hogy az öreg 90 lovas tudja, ez meg kétszázsok lóval nem. Ettől egy jól megépített autó, sok apró otthon javítható szarsággal :-) Szeretem, de nem ilyen lesz a következő.
Kazes☻2019-09-24 21:20:14 // 118799
Mintha csak én mondtam volna! ...legalábbis az első sort. :)
VKG231!!! (156+75)2019-09-24 21:13:54 // 118798
Készséggel elhiszem, csak az a baj, hogy az alfa sose szólt a tankságról :))))
Ezt így 28 év alfában ülés után mondom, nem a 159 a pozitív példa, az lóg ki a sorból inkább. Aztán hogy kinek mi tetszik, az egyéni preferencia...
Amúgy az alfa mindig bizonyítani akar, mert a sok ostoba autósújságírónak folyton az a lényeg h miben rosszabb egy alfa egy másik autónál... :)
Ezt így 28 év alfában ülés után mondom, nem a 159 a pozitív példa, az lóg ki a sorból inkább. Aztán hogy kinek mi tetszik, az egyéni preferencia...
Amúgy az alfa mindig bizonyítani akar, mert a sok ostoba autósújságírónak folyton az a lényeg h miben rosszabb egy alfa egy másik autónál... :)
sas-1592019-09-24 21:04:32 // 118797
159 SW , 1,9 JTdm 16v 150 lóerős gépem volt közel 10 évig.
0 - tól 200 ezer km-t tettem bele.
Közel 10 milliós autó volt ez új korában.
Semmi extra hiba nem jött elő rajta.
Volt egy turbó csere, kb. 150 ezer Ft-ért. Na és?
Ha egr-t kellett cserélni/tisztítani. Na és?
Ezek nem lehetnek tételek ha valakinek ilyen szintű autója van.
Nagyon gondolkoztam hogy ráköltsek-e egy nemsokára esedékes kuplung/kettőstömegű cserére, szélvédőre, féktárcsára, apróságra 400-500 ezer Ft-ot és van egy újabb 5-10 évig pöpec autóm.
Mivel a dpf-el sosem volt gond, egyszer az is cserés lett volna 2-300 ezerért.
Elektronikai gondom nem volt sosem.
Végül lecseréltem egy benzines Julisra, ami a másik verzió volt.
Szarért-hugyért "beszámolták" a 159-et.
A hahu-n a sok behozott visszatekert budi letörte az árakat.
Aki nem engedheti meg a fenti 2-3-400 ezres költségeket, az ne vegyen ilyen autót, hiába kapja meg most az új ár 10-15%-áért.
Ha mégis megveszi, akkor pedig készüljön fel, hogy nem sokáig kapja az Alfa élményt. Illetve egyre inkább csak a szívás részét kapja.
Ezt már sok helyen sokan elmondták, de a 159-el kapcsolatban mindig elfelejtik, főleg a nem Alfások, hogy ez milyen komoly gép.
Nem a Ford Focus és társai kategória.
0 - tól 200 ezer km-t tettem bele.
Közel 10 milliós autó volt ez új korában.
Semmi extra hiba nem jött elő rajta.
Volt egy turbó csere, kb. 150 ezer Ft-ért. Na és?
Ha egr-t kellett cserélni/tisztítani. Na és?
Ezek nem lehetnek tételek ha valakinek ilyen szintű autója van.
Nagyon gondolkoztam hogy ráköltsek-e egy nemsokára esedékes kuplung/kettőstömegű cserére, szélvédőre, féktárcsára, apróságra 400-500 ezer Ft-ot és van egy újabb 5-10 évig pöpec autóm.
Mivel a dpf-el sosem volt gond, egyszer az is cserés lett volna 2-300 ezerért.
Elektronikai gondom nem volt sosem.
Végül lecseréltem egy benzines Julisra, ami a másik verzió volt.
Szarért-hugyért "beszámolták" a 159-et.
A hahu-n a sok behozott visszatekert budi letörte az árakat.
Aki nem engedheti meg a fenti 2-3-400 ezres költségeket, az ne vegyen ilyen autót, hiába kapja meg most az új ár 10-15%-áért.
Ha mégis megveszi, akkor pedig készüljön fel, hogy nem sokáig kapja az Alfa élményt. Illetve egyre inkább csak a szívás részét kapja.
Ezt már sok helyen sokan elmondták, de a 159-el kapcsolatban mindig elfelejtik, főleg a nem Alfások, hogy ez milyen komoly gép.
Nem a Ford Focus és társai kategória.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-24 20:06:39 // 118796
A 159-nél egyébként felemás a dolog. Sok apróságon spóroltak, de a kaszni, futómű anyagain nem. A csatlakozók, vezetékek, funkcionális műanyagok, helyenként a csövek, rugók vacakabbak mint rég. Viszont sosem volt előtte Alfa így egyben. Sosem. volt előtte Alfa így hang és rezgés csillapítva. Sőt sosem volt Alfa ilyen egyszerűen szerelhető. Emiatt olyan a 159 amilyen. Egy masszív megbízható, jó prémium, tele apró f@sságokkal.De még inkább mint a konkurencia szopórollere. Olyan, hogy régi korok megbízhatósága, anyagminősége mai kornak megfelelő műszaki tartalommal nem. tudom létezik e. Sajnos attól tartok nem. A Giulia - ba hunyorítva belelátom ezt, mert ezzel az Alfa bizonyítani akart. Hátha tényleg már sok apró szarság se lesz, csak működik, mint mondjuk egy 146 :-)
Giuntini2019-09-24 19:46:23 // 118795
Az a hatalmas probléma, hogy minden gyári, eredeti alkatrész sokkal tartósabb, mint az utólag beépített gyári alkatrész.
Shadin2019-09-24 19:33:23 // 118794
Ez az FL utáni, van egy korábbi is amelyiknél a hátsó áthidalja a kardánalagutat és az elsőkön először fém plakett 195 jelzés van, majd ezt lespórolták
VKG231!!! (156+75)2019-09-24 19:03:50 // 118793
Oké, de azért mindennek van határa.
Max 14 éves autók ne morzsolódjanak már szét a kezünkben.
Max 14 éves autók ne morzsolódjanak már szét a kezünkben.
VKG231!!! (156+75)2019-09-24 19:02:47 // 118792
Azért ez agyrém...
A 146 meg az 55 mégiscsak egy fiattipó... ami meg egy nyolcvanas évekbeli abbbszolútnépautó, tucatverda volt.
Nem tudom, miért kell ezeken butítani olyan márkánál, aminek a respect talán az egyik legnagyobb baja...
A sok buta lózung a minőség javításáról annyira üresnek hangzik tizenév távlatából...
Oké, legalább a felső lengőkarokat tényleg nem zabálják az 59esek :D
A 146 meg az 55 mégiscsak egy fiattipó... ami meg egy nyolcvanas évekbeli abbbszolútnépautó, tucatverda volt.
Nem tudom, miért kell ezeken butítani olyan márkánál, aminek a respect talán az egyik legnagyobb baja...
A sok buta lózung a minőség javításáról annyira üresnek hangzik tizenév távlatából...
Oké, legalább a felső lengőkarokat tényleg nem zabálják az 59esek :D
RomeoOne2019-09-24 18:43:23 // 118791
Ezeket már nem örök életre tervezik, tudod jól :)