Minden autófóliás foglalkozik kavicsfóliákkal. Egy gyárihoz közelítő méretű (ami SZVSZ igen kicsi, főleg széles gumi esetén) 5-15k HUF között megvan (anyagtól függően).
A gyárit is meg tudod venni.
Előre:

9. - ~1.000,-Ft/oldal
Hátra:

8. - ~4.500,-Ft/oldal (küszöb)
9. - ~3.200,-Ft/oldal (ajtó)
A ti-knél, ha jól látom van a küszöbön is (gondolom a nagy kerék miatt):

10. - ~6.500,-Ft/oldal
Lehet venni. Nekem most volt fényezve a bal hátsó ajtóm és a sárvédő is, és visszarakták rá mind kettőt. Az ajtóra jól, a sárvédőre sz@rul. Nemtetszésem fejeztem ki miatta, ezért rendeltek egy másikat. Ha megyek vissza akkor megkérdezem mennyi volt.
Norby2013-03-10 20:14:07 //
32482
Nekem sincs mindenhol, viszont nincs fényezve sehol.
Lehet ilyet venni utólag valahol? Ha javítanám,utána jó lenne feltenni. Neke is kopott a hátsó ajtónál.
Na látjátok, ezért vagyok itt és kérdezek, minthogy egy kalkulátornak higyjek. Azért a 44000 jobban hangzik, mint a kiszámított 88000 :-) Így máris csábítóbb a 2.4....
ez a gyári kőfólia van nekem is gyárilag.... Lehet hogy a tiedről leszedték? Vagy nem is volt?
Lehet, hogy gyárilag volt rajta, de én már úgy vettem, hogy nem volt sehol...sajna.
De nem baj, így most lesz egy dizájnos díszítőmatrica rajta.
Már alig várom, hogy küldje a srác az elképzeléseit.
Ha tetszeni fog, akkor még AC előtt rákerül, de lehet már a típustalira azzal megyek.
Én a két alfára fizetek 44k-t évente.
A 159 (2008-as) papíron 120 LE, a 147 (2007-es) pedig 105 LE.
A felakadás tavaly ilyenkor volt.
Mondanom sem kell, amint felakadtam, leállítottam a kocsit és mentem a tárolóba a flexért :-)
Mostmár csak épp hogy egy 3mm-es perem van, amiben a kapu épp hogy megakad.
Gábor792013-03-10 17:04:26 //
32476
Nekem egyik oldalon van ilyen védő izé, másikon nincs (2007-es)... ahol nincs, az az oldal már volt fényezve... szóval eredetileg volt rajta.
Szerintem amelyiken nincs, az sanszos, hogy javítva volt.
Teljesítményadó nekem 2007-esre 150LE-re 33.000/év
Coolby2013-03-10 16:31:00 //
32475
Nekem most jott meg csekk. 2.4es 2006os és és nekem is 44100 az éves gépjárműadó...
Coolby2013-03-10 16:29:01 //
32474
Nekem FL elotti 2006os van es van rajta folia...
Az enyém 2007.10. FL előtti. Akkor ez is a FL súlycsökkentés áldozatául esett :-DDD
Alfonis2013-03-10 15:08:09 //
32472
de nekem ott nem is karcos meg semmi. Viszont elől ott van fólia. De csak ilyen kis darab úgyh nekem is hiányzik ott egy kis festék. Majd ha jönnek a jobb idők megcsinálom. De mivel fújjam le? :D sima ezüst spray legolcsóbb :D
Alfonis2013-03-10 15:03:11 //
32471
nekem nincs pedig FL utáni 2009 06 hó
Jól megcsináltátok. Abból a kapu akasztóból nem lehet levágni egy kicsit? Nehogy megint feltépje a begyógyult sebet.
A hátsó ajtóra és mellé van gyári kőfólia. Legalább is az enyémen van:

Lehet utólag rakták rá? Vajon a tiéden miért nincs? Lehet ezt is hozta magával a FL? Talán volt javítva és lespórolták róla?
Igaz nem figyeltem a többiekét hogy nekik van-e.
Kész a lökhárítóm alja. Ma csináltuk meg.
Ilyen volt:

Ilyen lett:
A két első sárvédőív alsó része is le lett fényezve.
Ilyen volt:

ilyen lett:
A tegnap említett hátsó sárvédőn lévő felverődésekről is csináltam fotókat. Ezt tervezem fóliával eltüntetni és megvédeni a további sérülésektől.

Alfonis2013-03-10 12:14:37 //
32468
ha így össze vissza mennek az autók hol lassan hol gyorsan akkor kikapcsolom én is. De 20 perc után már el is fárad a lábam annyira hozzászoktam :D (autópályán)
Főúton nem szoktam használni mert mindenkit megelőzök D:
Igen, ezt én is megfigyeltem. A szokott utamon van egy felüljáró, ha bekapcsolt tempomattal (80km/h) megyek fel akkor a pil fogyi felmegy 9l-re. Ha lábbal nyomom önkéntelenül vissza engedem a sebességet. Így a végeredmény is kedvezőbb. Ennek ellenére általában a tempomatot használom :-)
Alfonis2013-03-10 11:07:51 //
32466
a tempomat valóban hasznos. Anélkül nem is vennék már ilyen cirkálót :) Bár megfigyeltem, amikor Réka vezet és dimbes dombos akkor nála nagyon kedvező a fogyasztás tempomattal nálam meg fél literrel több . Rájöttem, hogy ő emelkedőn mindig visszalassul nem ad plusz gázt lejtőn meg 150 :D De tényleg 5,6 ot tud csinálni úgy h észre sem veszi. Én meg naivan bekapcsolom a tempomatot 130 aztán 6,2 :D na akkor :D
mizooo2013-03-10 07:28:42 //
32464
Régen eladó, a hahu-n is fent van/volt :)
Liquid2013-03-09 22:53:31 //
32463
azt érdemes lenne megnézni, ha kicsit előbb kitalálja hogy eladó, én simán megvettem volna
Liquid2013-03-09 22:52:32 //
32462
55000 a különbség? ha jól csalódom akkor nekem 50 párezer lesz az éves...
Liquid2013-03-09 22:50:55 //
32461
az attól függ mire kell konkrétan, illetve milyen menetdinamika kell
Szerény számításaim szerint évi 35-50e km körüli futás várható, szinte pályán...
"A jót könnyű megszokni" :-) Volt már négyhengeres dízelem, Lanciával kezdtem :-)
Attól függ mire kell?
Mennyi km ert mész vele majd?
de az 5 hengeres 166 utàn ,minden 4 hengeres fura lesz
Kösz az infót. Érdekes, akkor mindenhol rosszul számolja... De ha így van, az jó hír :-)
Én 37ezret mentem a vassal 90% városi használattal. Tulajdonképpen a mocival semmi gondom nem volt. (kopp-kopp). A blogomban minden esemény jegyezve.
Csabi2013-03-09 22:21:02 //
32455
Rossz a kalkulátor...
Az adó mértéke:
a gépjármű gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/ kilowatt
a gyártási évet követő 4-7 naptári évben 300 Ft/kilowatt
Ha 3évest vennél, vagy fiatalabbat akkor is max 50e körül lenne a teljesítmény adó
Én pl 2006-osra 44.100-at fizetek.
Nekem az egyik szempont volt a vásárláskor a tempomat. Éjszakánként amikor járok haza be tudom kapcsolni városban is. Ezt az extrát nagyon szeretem. Nem úgy mint az eső érzékelőt :-D
Mondjuk kb 80% pálya ill. országút, 20% város. Igazából a 150 körüli tempót mindegyik tudja, kb azonos fogyasztással, amire az eröt használom/nám, azok az elözések. Nem száguldozok, inkább dinamikusan autózok :-) Elsösorban tényleg a megbízhatóság a döntő...
Vedd meg
Erhard-ét. Az SW, bőrős 2.4+chip, -DPF-EGR, leinformálható előélet és nem utolsó sorban Rosso.
Persze ha még eladó :-)
Én a műszerfalon, ha úgy süt rá a nap, akkor látom a tempomat visszejelzőjének a szimbólumát, bár ez lehet semmit sem jelent.
Kábelt még nem kerestem.
Igazán én a tempomatnak akkor látom értelmet, ha pályázik az ember.
Nekem az év 90%-át a munkábajárás teszi ki, ami oda-vissza 15-15 km.
Az feleségem 147-esében van. Neki bejön, mert ugye az 1.6 TS szeret enni, tempomattal pedig kevesebbet fogyaszt.
Nálam a dejzelnél annyira nem téma.
Igazából a fogyaszás annyira nem nagy különbség, inkább a megbízhatósági, és szervíz dolgok érdekelnek. A teljesítményadóbeli különbség sem elhanyagolható, egy 2007-esnél pl 55000 az éves különbség a kalkulátor szerint. Tudom, akinek nincs rá, az ne vegye meg. Lenne rá, ha megéri...
Attól függ mire használod. Rövid országúti etapok, esetleg túlnyomórészt város, vagy inkább hosszú pályázásos etapok.
Amúgy nekem chippelt 8V van kb. 138 LE-vel. Nem mondom, hogy kevés, de korántsem tapadok az ülésbe.
Ha majd egyszer cserélek, biztosan 2.4-est veszek.
Viszont a jelenlegi 159-esek 2.4-eseinek sok gondjuk van a DPF-el. Azokban legjobb kioperálni és kiíratni a comp-ból.
Én személy szerint szeretek váltani, szóval az automata nekem nem játszana, de ha jó áron, és minden szempontból megfelelő, de automata akadna a horgomra, csak azért mert automata, nem hagynám ott.
Amúgy, ahogy hallom a 8V stabilabb, kevesebb potenciális problémával, de nem egy gyorsulási világbajnok. A 16V biztosan jó választás.
Ha új lenne a 2.4-es nem lenne gond, de a használt kapcsán, egy ilyen nagyteljesítményű diesel esetében mindig az jut eszembe: vajon mit kaphatott ez az előző tulaj(ok)nál?
Szia :-) Amikor én kerestem, ugyanez a dilemmám volt. 1.9 16v-t vettem. Ráadásul a 136Le-t. Azóta megadatott a chip neki. Ha most vennék akkor biztos a 2.4-re esne a választásom. Vezettem Tibcsi166 Cartárs vasát (2.4+Chip) és lenyűgözött a dinamikája.
Pedig az előző fél OFF-os JTD-m csak 110le volt. Ahhoz képest a mostani egy rakéta- de komolyan. Viszont most már nem cserélném el másikra, úgy a szívemhez nőtt. Én úgy vettem észre itt a fórumon olvasottak alapján hogy a 2.4-el több a gond. -senkit nem akarok megbántani- viszont többet nyújt. Fogyasztás? az enyém is bekapja a 8-at városban simán.
mizooo2013-03-09 21:55:15 //
32447
Kíváncsi lennék neked be van e vezetékezve a tempomat :) én nem találom egyenlőre a kábelt :(.....
Üdv cartársak.
Egy ideje foglalkoztat a kérdés, hogy ha autócserén esnék át, mit javasoltok. Mindenképpen SW, börös, esetleg autómata 159-essel szemezgetek. De melyik dízel motor? 1.9 150 ló, vagy 2.4 200 ló? Esetleg 150 ló+chip? Saját tapasztalatok? A 2.4 csábítóan hangzik, próbáltam is. Igaz a jó magyar telesítménydó a duplája a kissebb motorénál :-)
Vélemények?
Egyenlőre filózom azon, hogy extrázgassam-e a kocsit - itt most komolyabb beavatkozásokra gondolok, pl. dupla digit klíma, dupla kipuff, főr ülések, tempomat stb. - vagy az árát inkább inkább tegyem félre a Giuliára, és abban már odafigyelek, hogy minden legyen benne, ami ebből kimaradt.
Hajlok az utóbbira. 5-6 évig jó ez úgy, ahogy van, szeretm úgy ahogy van.
Amikor a Spider kormányát bőröztettem kicsit körülnéztem a kárpitosnál. Hááááát, voltak csuda dolgok. Olyan bőranyagokat mutatott, hogy csak pislogtam, mint hal a szatyorban.
Ott és akkor dőlt el, hogy a Spider üléseit hozzá viszem, ha a bőr megadja magát.
A bőr-témában egyenlőre csak információt gyűjtök.
Pénzügyileg amúgy sem tudnék most a vasra sokat költeni, mert eléggé sovány lett a kassza.
(kurva függöny)
Ha elküldi, felrakom ide is.
Majd véleményezitek!
GTPeti2013-03-09 20:47:59 //
32441
Ahogy W. Mattau mondta büszkén a Szomszéd nőjében. "Valódi műbőr." :))
Tavaly hirtelen bejött márciusban egy rohadt meleg hétvége elég hirtelen. Még a téli gumik voltak fenn.
Előtte semmi gond nem volt, a kapuütköző felett simán kigurult a vas.
Azon a napon viszont a melegben puhább lett a téligumi és úgy látszik elég volt egy 3-5 mm-es magasságcsökkenés, és rögtön beleakadtam.
Nők... így szeretjük Őket :-))
Én nem tennék műbőrt sose a kocsiba. Ladába való.
Mondjuk én bőrfüggő vagyok, esetleg alfatex.
A látványtervet mi is kérjük ide :-)
GTPeti2013-03-09 20:41:20 //
32436
"felpuhult a téli gumi és megereszkedett a kocsi" Inkább leeresztett a gumi egy kicsit.
A gumi oldalfala nem tart, csak ha speciális, erősített oldalfalú (vagy runflat) gumi.
Ez jó ötlet :-) már úgy is pedzegette...
És Te nem a levegőbe beszélsz :-))