Fórum >> Típusok >> 159

Tibcsi1662011-12-22 00:49:57 // 18109
Látom tiszta ELM327 szakfórum lett a 159-ből :):):)
Örülök, hogy neked is megy. Én is pont a bizt.öv csipogást kapcsoltam ki elsőnek.
GTPeti2011-12-21 23:43:53 // 18108
Nem látok rajta ilyen "kiszedendő" lezáróellenállást. (Vagy csak takarásban van?)

Miért, nem működik a kábeled?

Asszem nekem is ugyanilyen van.
direttore2011-12-21 23:22:42 // 18107
Köszönöm Neked is Shadin:))
direttore2011-12-21 23:04:14 // 18106
Bocsánat Tibcsi166-nak!
direttore2011-12-21 23:01:23 // 18105
Nem bírtam tovább........kiprobáltam! Tökéletesen működik, így viszi a FES 3.3 full verzió összes modulját. Egyből ki is szedtem a biztonsági öv csipogását, majd ha nagyon csend lesz visszateszem.
Köszönet GTPetinek és Tibi166-nak érte!!!
direttore2011-12-21 21:19:07 // 18104
Kiszedtem az RC04-es ellenálást meg merjem próbálni? Nem teszi tönkre az ECU-t?
☻SKULL☻2011-12-21 18:47:17 // 18103
Üdv !!!
ahogy nézem ahány ELM327 kábel anyi fajta belső. az enyémben ez van ehez mit szólsz ?
direttore2011-12-21 18:05:54 // 18102
Ez a foto amit GTPeti beszúrt az én interface-em. akkor ami be van karikázva az a kakukktojás:)) ugye?
Tibcsi1662011-12-21 16:46:34 // 18101
Igen, ezek szerint csak egy ellenállást kell kiszedni, de vigyázni kell, mert van ahol R04, van ahol R14 és más neve is lehet, ez NYÁK függő. Lényeg az amit már írtam, a 14es és 6os lábak között kell lennie. A +2kondi+2ellenállás ezek szerint nem fontos.
direttore2011-12-21 16:26:18 // 18100
Ennyi volt az egész?
direttore2011-12-21 16:24:26 // 18099
Szia!


Úgy látom, hogy akkor az R04-es ellenállást kell kiforrasztanom, amit bekarikáztál és akkor minden OK. Nem gyilkolja meg az ECU-t ha véletlen nem jön össze a művelet?
Az ECUSCAN oldalon írogattak több láb átforrasztásáról is akkor az most nem szükséges ezek szerint?
GTPeti2011-12-21 14:19:12 // 18098
Világos! Úgy értettem, hogy az ellenállást kivéve az új akatrészek nélkül is jók az esélyek. ;)
Shadin2011-12-21 12:47:39 // 18097
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1635
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=40

ki kellett venni azt az R04 ellenállást és egyből működött :-)
Tibcsi1662011-12-21 09:35:13 // 18096
Most már nem szedem ki, elfér az ott :) Szerintem zavarszűrésnek amúgy is jó.
GTPeti2011-12-21 01:29:04 // 18095
(Azok az RC-tagok normál esetben nem kellenek oda, SZVSZ nálad is menne azok nélkül. A 120 ohmos ellenállás sokkal inkább számít.)
GTPeti2011-12-21 01:24:24 // 18094
Így van, most már beugrott, a kínaiak azt a hibát is elkövették, hogy betettek egy CAN lezáróellenállást, holott az auóban is van már két helyen. Lehet, hogy az ellenállás kiszedése már önmagában is megoldaná a problémát.

Bejelöltem a 120 Ohmos ellenállást, amit ki kéne szedni és meg kéne próbálni.

Tibcsi1662011-12-21 00:29:07 // 18093
Nekem is nehezen nyílik, és lent a bal oldala általában kipattan. (Ezért is vettem Bluetooth ELM327 adaptert, hogy ne kelljen nyitogatni) Egyébként nem kell szerszám a kinyitáshoz, ki kell csavarni a csavart és kész. Simán megtartja a két pattintó a csavar nélkül is.
Tibcsi1662011-12-21 00:22:42 // 18092
Én is ezt csináltam meg és 100% jól működik azóta. Igaz nekem tök más NYÁK-om volt. De fontos, hogy ki is kell szedni egy 120 Ohm-os ellenállást a 14es és 6os lábak közül!
Csosznorbert2011-12-20 22:17:10 // 18091
Január februárban otthon leszek akkor szétkapom mindneképp, ha eddig a 14.000 km alatt nem esett el most se fog, pedig aztán pályán nem ritkán 180-200-al küldöm neki.
droberto2011-12-20 22:00:49 // 18090
Pont ugyanígy volt nekem is, de harmadnapra, már az új tükör számlája lebegett a tükörrel együtt szemeim előtt, mikor már vagy 5-10 mm libegett!
Csosznorbert2011-12-20 21:49:33 // 18089
Akkor a tied jobban lafog (ott). Nálam 1-2 mm van, de 100 felett szenzációs a látkép benne.
Csosznorbert2011-12-20 21:48:03 // 18088
Nálam az a csavar egyszer lett eddig kihajtva, azóta úgy van. :)))
Piritu - 1.000.0002011-12-20 21:19:38 // 18086
...ebben a közösségben sose leszel egyedül a problémáddal :-D
droberto2011-12-20 21:14:04 // 18085
Azt gondoltam egyedül vagyok ezzel a problémával...
droberto2011-12-20 21:11:14 // 18084
Igen. Az üveg már annyira mozgott, hogy szélső állapotában, csaknem már a burkolat éléig kiért. No ezen állapotában (persze teljesen jobbra állítva), még annyit feszítettem, hogy az ujjam aláférjen. Ha ismernél akkor ezt most nem mondtad volna... A Tiponál a bowdenes állító rendszer rekonstruálása után vettem spéci kétoldalú ragasztót azzal helyeztem vissza. Az Alfánál mivel csak az egyik fele adta meg magát és nem tudom, hogy a fűtés, hogyan van rákötve nem akartam az egészet felfeszíteni, teljesen szétszedni. Szerintem ez műszakilag teljesen megfelelő megoldás!
Piritu - 1.000.0002011-12-20 21:04:28 // 18083
Nem egy könnyű eset a nyitás, azt meg kell hagyni. Ráadásul nyitáskor olyan a hanga, mintha tényleg törne valami :-(
droberto2011-12-20 21:02:39 // 18082
Nálatok is nehezen nyílik a OBD csatlakozót rejtő fedél? Nálam az a gond, hogy a kapcsoló sziget kb 2-3 mm-t balra van elhelyezve. Vagy a másik oldalról nézve, az ajtó pöckének fogadó rész van jobbra tolódva. Mikor nyitom, mindig megijedek, hogy a kezembe marad és töröm a pöcköt. Majd, ha lesz időm foglalkozni vele, ránézek, hogy mit lehetne hova igazítani. Mindenről a germánok tehetnek, akik belehajszolták a olasz mérnökeinket ebbe az illesztési hézag háborúba. :)
Ja és az is fura, hogy a nyitáshoz szerszám kell. Általában nincs szükség ilyenre. A 156 is csak pattintós.
Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:58:16 // 18081
Azért van pár hely, ahová nem tud belépni szimulált üzemmódba, a 327-es kábel hiányát panaszolja be és visszalép :-(
Csosznorbert2011-12-20 20:49:48 // 18080
Hogy érted, hogy feszitetted fel? Magát a tükörlapot feszitetted kifelé a tükörházból? Bár még nem néztem ha full jobbra hajtom akkor nem-e férek alá, én általában az alaposabb módszerek híve vagyok.
Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:47:31 // 18079
épp felfedezem az újdonságokat :-)
droberto2011-12-20 20:47:08 // 18078
A bal tükör nekem is remegett, amikor megvettem. 2 nappal a vétel után már komolyan aggódtam, hogy eccer csak lerepül. A gyári kétoldalú ragasztó engedi el.
Én nem vettem le, hanem addig feszítettem fel, míg újjal befértem és be nem tudtam kenni Loctite 595-ttel (sziloplasztos ragasztó). Tükör visszanyom és mindenki boldog :)
Gondolkodtam a kétoldalú ragasztónál, de leszedni nem akartam az egész üveget, alátenni a külső felére meg szintén nem, mert akkor szögét is változtatom!
direttore2011-12-20 20:46:26 // 18077
3.3 azt mondtad sikerült, vagy mégsem?
Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:45:44 // 18076
A 2.6 nem írja ki, de az is belép szimulációs módba a Crtl+F10-el :-))
direttore2011-12-20 20:33:50 // 18075
NYÁK= nyomtatott áramkör :)))

Ha a progit elindítod és a csatlakozás gombra F10 ráteszed az egeret, akkor kiírja, hogy szimulációs módba kapcsol a progi:)
Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:30:20 // 18074
Most olvastam a FES oldalán, hogy Ctrl+F10 el be lehet lépni a progiba anélkül, hogy rá kellene dugni a kocsira. Lehet tanulmányozni a menüpontokat :-)
direttore2011-12-20 19:56:47 // 18073
Szia, szétszedtem. A NYÁK melyik része?
Csosznorbert2011-12-20 18:42:22 // 18072
Jaaaaaaa csókolom... úgy mindjárt más a helyzet. Akkor nálad a kispájszer lesz a menő. :))))
direttore2011-12-20 12:58:19 // 18071
Csak az enyém nem csavaros, ezért érdekelt volna, hogy néz ki:)))
Csabásos2011-12-20 08:46:43 // 18070
"A végtelenbe & tovább!"Szervíz-menet-javítás.mert rosszalkodik a légzsák!:(
Csosznorbert2011-12-20 08:23:35 // 18069
Meglesem majd, de nem nagy eresztés, késsel alányúlsz finoman a 4 saroknak és felhajtod a matricát. :)
direttore2011-12-19 23:43:19 // 18068
Fotot tegyél már fel róla, köszi!
Csosznorbert2011-12-19 23:10:45 // 18067
Csavaros. :) matrica alatt :)
direttore2011-12-19 21:47:09 // 18066
itt találtam egy egész jó készletet, s jó az ár is !

http://www.amazon.co.uk/FiatECUScan-Adaptors-Steering-Diagnostic-designed/dp/B005E8RTSO/ref=sr_1_30?ie=UTF8&qid=1324327146&sr=8-30
direttore2011-12-19 21:46:23 // 18065
Nem csavaros, nem tudom,hogy pattintsam szét. Szerintem visszaküldöm anank akitől vettem vaterán.
GTPeti2011-12-19 21:27:03 // 18064
Ha szétszednéd és lőnél a NYÁK-ról egy nagyfelbontású képet, többet lehetne mondani róla.
direttore2011-12-19 21:21:45 // 18063
Igy van, sajna most vettem én is egyet (kék-sárga) és csak a motor funkciót viszi, pedig új? kábel.
GTPeti2011-12-19 21:14:20 // 18062
Ez az ELM327 kábelek egy részére (a régebbi változatokra) vonatkozik. Mielőtt vki belefog, érdemes tisztázni, hogy egyáltalán ilyen kábele van-e. SZVSZ

A tipp amúgy nem rossz!
direttore2011-12-19 21:10:21 // 18061
Hali!

Akinek nem megy az ELM327, annak itt egy idézett leírás, hogy kell átalakítani:

"Kell venned 2 darab 100 ohmos ellenállást, és 2 darab 560 pikofarados kondenzátort valamilyan elektronikai boltban. (bőven 100 Ft alatt vannak összesen).

Összeforrasztod az egyik ellenállás egyik lábát az egyik kondi egyik lábával, majd a másik ellenállással és kondival is megcsinálod ezt. Így lesz két darab olyan valamid (hívjuk párosnak)ami egy kondiból és egy ellenállásból áll).

Ezek közül fogod az egyik ilyen párost, és a kondi másik lábát ráforrasztod a testhez. (én az 5. lábat - piros vezeték megy rá- választottam). A páros másik végét (az ellenállás szabad lába) ráforrasztod a szomszédos 6. lábra amin rajta van a (nálam) narancssárga vezeték is.

Ezután a másik páros kondis végét szintén az 5-ös lábra, az ellenállásos végét pedig a 14. lábra (nálam ezen sárga vezeték van. ÉS KÉSZ!"
DrB2011-12-19 20:21:16 // 18060
Hazainduláskor, még Németországban egy Shell kútnál tankoltam meg a vasat. A szerelőm tanácsára most V Power Diesel került bele. Na nem a kevesebb fogyasztás vagy jobb menetzeljesítmény miatt, hanem a szaki szerint a téli hidegben a plusz adalék jót tesz kenés szempontjából, egyenletesebb a motor járása, nem kopik annyira. Ezt nem a Shellre mondta, hanem általában a drágább üzemanyagvariánsokra. Na, de ez mellékvágány a sztori szempontjából. Miközben beállok a kúthoz, egy alkalmazott tisztogatja épp a töltőfejeket. Önkiszolgáló kút, be sem próbálkozik, hogy ő tankoljon ill. a drágábbik üzemanyagot ajánlgassa. Látja, hogy a V Powert tankolok. Kedvesen megszólít, s élénken próbál lebeszélni róla. Hogy mennyivel drágább, s valójában semmi érdemi különbség, sem jobban nem fog menni, sem érdemben nem fog kevesebbet fogyasztani az autó. Mondtam, mindezt tudom, nem is ez a cél. Lényeg a lényeg, kicsit szürreális élmény volt, hogy épp lebeszélni próbálnak róla, mint rám tukmálni. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak