ALFI1562011-02-24 14:15:34 // 12240
Nem valami jó dizájn.Nekem csúnyának tűnik.Nem nézegetném a kocsiba.
Norby2011-02-24 13:43:39 // 12239
Nem rossz, de ez Car PC, nincs benne rádió,tv, csak ha neted van.
kapeka (Nagyvad)2011-02-24 13:15:41 // 12238
Azt hiszem, ez többeket érdekelhet:
2DIN egység
300EUR nem is olyan sok érte, persze van drágább is...
2DIN egység
300EUR nem is olyan sok érte, persze van drágább is...
GTPeti2011-02-23 22:33:33 // 12237
Szerintem is. És hozzátenném, hogy a 110 lovas Marea Marelli hűtője összehasonlíthatatlanul stabilabb. (Úgy is mondhatjuk, hogy "anyagból van".)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 22:23:14 // 12236
van még a Gábor, az Erhard meg jó egy páran ...szóval beszélhetünk típusbetegségről ..
GTPeti2011-02-23 21:52:40 // 12235
Tudom... elvégre a te hatásodra néztem meg a sajátomat is alaposabban. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:48:36 // 12234
oksa :)
GEORGE2011-02-23 21:47:09 // 12233
Az 1,9 közül, csak a 150 lovas 16v-hez van automata
Csöri2011-02-23 21:46:52 // 12232
Holnap megbeszéljük.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:46:37 // 12231
mindegyiket olaszból hozzák be :DDD
GEORGE2011-02-23 21:46:19 // 12230
igen, ugyan avval amit a 2,4-hez is adnak.
Pl Ofi-nak is aut az 1,9 159-se
Pl Ofi-nak is aut az 1,9 159-se
ALFI1562011-02-23 21:45:49 // 12229
Nem gondoltam volna.Talán még a 8V-be is van.
ALFI1562011-02-23 21:45:09 // 12228
Főlleg amit olaszból hoznak be.A sós párás tengeri levegő odabasz ám a hűtőnek.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:44:45 // 12227
miért ne lenne? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:43:51 // 12226
az enyém is az volt ...
ALFI1562011-02-23 21:43:24 // 12225
1.9 van autómatával?
GTPeti2011-02-23 21:41:19 // 12224
Nem azért mondom, de az enyém gyári hűtője is katasztrofális állapotban volt. (Lásd blogom.)
És egy hűtő nem a km-ektől, hanem az időtől megy tönkre. (Korrózió, lerakódások.)
És egy hűtő nem a km-ektől, hanem az időtől megy tönkre. (Korrózió, lerakódások.)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:36:48 // 12223
passzpiros de még annyi nyomaték sem mert 1.9-é
GEORGE2011-02-23 21:33:08 // 12222
az automatának mi baja volt.
Ez egy frankó japán váltó, úgy tudom 660Nm-ig jó.....azt elég nehéz kinyírni a 400Nm-rel...
Ez egy frankó japán váltó, úgy tudom 660Nm-ig jó.....azt elég nehéz kinyírni a 400Nm-rel...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:30:53 // 12221
persze már adtam is el :) most egy automatát is el fogok :P
GEORGE2011-02-23 21:28:48 // 12220
A barátomnak 180ezer van az 1.9 jtd 8v 2003-as 156SW-be hűtőt nem kellett még cserélnie, és amúgy minden más rendesen flottul működik.
Nem lehet, hogy tiedben csak órájában van 150ezer??
Nem bántásból írom, csak feltűnően sok dolgot kellett már cserélned.
Nekem lassan 250 lesz benne és nincsenek olyan gondjaim amit írsz.
kuplung és kettős tömegű is eredeti...
A jobb oldali első és hátsócsapágy is eredeti.....meg sorolhatnám.
200e-nél turbó gondom volt, 160ezer környékén LMM... jobb belső féltengelycsukló "keresztje" 2szer cserélve, amúgy köszöni szépen jól van.
Nem lehet, hogy tiedben csak órájában van 150ezer??
Nem bántásból írom, csak feltűnően sok dolgot kellett már cserélned.
Nekem lassan 250 lesz benne és nincsenek olyan gondjaim amit írsz.
kuplung és kettős tömegű is eredeti...
A jobb oldali első és hátsócsapágy is eredeti.....meg sorolhatnám.
200e-nél turbó gondom volt, 160ezer környékén LMM... jobb belső féltengelycsukló "keresztje" 2szer cserélve, amúgy köszöni szépen jól van.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:27:17 // 12219
de azt nem mondtam hogy kormányzásnál csinálja :)
ALFI1562011-02-23 21:26:45 // 12218
Talán már váltót is keresnek 59-hez? :)
ALFI1562011-02-23 21:25:47 // 12217
Akkor jól mondták,hogy felesleges.Legközelebb mikor megyek viszont fékolajat le kéne cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:24:50 // 12216
a németek is cserélték 60e-nél ...baja nem lesz viszont nincs kedvem váltót venni
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:23:47 // 12215
lengőkarok jók, stabpálca jó, stabrúd is jó ...majd megnézed :)
Csöri2011-02-23 21:23:09 // 12214
Ez sok autóra igaz, hogy csak megbontáskor kell cserélni.
Én többnyire kuplungozáskor szoktam ajánlani.
Én többnyire kuplungozáskor szoktam ajánlani.
ALFI1562011-02-23 21:21:23 // 12213
Én a kékemen kicseréltem.Azt mondták tök felesleges mert amíg a váltó elmegy addig jó az olaj is benne.
Csöri2011-02-23 21:19:34 // 12212
Toronycsapágy kizárva.
Gömbfejeken fordul a kerék.:-)
Gömbfejeken fordul a kerék.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:17:00 // 12211
mert 60e-ként érdemes
sas-1592011-02-23 21:14:38 // 12210
Megnyugtató, hogy nem vagyok teljesen egyedül. :)
GTPeti2011-02-23 21:10:45 // 12209
Szerintem a Gáborhoz kéne fordulnia a Bfoki úton. Biztos jár arra néha. :)
ALFI1562011-02-23 21:10:42 // 12208
Váltóolajat miért cserélted?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:07:04 // 12207
a féltengely csuklók zsírzása kimarad :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 21:04:36 // 12206
végül is a hiba lista amit költöttem az autóra az nem olyan sok ...volt a xenon izzó, tévedésből egy jobb felső lengőkar, tévedésből egy LMM-ő, szívósor pucolás, egr pucolás, első féktárcsa csere....
amit muszáj volt cserélni: vezérlés, vízpumpa, váltóolaj, szervo olaj, szélvédő, hosszbordás, fékbetét...
ami hátra van: leömlő, meg a mostani nyikorgás....jah meg a kis hosszbordás mert az is nyekereg :)
amit muszáj volt cserélni: vezérlés, vízpumpa, váltóolaj, szervo olaj, szélvédő, hosszbordás, fékbetét...
ami hátra van: leömlő, meg a mostani nyikorgás....jah meg a kis hosszbordás mert az is nyekereg :)
Piritu - 1.000.0002011-02-23 20:58:32 // 12205
Ajánlhatok egy olcsó alkatrészkereskedőt? :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 20:56:18 // 12204
132e km...kormánymű még a gyári :)
DrB2011-02-23 20:55:34 // 12203
No, kiváncsi vagyok, mi lesz nálad. Előttem jársz km-ben. :)
Mennyi is van az autódban?
Mennyi is van az autódban?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 20:47:34 // 12202
vagy a toronycsapágy vagy szerintem eltörött a rugó....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 20:45:49 // 12201
jobb fentről lehet hallani valami kopogás vagy nyekergés hangot de csak plusz 5 fok felett :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 20:44:32 // 12200
a kosz meg jól rátapad :)
DrB2011-02-23 20:39:27 // 12199
Ezen a gyönyörű seggen a levegő is szívesebben csúszik. :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 20:38:02 // 12198
az sw-nek nagyobb a segge max :P
DrB2011-02-23 20:36:48 // 12197
Az SW-nek biztos jobb a cw-je. :)
SKrisz2011-02-23 20:33:58 // 12196
Ismerve a Te stílusod, ez a 10L nem is olyan sok :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 20:29:32 // 12195
nem tudom mert én azért 2000-2400 környékén váltom el és nekem is 7 közeli a fogyi...nyáron majd 1L-rel több
DrB2011-02-23 20:27:43 // 12194
7.4 alá nyáron sem sikerült mennem, ezért is lepett meg a 7.2. Igaz, nyáron megy a légkondi is. Ami változott mostanában, az az üzemanyagszűrő ill. a vezetési szokásom. Félve a lekormolódástól, később váltok fel, mint korábban, 2500-3000 ezer között, de inkább 3000-hez közelebb igyekszem tartani a fordulatot. Hatékonyabb lenne ebben a fordulatszám tartományban a motor?
Piritu - 1.000.0002011-02-23 20:27:23 // 12193
Miért? Szerintem hihető, nyáron ugyan úgy mész és hozzájön még a klíma plusz fogyasztás.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-23 20:26:34 // 12192
pedig eddig ez igazolódik be :) gondolom a hidegebb levegő miatt van
ALFI1562011-02-23 20:25:30 // 12191
Hát ebbe egyedül álló vagy.