Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562010-10-31 20:37:13 // 9059
Az már tetszik.Kivülről.De annyiért inkább touran.
Csöri2010-10-31 20:33:44 // 9058
A sportos márkáknak nem igen van egyterűje. Az Audi és a BMW is csak SUV-ot gyárt. De nekik legalább az van.:)
ALFI1562010-10-31 20:31:23 // 9057
Program nélkül nem tudok mondani.De más márkának legalább van egyterüje.Szerintem az alfáéknak ezt a lépést már rég meg kellett volna tenni.
'''''2010-10-31 20:27:19 // 9056
Alfi,mondj egyterűben egy olyan márkát és motortípust ami úgy megy és csak annyit eszik mint a 2.4-es.A chippet ne is nézzük.Alap 0-100 8.4
ALFI1562010-10-31 20:19:21 // 9055
Menni nem fog úgy de az más feeling.Legalább nagy dög egyterü.Kényelmes a be-ki szállás.Rosszak a térdeim.Öregszem.Egyébként egy TDI mehet úgy mint az 59.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-31 17:33:22 // 9054
nálunk elég sok kettőstömegű meg kuplung fogy hozzájuk..ilyen nagy dögből benzines nem kéne...
Csöri2010-10-31 16:28:49 // 9053
Vegyél facelistest és az már nem csúnya.
Helykinálatba meg kényelembe veri az összes mai 7 személyest fostalicskát.:-)
Piritu - 1.000.0002010-10-31 16:19:43 // 9051
hsz.9045 :-)

Eddig arról beszélgettünk itt, hogy a 159 2,4-nek elmennek elmennek egyes autók a gyorsulási pályán. Ott a 0-100 játszik :-)
A rugalmasságot össze sem lehet hasonlítani.
Balázs156SW2010-10-31 16:18:47 // 9050
Én a helyedben élvezném az autómat még évekig, ha pedig eladnám vennék egy régi Alfa kabriót élvezkedni. Mindennap úgysem használod.
Balázs156SW2010-10-31 16:15:30 // 9049
Mi a f....nak Neked egyterű? Sok a gyerek, sok a rokon???
GEORGE2010-10-31 13:57:08 // 9048
hol tudom megnézni a videót?
GEORGE2010-10-31 13:56:41 // 9047
Amikor a 146ti-t kergettem akkor rugalmasságban sokkal jobbak voltak a 156 1,9 jtd 16V-k.
Akkor csak álmodhattam olyan teljesítményről, egyszerűen nem tudtam megelőzni, de még csak a tempójukat tartani sem egy-egy előzéskor.
0-100-ra biztosan jobb volt a 146Ti, de aztán utána nem.
A mindennapokban pedig nagyon ritkán van szükség a 0-100-ra való gyorsulásra.
Piritu - 1.000.0002010-10-31 13:47:19 // 9046
Akkor nézz utána, nem kell messze menni 156 :-)
A Spiderre igazad van rosszul emlékeztem, a könyve szerint 8,4
Megnézted a videót?
GEORGE2010-10-31 13:42:40 // 9045
Igaz Citrom 807, de belőlük találni, Ulysseéből és Phedrából ritka "holló" a V6

GEORGE2010-10-31 13:26:17 // 9044
Van belőle 3.0 V6 24V 204 paci 0-100-ra 10.2 és 205 Vmax!!! vegyél olyan motorral!

Amúgy meg nincs gond a HDi-vel.
Én 100ezer vettem és 2 év alatt majd 90ezret tettem bele a Scudo 2.0 HDI 16V-be, igen csak jó utazó sebességekkel, stb stb és nem volt gondom 20ezer alatt kb 0.5L olajfogyasztása volt ( Selénia WR )
Szóval én bátran ajánlom azt a motort Ulyssebe és Phedra-ba is.
GEORGE2010-10-31 13:21:26 // 9043
ezek inkább 0-90-95km/h -ra való gyorsulási adatok :-)
GEORGE2010-10-31 13:19:04 // 9042
A Lancia phedra vagy a Fiat Ulysse azért messze nem fog úgy menni mint a mostani 200 lovas verdád......
Piritu - 1.000.0002010-10-31 09:26:53 // 9041
emlékeim szerinte: a 185 TS vs 305 kormos Nm
ALFI1562010-10-31 06:55:59 // 9040
Ahogy mondod.Mind kettő 150ló.És nyomaték?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 20:44:54 // 9039
a pénztárcának jobb a dejzel ...amúgy ha nem számítana V6 vagy V8 esetleg turbóval kombinálva :D
Piritu - 1.000.0002010-10-30 20:15:28 // 9038
A hétköznapi használatban egyértelműen a kormos tűnik erősebbnek, mert azt az ember szinte állandóan a max nyomaték környékén használja. Viszont ha TS-t is a max nyomaték környékén tartjuk (4ezer), erősen partiban van. (mindkettő 150LE)
Az mondjuk ás kérdés, hogy mennyi üzemanyaggal mennek.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 20:10:32 // 9037
rosszul emlékeztem az a 9,6 az 9,4 :-)
Katalógusadat, amit a saját méréseim megerősítettek.
0-100 versenyszámban - a gyári állapotban - tényleg jobb a 2,0TS, rugalmasságban már a kormos jobb
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 19:47:32 // 9036
nézegettem az 59-et ha az első kerék előrébb lenne csak 8cm-rel jobb lenne a forduló köre meg az utastér is ennyivel nagyobb lenne...hm..Multipla az kész kinézetre...régi TDI nem kell... a voyager tetszik csak amcsi :( bár ha alfa lesz akkor megvárom :D
ALFI1562010-10-30 19:41:19 // 9035
Hát ez az!Multipla meg csúnya de nem rossz.Lehet valami 1.9TDI lessz.Galaxy,sharan,alhambra ami szóba jöhet.Nagyon tetszik az s-max de kicsit félek ezektől az új konstrukcióktól.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 19:35:51 // 9034
én is nézegettem az egyterűt ...de milyet? Phedrát vennék de HDI motorral nem kell...nem is értem miért nem 2.0JTDM vagy 2.4JTD van benne :(
ALFI1562010-10-30 19:19:30 // 9033
Már megint az általad mért idők?Nehogy már azt mondjad jobban megy a 2.0TS mint az 1.9m-jet.
ALFI1562010-10-30 19:17:53 // 9032
Én mikor vettem az 59-et akkor egyterüt akartam venni mint ahogy Kru is tette.Gyözőtt ismét a szív nem az ész.Talán tanultam belőlle.Legközelebb már fasza nagy egyterü lessz.Ez se megy jobban hiába 200egynéhány ló.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:17:32 // 9031
- 156 1,9SW 0-100 = 9.6 sec
- Pók 8,2 sec
csak ennyivel, a vége ugyanaz
ALFI1562010-10-30 19:16:00 // 9030
Miért jobb a pók?Az se megy jobban.
ALFI1562010-10-30 19:14:56 // 9029
Nekem 1.8-1.9 a töltőnyomásom.Így van.Semmit nem érezni belőlle. :(
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:10:36 // 9028
Tudtommal aBacar is autóspecifikus programot tartalmaz.
Nem akarom húzni, pont ezért adtam el a boxot is. Játszani ott a Pók, az helyből jobb :-)
1372010-10-30 19:01:01 // 9027
Rengeteg a korlátja ebben az autóban. Kuplung, váltó, egr, dpf, ráadásul a turbónyomás max. 1.55 barban van korlátozva az ecuban, és a wastegate fizikailag is ilyesmire van belőve. Úgy, hogy közben ennyire van ráállítva gyárilag is az autó.
Ha rányom az ember egy nagyobb railnyomást, járulékosan pár %al megnő a turbónyomás is, de ennél már enged a wastegate, stb. Én próbáltam, 220 volt padon tuning előtt, utána lett belőle 250, kábé lószart sem lehetett érezni normál használatban. Vissza is lett csináltatva.
ALFI1562010-10-30 18:29:03 // 9026
Így van ahogy mondod!De az picsa füst egy BMW-hez képest.Enyémen is nagyon minimáslis van rajta.Nem véletlen.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 18:12:34 // 9025
a 159 is húzható a 200 lovast simán fel lehet tornászni 230-240-re csak nem bírja a féltengely meg a kuplung meg a váltó sem ...
ALFI1562010-10-30 18:07:34 // 9024
Ezekbe a kocsikba a novitec jobb.Erre van benne a program.A backar az olyan,hogy minden kocsiba bele lehet tenni.Legyen alfa,ford,peugeot....stb.Amolyan univerzális box.Az igazi és az egészségesebb az íratás.ALFA159 szerintem menj vissza ahoz aki írta a programodat és mond neki,hogy tegyen rá még mert ez picsafüsz.Látom nagyon plussz lovat akarsz kicsikarni a szekérből.Hidd el ez nem az a kocsi ahol nagyon van többlet.Meg az egyéb alkatrész nem bírná.Ahogy Erhard is mondta ami húzható 535D BMW.Vagy vegyél egy 1.9TDI-t.Az is húzható 300lóig is.
ALFI1562010-10-30 18:01:33 // 9023
Az lehet.De a fogyasztás biztos csökken.Több teljesítmény jobban,könnyebben visza a kasztnit.Nekem a költségeknél láthatod a fogyasztást.Január óta írom mert én is kiváncsi vagyok rá.Nagybátyámnak touranja van.Ő Norvégiába jár vele.Amióta meg lett írva hosszútávon több mint 1L. jelent.
ALFI1562010-10-30 17:57:08 // 9022
Hadjad már a DPF-et.Ki kell baszni aztán kiíratni.
Poló2010-10-30 11:30:40 // 9020
A bejáratásra értettem, hogy hazugság.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 11:23:22 // 9019
"Hazugság" - ezt azért ilyen egyértelműen nem jelenteném ki. A magasabb rail nyomás miatt jobb a porlasztás.
Most olvastam egy német fórumon hogy többek csodálkoztak rajta. 0,5-0,7 literes csökkenésről beszéltek.
A dízelnél nekem nem volt különbség, a TS csippelés után kicsivel kevesebbet kért.
'''''2010-10-30 10:25:10 // 9018
Az biztos,hogy jobban megy tőle.A fogyasztás csökkenés lehet,hogy igaz de minimális.Csak az a baj,ha több a ló és jobban megy,jobban is nyomod neki mert elkezded élvezni.A nagy többség nem hiszem,hogy a fogyasztásért venné.
Poló2010-10-30 10:14:38 // 9017
Hazugság, meg a 10-12%-os fogyasztáscsökkenés. Engem ezekkel a sorokkal pont elriasztanak a vételtől.
'''''2010-10-30 10:08:46 // 9016
Én átírattam a vezérlést,azaz a befecskendezett gázolaj(és levegő?) mennyiségét variálták.Kíváncsi lennék, melyik tuning fajta veszélytelenebb a motorra.A váltónak és kuplungnak meg úgysem használ egyik sem.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:47:53 // 9015
Annyi reális.
Szerintem a Novitec egy kicsit komplikáltabban avatkozhat be. A dobozát nézve több csatlakozó van rajta, ebből gondolom. Ránézésre is komolyabb cucc.
A Bacar a rail nyomással játszik, azt módosítja valahogy a terhelés függvényében. A nyomásmérő körébe van bekötve.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:44:57 // 9014
egyébként tényleg lehet tenni 0 km-es autóba is :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:44:26 // 9013
valamit kell írniuk, az egyszerű usereknek, hogy vegyék a cuccot.....viszont a termékük működik :-))
'''''2010-10-30 09:37:59 // 9012
Mennyibe jött a Bacar neked?Ha jól láttam 45000Ft.Kíváncsi lennék a Novitec és ez között,hogy mi a különbség?A Novitec szerintem drága!
Poló2010-10-30 09:33:55 // 9011
"Már 0 km-es autóba is lehet szerelni tuningbox-ot, mert ezek az autók már bejáratva jönnek ki a gyárból"


A mese megy ezen az oldalon is MUHAHA :D :D :D
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:21:00 // 9010
Bacar
(nekem is ilyen volt)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak