Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:02:05 // 9199
A megoldást a keresésre Te írtad le anno, gyorsan tanulok :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:59:09 // 9198
Akkor téged idéznélek:
"Szerintem ez is mint itt mindenkinek akinek akármilyen problémája van valami egésszen apróság lessz.Valami szenzor vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......Akármi befolyásolhatja."


Amúgy legyen igazad és ne legyen típushibája egyik 159-nek se!
ALFI1562010-11-18 21:56:43 // 9197
Ismét ugyan arról a kocsiról beszélsz.
GTPeti2010-11-18 21:56:18 // 9196
Jól beetetted Alfit a Piritu Search Engine szolgáltatásaival, erre most meg otthagyod. Ejj-ejj. :)))
ALFI1562010-11-18 21:55:21 // 9195
Honnan tudod az előéletét?Drb-nek meg 60ezer körül volt egy vezérműszíj szakadás.Valószinű annyi volt benne.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:55:09 // 9194
Tőcsavar: hsz 8670
A többit keresd meg magad :-D
ALFI1562010-11-18 21:52:49 // 9193
És a DPF?Kinek kellett cserélni?És kinek van gondja Tőcsavarral?(Talán Erhard?)Ha igen az csak 1 a sok közül.Nem mondanám tipushibának.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:51:07 // 9192
Természetesen.
ALFI1562010-11-18 21:50:10 // 9190
Ugyan azok vannak csak mint mindegyik dieselnél.De soknak a LMM se szarik be több százezer kilóméter megtétele alatt se.Neked az 56-ba még az eredeti ven?
ALFI1562010-11-18 21:48:31 // 9189
Mit a kormányművet?Kinek szart be?
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:48:14 // 9188
Bizony, ha az ember visszaolvasna, csak arról szólna ez a topik, hogy ezek a cuccok milyen problémásak. Akkor mégse?

Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
GTPeti2010-11-18 21:45:44 // 9187
Egy pillanat, ezeket a Ti elbeszélésetek alapján írtam!
ALFI1562010-11-18 21:42:49 // 9186
Szerintem nincs gond ezekkel.Miért lenne gond a kormányművel?A bosch LMM az mindegyikbe márkánál beszarik.Szívósort,hogy kitakarítattam azóta semmi hibajel,de nem is lessz ez miatt többet.De a többit map senzor EGR ki kell takarítatni vez.cserekor azt annyi.
ferike1592010-11-18 19:53:12 // 9185
Sziasztok!
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
'''''2010-11-18 18:48:23 // 9184
Nem azért.hogy a 159-et dicsérjem(Én is az utódra várok,valami 169 félére),de nekem lent van az ülés és a 182 centimmel jól látok mindent.A gyorsulásról csak annyit,hogy simán tudja a gyári adatot chip nélkül is.Kalocsai időmérőn sikerült béna rajttal is jó időket futnom.Bár nekem a lóerő sosem elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 18:11:49 // 9183
nem tudom hány cm vagy én 186.. az ülés teljesen lent van és hátrafelé van döntve így tökéletesen látni mindent
W.2010-11-18 17:37:00 // 9182
Ezek szerint bejött....:)
W.2010-11-18 16:28:17 // 9181
A kormányt és az üléshelyzetemet sehogyan sem tudom beállítani, tökéletesre. A km óra felső harmada és a ford.szám felső harmada a széli részeken kitakart marad. Nem látom a tempomat jelést sem sokszor.
kapeka (Nagyvad)2010-11-18 16:19:10 // 9180
Nana! Vissza nem adom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:56:18 // 9179
nem értem mit nem látsz...mondj konkrét példát
W.2010-11-18 15:39:41 // 9178
Akkor örülj, hogy neked szem előtt van......
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:03:18 // 9177
órákat? minden szem előtt van..
W.2010-11-18 14:52:55 // 9176
Az órákat valahogy nem észlelem olyan jól, mint a 66-ban. A kormánykarok meg egyenesen katasztrófálisak. Ez persze egy vélemény a sok közül. Mindenesetre nem azt mondom hogy az 59 sz@r, hanem azt, hogy sokszor visszasírom a 66-omat és nagyon sajnálom hogy nem gyártják,mert biztosan azt vettem volna!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:48:24 // 9175
DFP ritka nagyon...a kuplung meg ugyan az mint a 166 utolsó szériájában ...a szívósor is ugyan az az elv...a többi stimmel
GTPeti2010-11-18 13:36:17 // 9174
Az a DPF, tőcsavar, LMM, kormánymű. (Vagy a kuplung is ide tartozik? )
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:32:51 // 9173
amikkel mi is küzdünk :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:22:55 // 9172
mit nem látsz az 59-nél a műszereken? vagy mit nem lehet olyan jól használni? ezzel sosem volt gondom..
GTPeti2010-11-18 13:14:11 // 9171
Melyek ezek a hibák?
1372010-11-18 12:50:37 // 9170
Papíron jól hangzanak a 159 gyorsulási adatok, a valóságban 1,5-2 másodpercet nyugodtan rájuk számolhatsz. Tbi-t nem vezettem, de hogy a 2.4-et nem küzdöd fel 9 mpnél rövidebb idő alatt százra, az tuti. V6 is 8-8,5.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
W.2010-11-18 12:18:28 // 9169
Utazási komfort a 166-ban jobb volt. Belső tér nagyobb. V6-hang és vezetési élmény. Műszerek használhatósága, láthatósága. Ennyi jut hirtelen eszembe.
W.2010-11-18 12:13:45 // 9168
Vezetési élményben pl. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 10:07:18 // 9167
egyébként annyival jobb a 66 hogy nagyobb a beltér...a többi hibát pl az Mjet-nél örökölte az 59 :( pont ugyan azok a hibák jönnek ki itt is...
GEORGE2010-11-18 09:30:13 // 9166
Mivel volt szerencsém mindkettőhöz, bizton kijelenthetem, hogy fényévekkel jobb a 159-es mint a 155-ös.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.

Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
ALFI1562010-11-18 09:02:40 // 9165
Mond vissza.Van egy jó 33-as.Talán még az is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 08:56:23 // 9164
bocs már késő, megrendelted :D
Piritu - 1.000.0002010-11-18 08:46:53 // 9163
előbb is szólhattál volna :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 08:45:57 // 9161
jah sok tekintetben elmarad a 166-tól pl nem kell annyi lengőkar rá ...
Satti2010-11-18 08:32:03 // 9160
Az újkori palettáról nekem még mindig a Brera a nyerő. :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 08:13:24 // 9159
nyami-nyami, az enyém fekete alu lesz :-P
ALFI1562010-11-18 08:13:12 // 9158
Lassan már a 155 is jobb lessz az 59-nél? :)
ALFI1562010-11-18 08:12:41 // 9157
Nekem ha nem aluberakásos lenne akkor már biztos fóliáztattam volna.
ALFI1562010-11-18 08:11:51 // 9156
Fólia.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 07:39:42 // 9155
Az angol "Autókereskedők" című sorozatban Ed újított fel egy fabetétes autót. Ott vett egy megfelelő funérlapot és ráragasztotta az idomra, amiről előtte leszedte a megrongált falemezt. Persze mivel nem sík volt a középkonzol a felragasztás után közvetlenül betette egy spéci műanyag zsákba és kiszívta belőle a levegőt, így a vákum mindenhol rászorította a konzolra.
Ernest2010-11-18 07:25:20 // 9154
Sziasztok' Az az 5let, hogy lehetne fabetétes a 159-em, a kesztyűtartó n a csík, a konzol, a sebváltó körüli karima, a konzol, a volán fémbetétje, és a másik csík. Szerintetek létezik olyan aki gyárt ilyet? Vagy esetleg ötlet hozzá?
GEORGE2010-11-17 23:43:46 // 9153
Azért kíváncsi lennék miben marad el a 159 a 155-től.
155-el autóztam 110-120e km-et sajna a 159-el ennyit nem, de sok verziójához volt szerencsém jó párszor. Mondjuk kerekítve mentem 10ezret különböző 159-el.
ferike1592010-11-17 22:28:55 // 9152
Köszönöm!

Hihetetlen érzéseket tud kicsalni az emberből az159,
pedig edzettem egy 155-sel 10 évig!
ALFI1562010-11-17 22:25:46 // 9151
Üdv.neked itt is!
ferike1592010-11-17 22:13:18 // 9150
Sziasztok!
Én még tisztítani is szeretem.
Sztem is Európa egyik legszebb limuzinja
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak