Fórum >> Típusok >> 159

mesa2009-11-21 19:58:35 // 6059
Mondok jobbat GEORGE:
Autómániában 1,6-os 1es BMW 11 másodperces gyorsulással, sportos karakterű autónak lett elkönyvelve.
És igen, a 9 mp alatti Alfa pedig -számukra- lomhának tűnt ...
GEORGE2009-11-21 19:51:52 // 6058
Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :)

Mondod ezt addig míg nem ülhetsz egy kis ideig egy jó fajta diesel Alfába.
A konkurenciáknál is tarolnak a jó deiselek, pl béemvé 335D na az überel házon belül is pár benzineset.
A mai dieselek nagyon kulturáltan működnek és nagyon nagyon haladnak cserébe röhejes fogyasztással........és csendes bennük az utazás magas tempónál is.
Nos mi a gond a diesellel ha a fentieket tudja??

Egy hete van nálam az újabb verdánk egy 2.0 20V Marea. Hát a Mareának a 140-e utazónál hangosabb az utastere mint az 156 2,4 mjet-nek 200-nál.
Tényleg ennyire jók ezek a benzinesek??? A Marislka messze nem tud úgy menni mint a 156-om ja és dupláját igényli 100km-re....Most ne hozakodj avval elő, hogy a diesel turbós meg stb stb.....két autót hasonlítok össze.
Ha a Marea turbósl enne jobban menne a 156-tól de viszont már több mint a 3szorosátfogyasztaná 100-on.
Akinek nem próbléma ha egy verda 6-7 helyett 18-at eszik akkor tessék bátran csak benzinest használni.....

Részemről amíg ilyen jók leszenek a diesel mocik maradok a "fekete" oldalon. :-)
GEORGE2009-11-21 19:43:22 // 6057
A mai világban nem egyszer kiderült, hogy a replikákat is az a gyártó gyártotta aki az valódit is.
A név nélküliséggel olcsóbbak tudtak lenni és más piacra is bekerülhettek.
Értem ez alatt azt, hogy a gyártókkal leszerződött felni gyártókat szerződés kötötte ahhoz, hogy x-yévig ne árulhassa saját névvel a felnit, csak a márkakereskedéseken keresztül. A replika név alatt futó felnik meg megjelenhettek ugyan azon a piacon.

Nem egy ismerősem, barátom jár replikával a mai napig gond mentesen.
mesa2009-11-21 19:41:40 // 6056
Súlyos eset. Teljesen mindegy mit beszélsz, egyik szavad üti a másikat. Azt hiszem ignorállak... Szerintem te magaddal egész jól elbeszélgetsz.
GEORGE2009-11-21 19:35:58 // 6055
Teljesen igazad van.
Ha egy német autót tesztelnek akkor ott egy 400literes csomagtartó király...ha egy olaszt akkor ott a nagyobb csomagtartó is kicsi....
Meg sorolhatnám.


Nem értem a tesztelőket, el kéne dönteni, hogy ha mondjuk 10mp alatt gyorsuló német átlag verda sportos nekik, akkor egy 9,2 alatt gyorsuló olasz miért csak átlagos???

Sajnos a németeknek kell nyalni ebben az országban.

nekem eléggé szokott hízni a májam, mikor az autómba utazó németes emberkék rácsodálkoznak a dolgokra, és megjegyzik, hogy ezt nem gondolták volna, hogy ennyire jó az Olasz! Mert mindenkitől csak azt hallják, hogy olaszt ne! De mikor kérdem őket miért ne? arra nem tudnak semmi elfogadhatót mondani....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-21 19:31:32 // 6054
3.2-es-re utaltam :P
igen csak 1.8-as kicsit megy jobban és sokkal többet zabrál :DDD
GEORGE2009-11-21 19:29:23 // 6053
Ciki akkor ha alaptalan.
A szóban forgó teszt elég jóra sikeredett, és valóban azt a tényt közli, hogy sokat iszik a 159-es.....ezt ugyan megkiabálják itt páran, de főleg olyanok akik eddig még csak képről látták ezt a típust....

A másik dolog, hogy nagyon sok teszten tényleg direkt "rúgnak" bele az Alfákba, ezeket pedig jogosan morogja meg mindenki!!
Vikking 3112009-11-21 18:31:05 // 6052
159 GTA? Valamiről lemaradtam? :))))

Sztem a 2.4-nek messze nem párja a 2.2 JTS. Max a TBi lehet párja. Az meg viszont csak 1.8-as... :P
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-21 12:23:00 // 6051
nem furcsa hogy a 159 GTA miért ilyen "olcsó" használtan? ez az opelkonszern féle eléggé szarra sikeredett nem is kell a kutyának sem ...a 2.4-nek a 2.2 volt a párja benzinesben én sem hasonlítom a 2,4-et az 1.6-hoz bár igaz az 1.6 eszik annyit mint a 2,4 :P
pb_2009-11-21 11:42:06 // 6050
Használni lehet a 100k HUFosat is.)))
Vikking 3112009-11-21 11:29:34 // 6049
:))) 5 kiló környékén azért már használni lehet őket sztem.
pb_2009-11-21 11:23:07 // 6048
Rre azért ne vegyél mérget.)
Vikking 3112009-11-21 11:20:21 // 6047
De 5 kiló környékéért pl már lehetne jó 33-mast csinálni. Pl. De ezt találtam megfelelő kompromisszumnak...
pb_2009-11-21 11:15:05 // 6046
Akkor szíved szerint, miért nem vettél?)) Amúgy a felsorolt típusokból, nem fogsz találni tuit, max ha +építed magadnak.
Vikking 3112009-11-21 11:01:42 // 6045
Itt most nem arról van szó, hogy F430 vagy GTA...
Hanem arról, hogy ugyanannyi pénzből (nagyjából) lehet venni GTA-t is, mint 2.4 mJTD-t.
És azért a GTA jóval nagyobb élmény.
Vikking 3112009-11-21 10:59:54 // 6044
Nem tudom. Én azért azt venném, ha tehetném.
Pl olcsóbb is elvileg, ha jól tudom :)

Szívesebben vásárolok benzines autót, mint dízelt. Emmeg lehet hogy pelvelzitás', de akkor is :)

(Meg hát nem büdös a tankolás :DD)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-21 10:33:15 // 6043
Ausztriában versenyeztem egy TBI-vel szerpentinen nem igazán tudott ellépni cserébe +5L akkor minek a TBI?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-21 10:31:32 // 6042
hát ha én tehetném vennék egy F430-at s ha megtehetném nem érdekelne hogy 30L-et eszik százon...nem nagyobb élmény mint egy GTA? :DDD
addig is csak dízel Alfát veszek a benzinest meghagyom másoknak :P
Vikking 3112009-11-21 10:04:42 // 6041
Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :)

Szóval vannak ugye kompromisszumok, ezeket szerintem nincs értelme letagadni!
Szívem szerint ugyanannyiért mint a 45-öst, én is vettem volna egy 75-öst, vagy egy tuti 33-mast, de nem vettem.
Ez van.

De nem mondom, hogy tévedhetetlen vagyok és csak az a jó döntés, amit én hoztam. Sok szempontból nem.

Te nem inkább vettél volna egy GTA-t, vagy legalább egy V6-ot, ha minden úgy áll? De mivel ez keveset is fogyaszt, meg azért AHHOZ KÉPEST jól is megy, ezért azt vetted. Én megértem, meg szerintem majdnem mindenki, de azt ne mondjuk, hogy egy GTA vagy egy 2.5 V6 nem nagyobb élmény :)
Somez2009-11-21 09:48:42 // 6040
Állítsuk le az óvodát, mert mindjárt jön Teddy és sarokba állít mindenkit!
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-11-20 22:48:54 // 6039
akkor ezek szerint neked bejött... nem 1 nem 2 helyről hallottam vissza, h szarok... audi, bmw replikák voltak...sőt aki eladásra tette fel a bmw-re nem is ment vele utána mert a felni kereskedő is megmondta neki, h óvatosan mert szarok... bár van van olyan ismerős is akinek 18-as audi replika kerekek voltak fent és nem volt velük baj... a legtöbb replikát noname cég gyártja azt meg nem hiszem, h mondjuk olyan minőséget hoznak össze mint egy Speedline vagy OZ...
Ferko2009-11-20 22:07:53 // 6038
Nem olyan bonyolult ez.:-))

De az a két mondat tényleg marhára :-D nem tetszett.
Kacorka2009-11-20 22:06:03 // 6037
A marházós természetesen :-D


De legalább te érted :-D
Ferko2009-11-20 22:04:11 // 6036
Marházós, ha kérhetném.:-DDDD

Monnyuk néha nagy marha vagyok; ez igaz.:-D
Kacorka2009-11-20 22:02:11 // 6035
Oké, akkor szerintem ezen ma már ne gondolkozz többet.

Ki mondta rád, hogy marha????? Mit állítottam én????

Olvass már vissza légyszíves, annyit írtam, hogy megjelenik egy cikk a TC-n és az amorén elkezdődik a marházás meg a zsírparasztozás. A zsírparasztozós te voltál a marha meg vki más. Ebből - feltételezve egy minimális szövegértési képességet - elég nehéz azt levenni, hogy én marhának mondalak téged.
Selmak2009-11-20 22:01:32 // 6034
"Sőt, csak olaszról lehet főcímet azzal eladni, hogy "Dugóban jön meg az étvágy""+

Hosszú kefélésben meg is lehet éhezni. XD
Ferko2009-11-20 21:54:53 // 6033
Ööö.........én marháztam és miért is? Nos vizsgáljuk csak meg közelebbről; avagy olvassunk figyelmesebben.:-))

Nos ez volt a cikkben:
Alfa-szerető ember nem vesz kávédarálós motorú autót, olyat, amiben alig valamivel négyezer fölött elpirul a fordszámmérő.

Erre reagáltam így:
Mert ő csak tudja. Marha!

Honnan is tudja a nagyokos, hogy Alfát szerető ember nem vesz dízelt? Akkor én most nem szeretne az Alfát?

Ez meg különösen tetszett:
...de aki dízelmotorral vesz Alfát, az valójában nem is Alfát akart, csak egy autót, amelyik jól néz ki, gyors és keveset fogyaszt.

Ne Ő döntse már el, hogy ki az Alfás és ki nem.
mesa2009-11-20 21:49:06 // 6032
Nem azt hiszem tévedsz. Nem nekem címezted a marhát, hanem azt állítottad marhát mondtam. Alapvető különbség, hogy az első sértés, a második hazugság.

Pont a stílusról beszélek én is.

Ha ismerne Csikós, és megemlékezne rólad, hiába írná körül 200 mondatban, hogy mik azok a pozitív tulajdonságaid, ami miatt úgy érezte meg kell ismerjen, ha azt a címet adná neki hogy "Akinek büdös a szája"


Nem mindegy milyen címet adok egy írásnak,mert az általában megadja az alapot az olvasásához. Az sem mindegy, milyen befejezéssel zárok, mert az emberek szeretik az utolsó mondatokat többször átrágni, miután abban szokás sommázni az addig leírtakat. Csikós cikke a címmel és a konklúzióval keretes. Hogy közte mi van, teljesen lényegtelen.

Ha ajánlhatom, akkor olvasd Vida Jánost. Így is lehet. Objektíven
Kacorka2009-11-20 21:27:51 // 6031
Miért ne tudnám megjegyezni a nickedet, majd ha neked akarok írni akkor majd neked címzem, ha meg a marhát magadra veszed az nem az én bajom.

És egyébként semmi bajom azzal amit írsz, mindenkinek meg lehet a saját vélménye, más kérdés, hogy milyen stílusban adod elő.

Többször volt már szó több fórumon Csikós írásairól és továbbra is az a véleményem, hogy az az alfás akinek pont Csikóssal van komoly baja az nézzen utána az írásainak aztán szálljon magába.
mesa2009-11-20 21:15:14 // 6030
Pont az X1-tesztnél kacagtam, amikor Csomagtere jó nagy, 420 literes mondatot ellvastam. Emlékszem az Alfa esetében ez kicsi vagy áltag alatti jelzőt kapott...
Mondom, ha német, akkor bármi jó. Ha olasz, akkor KELL TALÁLNI valamit, amibe bele lehet kötni, már csak a hagyományos berögződések miatt is :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-20 21:07:48 // 6029
így van a TFSI meg takarékos hogy csak 14-et zabrál :DDD
egyébb iránt az EVO-s ismerősöm ha nem rúgja neki akkor 18L ha rúgja neki 28L-et eszik ... a Subarus meg azt élvezi hogy Bp-Siófok 220-240km/h 22L/100...bár tőle megkérdeztem nekem akkor sem eszik többet 12L-nél 220nál akkor hol itt a stájsz? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-20 21:04:00 // 6028
Tudod nekem az nem tetszik a TC írásaiban ha olasz autóról van szó akkor mindig van valami hiba pl hogy a 150 lovas Mito nem úgy húz ahogy kéne de az 1.4 16V Octávia kellemes autó és jól megy a 75 lovával stb stb stb ...
ezért már csak mosolygok ezeken az írásokon és büntetek az autópályán :D
mesa2009-11-20 21:00:26 // 6027
Nem sok. "Német" autó nem fogyaszt sokat, csak az olasz :P :))
Sőt, csak olaszról lehet főcímet azzal eladni, hogy "Dugóban jön meg az étvágy"
mesa2009-11-20 20:58:33 // 6026
Figyelj Kacorka, ha már nem tudod megjegyezni a nickem, akkor válaszolok én neked!

Talán megsértettelek? Te is azt választottad, hogy ne fogyasszon 15 litert 2010-ben egy 200 lóerős autó? Ha így van akkor sajnálom, de hidd el csodák nincsenek ...
Ellenben ha nem így van, akkor pedig egyszerűen nem értelek.

A néhány kedves kollégába vajon ki tartozhat nem tudom, a marha jelző tőlem egészen biztosan nem hangzott el.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-20 20:41:30 // 6025
jé érdekes ez nem sok? :D
Somez2009-11-20 20:23:19 // 6024
Egyébként itt a tesztben 14 litert írnak átlag fogyinak (a végén van) az Octavia RS esetében: http://totalcar.hu/tesztek/octrs06/2/#szoveg
Somez2009-11-20 20:19:37 // 6023
Miért, ült melletted 500 kilométeren keresztül végig egy 91 kilós ember? :-)
Longman2009-11-20 20:16:56 // 6022
Hát szerintem legalábbis nem akkora, ami az említett fogyasztásbeli különbséget indokolná. Nekem legalábbis még egy autóm sem fogyasztott 4L-el többet ha beült mellém egy 91 kg-os ember.. :)
Somez2009-11-20 19:49:01 // 6021
91 kiló, illetve 35 kiló. Ne mondd nekem, hogy ezek nem számottevő különbségek! A 91 kiló mindenképpen soknak számít egy utcai autó esetében is.
Longman2009-11-20 16:03:32 // 6020
Szerintem se kellene! :)
A 159 TBi 1430 kg, a Golf GTi 1339, az Octavia Rs 1395. Nem számottevő különbség..
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-20 15:44:47 // 6019
nem értem ezt a kialakuló vitát ...egy autót mutassatok benzinesben ami legalább akkora kasznira mint a 159, 200 lovas, turbós és 10L alatt eszik...ha találtok ilyet annak fizetek egy üveg Vodkát a jobbik fajtából :) persze csak tesztelés után...
Somez2009-11-20 15:37:43 // 6018
Oké, ne teszteljenek! Inkább olvassátok a találgatáson alapuló kommenteket, aminek semmi alapja. Ha kijönne, hogy a 159 TBi kevesebbet eszik mint egy turbós benzines 200 lovas 3-as BMW, annak szerintem mindenki örülne itt az Amorén. Ha fordított lenne az eredmény, akkor kicsit magába szállna a sok BMW fikázó, feketén-fehéren gondolkodó ember.
Somez2009-11-20 15:35:54 // 6017
Azért hülyeségeket ne beszéljünk! Egy Golf GTi sokkal könnyebb, mint a 159. Márpedig a fogyit a tömeg befolyásolja leginkább. Nagy sebességnél még a légellenállás.
Kacorka2009-11-20 15:15:48 // 6016
Sztem félreértettél.

Én pont Csikóssal értek egyet és arra reagáltam, hogy ha a TC-n van egy alfás cikk - ami nem csak szépet és jót mond - itt rögtön megjelnik néhány kedves kolléga aki egyből zsírparasztozik meg marházik, ami kicsit ciki.
mesa2009-11-20 15:00:15 // 6015
azért mert a 159 a 3er BMW-vel van egy kategóriában! A 169 lesz majd az ötössel együtt, ha végre elkékül...

Haleszék meg ITT ne teszteljenek BMW-t. Ez egy alfás oldal :)))
GEORGE2009-11-20 14:05:59 // 6014
Amikor egy embernél iszik sokat az egy dolog.
De nézzél csak utána, hogy eddig akármelyik "brigád" tesztelte azoknak mind magas volt a fogyi.....ez már csak nem véletlen és csak nem mindenáron "belerúgokegyetazAlfábadolog", nem?
GEORGE2009-11-20 14:04:10 // 6013
ha nem tudják az elérni amit ígérnek, akkor nem kell elhinteni a dumát.....
GEORGE2009-11-20 14:03:30 // 6012
No majd meglátjuk, amennyiben kapok TBi teszt vasat elmegyek vele hosszútávra, mondjuk meglátogatom szüleimet Pakson.
A pályán a szokásos nappali 140-160 esti 180.....meglátjuk mit villant a gép :-)
Kacorka2009-11-20 13:51:20 // 6011
Ne is foglalkozz vele Laci, egyszerűen vannak akiknek szar a napjuk, ha nem fröcsöghetnek egy kicsit a neten.
Longman2009-11-20 13:33:02 // 6010
Ok, pontosabb lett volna azt írnom hogy alapjárat közelről..
De a lényeg az akart lenni hogy a dízelnek legalább kell 1600-as fordulat hogy meginduljon, alatta olyan érzésem van hogy mindjárt lefullad, illetve hogy egyszerűen nem akar menni.. Ezt akartam kinyögni.. :)

A többit nem tudom hova tenni. Sajnálnám ha tényleg nem lehetne 10 alá menni a TBi-vel, mert az tényleg azt jelenti hogy iszákosabb a konkurenciánál.. A teljesítményben közelebb álló Golf GTi, Octavia RS, ezek szintén 200Le-s benzines turbómotorok közvetlen befecskendezéssel, szintén eljártam velük 10L-ből, persze ezeknél már könnyebb volt feljebb hajszolni őket.. :) Főleg hogy az újdonság ereje miatt oda-oda léptem nekik azért.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak